فاکتور های خرید فرش 1500 شانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با با فاکتورهای خرید و قیمت فرش 1500 شانه کسب کنید در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

در هنگام انتخاب و خرید فرش جدید، بسیاری از افراد، علاوه بر توجه ویژه به طرح و رنگ فرش، به شانه و تراکم فرش نیز توجه دارند و سعی می کنند تا بهترین و باکیفیت ترین مدل از فرش ماشینی را انتخاب کنند. خوشبختانه امروزه گزینه های زیادی از فرش ماشینی با شانه و تراکم بسیار بالا وجود دارد که فرش 1500 شانه از جمله فرش هایی است که از تراکم بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر زیبایی و ظرافت در طرح و نقش، از دوام و ماندگاری بسیاری بالایی نیز برخوردار است.

برای اینکه اطلاعات بیشتری در رابطه با با فاکتورهای خرید و قیمت فرش 1500 شانه کسب کنید و همچنین با انواع قیمت فرش از جمله قیمت فرش 6 متری، قیمت فرش 9 متری و قیمت فرش 12 متری آشنا شوید، در ادامه این بخش با ما همراه بمانید.

 

ویژگی های اصلی در فرش 1500 شانه چیست؟

برای اینکه با فرش 1500 شانه به طور دقیق آشنا شوید، لازم است بدانید که فرش 1500 شانه یعنی اینکه در هر متر مربع از عرض یک فرش، تعداد 1500 گره به کار رفته است. این فرشها معمولا تراکم بسیار بالایی نیز دارند. تراکم یک فرش یعنی نعداد گره های به کار رفته در یک متر مربع از طول فرش که این تراکم در فرش های ماشینی 1500 شانه، معمولا 4500 است.

به طور کلی، هرچه تعداد گره های موجود در یک فرش بیشتر باشد، یعنی طرح و نقش فرش بسیار ظریف تر بوده و از وضوح بالاتری برخودار است. معمولا برای بافت این نوع از فرش ها که تعداد شانه و تراکم بسیار بالایی دارند، از نخ های بسیار ظریف و نازک (نخ اکریلیک) استفاده می شود تا هم کیفیت فرش به بالاترین حد ممکن برسد و هم طرح و رنگ و نقش فرش به زیبایی هرچه تمام تر روی فرش نمایان شود.

 

فرش ۱۵۰۰ شانه تاج سرمه ای

 

 از ویژگی های نخ مورد استفاده برای بافت فرش 1500 شانه می توان به لطافت، نرمی، قابلیت شستشو، عدم پرز دهی، بدون حساسیت و ثبات رنگ اشاره کرد که از این جهت شباهت بسیار زیادی با فرش ها دستباف تمام ابریشم دارد. بافت فرش 1500 شانه معمولا حالت ارتجاعی داشته و برگشت پذیری بسیار بالایی نیز دارد و از این جهت نیز بسیار شبیه به فرش دستباف ابریشمی است.

بالا بودن تراکم در فرش 1500 شانه موجب شده تا از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل الیاف فرش جلوگیری شود و در هر شرایطی زیبایی این فرش توجهات را به خود جلب کند.

از انجایی که فرش های 1500 شانه، جز ریز بافت ترین فرش های ماشینی دسته بندی می شوند و از تراکم بسیار بالایی برخودار هستند، ضخامت این فرش ها معمولا نسبت به سایر فرش ها، بسیار کمتر بوده و چیزی در حدود 6 تا 7 میلی متر است. به همین دلیل است که این فرش ها بدون حرکت و کاملا ثابت بر روی انوع کفپوش ها قرار می گیرند اما برای اطمینان بیشتر توصیه می شود که از ترمز فرش نیز استفاده کنید.

 

فرش سلطنتی زرین

 

البته لازم است بدانید که این فرش ها اگرچه به دلیل تراکم بالا بسیار محکم و بادوام هستند، اما نباید خیلی تحت فشار ناشی از قرار گرفتن وسایل سنگین و لوازم منزل قرار بگیرند و بهتر است از فرش 1500 شانه در فضاهایی که رفت و آمد زیادی وجود ندارد، استفاده کنید تا هم از زیبایی و جذابیت این فرش ها لذت ببرید و هم دوام و ماندگاری آن را افزایش دهید.

همچنین لازم است این موضوع را در نظر بگیرید که این فرش برای افرادی که به نشستن بر روی فرش های گرم و نرم عادت دارند، ممکن است مناسب نباشد، زیرا خاب فرش 1500 شانه بسیار کم است و آن گرمی و نرمی که در فرش های 700 شانه یا 1000 شانه وجود دارد را ارائه نمی دهد. در واقع این فرش ها معمولا با هدف ایجاد ظاهری لوکس و منحصر به فرد در دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.

 

فرش خشتی جدید 1500 شانه

 

از دیگر مواردی که لازم است در رابطه با فرش 1500 شانه بدانید این است که تعداد رنگ مورد استفاده در طرح و نقش این فرش معمولا 8، 12 و 14 رنگ است و از جدیدترین و مدرن ترین دستگاه های بافت فرش یعنی دستگاه HCIX2 برای بافت فرش 1500 شانه استفاده می شود.

 

قیمت فرش 1500 شانه کوروش

قیمت فرش 1500 شانه تراکم 4500 معمولا  نسبت به قیمت سایر فرش ها، بسیار بالاتر بوده و به همین دلیل است که در دسته بندی فرش ماشینی لوکس و گران قیمت قرار می گیرد.

قیمت فرش 1500 شانه 6 متری

قیمت فرش 1500 شانه 9 متری

قیمت فرش 1500 شانه 12 متری

 6,250,000 تومان

9,625,000 تومان

12,500,000 تومان

 

 

 

 

 

فرش کاشان نقشه ارگ فیلی 1500 شانه گلبرجسته

 

بهترین مرکز خرید فرش 1500 شانه

اگر قصد خرید فرش 1500 شانه را دارید و یا می خواهید انوع مختلف فرش با طرح ها و ویژگی های مختلف را در کنار هم ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید و از قیمت فرش 1500 شانه مطلع شوید، پیشنهاد می کنیم حتما به وب سایت فرش کاشان به آدرس www.bfarsh.com مراجعه کنید.

شما می توانید در این وب سایت قیمت فرش 6 متری، قیمت فرش 1500 شانه و انواع قیمت فرش با ویژگی های مختلف را ببینید و بعد از مقایسه قیمت فرش ، بهترین و مناسب ترین اندازه و طرح فرش را برای فضایی که در اختیار دارید را خریداری کنید و یک تجربه عالی از خرید اینترنتی داشته باشید.

کارخانه فرش کاشان بزرگترین کارخانه تولید کننده فرش کاشان در ایران که با تیم حرفه ای طراحی ، بیشترین کلکسیون از فرش های ماشینی را با رنگ بندی های متنوع دارا میباشد. فرش ستاره کوروش با راه اندازی فروشگاه فرش کوروش در شرق تهران  اماده  ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید