هنگام خرید کف کاذب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

امروزه کف کاذب در مکان های مختلفی از جمله مراکز حساس و اداره ها استفاده می شود. کف کاذب‌ها دارای انواع گوناگونی هستند و هرکدام ساختار متفاوتی دارند که هنگام خرید کف کاذب باید به یک سری نکات توجه داشته باشید.

امروزه کف کاذب در مکان های مختلفی از جمله مراکز حساس و اداره ها استفاده می شود. کف کاذب‌ها دارای انواع گوناگونی هستند و هرکدام ساختار متفاوتی دارند که هنگام خرید کف کاذب باید به یک سری نکات توجه داشته باشید.

 

کف کاذب چیست و چه کاربردی دارد؟

کف کاذب، کف دوم است. این کف دوم با استفاده از تجهیزاتی روی کف اصلی پیاده‌سازی می‌گردد. با نصب و پیکربندی کف کاذب، فضای خالی‌ای ما بین آن و کف اصلی ایجاد می‌شود که از این فضای خالی برای قرار دادن تجهیزاتی چون: سیم‌ها، کابل‌ها، سیستم‌های سرمایشی، سیستم‌های تهویه و غیره استفاده می‌گردد.

اکثر اتاق‌های کامپیوتر و دیتاسنتر ها با کف کاذب پیکربندی می شوند. سیستم کف کاذب در مقایسه با طرح‌های دیگر مانند سقف کاذب به صرفه تر و کاربردی تر است.

 

معرفی کف کاذب با کیفیت:

در هنگام خرید کف کاذب حتماً به کیفیت آن توجه نمائید. بهتر است کف کاذب انتخابی شما از تمامی استانداردهای لازم برخوردار باشد. در ادامه انواع کف کاذب کارنو را معرفی میکنیم تا مناسب ترین آن را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

 

انواع کف کاذب شرکت فراز شبکه کارنو

کف کاذب بسته به نوع متریال تولیدی در انواع مختلف، در بازار ارائه می‌شود، که عموما کف‌های کاذب بر اساس ابعاد تایل‌ها نیز دسته بندی می‌شوند:

کف‌های کاذب ۶۰*۶۰ و ۲۲٫۵*۲۲٫۵

کف‌های کاذب گروه فنی و مهندسی کارنو در سه نمونه:

تولید و با کیفیت و اطمینان بالا در بازار ارائه شده‌اند.

(کف گالوانیزه نیاز به هیچ گونه روکشی ندارد و سطح رویه، سطحی مشابه رنگ استیل است. اما کف فولادی و آلومینیومی دارای دو نوع روکش HPL و PVC است.)

برای اطلاعات بیشتر درباره هر یک از کف کاذب ها و قیمت آن با متخصصان شرکت فراز شبکه کارنو تماس بگیرید.

شماره تماس دفتر تهران:

021-88486300

شماره تماس دفتر مشهد:

051-37057050_4

 

 

چرا کف کاذب کارنو همچنان مورد توجه صاحبان اتاق سرور و دیتاسنتر است؟

گروه فنی و مهندسی کارنو در زمینه تولید و اجرای کف کاذب از تجربه‌های علمی و فنی زیادی برخوردار است و محصولات خود (کف کاذب طرح لگراند، کف کاذب فولادی و کف کاذب آلومینیومی) را به دلیل کیفیت بالا و اطمینان از متریال تولیدی خود و همچنین آزمایشات معتبر و اثبات شده، تضمین می‌کند و در زمینه خدمات پس از فروش نیز کلیه تمهیدات لازم را به عمل آورده است. در ادامه جهت کسب بیشتر و آشنایی با مجموعه کارنو با ما همراه باشید.

گروه فنی مهندسی فراز شبکه کارنو البرز (سهامی خاص) در سال ۱۳۷۹ با هدف فعالیت تخصصی در زمینه شبکه‌های ارتباطی بی‌سیم و کابلی کار خود را آغاز نمود و فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه‌های زیرساخت مراکز حساس و استاندارد سازی دیتاسنتر و مراکز مخابراتی گسترش داد.

 با ورود به این رسته و مواجه شدن با مشکل تامین کالاهای باکیفیت و تولید داخلی، به فکر راه اندازی خط تولید کالاهایی نمود که نیاز بازار بود و تولیدات خود را در زمینه استاندارد سازی اتاق سرور از قبیل کف کاذب اتاق سرور و سیستم کنترل و مانیتورینگ شرایط محیطی با هدف، تجهیز کردن مراکز داده و مخابراتی و دیگر مراکز حساس، آغاز نمود و به شکرانه الهی در این مهم موفق عمل نمود و توانست هر ساله تولیدات خود را افزایش دهد.

این مجموعه با توجه به سابقه ۲۰ ساله خود در صنعت کشور و با درنظر گرفتن نیازهای بازار، در سال ۱۳۹۳ در مقوله بازرگانی اقدام به واردات تجهیزات در صنعت آی تی و هم چنین تجهیزات مصرفی جهت تولیدات خود نموده است.

این شرکت تا کنون با بهره‌مندی از تجربه و توان فنی و دانش تئوریک خود موفق به کسب سوابق کاری درخشان و ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف در صنعت برق و آی تی دست یافته‌است.

 

خرید کف کاذب کارنو:

به یاد داشته باشید که در زمان خرید کف کاذب باید به فاکتورهایی چون: میزان دما و رطوبت مکان مورد نظر، حجم تجهیزات زیر کف کاذب، وزن تجهیزاتی که قرار است روی کف کاذب قرار داده شوند و عوامل دیگری توجه نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کف کاذب و قیمت کف کاذب کارنو همین الآن با کارشناسان و پشتیبانان شرکت فنی و مهندسی کارنو تماس بگیرید. پشتیبانان ما در کنار شما خواهند بود و به شما کمک خواهند کرد تا کف کاذبی را انتخاب نمائید که با هدف کاربری شما در تناسب باشد.

تماس با دفتر تهران:

021-88486300

تماس با دفتر مشهد:

051-37057050-4

برچسب ها:
کف
کف کاذب
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید