خرید خانه در کانادا چه قوانینی دارد؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مطلب قصد داریم تمام اطلاعات لازم درباره شرایط خرید خانه در کانادا را در اختیارتان قرار دهیم تا بدون هیچ مشکلی خانه مورد نظر خود را در این کشور خریداری کنید.

خرید خانه در کانادا یکی از روش‌های رایج و پرطرفدار‌ برای سرمایه‌گذاری در این کشور است که همواره افراد برای اخذ ویزا از آن استفاده می‌کنند.

امروزه کشور کانادا به دلیل ویژگی‌ها و امکانات ایده‌آلی که در اختیار شهروندان خود قرار داده است؛ باعث شده که ایرانیان این کشور را به عنوان یکی از اولویت‌های خود برای مهاجرت قرار دهند. راه‌های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد و متقاضیان می‌توانند بر اساس شرایط و علاقه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و برای اخذ ویزای آن اقدام کنند.

یکی از بهترین راه‌هایی که معمولاً متقاضیان مهاجرت انتخاب می‌کنند، خرید خانه است. البته قابل ذکر است که اخذ اقامت کانادا از طریق خرید ملک امکان‌پذیر نیست. باید بدانید که خرید خانه در کانادا کار ساده نیست و روش خاص خود را دارد. در واقع قبل از هر کاری، بهتر است که شرایط خرید خانه در کانادا را به طور کامل بدانید، سپس برای آن اقدام کنید.

در این مطلب قصد داریم تمام اطلاعات لازم درباره شرایط خرید خانه در کانادا را در اختیارتان قرار دهیم تا بدون هیچ مشکلی خانه مورد نظر خود را در این کشور خریداری کنید.

 

مهاجرت به کانادا

شرایط کشور ایران روزبه‌روز سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شود. همین امر باعث شده که بسیاری از افراد گزینه مهاجرت به کشورهای خارجی را انتخاب کنند. معمولاً مردم به دنبال مهاجرت به کشوری هستند که به دنبال نیروی کار باشد و دستمزد خوبی هم به آن‌ها پرداخت کند.

کشور کانادا علاوه بر اینکه نیاز شدیدی به افراد متخصص و ماهر دارد؛ بلکه دستمزد خوبی هم به آن‌ها پرداخت می‌کند. همچنین لازم است بدانید که کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان از لحاظ اقتصادی و امکانات رفاهی به‌ حساب می‌آید. به همین دلیل میزان تقاضا برای مهارت به کانادا روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

دولت کانادا برای اینکه افراد راحت‌تر به این کشور مهاجرت کنند؛ انواع ویزاهای مختلف را به آن‌ها ارائه می‌کند تا بر اساس وضعیت و شرایطی که دارند؛ ویزای موردعلاقه خود را انتخاب کنند. یکی از این ویزاهای محبوب، ویزای سرمایه‌گذاری است.

 

شرایط خرید خانه در کانادا

خرید خانه یکی از گران‌ترین و پرهزینه‌ترین خریدهایی است که شما انجام می‌دهید. به همین دلیل، باید عوامل زیادی را در نظر گرفته و با شرایط و قوانین کلی آن آشنا باشید. به‌خصوص زمانی که این کار را در یک کشور خارجی انجام می‌دهید، شرایط پیچیده و سخت‌تر می‌شود. به‌عنوان‌مثال، برای خرید ملک در کانادا ابتدا باید یک پیشنهاد رسمی خرید ارائه دهید و در صورت موافقت طرفین با این پیشنهاد، می‌توانید قراردادهای لازم را تنظیم کنید.

از جمله شرایط خرید خانه در کانادا، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در صورت رعایت این موارد؛ می‌توانید یک معامله خوب و رضایت‌بخش را انجام دهید.

  • یک متخصص باید قبل از خرید، خانه را از لحاظ فنی بازدید کند. پس باید حق تأیید قرارداد مشروط به بازرسی فنی ذکر شود.
  • قید شرایط تأمین مالی در قرارداد. انجام این کار فسخ یا عدم فسخ قرارداد را نشان می‌دهد.
  • باید شرط بررسی نقشه‌برداری ملک لحاظ شود تا خریدار، خانه را از نظر عدم تجاوز به حریم ملک، قوانین منطقه و... بررسی کند.
  • شرایط کلی قرارداد باید توسط وکیل خریدار به طور کامل بررسی شود. پس باید حق بررسی حقوقی در هنگام خرید خانه در کانادا لحاظ شود.
  • یک متخصص باید شرایط خانه را بررسی کند و بر اساس آن یک قیمت برای آن تعیین کند.
  • با گنجاندن شرط تعیین شرایط شخصی، خریدار می‌تواند بعضی از شروط توافقی را در قرارداد اضافه کند.

 

مراحل خرید خانه در کشور کانادا

برای خرید خانه در کشور کانادا، باید مراحل خاصی را سپری کنید. با انجام این مراحل می‌توانید یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کارها را برای آینده خود انجام دهید. مراحل خرید خانه در کانادا عبارت‌اند از:

  • آماده کردن 5 تا 20 درصد قرارداد به‌ عنوان پیش‌پرداخت
  • در نظر گرفتن مبلغی برای مراحل قانونی و اداری که باید آخر معامله پرداخت شود.
  • بررسی کلی امور مالی و تکمیل اسناد
  • تعیین هزینه‌ای که قادر به پرداخت آن هستید. در صورت استفاده از وام مسکن، دریافت پیش تأیید وام مسکن الزامی است.
  • درصورتی‌که اولین‌ بار است که در کانادا خانه می‌خرید؛ از طرح‌های تشویقی استفاده کنید.
  • یافتن خانه موردنظر

 

مهاجرت به کانادا

 

قیمت خرید خانه در کانادا

قیمت خرید ملک در کانادا از آن دسته موضوعات بسیار مهمی است که افراد متقاضی مهاجرت علاقه زیادی به کسب اطلاعات دقیق درباره آن دارند؛ اما این دسته از افراد باید بدانند که خرید خانه در کانادا مانند هر کشور دیگری بر اساس متغیرهای مختلفی تعیین می‌شود.

قیمت خانه در ایالت‌های مختلف کشور کانادا باهم فرق دارد. ابتدا باید ایالت و شهر دلخواه خود را برای اقامت تعیین کنید؛ سپس به کمک مشاورین املاک و یا مؤسسه‌های مهاجرتی قیمت دقیق این خانه‌ها را پیدا کنید. معمولاً قیمت‌ خانه‌های کانادا بر اساس شرایط و فاکتورهایی مانند ایالت، منطقه قرارگیری خانه، موقعیت کلی مسکن و... تعیین می‌شود.

 

بهترین روش برای خرید خانه در کانادا

برای خرید خانه در کانادا، راه‌های مختلفی وجود دارد؛ اما متقاضیان باید بهترین و مطمئن‌ترین روش ممکن را انتخاب کنند.

امروزه مؤسسه‌های مهاجرتی با توجه ‌به توانایی‌هایی که دارند؛ بهترین و امن‌ترین گزینه به شمار می‌آیند. مؤسسه پارسی کانادا یکی از بهترین و معتبرترین مؤسسه‌ای است که در ایران فعالیت می‌کند. این مؤسسه با بیش از 10 سال سابقه در امر مهاجرت، مشاوران و وکلای رسمی و آموزش‌دیده را در کنار هم جمع کرده تا افراد را در امر مهاجرت یاری کنند.

پس اگر قصد خرید خانه در کانادا را دارید؛ همین‌الان با مؤسسه مهاجرتی پارسی کانادا (parsicanada.com) تماس بگیرید تا به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کرده و تمام کارهای خرید خانه و اخذ ویزا را برایتان انجام دهد.

 

سخن نهایی

خرید خانه در کانادا یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری در کانادا است؛ اما اقامت کانادا از طریق خرید ملک امکان پذیر نیست. انجام این کار اصول و شرایط خاص خود را دارد. در این مطلب به طور کامل شرایط خرید خانه در کانادا را توضیح دادیم و شما را با مراحل و شیوه انجام این کار آشنا کردیم.

همچنین می‌توانید از طریق درگاه‌های زیر در ارتباط با امور مهاجرت با مشاورین ما در تماس باشید.

پست الکترونیک: info@parsicanada.com

شماره های تماس: ۹۱۰۰۳۵۵۸ (۰۲۱)

خیابان ولیعصر، بین چهار راه پسیان و زعفرانیه، ساختمان آرته دیزاین – پلاک 1574

آدرس (دفتر تهران) : شهرک غرب، بلوار دریا،خیابان موج، تقاطع توحید ۳، پلاک

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید