8 مورد از بهترین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای طراحی سه بعدی خانه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

آیا در حال برنامه ریزی برای توسعه، آشپزخانه یا حمام جدید، یا در نهایت به محوطه سازی باغ هستید؟ یا شاید شما به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده اید و قصد دارید چندین پروژه بازسازی را آغاز کنید؟ چه خودتان همه کارها را انجام دهید یا به حرفه ای ها روی بیاورید، نرم افزارهای حرفه ای خانه و طراحی داخلی زیادی وجود دارد که به راحتی در دسترس هستند، کاربر پسند، مقرون به صرفه و در بسیاری از موارد رایگان هستند.

بهترین برنامه طراحی سه بعدی خانه

صرف نظر از اینکه روی چه پروژه خانه ای کار می کنید، می خواهید ایده های خود را با تمام افراد درگیر به دقت تا حد امکان، از چیدمان اتاقتان گرفته تا رنگ های رنگ برای هر فضا، در میان بگذارید. برخی از بهترین نرم‌افزارهای طراحی رایگان در حال حاضر برای طراحان خانه و دکوراتورهای داخلی در دسترس است،  استفاده از برنامه‌ریز اتاق یا برنامه طراحی دقیق‌ترین راه برای بیان بصری ایده‌های شما است.

1. SketchUp

SketchUp جامع‌ترین نرم‌افزار طراحی سه بعدی رایگانی است که در وب خواهید یافت. این ابزار قدرتمند طراحی خانه به اندازه کافی غوطه ور است که به نظر می رسد در حال حرکت در خانه آینده خود هستید، در حالی که به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا احساس کنید با قلم و کاغذ کار می کنید.

 

نسخه رایگان برای علاقه مندان عالی است، در حالی که نسخه حرفه ای بیشتر برای حرفه ای ها در معماری، ساخت و ساز، مهندسی و طراحی داخلی تجاری مناسب است.

چه در حال ساختن یک افزونه برای خانه خود، یک خانه درختی یا ایده‌پردازی برای اولین بار در 3d house design software باشید، دقیق بودن این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا تمام جنبه‌های طراحی خود را زنده کنید.

2. Floorplanner

Floorplanner به شما این امکان را می دهد که فضای خود را به صورت دو بعدی و سه بعدی طراحی و تزئین کنید که می تواند به صورت آنلاین و بدون نیاز به دانلود نرم افزار انجام شود. در حالی که عملکرد تزئینات داخلی آن یک ویژگی عالی است، قدرت این ابزار در عملکرد آن به عنوان یک نقشه کش است. سپس، پس از تکمیل پلان طبقه، می توانید نمای را تغییر دهید و فضا را در حالت سه بعدی تزئین کنید.

استفاده از آن ساده است و استفاده از آن آسان است، بنابراین اگر به دنبال چیزی هستید که به منحنی یادگیری شدید نیاز ندارد، Floorplanner انتخاب خوبی است. همینطور با این نرم افزار می توانید 3D office interior design را به صورت حرفه ای انجام بدهید.

3. SmartDraw

SmartDraw یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در دنیای برنامه ریزی کف است. یادگیری آن به اندازه کافی آسان است، بنابراین هیچ کس از استفاده از آن محروم نمی شود، در حالی که به اندازه کافی پیشرفته است تا طراحی های پیچیده را برای طراحان پیشرفته تر تسهیل کند.

با مجموعه ای بی پایان از مبلمان، ماشین ها، مصالح ساختمانی و هزاران الگو و نمونه پلان طبقه، می توانید تعداد بی نهایتی از طرح ها و چیدمان های ممکن را برای فضای جدید خود کشف کنید. تنها نقطه ضعف این ابزار این است که فقط برای هفت روز اول رایگان است، بنابراین اگر قصد دارید از آن برای مدت طولانی یا برای چندین پروژه استفاده کنید، ممکن است ارزش ارتقا را داشته باشد.

4. Planner 5D

Planner 5D بهترین ابزار طراحی خانه است. مانند نسخه رایگان Sketch Up، این ابزار غوطه ور است، به این معنی که شما می توانید طراحی خود را با پاهای خود به طور مجازی روی زمین کشف کنید.

با Planner 5D می‌توانید از ابتدا شروع کنید یا اگر وقت ندارید یا نمی‌خواهید یک طرح پیچیده بسازید، می‌توانید از قالبی استفاده کنید که برای جمع‌آوری سریع یک پلان طبقه عالی است. نکته جالب این نرم افزار این است که در iOS کار می کند، به این معنی که می توانید در حالی که در حال حرکت هستید، برنامه هایی را روی تلفن یا iPad خود ایجاد کنید.

شروع نمی تواند ساده تر باشد. با تنظیم شکل، اندازه، مواد و رنگ کف شروع کنید. سپس مبلمان و لوازم جانبی را اضافه کنید، به حالت سه بعدی بروید و پنجره ها و درها را اضافه کنید. اگر می خواهید یک طبقه دوم و سپس سقف را اضافه کنید. تنها نقطه ضعف این است که اگر می خواهید از مبلمان درون برنامه ای استفاده کنید، برای هر چیزی غیر از ابتدایی ترین تخت ها، صندلی ها یا مبل ها گران می شود.

تمام جنبه های طرح را می توان از نظر رنگ و بافت تغییر داد و هنگامی که آماده به اشتراک گذاشتن طرح های خود هستید، می توان آن را در قالب فوتورئالیستی چاپ کرد.

5. HomeByMe

HomeByMe یکی از ابزارهای مورد علاقه کوری برای طراحی خانه است. تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، در سراسر آن واقعا رایگان است و تمام ویژگی های آن نیز همینطور است. روش کار این است که برندها محصولات خود را به کاتالوگ آن اضافه می کنند، به این معنی که شما از محصولات واقعی برای تزیین و تزئین خانه خود استفاده خواهید کرد. مزایای این کار این است که می‌توانید طراحی خود را تا انتها برنامه‌ریزی کنید و به مبلمان و تزئینات واقعی که برای ایجاد فضای خود استفاده کرده‌اید دسترسی داشته باشید.

مانند Planner 5D، شما می توانید پس از اتمام پلان خود و طراحی ظاهر و احساس هر اتاق، از 2D به 3D تغییر وضعیت دهید. یا، می‌توانید با دکور شروع کنید و «خلاصه» را بزنید و نرم‌افزار یک پلان طبقه‌بندی را با تمام مبلمان و لوازم شما در مکان‌های مناسب ایجاد می‌کند.

6. Roomstyler 3D Home Planner

در مورد Roomstyler چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. مانند 3D garden design، استفاده از آن بسیار آسان است. در واقع، آنقدر شهودی است که تقریباً نیازی به ویدیوی آموزشی در دسترس نیست. که مزیت دیگری برای این نرم افزار است. از بین تمام ابزارهای طراحی خانه، این ابزار یک فیلم آموزشی برای هر سؤالی که ممکن است در مورد این ابزار داشته باشید، دارد.

بزرگترین مزیت این نرم افزار این است که می توانید یک اتاق سفارشی در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که با استفاده از محصولات برندهای واقعی، فضای خود را تزیین کنید، به این معنی که وقتی برای تحقق طرح خود آماده هستید، طرح های خود را با مواردی که می توانید خریداری کنید تزئین کنید.

اغلب متوجه می‌شوید که برخی از مارک‌ها و خرده‌فروشان مورد علاقه‌تان، برنامه‌ریزهای اتاق سه‌بعدی اتاق خود را به‌صورت آنلاین دارند، که فضای بیشتری را برای تجسم فضای شما ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد «قبل از خرید امتحان کنید». به انتخاب های برتر ما در زیر نگاهی بیندازید.

7. برنامه ریز اتاق DFS

مبل یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌هایی است که برای خانه خود انجام می‌دهید، بنابراین هنگام جستجوی مبل جدید خود در DFS، می‌توانید اتاق خود را نیز طراحی مجدد کنید – اگر در حال تغییر دکوراسیون یا نقل مکان به خانه جدید هستید، ایده‌آل است. می توانید از نمای دو بعدی یا سه بعدی استفاده کنید و از آنجا، شکل اتاق، اندازه گیری ورودی را انتخاب کنید و در مورد رنگ دیوار و پوشش کف تصمیم بگیرید. شما حتی می توانید لوازم جانبی را برای افزایش فضا اضافه کنید، به علاوه با دکور برای تکمیل مبل انتخابی خود بازی کنید.

8. Carpetright visualiser

اگر به سرمایه گذاری در کفپوش جدید فکر می کنید، ویژوالایزر کفپوش Carpetright به شما کمک می کند تصور کنید که اتاق شما با فرش، وینیل، چوب یا کفپوش لمینت چگونه خواهد بود. به سادگی از اتاق انتخابی خود عکس بگیرید (یا یک اتاق نمونه انتخاب کنید) و آن را در ویژوالایزر آپلود کنید. شما می توانید رنگ دیوار و نوع کف را سفارشی کنید. از آنجا می‌توانید اتاق‌هایتان را ذخیره کنید و نمونه‌هایی سفارش دهید و یک قدم به اتاق رویایی‌تان نزدیک‌تر شوید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید