بهترین برند شیرآلات ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان!

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

اگر قصد انتخاب شیرالات دارید و میخواهید بهترین برند شیر آلات ایرانی را در نمایشگاه صنعت ساختمان انتخاب کنید این مقاله جامع به شما کمک می کند.

بهترین برند شیرآلات ایرانی در نمایشگاه صنعت ساختمان!

 

همانطور که احتمالاً می دانید نمایشگاه صنعت ساختمان تهران از 21 تا 24 مرداد 1401 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. تعداد زیادی از برندهای تولید کننده شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در این نمایشگاه غرفه داشتند که از جمله آن ها می توان به شیرآلات راسان، KWC، شیرآلات کاویان، شودر و... اشاره کرد. هر کدام از این تولیدکنندگان محصولات جدید خود را رونمایی کردند که برخی ظاهری خاص و منحصر به فرد داشتند و بعضی اقتصادی بودند. اما خلاق ترین، شناخته شده ترین، قدیمی ترین و ... برندهای شیرآلات در نمایشگاه صنعت ساختمان کدام بودند؟ در این مقاله برخی برندهای شرکت کننده در نمایشگاه را بررسی کرده ایم.

برندهای شیرآلات ایرانی شرکت کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان 1401

نمایشگاه صنعت ساختمان به دلیل کرونا به مدت یک سال برگزار نشد. در سال 1401 بسیاری از شرکت ها بعد از یک یا دو سال در این نمایشگاه شرکت کردند. این نمایشگاه یکی از بهترین محل ها برای آشنایی مصرف کنندگان، پخش کنندگان و فروشندگان با بهترین شیرآلات ایرانی است. تمام برندها سعی می کنند بهترین و پرفروش ترین شیرآلات خود را به نمایش بگذارند. برخی از برندهای شرکت کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان در ادامه آمده است:

شیرآلات کاویان؛ خلاقانه ترین شیرآلات ایرانی

یکی از قدیمی ترین شرکت های طراح و تولید کننده شیرآلات بهداشتی، شیرآلات کاویان با 5 سال ضمانت است. موسس این شرکت از سال 1368 یکی از فعالین صنعت شیرآلات بوده است. بسیاری از شما ممکن است نام شیرآلات کاویان را نشنیده باشید، چرا که پیش از ثبت برند کاویان در سال 1386 به تولید و فروش قطعات شیرآلات به سایر تولیدکنندگان می پرداخت و احتمالاً تجربه استفاده از محصولات این شرکت را بدون اینکه بدانید داشته اید. از سال 1386 طراحی و تولید شیرآلات مونتاژ شده با برند کاویان را با رویکرد طراحی محصولات غیر کپی آغاز کرد. این شرکت در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (https://www.kavianhamafza.com) امکان خرید مستقیم از تولید کننده را به همراه توضیحاتی در مورد ایده طراحی هر محصول فراهم آورده است.

شیرآلات کاویان برندی درحال رشد است که در تمام نمایشگاه های صنعت ساختمان توانسته محصولات خلاقانه و جدیدی ارائه کند. امسال نیز از شیرآلات توکار خود به همراه ست اقتصادی آراز و مدل گلسا و ست شیک ساتین رونمایی کرد. ست توکا که مانند پرنده است در پنل نزدیک به در ورودی غرفه شرکت کنندگان را به گرفتن عکس و ورود به غرقه تشویق می کرد. شیرآلات بهداشتی کاویان کم کم جای خود را به عنوان یکی از بهترین شیرآلات ایرانی در بازار باز می کند و آینده درخشانی دارد.

خرید شیرآلات و بهترین برند آن

شیرآلات شودر؛ لوکس ترین شیرآلات ساختمانی ایرانی

شرکت شودر فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرده است. این شرکت با بهره گیری از فناوری پیشرفته و نیروهای متخصص توانسته خط تولید خود را گسترش دهد و به تولید کننده یکی از لوکس ترین شیرآلات ایرانی تبدیل شود. شودر با شعار «چون جزئیات مهم است» محصولاتی بسیار شیک و فانتزی به مصرف کنندگان ارائه می دهد. شرکت شودر یکی از لوکس ترین، گران ترین و بهترین برندهای شیرآلات ایرانی حاضر  در نمایشگاه صنعت ساختمان 1401 بود.

خرید بهترین برند شیرالات ساختمانی

شیرآلات راسان؛ شناخته شده ترین شیرآلات بهداشتی ایرانی

اگر به هنگام خرید شیرآلات به المان‌های مختلفی توجه می‌کنید و برند بودن و کیفیت آن برای شما مهم است، شیرآلات راسان به عنوان یکی از پرفروش‌ترین شیرآلات ایرانی می‌تواند خواسته شما را برآورده نماید.

شرکت راسان در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات ساختمانی آغاز کرد و محصولاتی با تنوع بسیار گسترده به بازار عرضه نمود. محصولات راسان شامل انواع شیرآلات هوشمند، یونیورست، فلاش تانک است. از پرفروش‌ترین شیرآلات راسان می‌توان به مدل‌های مروارید، لوتوس، آتیس، مینیاتور، افسون و زرین اشاره کرد.

با کیفیت ترین برند شیرآلات ایرانی

شیرآلات کلار؛ اولین تولیدکننده شیرآلات توکار ایرانی

کلار Kelar  نیز یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین شیرآلات ایرانی به شمار می‌آید.. این شرکت فعالیت خود را از سال 1380 آغاز کرد و اولین تولیدکننده ایرانی شیرآلات توکار و نامی شناخته شده در بازار شیرآلات توکار است. محصولات این شرکت کیفیت بالایی دارد و ماده اولیه مورد استفاده در تولید شیرآلات کلار، شمش برنج اکستروژن شهید باهنر کرمان است. طراحی محصولات این شرکت به سبک مدرن است.

شیرآلات KWC؛ قدیمی ترین شیرآلات بهداشتی ایرانی

برند کی دبلیو سی تحت لیسانس KWC سوییس است. KWC سوییس فعالیت خود را حدود 150 سال پیش آغاز کرده است. در سال 1353، شرکت شیرهای ساختمانی و صنعتی ایران، طی یک قرار داد، اقدام به انتقال تکنولوژی تولید شیرآلات بهداشتی از شرکت KWC به ایران کرد و مجهز به بهترین ماشین آلات ریخته‌گری، پولیش، قالب سازی و آبکاری شد. اکنون کارخانه اصلی برند کی دبلیو سی در سوئیس قرار دارد و این مجموعه دارای خط تولیدهای دیگری نیز در کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان و ایتالیا است. رنگ های درخشان و مدل های زیبا و مینیمال و البته قیمت بالا از مشخصه های اصلی محصولات KWC است.

جمع بندی

 در این مقاله "ترین" های شیرآلات بهداشتی شرکت کننده در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران در سال 1401 بررسی شد. این نمایشگاه از 21 تا 24 مرداد ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. بسیاری از برندهای تولیدکننده شیرآلات بهداشتی مانند شیرآلات کی دبلیو سی، شودر، شیرآلات کاویان، راسان، کسری، کلار، شیرآلات درخشان و... در این نمایشگاه شرکت کردند که هر کدام نقطه قوت خاص خود را داشتند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید