آشنایی با مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰
دسته ها:

درب ضد سرقت از جدیدترین و مقاوم ترین مدل های درب ورودی ساختمان می باشد. این درب ها به عنوان یکی از موارد امنیتی که راه نفوذ سارقان را به ساختمان ها می بندد معرفی شده است.

وقتی برای ایجاد امنیت برای ساختمانتان با افراد با تجربه مشورت می کنید اولین موردی که به آن اشاره می کنند، نصب درب ضد سرقت مقاوم و باکیفیت می باشد. حال این سوال پیش می آید که بهترین و امن ترین مدل های درب ضد سرقت را از کجا تهیه کنیم؟ آیا مرکزی به عنوان بورس درب ضد سرقت وجود دارد تا با مشاهده مدل ها و نمونه محصولات متعدد اقدام به خرید نماییم؟
در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران آشنا سازیم. خرید از نمایندگی فروش درب ضد سرقت موجب می شود مقاوم ترین محصولات را با گارانتی و ضمانت نامه معتبر خریداری نمایید.

مرکز فروش درب ضد سرقت

 بورس درب ضد سرقت در تهران کجاست؟  این سوالی است که شاید خیلی از افرادی که تمایل به خرید این محصولات دارند در پی جواب آن هستند. 
به طور کلی در تهران و یا سایر شهرستان ها مکانی به نام بورس درب ضد سرقت وجود ندارد. در گذشته ای نه چندان دور برای خرید انواع درب ساختمانی باید به فروشگاه های موجود در سطح شهر مراجعه می کردیم. باید با صرف وقت و هزینه زیاد بهترین فروشگاه درب ضد سرقت را پیدا نموده و با توجه به بودجه خود اقدام به خرید می نمودیم. شاید هم مدل دلخواه را نمی توانستیم پیدا کنیم و به ناچار از میان محصولات موجود یکی را بر می گزیدیم. اما امروزه فروشگاه ها و مراکز تولید درب ضد سرقت اقدام به راه اندازی فروشگاه های اینترنتی نموده اند. در این فروشگاه ها شما مدل های مختلف درب ضد سرقت و یا سایر درب های ساختمانی را می توانید مشاهده نمایید، از قیمت آن ها مطلع و محصول مورد نظر خود را با سایر محصولات مقایسه و در نهایت بهترین و مناسب ترین محصول مطابق با سلیقه و بودجه خود را خریداری نمایید. یکی از معتبرترین مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران فروشگاه راسان درب می باشد. در راسان درب شما می توانید جدیدترین مدل های درب ورودی ضد سرقت را خریداری نمایید. در این مرکز به دلیل پخش مستقیم محصولات، قیمت درب ها بسیار مناسب و ارزان تر از سایر فروشگاه ها می باشد. 
برای مشاهده محصولات درب ضد سرقت و یا درب داخلی می توانید به سایت راسان درب، مرکز خرید درب ضد سرقت مراجعه بفرمایید.  https://rasandarb.ir/  09123478364

اگر قصد خرید درب ضد سرقت را دارید به این نکات توجه نمایید:

در هنگام خرید باید به چند مورد مهم توجه نمایید. از فاکتورهای مهم و اصلی شناخت درب باکیفیت می توان به این موارد اشاره نمود:

وزن درب ضد سرقت

مهم ترین نکته از که در هنگام خرید درب ورودی ساختمان باید به آن توجه نمایید، توجه به امنیت و مقاومت درب است. اما متاسفانه برخی از افراد فاکتور مهم و معیار اصلی برای خرید را قیمت درب می دانند. باید بدانید درب ضد سرقت ارزان ممکن است کیفیت لازم را نداشته و امنیت مورد نیاز را برای شما تامین نکند. همچنین برای یک درب ضد سرفت لوکس و لاکچری هم باید هزینه زیادی پرداخت نمایید و آن هم بیشتر هزینه ظاهری و یراق آلات پر زرق و برقی است که بر روی این درب ها نصب شده و از لحاظ کیفیت مشابه محصولات قیمت مناسب می باشد. باید بدانید که هر درب ارزانی بی کیفیت نیست و هر درب فوق لوکسی مقاومت بالایی نداشته و ممکن است فقط پر زرق و برق باشد. آنچه که در هنگام خرید باید به آن توجه نمایید، ساختار داخلی و استراکچر درب ضد سرقت است. درب های باکیفیت دارای ساختاری از شبکه های فولادی و آهنی هستند که همین امر موجب شده این درب ها دارای وزن بالایی باشند. درب های ارزان قیمت و بی کیفیت بجای شبکه های آهنی در ساختارشان از شبکه های مقوایی استفاده شده و دارای وزن سبکی هستند. 
پس متوجه شدیم وزن درب ضد سرقت یکی از معیارهای درب باکیفیت است. درب های ضد سرقت اصل معمولا دارای وزن بالای 80 کیلو گرم هستند. هرچه وزن درب بیشتر امکان خرابکاری در آن کمتر می شود.

 

قفل درب 

هرچه قدر استراکچر درب شما با کیفیت و مقاوم باشد، اما بدون یک قفل ضد سرقت باکیفیت هیچ امنیتی را برای شما فراهم نمی آورد. قفل ضد سرقت باید در برابر خرابکاری و دستکاری های سارقین مقاوم بوده و امکان باز نمودن آن ها میسر نباشد. از بهترین برندهای قفل ضد سرقت می توان به برند کاله اشاره نمود. هر چند برندهای ایرانی مانند بهسازان، فوروارد و کلون هم اقدام به تولید محصولات با کیفیتی نموده اند. 
جدیدترین مدل های قفل ضد سرقت درب ورودی می توان به قفل های دیجیتال و الکترونیکی اشاره نمود. این قفل ها دارای امنیت بسیار بالایی می باشند و با نصب آن ها امکان کنترل تردد و دریافت گزارش ترددهای روزانه امکان پذیر می باشد. برای ایجاد امنیت بیشتر علاوه برای قفل دیجیتال می توان از دیگر ابزارهای امنیتی مانند سیلندر هوشمند، چشمی دیجیتال و نصب قفل آلارم دار و نصب دزدگیر بر روی درب ضد سرقت بهره ببرید.

ابعاد در ضد سرقت

مورد بعدی که باید در هنگام خرید به آن توجه نمایید، ابعاد درب می باشد. حتما دقت کنید که سایز درب با محلی که قرار است درب را در آنجا نصب نمایید، متناسب باشد. اگر درب بیش از اندازه بزرگ باشد باید برای نصب چهار چوب، دیوارهای اطراف را خراب کنید و اگر کوچک باشد مجبور خواهید بود اقدام به بنایی نمایید و محل را متناسب با ابعاد درب کوچک نمایید که این موارد هم هزینه زیادی را برای شما می تراشد و هم ممکن است ظاهر دیوارها برهم بخورد. به همین دلیل توصیه می کنیم قبل از خرید محل مورد نظر را اندازه گیری نمایید و درب را متناسب با آن ابعاد سفارش دهید. در تمام مراکز فروش درب ضد سرقت امکان تولید و ساخت سفارشی درب وجود ندارد و برای این امر باید با تولید کنندگان درب ضد سرقت مشورت نمایید. در مراکز تولید درب ضد سرقت، شما می توانید درب مورد نظر را به صورت کاملا سفارش خریداری نمایید با قیمت بسیار ارزان تر از فروشگاه های سطح شهر.

 

 

درب ضد سرقت لوکس را از کجا بخریم؟

درب های لوکس و گران قیمت از مدل های پرفروش در بین این محصولات می باشد. ساختار تمام درب ها یکسان بوده و تنها در یراق آلات و نوع روکش با یکدیگر تفاوت دارند. درب های لوکس معمولا دارای روکش های چوبی و استیل هستند. همچنین بر روی این دربها یراق آلات لوکس و گران قیمت نصب می شود. زیبایی درب اهمیت زیادی دارد اما مهم تر از آن امنیت درب می باشد. شما می توانید از مراکز فروش درب ضد سرقت در تهران مدل های لوکس و لاکچری درب ضد سرقت را خریداری نمایید. درب ضد سرقت ترک اصل و درب ایتالیایی از مدل های لوکس و گران قیمت بازار می باشند. قبل از خرید اطمینان حاصل نمایید که این درب ها علاوه بر زیبایی از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند. برای اطمینان از اصل بودن درب باید از مراکز خرید معتبر اقدام به تهیه درب نمایید و از یک فرد با تجربه در این زمینه مشورت بگیرید. در مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران امکان ارسال محصولات به تمام شهرها فراهم شده است.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید