طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

آپارتمان ها و ویلاهای دوبلکس با فضای مجلل، فرصت های زیادی را برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس ارائه می دهند.

آپارتمان ها و ویلاهای دوبلکس با فضای مجلل، فرصت های زیادی را برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس ارائه می دهند. اگرچه طراحی داخلی خانه دوبلکس به دلیل جنبه های متعدد در فضای داخلی می تواند بسیار مشکل باشد، اما با این حال، با طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس به شکل مناسب و اصولی، می توانید خانه ای خیره کننده داشته باشید که مهمانان شما را شگفت زده خواهد کرد.

برای این منظور، فراموش نکنید که بین کمتر و بیشتر تعادل ایجاد کنید. در این مقاله تعدادی از بهترین ایده های طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس را که می توانید برای خانه دوبلکس خود در نظر بگیرید تا مجلل و شیک به نظر برسد، گردآوری کرده ایم.

نکات مهم در طراحی خانه دوبلکس

چیدمان یک خانه دوبلکس بسیار متفاوت از یک آپارتمان معمولی است و طراحی داخلی خانه دوبلکس، می تواند آزمایشی برای تخیل شما باشد. بنابراین قبل از اینکه به دکوراسیون خانه خود فکر کنید، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.

انتخاب تم برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس

حیاتی ترین قسمت خانه را انتخاب کنید و عناصر را برای دکور و طراحی جمع آوری کنید. در این مرحله باید حتما به ظاهر کلی فکر کنید، چه می‌خواهید؟ مجلل باشد یا راحت، عجیب و غریب یا مقرون به صرفه؟

عناصر دکور را بر اساس چیزی که در نظر دارید، انتخاب کنید. بهترین پیشنهاد این است که طراحی خانه دوبلکس مدرن را انتخاب کنید که هم شیک و هم به اندازه کافی راحت باشد تا یک محیط دنج فوق العاده برای کل خانواده ایجاد کند.

 

طراحی پلکان شیک در دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس

یک خانه دوبلکس، دو طبقه است بنابراین طراحی یک راه پله شیک به جذابیت آن می افزاید. راه پله نقطه محوری در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس است زیرا باعث اتصال بین دو طبقه می شود. شما می توانید با توجه به مساحت کل خانه در مورد مکان قرار دادن راه پله تصمیم بگیرید. به عنوان مثال، می توانید راه پله را در وسط اتاق نشیمن قرار دهید تا مرکز جذابیت باشد در غیر این صورت می توان آن را در گوشه ای قرار داد.

برای داشتن فضایی گرم تر در خانه دوبلکس، به سراغ یک راه پله چوبی بروید. دیوار را با بافتی خاص پوشش دهید تا تعادل ایجاد کنید. برای تقارن می توان روی تمام دیوار کنار راه پله نیز آینه قرار داد. یک راه پله معلق برای ایجاد توهم فضا عالی عمل می کند و اتاق را روشن نشان می دهد.

نرده ها نیز در متریال ها و طرح های بسیاری موجود هستند. نرده های شیشه ای نامرئی در کنار یک راه پله فولادی تقویت شده می تواند بسیار مدرن به نظر برسد ، همچنین نرده های فرفورژه برای ایجاد ظاهری مجلل در راه پله استفاده میشود.

نرده های نازک و شفاف نیز ایده خوبی برای خانه های دوبلکس هستند. یک راه پله باشکوه برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس معجزه می کند و جلوه چشمگیری به آن می دهد و ظاهر خانه را بهبود میبخشد.

 

 

 

رنگ در طراحی خانه دوبلکس مدرن

کل ظاهر خانه شما به رنگی که برای خانه انتخاب می کنید بستگی دارد. در ادامه برخی از رنگهایی را که برای استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس مناسب هستند معرفی کردیم:

  • رنگ آبی: رنگ ‌های روشن ‌تر آبی را انتخاب کنید تا آرامش را به خانه ‌تان بیاورید.
  • رنگ صورتی: رنگ صورتی را فقط به اتاق کودکان محدود نکنید. این یک رنگ بسیار متنوع است که می تواند در هر قسمت از خانه استفاده شود و می توانید از آن به طور گسترده در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس استفاده کنید. صورتی باعث ایجاد توهم فضایی در اتاق می شود زیرا می تواند نور را منعکس کند و اتاق را روشن تر نشان دهد.
  • رنگ سفید: سفید رنگ آرامش، خلوص و پاکی است و می توان آن را با هر رنگی ترکیب کرد. برای طراحی خانه دوبلکس خود از رنگ سفید در سقف و دیوارها استفاده کنید تا اتاق شما بزرگ به نظر برسد.
  • رنگ های پاستلی: این رنگها، در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس مدرن بسیار خوب عمل می کنند. از رنگ های تیره و متضاد برای جداسازی فضاها استفاده کنید. اگر اتاق نشیمن رنگ روشنی داشته باشد، فضای ناهارخوری و آشپزخانه می تواند تیره تر باشد.
  • رنگ قرمز: قرمز رنگ روشنی است که نشان دهنده هیجان و اشتیاق است. بنابراین، برای منطقه نشیمن یا هر منطقه ای که حداکثر زمان خود را با خانواده خود می گذرانید عالی است.

 

ایده های دکوراسیون داخلی خانه دوبلکس

در اینجا برخی از ایده های طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس معرفی شده تا به خانه دوبلکس شما ظاهری مدرن ببخشد.

 

قسمت غذاخوری

میز ناهارخوری با طراحی مدرن را برای فضای ناهارخوری مدرن انتخاب کنید.البته میزهای ناهارخوری سنتی چوبی یا سنگی نیز جذابیت خوبی به آن می بخشد. برای این منظور بهتر است از یک میز بلند برای ایجاد ظاهری شیک استفاده کنید. اگر می‌خواهید قسمت غذاخوری بزرگتر به نظر برسد، از رنگ‌ های روشن ‌تر استفاده کنید. پیشنهاد می شود جدیدترین طرح های میز و صندلی را انتخاب کنید تا ظاهری مدرن به فضای غذاخوری خود ببخشید.

 

 

 

اتاق نشیمن

برای طراحی اتاق نشیمن در خانه های دوبلکس، باید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، تصمیم بگیرید. به سراغ یک کاناپه شیک برای اتاق نشیمن بروید تا اتاق نشین شما ظاهری مجلل پیدا کند، یا از یک مبل کوچک ظریف برای ایجاد فضای مینیمال در اتاق نشیمن استفاده کنید.

وسایل دیگر مانند گلدان، میز وسط، میز کناری، قفسه کتاب و غیره را برای تکمیل دکوراسیون فضای نشیمن خود اضافه کنید. گیاهان را روی میزهای کناری قرار دهید تا فضای سبز به اتاق اضافه شود.

 

 

 

دیوارهای بلند در خانه دوبلکس

از دیوارهای بلند موجود در خانه های دوبلکس، نهایت استفاده را ببرید. از آنجا که خانه های دوبلکس دارای سقف های بلند هستند، امکان انجام مجموعه ای از آزمایش ها را فراهم می کنند. از دیوارهای بزرگ می توان برای نمایش آثار هنری فوق العاده، تزئینات و یا حتی یک آبنمای بلند استفاده کرد.

 

نور پردازی

با توجه به نیاز شما و نیازهای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس، می توانید از چراغ های سقف کاذب یا لوسترها در اتاق نشیمن خود استفاده کنید تا ظاهری زیبا و روشن داشته باشید. شما همچنین می توانید نورهایی را به عنوان نورهای تاکیدی در نزدیکی راه پله و همچنین در سایر مناطق خانه قرار دهید. بهتر است از نورهای سفید برای روشن کردن مکان استفاده کنید.

آینه

آینه ها را به فضای داخلی خانه دوبلکس خود اضافه کنید تا روشن تر و بزرگتر به نظر برسد. آینه‌ های تزئینی را می ‌توان در مکان ‌های استراتژیک قرار داد تا ظاهر کلی خانه دوبلکس را، از اتاق نشیمن گرفته تا نزدیک راه پله، بهبود بخشد.

 

پارتیشن ها

می توانید با کمک پارتیشن ها ظاهری مدرن در اتاق نشیمن و حتی سایر قسمت های خانه ایجاد کنید. چوب یک انتخاب سنتی و ارجح برای پارتیشن است. پارتیشن چوبی نه تنها ظاهر را بهبود می بخشد، بلکه افزودنی عالی برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس است.

 

بهترین شرکت ایرانی برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس

اگرچه اندازه خانه های دوبلکس در مقایسه با ویلاها کوچکتر است، اما فضای زیادی برای کاوش وجود دارد. شما می توانید با ترکیب تم های سنتی و مدرن، طراحی داخلی منحصر به فردی در خانه های دوبلکس ایجاد کنید. اما در نهایت تم، طرح و رنگ ها باید منعکس کننده سلیقه ساکنین باشد.

برای اجرای موفق ایده های طراحی داخلی خانه دوبلکس، برنامه ریزی گسترده و رویکرد خلاقانه مورد نیاز است. همچنین با همکاری تیم های تخصصی فعال در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس، می توانید بهترین طراحی داخلی و چیدمان را برای فضایی که در اختیار دارید، انجام دهید.

شرکت خاک پی خانه ایرانیان فعالیت رسمی خود را از سال 1399 آغاز نموده و تاکنون موفق به طراحی و اجرای چندین پروژه فروشگاهی، بازسازی و طراحی داخلی شده است. این مجموعه در تلاش است با بهره‌گیری از نیروهای جوان و متخصص، زمینه را جهت گسترش فعالیت‌های خود فراهم نماید.

شما می توانید با همکاری این شرکت اقدامات مربوط به بازسازی مغازه تجاری، فضای اداری، فضای تجاری، فضای مسکونی، ویلا و نما را انجام دهید و یا طراحی و اجرا غرفه، فروشگاه های زنجیره ای، فضاهای اداری و تجاری، فضای مسکونی، ویلا و محصولات دکوراتیو و مبلمان را به کارشناسان متخصص این شرکت بسپارید تا خیالتان از بابت اجرای کار به بهترین شکل ممکن، راحت باشد.

آدرس شرکت خاک پی خانه :

  • تهران، بلوار میرداماد، انتهای خیابان حصاری، خیابان کوشا، کوچه شهره، پلاک ۱، واحد ۱۲

شماره تماس شرکت خاک پی خانه ایرانیان:

  • 02126401272
  • 02126401270
  • 02126401255

 

آدرس صفحه اینستاگرام شرکت خاک پی خانه:

khakpeykhaneh@

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید