انواع کانکس و کانتینر ساخت پیشرو کانکس

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

قبل از این که به معرفی انواع کانکس بپردازیم باید بدانیم که کانکس به چه سازه هایی گفته می شود و در چه مواقعی از این کلمه استفاده می گردد.

کانکس به چه معناست؟

کانکس ها به سازه های از پیش ساخته شده گفته می‌شوند که همانند هر بنایی دیگر از چهار دیوار و سقف و کف تشکیل شده و یک درب ورودی دارند و معمولاً برای آنها پنجره در نظر گرفته می شود. از مهمترین قابلیت هایی که برای کانکس مطرح می شود می توان به استفاده از مصالح سبک و پیش ساخته و همچنین قابلیت جابجایی اشاره کرد و تنها از طریق اتصالات جوش، پیچ یا پرس به یکدیگر وصل می شوند و نیازی به استفاده از هر نوع ملات یا موارد این چنینی برای آنها وجود ندارد.

 

در گذشته کاربردهای کانکس محدود بود و تنها برای یک اسکان موقت یا کیوسک و دکه از آنها استفاده می‌شد و کم‌کم با پیشرفت‌هایی که در این صنعت حاصل گردید می‌توان گفت که هر نوع بنایی با هر نوع کاربردی را به واسطه انواع کانکس می توان ساخت و از مهمترین نمونه های کانکس می توان به ویلایی، اداری، مسکونی، نگهبانی، فروشگاهی، اتاق کنترل، کمپ های بزرگ درمانی و آموزشی، سازه های صنعتی، گیت های ورود و خروج اشاره کرد.

البته در نظر داشته باشید که در تمامی این نمونه ها از نظر امکانات درونی کانکس و نوع مصالحی که طراحی و تولید کانکس به کار برده می شود و همچنین اندازه ی آن ها تفاوت هایی وجود دارد که در شروع با توجه به نوع کاربرد آنها نقشه های کانکس طراحی و تدوین خواهند شد.

کانتینر چیست؟

کانتینر ها به عنوان یکی از مهمترین ابزارها به منظور انتقال کالا و محصولات هستند که در سیستم حمل و نقل جهانی مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل اینکه دارای مزیت های از جمله گنجایش قابل توجه کالا و دارای استحکام کافی می باشند در حمل و نقل های دریایی بسیار کاربرد دارند چراکه از نفوذ ناپذیری در برابر آب و مقاومت در شرایط ویژه محیطی بهره مند می باشند.

 به بیان ساده تر می توان گفت کانتینر یک فضای امن و مستحکم است که با اسکلت فلزی و در اندازه های استاندارد جهانی ساخته می‌شود و به منظور بارگیری کالا و محصولات متنوع و انتقال آنها به سراسر جهان از آنها استفاده می شود.

کانتینرها در مدل های متنوع از جمله موارد زیر ساخته می شوند:

معرفی انواع کانکس

کانکس ها در نمونه ها و مدل های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که به عنوان مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کانکس ویلایی: کانکس ویلایی یک خانه از پیش ساخته شده است که مجهز به امکانات متفاوت نظیر آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و... می باشد. این نوع کانکس ها قابلیت جابه جایی دارند.

کانکس نگهبانی: همان طور که نام این کانکس ها مشخص است به منظور در ورودی ادارات، شرکتها ، سازمان ها به منظور حراست و نگهبانی از این کانکس ها استفاده میگردد و شخص نگهبان درون آن مستقر خواهد شد.

کانکس فروشگاهی: معمولا در نقاط مختلف شهر به شکل کیوسک برای عرضه مختلف محصولات مورد استفاده قرار میگیرند. بیشترین نوع کانکس فروشگاهی به فست فودها و کافی شاپ ها اشاره دارد.

کانکس اداری: این سازه پیش ساخته برای کاربردهای دفتری و اداری استفاده میگردد و معمولا برای مهندسان یک پروژه یا تیم اداری که به مناطق دورتر اعزام میشوند کاربرد دارد.

نمونه های فوق از کانکس های معروف و پراستفاده هستند اما کانکس ها شامل دسته بندی های دیگری از جمله کانکس مسکونی، کانکس خدمات شهری، کانکس کارگاهی، کانکس اداری و کانکس سفارشی می باشند.

انواع کانکس و کانتینر ساخت پیشرو کانکس

پیشروکانکس جزء مجموعه‌هایی به شمار می رود که از نظر تنوع دارای محصولات بسیار زیادی می باشد و همچنین محصولات آن می توانند مطابق با نظر مشتری طراحی و تولید گردند. برای اینکه از محصولات و ویژگی های این مجموعه مطلع شوید کافیست به نشانی اینترنتی https://pishroconex.com/  سر بزنید و با کارشناسان فروش در تماس باشید.

مجموعه پیشروکانکس با بیشتر از دو دهه فعالیت خود در حوزه تولید کانکس و کانتینر توانسته است به مشتریان انبوهی دست پیدا کند و رضایت مشتریان عزیز را به دست بیاورد و تمامی تلاش خود را انجام می دهد تا بتواند از ایده های ناب مشتریان در تولید محصولات خود استفاده نمایند و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان عزیز تحویل بدهد

برچسب ها:
کانکس
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید