راهنما و مدل های مبل های تخت خواب های جدید 2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

مبل های تخت خواب شو دنیای بسیار متفاوتی را به خود اختصاص داده اند. از منظر تنوع در طراحی ساخت و سبک های جدید و تم های رنگی متنوع بسیار خاص و منحصر به فرد این روزها به دست شما می رسند.

شاید از خود بپرسید مبل تخت خواب شو برای چه مصارفی بیشتر کاربرد دارد و با چه سبکی طراحی و ساخته می شود. در ادامه سعی بر آن داریم تا پیرامون خرید این محصول مدرن و کاربردی راهنمایی های را به شما عزیزان ارائه دهیم پس با ما همراه باشید.

مبل تخت خواب شو چرخدار

مبل تخت خواب شو طرح ترکیه

 

 

 

 سایز مبل تخت خواب شو

اصلی ترین پارامتری که قرار است در زمان خرید به آن توجه شود. مساحتی است که در اتاق نشیمن و یا اتاق خواب قرار است برای مبل تخت خواب شو اختصاص داده شود. از آن جایی که این محصول به صورت دو نفره و تک نفره طراحی و ساخته می شود. شما می توانید به عنوان یک کاناپه راحتی دو نفره یا یک مبل تک نفره آن را به خانه مهمان کنید. کاناپه های دو نفره سایز بزرگ به راحتی امکان استراحت دو نفر را برای شما فراهم می آورد.


نمونه تخت خواب شو بدو دسته


ترکیب رنگ کرم و سبز ترکیبی زیبا برای تخت خوا ب شو

 

 برندهای مبل تخت خواب شو

شما می توانید با مراجعه به وب سایت مبل و میز از تنوع بسیار گسترده این محصول بهره بگیرید. در این راستا مبل تخت خواب شو هلن، برایان، لورن، میشل، مادیس، هلنا، روما، آرناو سهند تنها بخشی از محصولاتی است که شما می توانید از آن ها دیدن کنید. مبل های تخت خواب شویی که یک سرویس را تشکیل می دهند یعنی متشکل شده اند از دو کاناپه و دو مبل تکی در کنار مبل های تخت خواب شو ال مانند نیز بخشی از محصولاتی است که در وب سایت مبل و میز برای شما عزیزان مد نظر قرار داده شده است.

 


نحوه باز شدن تخت خواب شو های طبی

 

طرح سهند یه طرح جدید من جا

 

طرح جدید هانا ترکیب سه تیکه و چرخ دار یک مدل جدید

مبل تخت خواب شو طبی

آیا می دانستید یکی از کاربردی ترین وسایلی که می توانید با استفاده از آن از افراد سالمند در منزل نگهداری کنید مبل های تخت خواب شو است. از آنجایی که مراقبت از افراد بیمار و سالمند نیاز به رسیدگی های مخصوصی دارد. گاها روی مبل و یا تخت خواب نیاز به تعویض شدن دارد. در همین راستا شما می توانید از مدل های طبی در این راستا بهره بگیرید. شما به راحتی می توانید استر رویه مبل های تخت خواب شو طبی را جدا کنید و با شستن آن ها به سادگی مجدد از مبل تخت خواب شو خود بهره بگیرید. این محصول کاربردی به سادگی باز و بسته می شود و همین امر کار را برای سالمند به منظور استراحت بسیار ساده تر کرده است. از سوی دیگر شما به سادگی می توانید مبل های طبی را به اتاق نشیمن دعوت کنید و افراد سالمند را در کنار خود داشته باشید زیرا سبک مدرن ساخت آن به طراحی داخلی شما آسیبی وارد نمی کند.

 

نمونه جدید دسته تخت شو طبی

 

مبل تخت خواب شو مکانیزم

طراحی این مبل قدری حرفه ای تر نسبت به سایر تخت خواب شو های دیگر دنبال می شود. برای این محصول از یراق آلاتی استفاده می شود که دیگر نیازی به بلند کردن پشتی و یا قسمت نشیمن گاه نیست. شما کافی است با یک فشار قسمت پشتی مبل را به سمت عقب هدایت کنید و از فضای بیشتر برای استراحت بهره بگیرید. مبل های مکانیزه به جای چرخاندن و خواباندن پشتی مبل تنها با هدایت شدن به سمت عقب فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد.

 

جدیدترین تخت شو مکانیزمی چرخشی

 

جدیدترین طرح تخت شو با مکانیزم  جلو عقب

صندلی خواب چیست و چه مصارفی دارد؟

شاید در خوابگاه دانشجویی زندگی می کنید و فضای زیادی را برای جایگذاری کردن مبل و تخت خواب به صورت همزمان در اختیار ندارید. یا اینکه در محیط کار خود نیاز به یک استراحت کوتاه مدت در طی روز داشته باشید. باید به شما بگویم مبل های تکی بدون دسته برای خواب نیم روزی شما در محیط های که فضای زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهد بسیار محصول ایده الی به شمار می آید. این محصولات قدری از مبل های عادی بزرگ تر هستند تا شما به سادگی بتوانید با جابجا کردن قسمت نشیمن گاه و پشتی مبل به استراحت روی این مبل بپردازید.

 

 

استفاده کاربردی از مبل تخت خواب شو

شما می توانید این محصول مدرن را برای استفاده های بسیار متمایزی به منزل و محیط کار خود دعوت کنید. از اتاق نشیمن تا اتاق خواب این روزها مبل های تخت خواب شو جای خود را پیدا کرده اند. به عنوان مثال برای طراحی اتاق خواب فرزند نوجوان خود اگر مساحت زیادی را در اختیار ندارید با خرید یک مبل تخت خواب شو و یک میز تحریر دو کاره که از کتابخانه هم بهره گرفته است. می توانید به دیزاین کردن فضا بپردازید. یا اینکه از دو مبل تکی تخت خواب شو برای اتاق خواب های خود استفاده کنید و شاهد یک تخت خواب دو نفره باشید. برای اتاق نشیمن نیز می توانید در مجاورت با میز تلویزیون مبل تخت خواب شو خود را جایگذاری کنید. در نظر داشته باشید که مبل های تخت خواب شو سبک طراحی مدرنی را در دفتر کار شما به تصویر می کشاند.

 

 

متریال استفاده شده برای ساخت

یکی از پارامترهای مهمی که برای ساخت در نظر گرفته می شود متریال با کیفیت است؛ زیرا این مبل برای استراحت شما در نظر گرفته می شود و سرو صدای زیاد آن خواب راحتی شما را از بین می برد. کلافی که برای مبل های تخت خواب شو در نظر گرفته می شود به صورت چوبی و فلزی است. مبل های تخت خواب شو فلزی استحکام بیشتر و محصولات چوبی زیبایی بیشتری را برای شما به تصویر می کشاند. البته که برخی از محصولات گران تر و برخی ارزان تر به فروش می رسند و این امر بسته به کیفیت متریال استفاده شده برای شما در نظر گرفته می شود.

 

نمونه کمیاب مبل ال تخت خواب شو

 

نمونه باز شدن مبل تخت خواب شو سه تکه

 پارچه مبل های تخت خواب

 پارچه مبل های تخت خواب شو موضوعی است که هارمونی رنگ مبل های شما را به تصویر می کشد. از منظر زیبایی در تم های رنگی باید به کیفیت پارچه ها نیز اهمیت داده شو؛ زیرا نظافت آن ها در صورتی که کیفیت بالایی داشته باشد بهتر دنبال می شود. پارچه های با کیفیت دیر تر خراب و آسیب دیده ی شود. از آنجایی که برای نشستن و خوابیدن از مبل های تخت خواب شو استفاده می شود. اگر از کیفیت بالایی برخوردار نباشد به سادگی در کوتاه ترین مدت دچار پرز پرز شدن و یا حتی نخ کش شدن پارچه می شود. پارچه های طبی با قابلیت شستشوی بالا در نظر گرفته می شود تا در پرسه نظافت به این مبل ها آسیبی وارد نشود.

 

ترکیب طوسی بیشترین طرفدار برای مبل های تخت خواب شو را دارد

 

ترکیب رنگ های سرخوابی و زرد برای مبل تخت خوابشو بسیار مناسب برای اتاق دخترانه

کلام آخر پیرامون مبل های تخت خواب شو

همان طور که در طی این مقاله مطالعه کردید مبل های تخت خواب شو برای خانه های آپارتمانی ایده ال ترین گزینه به شمار می آید. از آنجایی که محصول مدرنی است با یک تیر دو نشان را برای شما به هدف می زند. در قدم اول می توانیم به مبل آن برای نشیمن و تخت خواب آن برای استراحت اشاره داشته باشیم. این محصول با تم های رنگی بسیار گسترده ای راهی بازار شده است. تا شما بتوانید متناسب با هارمونی رنگی که در منزل از آن بهره می گیرید دست به خرید بزنید نمونه های مبل های تخت خواب شو را می توانید در سایت https://moblomiz.com/Products/sofa-bed رویت کنید. مبل های تکی و کاناپه های دو نفره انتخاب های است که بسته به مساحتی که در اختیار دارید برای شما در نظر گرفت شده است. در نظر داشته باشید از اتاق نشیمن تا اتاق خواب شما از این محصول می توان استفاده کرد. مبل های دستی و مکانیزی نیز دو سبک طراحی است. مبل های دستی با جابجایی قسمت نشیمن گاه برای شما به یک تخت خواب تبدیل می شود. از سوی دیگر می توانیم به مبل های مکانیزه اشاره داشته باشیم که به هل دادن به سمت عقب می توانید از آن بهره بگیرید. امید است مطالب ارائه شده در راستای راهنمایی شما عزیزان به جهت خرید مبل تخت خواب شو مورد استفاده شما قرار گرفته باشد و از این پس بهترین ها در پیش روی شما باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید