5 ایده تزیین میز تولد مردانه ساده و شیک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

در اینجا با 5 ایده جدید و به روز تزیین میز تولد مردانه آشنا شوید. این مقاله به شما در تزیین میز تولد کمک میکند.

تزیین میز تولد بزرگسال مردانه

در سال یک روز وجود دارد که برای هر فردی روز خاص به شمار می‌آید. روزی که در آن متولد شده است در شناسنامه ثبت می‌شود. در چنین روزی می‌توان جشن گرفت، با دوستان و اطرافیان شادی کرد، کیک و شام خورد، رقصید و خندید. مردان همچون زنان گاهی دوست دارند برای خود جشن تولد بگیرند. البته گاهی اطرافیان برای خوشحال کردن وی، اقدام به سوپرایز کردن می‌کنند. تعدادی ایده برای تزیین میز تولد مردانه آورده‌ایم. با دیدن عکس‌ها و مطالعه متن می‌توانید به دلخواه هر کدام را که می‌خواهید اجرا کنید و یا ایده خود را بیافرینید.

بیشتر بخوانید : تزیین میز تولد ساده خانگی

 

 

1. تزیین میز تولد مردانه با گل

گل‌ها سرشار از حس خوب و طراوت هستند به همین دلیل از آن‌ها برای تزیین میز تولد استفاده می‌شود. گل‌ها تنوع زیادی دارند که بسته به سلیقه و میزان بودجه می‌توانید از آن‌ها برای تزیین میز تولد مردانه استفاده کنید. بهتر است برای استفاده از گل‌ها آن‌ها را به صورت یک جا چیدمان کنید تا تمرکز بر همان قسمت باشد. یا اینکه در یک گلدان تعدادی گل قرار دهید. پخش و پراکنده بودن گل‌ها بیشتر برای تزیین میز تولد دخترانه کاربرد دارد.

همچنین می‌توانید از قنادی تقاضا کنید که تزیین کیک مردانه را با تعداد کمی گل انجام دهد. برگ‌های گیاه اکالیپتوس عطر فوق العاده خاصی دارند و حتی می‌توانید در تزین کیک تولد به صورت برگ‌های محدود از آن استفاده کنید. چنین ایده‌ای باعث خاص و تک شدن تزیین میز تولد مردانه می‌شود.

اگر تمایلی به استفاده از گل‌های طبیعی ندارید، همه روش‌های گفته شده را می‌توانید با گل‌های مصنوعی انجام دهید. همچنین دستمال سفره یکی از ابزارهایی است که به راحتی به شکل گل درمی‌آید. از تزیین میز تولد مردانه با دستمال سفره به شکل گل غافل نشوید.

 

 

2. تزیین میز تولد مردانه با شمع

شمع‌ها تنها بر روی کیک استفاده نمی‌شوند بلکه تزیین میز تولد مردانه می‌تواند با شمع انجام شود. شمع‌ها قطرهای مختلفی دارند اما توصیه می‌شود که اگر می‌خواهید بر روی میز از شمع استفاده کنید، حتما از شمع‌هایی با قطر زیاد استفاده کنید تا احتمال افتادن آن کم باشد. شمع‌ها را می‌توانید دور تا دور کیک بچینید یا به صورت پخش و پراکنده در میز قرار دهید. همچنین می‌توانید با شمع جملاتی نظیر Happy Birthday و یا اسم شخص را بنویسید.

راه دیگر برای استفاده از شمع، قرار دادن کیک و سایر وسایل تولد بر روی میز اصلی و استفاده از دو عسلی در کناره‌های میز است. بدین روش که شمع‌ها را بر روی عسلی بچینید. این ایده برای عکاسی عالی است زیرا میز اصلی تولد در مرکز کادر و روشنایی در گوشه‌های دو طرف ایجاد می‌شود.

 

قرار دادن شمع در گوی بلورین و شیشه‌ای

 

همچنین می‌توانید شمع‌ها را در شیشه‌های گرد که قابلیت آویزان شدن از سقف دارند قرار دهید. دور تا دور میز را از بالا با شیشه‌های شمع آویزان شده تزیین کنید. فانوس‌ها وسیله دیگری هستند که شمع را داخل آن قرار داده و دور تا دور میز را با آن می‌توانید تزیین کنید.

 

فانوس‌ها ایده‌ای برای تزیین میز تولد مردانه

 

3. تزیین میز تولد مردانه پاییزی

مردانی که متولد فصل پاییز هستند، به راحتی می‌توان از آیتم‌های پاییزی برای تزیین میز تولد مردانه استفاده کرد. رنگ غالب در فصل پاییز زرد، نارنجی و البته قهوه‌ای است بنابراین وسایلی که برای تزیین استفاده می‌کنید می‌تواند یکی از این سه رنگ باشد و یا مجموعه‌ای از آن‌ها را شامل شود. بادکنک‌ آرایی با این رنگ‌ها بسیار قشنگ و دیدنی خواهد شد.

برگ‌ها راحت‌ترین و زیباترین آیتمی هستند که می‌توانید تزیین کیک تولد را با آن انجام دهید. همچنین می‌توانید تزیین میز تولد مردانه را با برگ‌های پاییزی انجام دهید. کافی است تعداد زیادی برگ را در قسمت جلویی میز بچینید. با این کار حس وحال پاییز را به خانه آورده‌اید و عکس‌ها جذاب‌تر می‌شوند. کاج‌ها مخصوص فصل پاییز هستند، اگر در اطراف خود کاج می‌بینید از آن‌ها برای تزیین میز تولد استفاده کنید. بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی کاج‌ها را می‌فروشند که به راحتی می‌توانید تعدادی کاج سفارش دهید.

ظروف یک بار مصرفی که در روز جشن تولد استفاده می‌شوند را هم می‌توانید با تم پاییز انتخاب کنید. به همین سادگی تزیین میز تولد مردانه با آیتم‌های پاییزی انجام خواهد شد. شما چه ایده‌ای دارید؟ در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

 

تزیین کیک با برگ‌های زیبای پاییزی

 

4. تزیین میز تولد مردانه ساده و کم هزینه

همیشه هم قرار نیست تزیین میز تولد مردانه پر هزینه باشد. با تزیینات ساده و زیبا هم می‌توان میزی شیک و زیبا داشت. کافی است از سلیقه خود استفاده کنید. فضای مجازی یکی از روش‌هایی است که ایده‌های بسیاری به شما می‌دهد. به عنوان مثال از رنگ‌های تیره برای تزیین میز تولد مردانه استفاده کنید. مثلا رومیزی و رنگ کیک مشکی باشند و و ظروفی که استفاده می‌کنید نقره‌ای یا طلایی باشند.

 

 

بادکنک‌هایی به فروش می‌رسند که به شکل عدد هستند، به راحتی و حتی به جرئت می‌توان گفت نیمی از تم تولد با آن‌ها شکل می‌گیرد. اگر درست کردن کیک را دوست دارید با آموزش‌هایی که در مجلات و اینترنت آمده است کیک تولد را در فر و یا در قابلمه درست کنید.

 

بادکنک به شکل عدد، ایده‌ای کاربردی در تولد

 

عدد 18 با بادکنک طلایی

 

 

ترکیب مشکی و طلایی برای تزیین میز تولد مردانه

 

Happy Birthday و بادکنک آرایی

 

همچنین با صرف کمی وقت می‌توانید با فویل، حریر، مقوا، روبان و غیره تزیینات را انجام دهید. هزینه‌ای که برای این کار صرف می‌کنید نسبت به نمونه آماده بسیار کم هزینه‌تر خواهد بود. تور و حریر را می‌توانید در رنگ‌های آبی و سرمه‌ای سفارش دهید و میز را با آن تزیین کنید. چنین رنگ‌هایی می‌تواند یک تم دریایی بسازد. حتی می‌توانید از اطرافیان خواهش کنید که همه لباس سفید بپوشند، چنین کاری یک تم هماهنگ و جذاب می‌سازد و باعث می‌شود عکس‌ها زیباتر شوند.

 

5. تزیین میز تولد مردانه شیک و لاکچری

گاهی تزیین میز تولد مردانه با وسایل لوکس انجام می‌شود. کل فضا دیزاین شده و از ظروفی استفاده می‌شود که گران قیمت به نظر می‌رسند. البته می‌توان از رنگ‌ها کمک گرفت. معمولا رنگ طلایی را رنگ سلطنتی می‌دانند که می‌توان به کمک آن تزیین میز تولد مردانه را انجام دهید تا لوکس به نظر آید.

همچینین می‌توانید تعدادی از عکس‌های مرد را از بدو تولد تا اکنون آماده کرده و به ترتیب روی میز بچینید. چنین ایده‌ای علاوه بر نشان دادن گذر عمر، بسیار جالب است. از تاثیر رنگ رومیزی غافل نشوید. رومیزی باید تمیز، اتو شده و هماهنگ با دکور باشد.

 

استفاده از عکس‌های کودکی برای تزیین میز تولد مردانه

 

از میوه آرایی و قرار دادن خوراکی غافل نشوید. به طور ذاتی مردان شکمو هستند! تنوع خوراکی‌ها باعث می‌شود که میز تولد پر و شیک شود. فینگر فودها، تنقلات، چیپس و پفک و غیره در تولدها بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.

 

از خوراکی‌ها در تزیین میز تولد مردانه غافل نشوید

جمع بندی

تزیین میز تولد مردانه هیچ مرزی نمی‌شناسد. بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که بدانید مرد به چه چیزی بیشتر علاقه دارد. اگر عاشق ماشین است، از ماشین‌های دکوری برای تزیین میز استفاده کنید، اگر اهل دود و قلیون است طرح کیک را به شکل قلیان سفارش دهید و هزاران ایده دیگر که اجرای آن‌ها بستگی به خلاقیت خودتان دارد. اگر ایده‌ای دارید حتما با ما در میان بگذارید. مشتاق خواندن نظرات شما هستیم.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید