بهترین رنگ مبل برای خانه های کوچک را بشناسید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۵

در قدیم داشتن خانه‌ای بزرگ دور از انتظار نبود. اما امروزه به قدری زندگی دستخوش تغییر و تحول شده است که خانه‌ها به سمت کوچک‌تر شدن رفته‌اند.

بهترین رنگ مبل برای منازل با متراژ کم

طبیعی است که ساکنان خانه‌های نقلی بخواهند همه چیز درون خانه داشته باشند زیرا این یک نیاز است. خانه‌های کوچک نیاز به دکوراسیونی متفاوت از خانه‌های بزرگ دارند زیرا اگر چنین اصلی رعایت نشود نه تنها وسایل درون خانه جا نشده بلکه فضایی زشت به وجود می‌آید. مبل یکی از آیتم‌‌های اصلی خانه است که باید در انتخاب مدل و رنگ آن دقت کرد. به نظر شما بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک کدام است؟ در ادامه پاسخ سوال را خواهیم داد. با ما در سایت بساز و بچین همراه بمانید.

 

انتخاب رنگ مبل برای خانه های کوچک | رنگ مناسب مبل برای خانه‌های کوچک

طرح‌های شلوغ باعث می‌شوند که خانه کوچک‌تر دیده شود. به همین دلیل است که تا جای ممکن سعی می‌شود از طرح‌های ساده و مینیمال برای خانه‌هایی با متراژ کم استفاده شود. طرح‌های ساده و به دور از پیچیدگی باعث می‌شوند که شلوغی و بی نظمی به چشم نیاید در نتیجه فضایی فضا خلوت‌تر به نظر آید. فضای خلوت نیاز به رنگی دارد که بتوان به کمک آن فضا را بزرگ‌تر نشان داد. با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک رنگ‌های روشن و به دور از طرح‌های شلوغ و در هم بر هم است. در خانه‌های کوچک باید این اصل را نه تنها در مبل‌ها بلکه در همه جای خانه رعایت کرد. اگر تمایل دارید که پارچه مبل طرح دار باشد می‌توانید از پارچه‌هایی استفاده کنید که بافت دار هستند. پارچه‌های بافت دار منافاتی با دکوراسیون داخلی منازل کوچک ندارند.

 

 

رنگ مناسب مبلمان برای خانه کوچک

معمولا در خانه‌ها مبل در قسمت نشیمن و پذیرایی قرار می‌گیرد. انتخاب بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک کمی چالش برانگیز و البته پر هیجان است. با انتخاب صحیح رنگ مبل می‌توان دکوری شیک و در عین حال متفاوت در خانه‌‌های کوچک داشت. اگر فضای سالن پذیرایی یا اتاق نشیمن به اندازه کافی روشن نیست مبلمان روشن انتخاب مناسبی هستند زیرا نور را منعکس کرده و باعث روشن‌تر و بزرگ‌تر به نظر رسیدن فضا می‌شوند.

 

مبل ال سفید چرک مایل به طوسی با موکت طوسی روشن

 

ترکیب مبل سفید با رنگ شیری

 

مبل سفید سه نفره

 

مبل سفید مناسب خانه‌های کوچک و نقلی

 

مبل استخوانی ساده با دیوار آبی روشن

 

رنگ‌های سفید، طوسی، استخوانی و شیری بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک هستند. اما در در طراحی دکوراسیون داخلی و معماری نوین محدودیتی در انتخاب رنگ وجود ندارد. در نتیجه می‌توانید از سایر رنگ‌ها برای انتخاب مبل در فضاهای کوچک استفاده کنید. دیدن تصاویر زیر کمک می‌کند تا با طیفی از رنگ‌های مناسب برای روکش مبل در خانه‌های کوچک و نقلی آشنا شوید.

 


24 مدل مبل عروس جدید 1401-2022

 

باید یادآور شویم که انتخاب رنگ مبل تنها محدود به پارچه آن نیست. بدنه چوبی مبل نیز دارای رنگ است. چوب‌های رنگ روشن بهترین انتخاب برای خانه‌هایی با متراژ کم هستند. اگر تمایلی به چوب‌های رنگ روشن ندارید، توصیه می‌شود رنگ پارچه مبل را روشن انتخاب کنید تا فضای خانه بزرگتر به نظر برسد.

مبل صورتی هماهنگ با دیوار صورتی

 

مبل ال طوسی روشن با پارچه بافت دار

 

ترکیب مبل شیری با رنگ سبز خاص و ملایم

 

کاناپه راحتی سه نفره ساده

شاید انتخاب رنگ روشن دلپسند همگان نباشد. به خصوص که برای رعایت هارمونی رنگ‌ها معمولا تلاش می‌شود که رنگ پرده‌ها و فرش‌ها نیز روشن انتخاب شود تا بتوان به کمک تمامی اجزا خانه را دلبازتر و بزرگتر نشان داد. می‌توانید از کوسن‌، تابلو، گلدان‌، رومیزی، لوستر و غیره کمک بگیرید. بدین سان که رنگ آن‌‌ها تیره‌تر از رنگ مبل و حتی طرح دار و شلوغ باشد. حتی استفاده از شیشه و آینه نیز در انعکاس نور تاثیر بسزایی دارد و خانه را از یکنواختی رنگ روشن خارج می‌کنند.

 به کار بردن تابلو، اکسسوری و گلدان برای خارج کردن خانه از یکنواختی رنگ روشن

 

ترکیب دو رنگ از کرم در کنار یکدیگر، بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک

 

مبل صورتی روشن همراه با فرش طرح دار و تابلو در تم طلایی

 

ترکیب مبل کرم با رنگ زرد برای خارج شدن از یکنواختی

 

استفاده از آینه، و سایر اکسسوری‌های سفید و چوبی در کنار مبل سفید

 

ترکیب مبل طوسی و کرم روشن همراه با رگه‌هایی از رنگ آبی در کوسن و تابلو

 

روشن بودن کلیه رنگ‌ها و ترکیب آن با مبل تک نفره قرمز

 

 استفاده از آینه بزرگ طلایی در کنار مبل طوسی

 

استفاده از گلدان در کنار مبل طوسی و به کار بردن طیف‌های مختلف رنگ نارنجی

 

50 مدل مبلمان رنگ استخوانی راحتی و استیل 1400-2022

 

توصیه دوستانه بساز و بچین

شاید با خواندن مطلب بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک این سوال به ذهن شما رسیده باشد که رنگ روشن زودتر کثیف می‌شود. آیا انتخاب آن معقولانه است؟ پارچه‌هایی در بازار وجود دارند که ضد لک هستند که به راحتی با دستمال تمیز می‌شوند. چنین پارچه‌هایی مورد استقبال قرار گرفته‌اند و تقریبا در همه مغازه‌ها و فروشگاه‌ها یافت می‌شوند. بنابراین در انتخاب بهترین رنگ مبل برای خانه‌های کوچک هیچ مانعی وجود ندارد و بهانه‌ای پذیرفته نمی‌شود.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید