راهنمای انتخاب بهترین کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر علاقه مند به پیدا کردن بهترین کفپوش آشپزخانه هستید، با استفاده از این مقاله بهترین کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی را بشناسید!

  • اگر قصد بازسازی منزل دارید و به دنبال مناسب‌ترین کفپوش آشپزخانه هستید،
  • اگر تصمیم دارید مناسب‌ترین کفپوش آشپزخانه قابل شستشو را برای آشپزخانه تهیه کنید،

این مقاله برای شما است. دکوراسیون آشپزخانه در کنار استفاده از المان‌های مختلف معنا می‌گیرد. شما باید مناسب‌ترین انواع کفپوش آشپزخانه را برای دستیابی به بهترین ظاهر انتخاب کنید. گاهی توجه به ظاهر ماجرا موجب می‌شود تا هیچ دقتی در کاربرد انتخاب خودتان نداشته باشید. در چنین شرایطی استفاده از تجربیات متخصصین در این حوزه می‌تواند کمک زیادی به شما کند. در این مقاله قصد داریم، انواع کفپوش آشپزخانه را بررسی و معرفی کنید، نکات مهم انتخاب کفپوش آشپزخانه را مرور کنیم و انواع کفپوش آشپزخانه را برای ایده گرفتن ببینیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

 

کفپوش آشپزخانه چیست؟

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

 

معمولا سطح فضای کف آشپزخانه های قدیمی به کمک کاشی و موزاییک پوشیده می‌شد، گاهی سطح آشپزخانه آنقدر غیرقابل استفاده بود که افراد ناچار به استفاده از موکت برای پوشش آن بودند. خوشبختانه به مرور با ساخت متریال‌های جدید دنیای کفپوش‌ها نیز متحول شد. استفاده از کفپوش‌هایی مثل سرامیک اولین تحول در آشپزخانه‌هایی بود که رویکرد مدرن و لوکسی داشتند. سهولت تمیزی و حفظ آن در کفپوش آشپزخانه مدرن دیده می‌شود. اطلاع از پارامترهای مهم در انتخاب نوع کفپوش می‌تواند برای شما زمینه ساز یک انتخاب عالی باشد.

 

نکات مهم انتخاب کفپوش آشپزخانه

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

 

انتخاب کفپوش آشپزخانه اهمیت زیادی دارد. در بسیاری از موارد افراد تنها باتوجه به مشاهداتی که در نمایشگاه‌ها و شوروم‌های مصالح ساختمانی وجود دارد، تصمیم به انتخاب متریال می‌زنند که اشتباه بزرگی است. شما تنها ظاهر ماجرا را مشاهده می‌کنید و هیچ اطلاعاتی از کاربرد آن ندارید. برای مثال شاید کفپوش آشپزخانه سه بعدی در عکس‌ها بسیار خاص و جذاب به نظر برسد، اما استفاده از آن در آشپزخانه کوچک یک خانه 60 متری اصلا توصیه نمی‌شود. از سوی دیگر، پارامترهای مهم دیگری مثل تمیزی، نحوه شست و شو و خش پذیری نیز، در این انتخاب اهمیت دارند که باید به آن توجه کنید.  آشپزخانه یکی از محبوب ترین فضاهای خانه است و در طی روز رفت و آمد در آن بالا است و نیاز به مصالحی با دوام بالا دارد. همچنین میزان کار و کثیفی (لکه: سس، روغن و دیگرمواد غذایی) در آن زیاد است پس مصالحی که تمیز کردن آن آسان است گزینه مناسب تری برای کفپوش آشپزخانه است. آشپزخانه، فضایی است که در آن مشغول به آشپزی و تهیه غذا میشوید پس زمان زیادی را ایستاده در آن صرف می کنید و ممکن است از انواع بیماری های کمر و... رنج ببرید در این حالت کفپوش های ارگونومی (علم تلفیق کار و شرایط کار با ویژگی ها و نیازهای انسانی) گزینه بهتری هستند. همه ی این نکات در انتخاب کفپوش مناسب برای آشپزخانه تاثیر گذار است. 

 

انواع کفپوش با دوام بالا

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

 

انتخاب کفپوش باید با توجه به شناخت متریال صورت پذیرد. شما باید حتما انواع متریال را بشناسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. یادتان باشد که کفپوش آشپزخانه، یک انتخاب خاص است که شاید مدت‌ها درگیر اشتباه رخ داده در آن باشید. پس سعی کنید با شناخت انواع متریال با دوام بالا، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه با انواع کفپوش بادوام آشنا می‌شوید. این اسم‌ها را به خاطرتان بسپارید. 

  • کفپوش  بتن
  • کفپوش اپوکسی
  • کفپوش سنگ
  • کفپوش کاشی
  • کفپوش وینیل
  • کفپوش لمینت

 

انواع کفپوش ارگونومی

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

 

جالب است بدانید که طراحان صنعتی، پیوسته در تلاش هستند تا نیازهای بشر را، به وسیله طراحی‌های جدیدشان پاسخگو باشند. خلاقیت طراحی موجب می‌شود تا این افراد متخصص در تلاش برای کشف نیازهای انسان دست به طراحی بزنند. کفپوش‌های ارگونومی یکی از همین طراحی‌ها محسوب می‌شود که برای رفع نیاز انسان ساخته شده است. کفپوش ارگونومی یا ضد خستگی، طوری طراحی شده است که کم‌ترین فشار بر روی افراد دارای تحرک بالا و میزان زمان ایستادن طولانی، داشته باشد. معمولا کفپوش ارگونومی می‌تواند تحولی در این زمینه ایجاد کند و فضا را تاحد بسیار زیادی برای تحمل فعالیت شدید، فراهم کند. جالب است بدانید که طی تحقیقات انجام شده، استفاده از کفپوش ارگونومی موجب کاهش فشار به ستون فقرات می‌شود. از سوی دیگر، تحریک گردش خون، کاهش خستگی پاها، شست و شوی آسان این مدل کفپوش‌ها و تنوع آن از مزایایی است که باید بدانید.

  • کفپوش بامبو
  • کفپوش فرش و موکت
  • کفپوش چوب پنبه
  • کفپوش اپوکسی
  • کفپوش وینیل
  • کفپوش چوب
  • کفپوش لمینت

 

شناخت بهترین متریال کفپوش آشپزخانه

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

 

شما به راحتی می‌توانید با کمی کند و کاو، انواع متریال کفپوش آشپزخانه را بشناسید. معمولا درک نوع متریال و زیبایی آن در کنار مزایا و معایب، موجب می‌شود تا تصمیم بهتری در انتخاب بگیرید. اطلاع از مزایا و معایب هر کفپوش به شما ذهنیت خوبی ارائه می‌کند تا باتوجه به سبک زندگی خودتان، بهترین گزینه را انتخاب کنید و سال‌ها از آن لذت ببرید.

 

کفپوش بتن برای آشپزخانه

بتن، مصالحی سخت و بادوام است و به همین علت در آشپزخانه های که در آن رفت و آمد بالایی وجود دارد انتخاب مناسبی است. تمیزکردن آن آسان است فقط به مرور زمان ممکن است لکه روی آن ماندگار شود. اگر کفپوش بتن را دوست دارید و در منطقه سردسیری زندگی میکنید حتما قبل از اجرای بتن به گرمایش از کف در زیر کفپوش توجه داشته باشید. این مدل کفپوش در خانه‌های قدیمی کاربرد زیادی داشت و هزینه مناسبی به ساخت و ساز تحمیل می‌کرد. اما این روزها به دلیل تنوع بالا در متریال کفپوش، باتوجه به معایب آن چندان توصیه نمی‌شود.

  • مزایا: بادوام، مقاوم در برار رطوبت.
  • معایب: مصالحی سرد و سخت است. ساختار راحت و مناسبی برای خانه ندارد.

 

کفپوش بتن برای آشپزخانه

 

کفپوش اپوکسی برای آشپزخانه

اپوکسی، کفپوشی با دوام بالا است، نصب آن آسان و تنوع بسیاری در رنگ و بافت دارد. دارای سطحی غیرلغزنده است بنابراین برای آشپزخانه های شلوغ مناسب است. این کفپوش به صورت کاشی و ورقه ورقه ای طراحی میشود. این را از بساز و بچین بدانید که نصب اپوکسی از نوع کاشی راحت تر از مدل ورقه ای آن است. سعی کنید در هنگام انتخاب این نوع کفپوش از رنگ های تیره استفاده کنید تا کمتر لکه های روغن ریخته شده روی آن مشخص شوند. گاهی اوقات، کفپوش اپوکسی با سبکی خاص اجرا می‌شود که به آن کفپوش آشپزخانه سه بعدی نیز گفته می‌شود. در این روش ورقه‌ای از طرح سه بعدی بر روی زمین نصب می‌شود و بر روی آن اپوکسی ریخته می‌شود. معمولا عملکرد فرد متخصص برای ایجاد کفپوش در این شرایط بسیار اهمیت دارد. سعی کنید از نوع ورقه‌ای کفپوش اپوکسی برای آشپزخانه استفاده کنید تا دچار دردسر نشوید.

  • مزایا: بادوام، نرم و راحت، تمیزکردن آسان، مقرون به صرفه، مقاوم در برار سرما، گرما، قابل بازیافت. 
  • معایب: خش پذیری بالا.

 

کفپوش اپوکسی

 

کفپوش سنگ برای آشپزخانه

سنگ، به دلیل داشتن الگوی طبیعی و تغییرات رنگ موجود در خودش، ایده ای عالی برای کفپوش آشپزخانه است که به هر آشپزخانه ای جلوه ای بی نظیر می دهد. از جمله محبوب ترین کفپوش از نوع سنگی میتوان به: سنگ مرمر، تراورتن و تخته سنگ اشاره کرد. همانطور که می دانید سنگ، کفپوشی سرد است پس برای قرار دادن سیستم گرمایش در زیر کفپوش را فراموش نکنید و از قبل برای آن برنامه ریزی کنید. معمولا انتخاب سنگ بهترین و البته گران‌ترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. اما انرژی فوق العاده بالای سنگ می‌تواند بهترین حس و حال را، در محیط خانه ایجاد کند. یادتان باشد که برای تمیز کردن کفپوش سنگ، نمی‌توانید هر نوع مایع شوینده‌ای را استفاده کنید. ریسک بروز لکه‌های حاصل از مواد اسیدی بر روی سطح سنگ بسیار زیاد است. پس حتما برای تمیز نگهداشتن کفپوش سنگی تلاش کنید. یادتان باشد که همه زیبایی سنگ به سطح صاف و براق آن است. با مات شدن سطح سنگ به دلیل مجاورت مواد شیمیایی، زیبایی و جذابیت اولیه را نخواهید دید. بهتر است بدانید که با وقوع چنین رویدادی احتیاج به سنگ سابی خواهید داشت. این کار لایه‌ای از سطح سنگ برمی‌دارد و خط و خش‌ها، لکه‌ها و تغییر رنگ‌ها را ترمیم می‌کند. اما میزان گرد حاصل از سنگ سابی بسیار زیاد است و چند روزی را درگیر تمیزی خانه خواهید بود.

  • مزایا: کفپوشی سخت و بادوام، تمیزکردن آسان.
  • معایب: ممکن است لکه دار شود، برخی از سنگ ها مانند تخته سنگ براحتی خراشیده می شوند.

 

 

کفپوش کاشی برای آشپزخانه

از دیرباز، استفاده از کاشی برای کفپوش آشپزخانه بسیار رایج بوده است. کفپوش کاشی یک راه حل عالی و مقرون به صرفه برای آشپزخانه است. تمیزکردن آن آسان است و دوام بالایی دارد. کفپوش کاشی از چوب و انواع بافت ها الگو میگیرد و در ابعاد و اندازه و اشکال مختلف تولید میشود و به دلیل داشتن این نوع ویژگی ها میتوانید به راحتی طرحی که برای کفپوش آشپزخانه مد نظر دارید را تنظیم و اجرا کنید. اما یادتان باشد که در کفپوش کاشی، اگر طرح دارای شیار باشد تمیزی آن بسیار مشکل می‌شود. پس حتما سعی کنید بهترین نوع کاشی آشپزخانه را انتخاب کنید و پیچیدگی ظاهری آن را در سطح اجرا نکنید. کاشی‌های سه بعدی چندان انتخاب مناسبی برای کفپوش نیستند. شما می‌توانید کاشی را به عنوان کفپوش آشپزخانه قابل شستشو بشناسید.

  • مزایا: بادوام، نگهداری آسان، تنوع بالا در مدل، رنگ و ابعاد.
  • معایب: تمیزکاری بین خطوط کاشی کار دشواری است، اگر ظرفی از دستتان بیوفتد به راحتی میشکند:)

 

 

 

کفپوش وینیل برای آشپزخانه

وینیل، مقرون به صرفه است و جز کفپوش های بادوام است. این کفپوش مانند کفپوش اپوکسی در دو نوع کاشی و ورقه ای تولید میشود و برعکس نصب آسانی که مدل کاشی آن دارد نصب مدل ورقه آن نیازمند فردی حرفه است. وینیل، مصالحی است که در برار رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد به همین علت در مناطقی که رطوبت بالا است از آن استفاده میکنند. وینیل یکی از متریال‌های عالی برای ناحیه شمالی کشور است. پس با خیالی آسوده برای کفپوش آشپزخانه ویلا شمال از همین متریال استفاده کنید.

  • مزایا: مقاوم و بادوام، نصب آسان، سبک های خاصی دارند که بیشتر مانند چوب هستند.
  • معایب: به راحتی از بین میرود. 

 

کفپوش وینیل

 

کفپوش چوب برای آشپزخانه

چوب، از قدیم در صدر مصالح برای کفپوش آشپزخانه بوده است. چوب سخت، دارای ظاهری سخت، گرم و پایدار است اما برای نگهداری نیاز به مراقبت ویژه ای در برابر آب دارد. زیبایی بصری کفپوش چوبی بسیار زیاد است. معمولا برای دکوراسیون مدرن، دکوراسیون روستیک و دکوراسیون کلاسیک می‌توانید از کفپوش چوبی استفاده کنید. خاص بوده ظاهر آن در کنار مزایای عایق بودن صدا و حرارت، بهترین ویژگی کفپوش چوبی است. اما در نظر داشته باشید که فضای آشپزخانه، فضایی پر رفت و آمد و پر ریسک است. اگر چندان با دقت نیستید و پیوسته در حال خیس کردن کف آشپزخانه در حین کار هستید، این مدل کفپوش برای شما مناسب نیست.

  • مزایا: ظاهری زیبا، بادوام.
  • معایب: پرسرو صدا، براحتی خراشیده میشود، هرچند وقت یکبار نیاز به ترمیم دارد. 

 

کفپوش چوب

 

کفپوش لمینت برای آشپزخانه

کفپوش چوبی لمینت، کفپوشی مناسب و بادوام برای آشپزخانه است. سطح آن مقاوم در برار انواع سختی ها است. اگر در سطح زیر آن لایه گذاری شود به کفپوشی نرم و ارگونومی تبدیل میشود. لمینت، کفپوشی با نصب آسان است که در انواع رنگ و بافت موجود است. راه حلی ساده برا تبدیل آشپزخانه به یک آشپزخانه مدرن است. جنس لمینت بسیار خاص است و حالتی ضد خش دارد. در بعضی فروشگاه‌ها به این نوع متریال کفپوش آشپزخانه پلاستیکی گفته می‌شود. زمان اجرای لمینت بسیار کوتاه است. شما به راحتی می‌توانید هر زمان علاقه داشتید، نسبت به تغییر کفپوش آشپزخانه با لمینت اقدام کنید. از سوی دیگر، این مدل کفپوش به دلیل مزایای بالا در ضد خش بودن، محبوبیت زیادی دارد. با خیال آسوده می‌توانید در آن استفاده کنید.

  • مزایا: بادوام، نصب آسان، دارای تنوع بسیار بالا.
  • معایب: به اندازه کفپوش چوبی باارزش نیست، پر سروصدا، ممکن است لغزنده باشد.

 

کفپوش لمینت برای آشپزخانه

 

کفپوش بامبو برای آشپزخانه

اگر محصولات سازگار با محیط زیست را دوست دارید، بامبو بهترین گزینه برای کفپوش آشپزخانه شما است. بامبو، یکی از قوی ترین مواد طبیعی در بازار است بنابراین در برابر رفت و آمد زیاد مقاوم است. بامبو به سرعت رشد میکند و یک منبع پایدار برای کفپوش آشپزخانه است. اگر انتخاب شما برای کفپوش آشپزخانه، مصالح بامبو است حتما از جای معتبری تهیه کنید که دارای گارانتی طولانی مدت باشد زیرا کیفیت کفپوش بامبو با مدت گارانتی رابطه مستقیم دارد. معمولا طرح و نقش بامبو حس و حالی از طبیعت را تداعی می‌کند. پس استفاده از آن در دکوراسیون روستیک، جذاب‌ترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید. یادتان باشد که بامبو در مناطق خاصی و دارای رطوبت، درصورت ساخت باکیفیت می‌تواند ماندگاری خوبی داشته باشد. خش پذیری و تغییر فرم بامبو در صورت عدم ساخت باکیفیت یکی از معایب این نوع کفپوش است.

  • مزایا: بادوام، زیبا، پایدار، سازگار با محیط زیست، دارای کیفیت ( با توجه به گارانتی آن که در دسترس است.)
  • معایب: برخی از کفپوش های بامبو به راحتی خم می شوند.

 

کفپوش بامبو

 

کفپوش فرش و موکت 

از آنجا که فرش و موکت از جمله کفپوش هایی بوده اند که تمیزکردن آن ها دشوار است و معمولا انواع لکه را به خود جذب میکنند جز کفپوش های محبوب نبوده اند. اما امروزه موکت هایی طراحی کرده اند که مانند پازل قطعه قطعه هستند و در کنار یکدیگر قرار میگیرند. دوام آن ها بالا و تمیزکردن و نصبشان آسان است به این صورت که در هنگام کثیفی، بخشی که کثیف شده را جدا کرده میتوان براحتی آن را شست یا میتوان آن بخش را تعویض کرد. پس خوب است در هنگام خرید، چند قطعه بیشتر خریداری شود. به کمک این نوع موکت ها میتوان فقط بخشی از آشپزخانه را کفپوش کرد و ظاهری مدرن در آشپزخانه ایجاد کرد. به عکس زیر نگاه کنید.  

  • مزایا: دارای تنوع زیاد در رنگ ها و ابعاد مختلف، بادوام، قابل بازیافت، نرم و راحت.
  • معایب: به تمیزکردن مکرر نیاز دارد.

 

کفپوش فرش و موکت

 

کفپوش چوب پنبه برای آشپزخانه

کفپوش چوب پنبه ایده ای مناسب برای کفپوش آشپزخانه است، بافتی نرم و منحصر به فرد دارد، مقاوم در برار گرما، سرما و سروصدا است. این ماده به علت وجود ماده مومی در چوب پنبه خاصیت ضد میکروبی دارد. نصب آن به آسانی است. سعی کنید چوب پنبه ای با کیفیت را انتخاب کنید که به مانند چوب باشد. استفاده از این نوع متریال، باید با پذیرش خش پذیری بالای آن همراه باشد. به همین دلیل اگر حیوان خانگی دارید، اصلا سراغ این مدل کفپوش نروید. چرا که طول عمر زیبایی و جذابیت آن کوتاه خواهد بود.

  •  مزایا: بافتی منحصربه فرد، نرم، دوام بالا، مقاومت در برار سرما، گرما و سروصدا، خاصیت ضدمیکروبی.
  • معایب: به راحتی خراشیده میشود.

 

کفپوش چوب پنبه

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

نگاه کردن به عکس‌های حاصل از دکوراسیون‌های مختلف آشپزخانه، به شما دید بهتری در انتخاب می‌دهد. بدیهی است که با کمک کفپوش آشپزخانه می‌توانید ظاهر آشپزخانه را زیباتر کنید و ساختار شیک و جذابی در خانه پدیدار کنید. به همین دلیل داشتن تصور درست از ظاهر کفپوش آشپزخانه موجب می‌شود تا انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه گزیده‌ای از این عکس‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

خلاقانه ترین و خاص ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل جذاب تلفیق دو مدل کفپوش کاشی طرح دار و متریال چوبی زیبا و مدرن  2022

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

باکلاس ترین و شیک ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل زیبا و چند ضلعی با ظاهر خاص و جدید مناسب استفاده در آشپزخانه لوکس و مدرن 2022

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

جذاب ترین و ساده ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل خاص و شیک کاشی های طرح دار در ابعاد و اشکال هندسی خاص با ظاهر بسیار مدرن و زیبا

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

دکوراتیو ترین و خاص ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل خاص و سنتی معماری اقلیم های خاص با طرح پیچیده و شلوغ بدون نشان دادن لک و کثیفی

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

ساده ترین و خاص ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل شیک و مدرن مناسب استفاده در فضاهای نسبتا بزرگ با طرح پترن چوب رنگ تیره

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

شیک ترین و خاص ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل خاص و مناسب فضاهای مدرن با طرح چوب و قابلیت پاک کنندگی مطلوب 

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

ساده ترین و خاص ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل شیک به شکل پارکت چوبی مناسب دیزاین آشپزخانه با استایل خاص و لوکس 2022

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

جذاب ترین و شیک ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل خاص و زیبا کاشی های طرح دار دکوراتیو در کنار کفپوش سنگ تیره مناسب فضای بزرگ و خاص

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

جذاب ترین و ساده ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل شطرنجی سفید و مشکی مناسب فضاهای نسبتا بزرگ با دکوراسیون لوکس و مدرن

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

ساده ترین و شیک  ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل خاص و جذاب سرامیک و کاشی سفید و مشکی مناسب دیزاین خاص و لوکس آشپزخانه سفید

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

ساده ترین و خاص ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل کفپوش چوبی بادوام و فرش های دکوراتیو مناسب فضای آشپزخانه مدرن و جذاب 2022

 

عکس شیک ترین کفپوش آشپزخانه

جذاب ترین و خاص ترین مدل کفپوش آشپزخانه از نظر دوام و زیبایی با استایل شیک و پترن ساده و نسبتا شلوغ مناسب آشپزخانه روستیک و مدرن شیک

 

خلاصه مطلب

پیدا کردن یک مدل کفپوش مناسب آشپزخانه، اهمیت زیادی دارد. شما برای انتخاب کفپوش آشپزخانه، باید زمان زیادی اختصاص دهید. اما با شناخت متریال‌های مختلف و رایج در آشپزخانه، می‌توانید انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. استفاده از کفپوش چسبی آشپزخانه، بهترین انتخاب برای بازسازی سریع محسوب می‌شود. از سوی دیگر مقاومت کفپوش آشپزخانه pvc می‌تواند بسیار کاربردی و عالی باشد. جذابیت بصری کفپوش چوبی بسیار بالا است و انتخاب عالی برای فضاهای لوکس و مدرن است. در هر حال، شما باید با تنوع متریال‌ها و درک مزایا و معایب هرکدام، بهتر تصمیم بگیرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید