بایدها و نبایدهای بازسازی خانه و طراحی دکوراسیون

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

بازسازی خانه یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهیم. اگر از هزینه های بازسازی خانه اطلاع ندارید با زیگ دکور تماس بگیرید.

در بازار املاک و مستغلات امروزی، بازسازی خانه یکی از عاقلانه ترین تصمیماتی است که می توانید بگیرید. حتی بازسازی اتاق های منتخب می تواند ارزش ملک شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که اگر تصمیم به فروش خانه خود داشته باشید، بازگشت سرمایه برای یک پروژه بازسازی شده می تواند تا 78 درصد خالص باشد. با این حال، برای بسیاری از مردم، هزینه بازسازی خانه، یک گزینه مقرون به صرفه تر از خرید یک ملک جدیدتر است.

به طور کلی، بازسازی خانه می تواند یک کار دلهره آور برای هر صاحب خانه باشد. علاوه بر این، فرآیند بازسازی می ‌تواند طاقت‌ فرسا و گیج‌ کننده باشد، به‌ ویژه زمانی که نوبت به انتخاب پیمانکار و شرکت طراحی دکوراسیون مناسب، انتخاب سبک و ایجاد و پایبندی به بودجه می ‌رسد. اما ما همچنین می دانیم که با آماده سازی مناسب، بازسازی خانه می تواند سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد!

به همین منظور، در این بخش از زیگ دکور، چند "بایدها و نبایدها" آورده شده است تا به شما کمک کند هنگام شروع فرآیند بازسازی خانه خود، آمادگی بیشتری داشته باشید.

 

به خوبی تحقیق کنید

با چند پیمانکاران صحبت کنید و یکی را انتخاب کنید که با شما همفکر باشد. زیرا خانه شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شماست، بنابراین انتخاب فردی که شما اجازه کار روی آن را می دهید، تصمیم کوچکی نیست و نباید ساده گرفته شود. پیمانکار انتخابی شما حداقل باید:

  • انجام کار با کیفیت در مدت زمان معقول را تضمین کند
  • برای درک و گنجاندن دقیقاً آنچه که می خواهید و همچنین نیازهای فردی شما  وقت بگذارد
  • به طور کامل بر روی پروژه شما تمرکز داشته باشد و در عین حال به طور کامل به آنچه پروژه مستلزم آن است، همراه با تعهد مالی پایبند باشد

 

 

ارزش فروش مجدد را در نظر بگیرید

در زندگی چیزهای بسیار کمی قطعی هستند و در حالی که ممکن است از شرایط موجود کاملاً راضی باشید و مطمئن باشید که تا آخر عمر در خانه خود مستقر هستید، اتفاق جدیدی در زندگی می افتد و ممکن است به طور غیر منتظره همه چیز تغییر کند. اگر به دلایلی تصمیم به نقل مکان گرفتید، فروش خانه ای با طرح های "بیش از حد منحصر به فرد" ممکن است دشوار باشد.

بنابراین، مطمئن شوید که برای آینده برنامه ریزی می کنید. کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که دیگران ممکن است در مورد خانه شما چه چیزهایی را دوست داشته باشند.

به عنوان مثال، در آشپزخانه، آیا شخص دیگری به اندازه شما از طرح و رنگ کاشی ها لذت می برد؟ کمی پیش ‌اندیشی در طول فرآیند بازسازی خانه می‌تواند کمک زیادی به تضمین اینکه روزی سرمایه‌گذاری خود را جبران کنید، خواهد داشت.

 

 

خودتان این کار را نکنید

اگر در حال بازسازی یک اتاق خواب، اتاق ناهار خوری یا اتاق نشمین هستید، بسته به وسعت پروژه، ممکن است بتوانید کار بازسازی را به تنهایی انجام دهید. با این حال، اگر قصد بازسازی آشپزخانه یا حمام را دارید، این یک چالش بسیار بزرگتر است و نباید به تنهایی آن را انجام دهید. به این دلیل که اولاً، برای بازسازی آشپزخانه و حمام، بار اضافی در نظر گرفتن اتصالات لوله کشی و برق بر عهده شماست و ثانیاً، باید بدانید که اتصالات لوله کشی و برق در ارتباط با فضای تعیین شده و هر منطقه اطراف چگونه عمل می کنند.

تخصص حرفه ای برای اطمینان از اینکه مواد مناسب و تدارکات به موقع منجر به ایجاد یک اتاق کاربردی و مقرون به صرفه می شود که نشان دهنده سلیقه، سبک و شخصیت منحصر به فرد شما باشد، ضروری است.

 

به خانه خود وفادار بمانید

اگرچه ممکن است غیرقابل درک به نظر برسد، اما مطمئن شوید که تمام بازسازی ها با سبک خانه شما مطابقت دارند؛ نه سبک شخصی و مورد علاقه شما!

ممکن است احساس کنید که خانه شما به اندازه کافی مدرن نیست، اما تصور نکنید که خریداران بالقوه همین احساس را دارند. در این مواقع ثبات نکته کلیدی است. به عنوان مثال، وسایل فولادی را به آشپزخانه روستایی یا درهای شیشه ای کشویی به یک اتاق خانوادگی روستایی اضافه نکنید.

با این اوصاف، مهم است که اطمینان حاصل شود که هر گونه پیشرفت به اندازه کافی مدرن است تا خواسته ها و نیازهای افراد و خانواده های امروزی را برآورده کند. به عنوان مثال، حمام کوچک روستایی شما ممکن است نیاز به گسترش داشته باشد تا شامل کاشی های خوش رنگ و لعاب، دوش بزرگتر، وان مستقل و روشویی با کیفیت باشد. می توان جذابیت یک خانه قدیمی را بدون قربانی کردن تجملات سبک مدرن حفظ کرد. همین امر در مورد خانه های مدرن نیز صدق می کند.

 

بدون برنامه طراحی کار نکنید

فرقی نمی کند پروژه شما به یک معمار یا یک طراح داخلی نیاز داشته باشد، در هر صورت مشورت با یک متخصص بازسازی به شما کمک می کند تا طراحی خود را به بهترین شکل ممکن ایجاد کنید و یک طرح بازسازی محکم داشته باشید. مهمتر از همه، هر بازسازی باید با یک پلان طبقه دقیق شروع شود.

بسیاری از عناصر در هر فضای معینی با هم تعامل دارند و با گذاشتن همه این عناصر روی کاغذ، مناطق مشکل ‌دار را قبل از تبدیل شدن به فاجعه‌ های پر هزینه که فرآیند ساخت ‌و ساز را به تأخیر می ‌اندازند، پیدا خواهید کرد. مطمئناً ممکن است بتوانید یک فضای کاربردی بدون برنامه ایجاد کنید، اما اگر عملکرد و زیبایی می خواهید، یک طراح استخدام کنید.

پیشنهاد می شود با یک متخصص طراحی در مورد جدیدترین ایده‌ های بازسازی خانه یا طراحی دکوراسیون اداری مدرن، از جمله روش ‌های نوآورانه برای به حداکثر رساندن فضا و ذخیره‌ سازی صحبت کنید. به هم ریختگی که از بین می برید و طراحی جدیدی که به دست می آورید می تواند دنیای متفاوتی را در رضایت نهایی شما از بازسازی جدیدتان ایجاد کند.

بنابراین، فرقی نمی‌کند که فقط به بازسازی فکر می‌کنید یا از قبل برای شروع یک پروژه آماده شده ‌اید، امیدواریم این بایدها و نبایدهای ضروری به شما در تصمیم‌ گیری هوشمندانه برای بازسازی خانه به شما کمک کنند.

بهترین شرکت برای بازسازی خانه :

شرکت زیگ دکور در سال 1390 با هماهنگی تعدادی از مهندسین جوان و خوش فکر تشکیل شده و در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و خارجی و بازسازی ساختمان های مسکونی، اداری، پاساژها و نمایشگاه ها فعالیت دارد و می توانید از تجربه و تخصص مهندسان این شرکت برای اجرای بهترین پروژه بازسازی استفاده نمایید.

آدرس هولدینگ زیگ دکور :      

تهران،سهروردی شمالی، هویزه غربی، خیابان یوسفی، پلاک ۷، واحد ۹

شماره تماس شرکت زیگ دکور:

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید