تزیین میز تولد ساده خانگی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر هیچ ایده ای برای تزیین میز تولد ساده و خانگی ندارید. این مقاله رو مطالعه کنید. پر از ایده و عکس برای تزیین میز تولد.

تزیینات میز تولد ساده و خانگی

برای هر کس در طول سال، یک روز در تقویم منحصر به فرد است که آن روز سالروز تولد او است. تولد گرفتن یکی از زیباترین کارهایی است که می‌توانید برای خوشحال کردن خود یا دیگران انجام دهید. اما گاهی شرایط مالی اجازه نمی دهد که بخواهید زیاد هزینه کنید. البته همیشه هم به شرایط مالی نیست بلکه فقط چون ساده دوست دارید، می‌خواهید که تزیینات ارزان برای تولد را به کار ببرید. با بساز و بچین در کنار شما هستیم تا ایده‌هایی را برای برگزاری یک جشن تولد ساده بدهیم.

 

ایده تزیین تولد ارزان

بریا تولد گرفتن همیشه نیاز به هزینه‌های چندان زیاد نیست. البته که در حد کم باید هزینه کرد اما باز هم می‌توان با اندک هزینه و صرف کمی وقت تزیینات ارزان برای تولد را به کار برد. در ادامه هر یک از ایده‌ها را معرفی می‌کنیم. شما هم می‌توانید با ترکیب ایده‌ها با یکدیگر ایده‌ای جدیدتر بیافرینید ولی حتما در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا از تجربه شما به اسم خودتان استفاده کنیم.

 

 

 

پخت کیک

پخت کیک یکی از کارهای لذت بخش است که سه مواد اصلی و عمده تشکیل دهنده آن روغن، تخم مرغ و آرد است. سایر موادی که به کیک اضافه می‌شود دلخواه است. برای پخت کیک لزومی ندارد که حتما آن را در فر بپزید بلکه از گاز هم می‌توانید برای پخت کیک استفاده کنید. دستورالعمل کیک ساده را در اینترنت جستجو کرده و آن را بپزید. به کمک انواع سس در طعم‌های مختلف مانند سس شکلات، سس فندق یا سس توت فرنگی روز آن را به سلیقه خود تزیین کنید. اگر تمایل به پخت کیک ندارید قنادی‌ها کیک تولد در سایز کوچک را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف می‌فروشند. می‌توانید سفارش دهید که روی آن عبارت‌هایی نظیر تولدت مبارک را بنویسند.

 

ست کردن

یکی دیگر از ایده‌ها برای تزیینات ارزان برای تولد، ست کردن است. برای ست کردن لزومی ندارد که حتما وسایل و لباس ست بخرید. کافی است در کمد را باز کنید، قطعا لباس‌هایی هستند که با یکدیگر هم خوانی دارند. به طور مثال خانم در کمد تی شرت سرمه‌ای دارد که آقا در کمد ندارد. کافی است مرد شلوار سرمه‌ای پوشیده تا با لباس‌ زن ست شود. حتی برای ظرف و ظروف هم نگاهی به کل قفسه‌های کابینت بیندازید، اگر ظرف و ظروف در رنگ‌های مختلف مانند سفید یا نقره‌ای هستند کافی است چند عدد سفید و چند عدد نقره‌ای انتخاب کنند. همچنین می‌توان سر قاشق، چنگال یا حتی چاقوها را با روبان آبی یا سرمه‌ای تزیین کرد. به همین سادگی چندین مورد ست کردن به خودی خود اتفاق می‌افتد. حتما هم نباید هارمونی رنگ‌ها رعایت شود بلکه می‌توان از تضاد رنگ‌ها هم استفاده کرد که در کنار هم ترکیب زیبایی می آفرینند.

 

عکس انداختن

شاید برای شما هم جالب باشد اما یکی از تزیینات ارزان برای تولد به کمک موبایل اتفاق می‌افتد. این روزها تقریبا تمامی گوشی‌ها هوشمند است که به راحتی می‌توانید عکس‌های خود را با نصب برنامه‌های ادیت کننده زیباتر کنید تا نیازی به آتلیه نباشد. حتی می‌توانید از طریق اینترنت نحوه عکس انداختن حرفه‌ای را آموخته و به کمک آن چندین عکس فوق العاده بیندازید.

 

 

بادکنک آرایی تزیین میز تولد ساده و کم هزینه

بادکنک وسیله‌ای است که در تزیینات ارزان برای تولد کاربرد دارد و به راحتی در دسترس است. با خریدن چند بسته بادکنک و باد کردن آن‌ها به دلخواه اطراف میز تولد را تزیین کنید. حتی می‌توانید استندی را در نظر بگیرید و دور تا دور آن را با بادکنک بپوشانید. بادکنک‌ها در شکل و طرح‌های مختلف موجود است که دست شما را در انتخاب باز می گذارند. همچنین بادکنک‌های هلیومی آزادانه در فضا قرار می‌گیرد و تنها نیاز است آن را به وسیله جسمی سنگین‌تر در جایی ثابت کنید. فقط دقت داشته باشید که بادکنک هلیومی را نزدیک شمع کیک تولد قرار ندهید زیرا خطرناک است. اگر هم دوست داشته باشید می‌توانید به افرادی که کار بادکنک آرایی انجام می‌دهند بسپارید تا برای تولد دیزاینی با بادکنک به صورت ساده اما شیک انجام دهند.

 

 

آموزش بادکنک آرایی تولد ساده و شیک

اجاره باند و رقص نور

تجهیزات نور پردازی هر مراسمی را از حالت عادی خود خارج می‌کند. تجهیزات رقص نورهای کوچکی وجود دارد که می‌توان با قیمت مناسب جهت تزیینات ارزان برای تولد استفاده کرد. همچنین باندهای اکتیو با قیمت مناسب برای اجاره وجود دارد که می‌توان از طریق فلش، بلوتوث یا کابل AUX به آن‌ها متصل شد. اگر تمایلی به اجاره رقص نور ندارید می‌توانید ریسه رنگی ال دی که در مدل‌های مختلف موجود است را تهیه کنید. ریسه ای دی به راحتی قابل استفاده است و در تزیینات ارزان برای تولد به کار می‌رود.

شمع

تولد، تولد، تولدت مبارک!

لبت شاد و دلت خوش

چون گل پر خنده باشی

 بیا شمع هارو فوت کن

که صد سال زنده باشی...

شاید این آهنگ برای شما هم آشنا باشد. شمع‌ها نه تنها برای روی کیک به کار می‌رود بلکه می‌توانید روی میز را هم با شمع تزیین کنید. اگر نگران اشک شمع‌ها هستید توصیه می‌کنیم شمع‌هایی با قطر بزرگ را انتخاب کنید تا قطره اشک آن‌ها به راحتی چکه نکند. اگر تمایل به استفاده از شمع‌های زیاد دارید آن را به شکل قلب، حرف اول اسم شخص و غیره می‌توانید درآورید. فشفشه، آبشار و برف شادی جزو ابزارهای دیگری هستند که می‌توانید در در تزیینات ارزان برای تولد به کار ببرید.

 

ریسه‌های رنگی

ریسه‌های رنگی از جنس کاغذ و مقوا به سادگی در فروشگاه‌های مخصوص لوازم تولد و لوازم التحریرها در دسترس هستند. با صرف هزینه کم می‌توانید توسط ریسه‌ها تم تزیین تولد دخترانه ارزان و یا تم پسرانه را اجرا کنید. ریسه‌ها توسط سوزن یا چسب با دیوار یا اطراف میز تولد وصل می‌شوند. اگر هم دستی در هنر داشته باشید با خرید چند کاغذ رنگی و مقوا می توانید خودتان ریسه‌ها را درست کنید.

 

 

تزیین میز تولد ساده خانگی با حریر

در تزیینات ارزان برای تولد استفاده از حریر و تور پیشنهاد می‌شود. حریر و تور نوعی پارچه هستند که می‌توانید آن‌ها را جایگزین رومیزی کنید. همچنین حریر و تورها را می توانید به شکل پاپیون در آورده و پشت صندلی‌ها یا گوشه و کنار میز را تزیین کنید. حریر‌ها و تورها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند که در پارچه فروشی‌ها و خرازی‌ها و همچنین فروشگاه‌های آنلاین در دسترس هستند.

 

عکس‌ها

قطعا در هر خانه‌ای تعدادی آلبوم عکس یافت می‌شود. تعدادی از عکس‌ها را که با آن خاطره دارید را بردارید و توسط گیره به رومیزی یا ریسه‌های اطراف وصل کنید. یا اینکه توسط چسب آن‌ها را به هر جایی که می‌خواهید بچسبانید. همچنین می توانید از گالری گوشی موبایل عکس‌هایی را که خیلی دوست دارید را انتخاب کرده و آن‌ها را چاپ کنید. عکس‌ها در تزیینات ارزان برای تولد کاربرد بسیار زیادی دارند.

 

غذا

بخش دیگری از هر تولد غذا است. غذا را می‌توانید خودتان درست کنید و یا از بیرون سفارش دهید. یکی از بهترین غذاها فینگر فود است که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. به طور کلی غذاهایی که برای تولد  مناسب هستند عبارتند از:

  • پیتزا
  • سالاد الویه
  • سالاد ماکارونی
  • ماکارونی
  • لازانیا
  • سالاد تن ماهی
  • کیک مرغ
  • سوسیس
  • کالباس
  • سوخاری
  • فسنجان
  • کشک بادمجان
  • جوجه
  • کوکو
  • مینی همبرگر

پس سوال تولد چی بپزم یا تولد چی بخرم؟ نیز به راحتی قابل پاسخ داده شد و بخش دیگری از تزیینات ارزان برای تولد مهیا شد. شما چه غذای دیگری را برای تولد پیشنهاد می‌دهید؟ کافی است برای هر غذایی که درست می‌کنید یا می‌پزید دیزاینی ساده انجام دهید تا در ذهن همه ماندگار شود.

 

 

 

تزئینات ارزان چیست؟ معرفی انواع تزیینات ارزان قیمت برای شما

 

 

 

لوازم تزیینی تولد ارزان

تمام ایده‌هایی که در تزیینات ارزان برای تولد به کار می‌رود را با یکدیگر خواندیم. شاید برای شما هم سوال باشد که لوازم تزیینی تولد را از کجا می‌توان تهیه کرد؟ در هر شهری که باشید قسمت‌هایی وجود دارد که فقط تزیینات تولد را می‌فروشند که با کمی پرس و جو آن‌ها را پیدا خواهید کرد. مراکز دیگری که می‌توانید از طریق آن‌ها به تزیینات تولد دسترسی داشته باشید عبارتند از:

  • پلاستیک فروشی‌ها
  • لوازم التحریرها
  • خرازی‌ها
  • فروشگاه‌های آنلاین
  • پیج‌ها و کانال‌های فضای مجازی

 

تزیین میز تولد ساده خانگی

تمامی ایده‌هایی که در متن به عنوان تزیینات ارزان برای تولد نام برده و توضیح داده شد نه تنها برای میز آرایی بلکه برای کل تولد است. با ترکیب ایده‌ها و کمی خلاقیت شما هم می‌توانید ایده‌های زیباتری بسازید و میز تولد را نه تنها ساده بلکه شیک و خاص بچینید.

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید