ارزان ترین تلویزیون های بازار که طول عمر بالایی دارند

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

با نگاهی به ارزان ترین تلویزیون‌ها، می‌توان در بین آن‌ها گزینه‌هایی پیدا کرد که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب هم دارند

اگر تصور شما این است که تمام تلویزیون های باکیفیت قیمت بسیار بالایی دارند، اشتباه فکر می‌کنید! با نگاهی به ارزان ترین تلویزیون‌ها، می‌توان در بین آن‌ها گزینه‌هایی پیدا کرد که علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب،‌ از طول عمر بالا بهره می‌برند. البته،‌ صحبت ما این نیست که تمام تلویزیون‌های ارزان‌قیمت ارزش خرید دارند. مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، در دسته ارزان ترین تلویزیون های بازار که طول عمر بالایی دارند قرار می‌گیرند.

حتما شما هم در هنگام خرید تلویزیون برای انتخاب ابعاد تلویزیون دچار مشکل و ابهام شده‌اید. برای خرید تلویزیون با ابعاد مناسب، باید اندازه فضا و راحتی را در نظر بگیرید. با بزرگتر شدن ابعاد تلویزیون‌های مختلف، پیدا کردن سایز مناسب تلویزیون برای فضای خانه یا محل کار، اهمیت بیشتری پیدا کرد.

تلویزیون سامسونگ TU7000

تلویزیون سامسونگ TU7000 جزو مدل‌های سری 7 برند سامسونگ محسوب می‌شود که در سایزهای متنوع 50، 55، 65 و 75 اینچ تولیدشده است. این گزینه برای افرادی که می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و درعین‌حال خواهان کیفیت مطلوب هستند، گزینه مناسبی است.

کیفیت تصویر در این مدل 2160×3840 پیکسل در نظر گرفته‌شده و از صفحه‌نمایش کریستالی بهره می‌برد. از فناوری‌های متنوع این تلویزیون می‌توان به 4K Upscale ، Adaptive Picture ، Film Mode ، UHD Dimming اشاره کرد. امکانات هوشمند این مدل شامل ویژگی‌های Ambient Mode ، Apple Air Play، Multi View ، Smart Things  و Tap View می‌شوند.

این تلویزیون از تعداد پورت‌های کمتری پشتیبانی می‌کند که شامل 1 پورت USB و 2 پورت HDMI می‌شوند. به‌طورکلی،‌ پردازنده 4K کریستال، HDR10+، HLG، تقویت‌کننده کنتراست، PurColor و بسیاری از فناوری‌های دیگر این تلویزیون باعث شده که کیفیت تصویر در آن بسیار عالی باشد.

 

 تلویزیون ال جی UP7750

تلویزیون ال جی UP7750 دارای یک طراحی بدون حاشیه است که باعث می‌شود به‌جای تمرکز بر بدنه، بر روی صفحه‌نمایش آن متمرکز شوید و دید وسیع‌تری داشته باشید. این مدل به اسپیکرهای اکسترنال متصل می‌شود و از یک صفحه‌نمایش LED با کیفیت تصویر 2160 در 3840 پیکسل بهره می‌برد.

شرکت ال‌جی این مدل را در سایزهای متنوع 43، 50، 55، 65، 70 و 75 اینچ تولید کرده است. فناوری‌های مختلف این مدل شامل Home Dashboard،AI Recommendation ، LG Store Sports Alert،   Magic Explorer(AI Link) و  Apple Homekitمی‌شوند. همچنین، این مدل دارای سیستم صوتی 2.0 کانالِ 20 واتی است و قابلیت اتصال به وای‌فای و بلوتوث را دارد.

 

 

تلویزیون سونی W8000G

تلویزیون سونی W8000G در اندازه‌های 43، 49، 55 و 65 اینچ تولیدشده است. قابلیت کنتراست بالا و جزئیات خوب صفحه‌نمایش این تلویزیون باعث شده که تصاویر در آن با کیفیت بسیار عالی به نمایش دربیایند. این مدل دارای 2 پورت USB و 3 پورت HDMI است و از وای فای، بلوتوث، ورودی دیجیتال و پورت اترنت پشتیبانی می‌کند.

این مدل از تلویزیون سونی قابلیت‌های متنوع مانند دستیارهای صوتی، قابلیت اتصال گوشی و... را در اختیار شما قرار می‌دهد. پردازنده این تلویزیون 4هسته‌ای و از نوع 4K HDR processor X1 است. صفحه‌نمایش آن از نوع LCD بوده و 3840×2160 پیکسل کیفیت دارد.

 

 

تلویزیون سامسونگ مدل 43N5000

تلویزیون سامسونگ مدل 43N5000 یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند در سال 2018 است. این تلویزیون از فرمت FULL HD پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود تصاویر پخش‌شده زیباتر و واقعی‌تر نشان داده شوند. این مدل باقابلیت ULTRA CLEAN VIEW علاوه بر نمایش تصاویر باکیفیت، کیفیت صدای بسیار بالایی هم ارائه می‌دهد، به‌طوری‌که توان خروجی هر بلند گوی آن 10 وات است و درمجموع 20 وات توان خروجی دارد.

پورت‌های USB و HDMI هم در این تلویزیون در نظر گرفته‌شده‌اند که اتصال دستگاه‌های خارجی به آن را فراهم می‌کنند. اندازه صفحه‌نمایش آن 43 اینچ است که با فناوری LED و رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل عرضه‌شده است.

تلویزیون سامسونگ T5300

اگر فضای کوچکی دارید و به دنبال یک تلویزیون ارزان‌قیمت و باکیفیت هستید، تلویزیون سامسونگ T5300 یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. این مدل در سایزهای 32، 40 و 43 اینچ یافت می‌شود و به علت سایز کوچک‌تری که دارد، قیمت آن نسبت به گزینه‌های دیگر پایین‌تر است.

صفحه‌نمایش این مدل از نوع LED است که 1920 در 1080 پیکسل کیفیت دارد. موتور تصویر این تلویزیون Hyper Real بوده و از پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد. از فناوری‌های متنوع این تلویزیون می‌توان به 4K Upscale ، Adaptive Picture ، Film Mode ، Dimming و... اشاره کرد.  این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2.0 کانالِ 10 واتی است و از 1 پورت USB، 2 پورت HDMI و فناوری‌های وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.

جمع‌بندی

با توجه به بالا رفتن قیمت تلویزیون‌ و بی‌کیفیت بودن بسیاری از مدل‌های ارزان‌قیمت، در این مطلب لیستی از ارزان ترین تلویزیون های بازار که طول عمر بالایی دارند تهیه کردیم تا شما با اطمینان خاطر بهترین گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. به نظر شما کدام‌یک از تلویزیون های ارزان‌قیمت معرفی‌شده ارزش خرید و طول عمر بالاتری دارند؟

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید