تزیین درخت کریسمس با وسایل دور ریختنی و ساده 2022

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

تزیین درخت کریسمس ممکن است یکی از دغدغه های اصلی شما باشد. در اینجا تزیین درخت کریسمس با وسایل دور ریختنی را آموزش داده ایم.

شاید بعضی از وسایل دور ریختنی به نظر بیایند اما وقتی می‌بینیم می‌توان از آن‌ها استفاده کرد، بیشتر ذوق می‌کنیم. البته که می‌توان تزئین درخت کریسمس را با وسایل ساده و دور ریختنی انجام داد. قیمت تمام شده کار بسیار پایین‌تر از نمونه آماده در بازار خواهد بود. از سویی دیگر هنر دست با نمونه‌های صنعتی آماده قابل قیاس نیست. در ادامه با نحوه تزیین درخت کریسمس بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه بمانید.

 

تزیین درخت کریسمس با وسایل دور ریختنی

 

طراحی درخت کریسمس

معمولا درخت کاج به عنوان درخت کریسمس در نظر گرفته می‌شود. درخت کاج در سایزهای مختلف موجود است. با توجه به بودجه و فضای مورد نظر درخت کاج خود را انتخاب کنید. یکی از ایده‌ها برای داشتن درخت کاج، استفاده از مقوای سبز یا فوم سبز رنگ است. حتی می‌توانید از پارچه هم استفاده کنید. کافی است طرح درخت کریسمس را روی آن بکشید سپس دور تا دور آن را برش بزنید. اگر کشیدن درخت سخت است، از اینترنت نمونه آماده شده درخت کاج را پرینت بگیرید.

 اگر نیاز به بزرگنمایی دارد دفاتر فنی می‌توانند آن را در ابعاد دلخواه شما بزرگ کنند. سپس طرح را روی پارچه، فوم، مقوا یا کاغذ سبز آماده شده از قبل انداخته و دور تا دور آن را ببرید. اکنون درخت کریسمس شما آماده است. اگر هم بخواهید می‌توانید دو بار طرح درخت کریسمس را برش بزنید تا کار پشت و رو نداشته باشد. یعنی درخت از هر دو طرف آماده استفاده باشد.

 

 

 

 

 

تزیین درخت کریسمس با نمد

درخت کریسمس را می‌توان با نمد سبز هم ساخت. برای اینکه درخت طبیعی‌تر به نظر بیاید می‌تواند از نمد به رنگ سبز تیره و سبز کم رنگ استفاده کنید. تزیین درخت کریسمس با نمد بسیار جذاب و زیبا خواهد شد. نمدها در انواع مدل‌ها موجود هستند، از جمله:

  • نمد ساده
  • نمد طرح دار
  • نمد اکلیلی

هر طرحی که دوست دارید به عنوان اکسسوری روی درخت کریسمس قرار گیرد، انتخاب کنید. سپس با توجه به آن پارچه نمدی دلخواه خود را خریداری کرده و طرح آن را روی پارچه نمدی در آورید. اگر دوست دارید پارچه نمدی برجسته شود از طرح دو بار در آورید و سپس به کمک نخ، سوزن و چسب مایع پارچه‌ها را به هم بچسبانید یا بدوزید. در نهایت درون آن را با پنبه یا خرده ریزه پارچه پر کنید. در صورت دلخواه روی پارچه نمدی سوراخی ایجاد کنید تا بتوانید نخ را از درون آن رد کرده و به درخت کریسمس بیاویزید. اکنون اکسسوری تزیین درخت کریسمس شما آماده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تزیین درخت کریسمس با روبان

دوستداران کریسمس برای جلوه دادن به 25 دسامبر، از ایده تزیین درخت کریسمس استفاده می‌کنند. یکی از بهترین وسایل‌هایی که می‌توان برای تزیین درخت کریسمس استفاده کرد، روبان است. روبان‌ها در طرح‌ها و قطرهای مختلفی موجود هستند. تزیین درخت کریسمس با روبان دلخواه است. می‌توانید دور تا دور درخت را با روبان بپوشانید. یا اینکه روبان‌ها را به صورت پاپیون در آورید و از درخت آویزان کنید. در کنار روبان می‌توانید از اکسسوری‌های دیگری هم استفاده کنید. شما را به دیدن عکس‌های تزیین درخت کریسمس با روبان دعوت می‌کنیم:

 

 

 

 

 

 

 

تزیین درخت کریسمس با کاغذ

کاغذ یکی از محبوب‌ترین و البته در دسترس‌ترین ابزارها است. اگر به تزیین درخت کریسمس فکر می‌کنید، می‌توانید نقش‌های مختلفی را با استفاده از کاغذ بسازید. اگر هنر اوریگامی را دوست داشته باشید با یادگیری چند تکنیک ساده از طریق اینترنت و کتاب‌ها می‌توانید اکسسوری‌ها و لوازم تزیینی جالبی بسازید و به درخت کریسمس آویزان کنید.

 

 

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید