طراحی و اجرای سقف شیروانی یک طرفه

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

در این مقاله به بررسی طراحی و اجرای سقف شیروانی یک طرفه پرداخته ایم.

خانه‌ای را تصور کنید که سقف آن شیروانی است اما در میان سایر خانه‌ها بیشتر به چشم می‌آید. دلیل آن چه می‌تواند باشد؟ به دلیل اینکه سقف شیروانی آن یک طرفه اجرا شده است، بیشتر از سایر ساختمان‌ها و نماها به چشم می‌آید. آیا می‌دانید طراحی و اجرای سقف شیروانی یک طرفه در رده سقف شیروانی ارزان قیمت قرار دارد؟ دلیل آن چیست؟

 

علت جای گرفتن سقف‌‌های شیروانی یک طرفه در رده سقف شیروانی ارزان قیمت

سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه دلیلی بر بی کیفیت بودن آن نیست. سقف شیروانی ارزان قیمت سالیان سال است که مورد توجه سازندگان خانه‌های ویلایی قرار گرفته است. سقف شیروانی یک طرفه به دلیل اینکه قرینه نیست و فقط در یک جهت شیب دارد، طبیعی است که مصالح کمتری نیاز داشته باشد؛ از این رو قیمت تمام شده آن پایین خواهد بود.

برای طراحی و اجرای سقف شیروانی یک طرفه و استعلام قیمت با این شماره در تماس باشید.

کاربرد سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه

سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه بسیار زیبا دیده می‌شود. سقف‌های شیروانی یک طرفه برای مناطقی که وزش باد در آنجا کم است مناسب به نظر می‌رسد. اگر منطقه‌ای دارای بادهای تند و شدید است؛ به خصوص اگر شیب این گونه سقف‌ها تند باشد، سقف شیروانی یک طرفه گزینه مناسبی نیست. در بخش‌های مختلف خانه مانند گاراژ می‌توان از سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه استفاده کرد.

 

مدل سقف شیروانی یک طرفه

سقف شیروانی یک طرفه به طور قرینه در دو جهت شیب ساخته نمی‌شود. بلکه فقط در یک سمت شیب دارد. شیب سقف شیروانی بین کم تا زیاد متغییر است. سقف‌های شیروانی یک طرفه با شیب تند طرفداران بیشتری دارد. سقف شیبدار تک شیب یکی از مدل‌های سقف شیبدار یک طرفه است. سقف شیبدار تک شیب از وسط به دو قسمت تقسیم شده که حداقل شیب آن باید ۴۵ درجه باشد. تراس منازل یکی از مکان‌هایی است که بیشتر از سقف شیبدار تک شیب برای آن استفاده می‌شود.

 

سقف شیروانی

 

سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه چگونه ساخته می‌شود؟

در سقف‌های شیبدار یک طرفه باید شیب خانه رو به جهت تابش نور خورشید باشد. داخل خانه‌هایی که از سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه استفاده شده است، فضا دلبازتر است. نور طبیعی به راحتی وارد فضای داخلی ساختمان شده که یک غنیمت به شمار می‌آید. سقف شیبدار یک طرفه معمولاً در خانه‌ها و ساختمان‌های مدرن دیده می‌شود. فضاهای داخلی این نوع خانه و ساختمان‌ها برای داشتن دکوراسیون به سبک مدرن عالی است. همچنین سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه یادآور خانه‌های نوستالژی در قرن بیستم است.

 

سقف شیروانی

 

مزایای سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه

مزایای سقف‌های شیروانی یک طرفه عبارتند از:

  • به راحتی نصب شدن سقف‌ شیروانی ارزان قیمت یک طرفه
  • استفاده از مصالح کمتر به دلیل یک طرفه بودن
  • باقی ماندن برف و باران کمتر بر روی سطح بام البته در صورت زیاد بودن شیب
  • دادن نمای زیباتر به ساختمان
  • اصالت و تازگی بخشیدن به بافت خانه و ساختمان توسط سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه
  • مناسب برای اتصال صفحات خورشیدی به دلیل اجرا شدن سقف شیبدار یک طرفه با درجات خاص

 

اجرای سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه با ایران پوشش

شرکت ایران پوشش  یکی از بهترین‌ها در زمینه اجرای پوشش سقف‌های شیروانی است. ایران پوشش با دارا بودن دانش روز، توان مهندسی بالا، تجربه کافی در زمینه تولید محصولات به روز، ارائه محصولات با کیفیت، وقوف کامل بر نیازهای فنی مشتریان و انطباق محصولات با شرایط اقلیمی مناطق مختلف کشور توانسته است خوش بدرخشد.  اجرای سقف شیروانی یک طرفه نیازمند مهارت خاصی است. همچنین تمیزی در اجرای آن سوی دیگر قضیه است. شرکت ایران پوشش با سال‌ها تجربه، اجرای سقف شیروانی ارزان قیمت یک طرفه را به بهترین نحو اجرا کرده است و همچنان در این زمینه فعال است. راه‌های ارتباطی با ایران پوشش به شرح زیر است:

موبایل:

09123245046

09123996382

اینستاگرام:

Hoseinajorloo55

Alirezaajorloo1

ایمیل:

info@iranpoushesh.com

آدرس: کرج، کردان، خیابان شهدای کردان، نبش کوچه خرمی، دفتر ایران پوشش

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید