انتخاب تشک هتلی 5 ستاره

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به بررسی انتخاب تشک هتلی 5 ستاره پرداخته‌ایم.

در این مطلب به بررسی بالش و تشک مناسب هتل خواهیم پرداخت دلیل آن هم مشخص است، اهمیت استراحت خوب مهمان در هتل!

اینکه بتوانیم یک تجربه آرامشبخش برای مهمان فراهم کنیم امری بسیار حیاتی است تا آوازه ما همه جا بپیچد. خب از بالش مناسب برای هتل شروع میکنیم:

 

انواع بالش هتلی

ما باید براساس نیاز مهمان خود بالش تهیه کنیم، بالش های با کیفیت، پر یا الیافی، در اندازه‌ها، اشکال و سبک های مختلف، مطمئناً تناسب و راحتی را برای یک خواب آرام و سالم فراهم می کند. فرود نرم شما با انتخاب شما از مجموعه بالش هتلی پیشنهادی ما در انتظار شماست. بالش در هتل باید 7 شاخص اصلی داشته باشد:

  1. نوع الیاف درجه 1 جهت عمر بالا و نرمی
  2. پارچه رویه نخی و لایه محافظ جهت جلوگیری از خروج الیاف
  3. ارتفاع مناسب
  4. ابعاد استاندارد 50*70 سانتیمتر
  5. ابعاد سفارشی (مثل 60*80 سانتیمتر)
  6. قابلیت شستشو
  7. استفاده از الیاف درجه یک که باعث حساسیت نشود.

قیمت و کیفیت دو عامل تعیین کننده برای خرید بالش برای مسئولین خرید هتل‌ها هستند. جدا از بالش‌های سفارشی که برای سرویس‌های خواب سفارشی هتل‌ها تولید می‌شود می‌توان از بالش های موجود و طبق سایزهای استاندارد نیز استفاده کرد. این بالش‌ها قیمت مناسبی نیز دارند. بالش هتلی را برندهای مختلفی تولید می کنند. برندهای مختلفی به تولید این محصولات مشغول هستند که ما می‌توانیم مجموعه‌ای از بهترین برندها را با بهترین قیمت ها به شما معرفی کنیم.

منسوجات هتلی پارس

منسوجات هتلی تخصص ماست

با ما تماس بگیرید. 09122531384

 

حوله هتلی

خیلی خیلی برای ما مهم است بدانیم که مهمانان شما فقط شب می گذرانند یا از اقامت خود لذت می برند؟ مطمئن باشید که با لوکس بودن حوله‌های هتل و با کیفیت بودن آنها، مهمانان احساس می کنند که در خانه خودشان هستند. با این وجود تأمین امکانات مناسب برای حمام یا امکانات آبگرم هتل شما به همان راحتی که به نظر می رسد نیست. با مرور در سایت ما ، مواد مختلف حوله هتلی، انواع حاشیه و عوامل دیگری را که ممکن است تصمیم شما را تحت تأثیر قرار دهد، بیابید. اگر در مورد هر یک از این عوامل مطمئن نیستید، به مکان مناسب آمده اید. و حتی اگر می دانید که به عنوان یک حوله حمام به یک حوله معمولی نیاز دارید، این راهنمای حوله های هتل ویژگی های مهم خرید مانند مواد ، وزن و قیمت را تجزیه می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را برای مشاغل خاص خود داشته باشید.

بعد از یک سفر در یک مسیر طولانی و خستگی راه هیچ چیزی به اندازه یک حمام خوب خستگی رو از تن مهمان در نمیاره. پایان یک حمام خوب نیاز به یک حوله نرم، آبگیر و خوشبو داره. حوله هتلی جزو مصرفی ترین اقلام در اتاق هتل هست که انتخابش رو خیلی پر اهمیت می کنه. در اینجا می خواهیم به عوامل مهم در انتخاب یک حوله هتلی مناسب به پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

 

حوله هتلی

 

قدرت جذب آب

میزان جذب آب حوله از مهمترین عوامل در انتخاب یک حوله مناسب برای یک هتل است. یک حوله حمامی خوب است که بسیار ضخیم، نرم و جذب کننده آب و رطوبت باشد. حوله ای که بعد از یک دوش آب گرم شما را کاملا خشک کند.

نرمی حوله بستگی به جنس پنبه ای دارد که نخ حوله از آن تولید می شود. مثلا پنبه پرو (Pima) در امتداد ساحل پرو، که در آن خاک غنی کاملا مرطوب، نرم و صاف است، رشد می کند. عمده پنبه آن بسیار طولانی است، بنابراین کمتر احتمال دارد پرز دهد. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که دارای پوست حساس هستند. یک حوله پنیر پرو تنها به این دلایل یک حوله با کارآیی خوب را ایجاد می‌کند.

 

لحاف لایت هتلی

با بررسی های جدید، لحاف لایت به جای پتو در سالهای اخیر برای استفاده به عنوان روانداز گرم در اغلب هتل‌های مدرن و سطح بالا استفاده می‌شود. لحاف لایت همان لحاف سفید هتلی است که یک رویه پارچه‌ای از جنس پنبه ای یا تترون دارد. درون این رویه پارچه‌ای الیاف هالو سیلیکونی با بافت نرمی استفاده می شود که حالت لختی دارند. وزن الیاف استفاده شده در لحاف و نوع پارچه لحاف تعیین کننده کیفیت و قیمت لحاف هتلی هستند. همینطور لحاف لایت در سایزهای نسبتا استانداردی تولید میشود. معمولا هر شرکتی استاندارد برای لحاف خود، کاور لحاف نیز عرضه می کند یا برعکس.

 

ملحفه هتلی از آن قلم اجناسی است که همه ما دوست داریم. پارچه های سفید نرم. اما به دلیل چرکتابی معمولا در خانه از رنگ های تیره تر استفاده می کنیم. پارچه های هتلی از جنس : پلی استر، پنبه، ویسکوز، فلامنت یا ترکیبی از آنهاست. شکل بافت آنها نیز به صورت ساده یا راه راه است.

 

خرید کالای خواب و منسوجات هتلی

خرید برای هتل‌ها اصولا مسئولین خرید، مدیر هتل یا مالک انجام می‌شود. این خریدها بر اساس تجربه و عرضه محصولات انجام می شود. همچنین فروشندگان باید برای خرید بهتر، به کسی که در حال خرید کردن است کمک فکری مناسبی بدهد تا تصمیم گیری برای خریدار راحت باشد. یکی از نکات برجسته هر اقامت در هتل لوکس آن لحظه ای است که بین ملحفه های ترد و سفید تختخواب شاهانه خود که کاملاً مرتب شده اید می لغزید و قبل از اینکه با خوشی بخوابید ، با یک بالش کرکی نوازش می کنید. ملک های پنج ستاره به اندازه ملافه های تخت خواب خود مانند سایر امکانات لوکس موجود در محل توجه می کنند.

اقلامی که برای کالای خواب در هتل یا ویلاها استفاده می‌شود مانند همان چیزی است که در خانه‌ها استفاده می‌کنیم اما باید مطابق با استاندارد‌های موجود این امر انجام شود. اقلامی که هتل‌ها برای کالای خواب تهیه می کنند عبارتست از:

  • ملحفه هتلی
  • بالش هتلی
  • تخت باکس هتلی
  • محافظ تشک
  • لحاف لایت
  • تشک هتلی
  • رانر و کوسن
  •  

تشک هتلی

تشکی که هتل برای مهمانان خود استفاده می‌کنند باید متفاوت از تشکی که در خانه استفاده می کنیم باشد. به همین دلیل خیلی‌ از مهمانان ما پس از استفاده از کالای خواب در هتل، دنبال تشک هتلی هستند. پوشیده نیست که تشک‌های هتلی نه خیلی سفت هستند و نه خیلی نرم و این یک حس خاص و خوبی می‌دهد. سایز تشک‌ها استاندارد هستند و بر اساس سایز تخت باکس هتلی (همانند سایز خانگی) عرضه می‌شود. البته می‌توان متناسب با نیاز سایزهای سفارشی برای تشک و تخت باکس تولید کرد اما باید هزینه و فایده را در نظر گرفت.

سایز تشک های دو نفره هتلی

  • 140*200 سانتیمتر
  • 160*200 سانتیمتر
  • 180*200 سانتیمتر
  • 200*200 سانتیمتر

سایز تشک های یک نفره

  • 90 *200 سانتیمتر
  • 100*200 سانتیمتر
  • 120*200 سانتیمتر

از اینکه این مطلب را مطالعه کردید سپاسگزاریم. امیدواریم که به آنچه انتظارش را داشتید رسیده باشید. نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان درمیان بگذارید. همینطور خوشحال میشویم ک هبا ما تماس بگیرید و درخواست های خود را به ما بسپارید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید