راهنمای خرید نوار تفلون و انواع آن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

در این مقاله به معرفی راهنمای خرید نوار تفلون و انواع آن پرداخته‌ایم.

یکی دیگر از پرکاربردترین لوازم در زمینه لوله کشی و کارهای ساختمان که بسیاری از بناها و لوله کش ها با آن سروکار دارند نوار تفلون می باشد که انواع مختلفی دارد. برای خرید نوار تفلون بسیار باید احتیاط کرد زیرا ممکن است جنس نامرغوب آن خسارت های سنگینی به ما بزند. برای همین در این مقاله قصد داریم بگوییم نوار تفلون چیست و چه استفاده هایی از آن می توان کرد و برای به کار بردن صحیح و اصولی آن چه باید کرد.

نوار تفلون چیست؟ این نام که برای این کحصول انتخاب شده است و با آن به شهرت رسیده است، نام اولین شرکتی است که این محصول را تولید و عرضه کرده است، و به سبب کاربردی بودن این محصول و استفاده زیادی که از آن به عمل آمد مشهور شد و چون تا پیش از این شرکتی این محصول را عرضه نکرده بود. این نام برای این محصول انتخاب شد.

 

کاربرد نوار تفلون

از گذشتگان دور استفاده از آب و لوله کشی به سبب نیاز به شست و شو و آشامیدن رواج پیدا کرد و این خود نقش مهمی در ایجاد شهرنشینی و صنعت داشت که باعث بوجود آمدن انواع تمدن ها شد، بخاطر همین مساله لوله کشی و استفاده از لوله برای انتقال آب بسیار رواج پیدا کردن تا جایی که شغل های گوناگونی در این زمینه ایجاد شد تا باعث آسایش هرچه بیشتر بشر گردد.

لوازمی مانند شیر گازی ، نوار تفلون و غیره نیز به این دلایل پراستفاده رواج پیدا کرد تا با استفاده و اتصال آن ها و بهبود انواع اتصالات چالش های پیش رو در زمینه لوله کشی حل شود.

 

خرید نوار تفلون

از آنجایی که نوار تفلون کالایی بسیار کاربردی می باشد، باید هنگام خرید آن به نکته های مختلفی توجه نمود، یکی از این نکات که بسیار مهم می باشد، در ادامه به آن ها پرداخته می شود. باید توجه کرد که صرف ارزان بودن و قیمت پایین نباید از آن جنس استفاده کرد، زیرا ممکن است، بعدا علاوه بر تحمیل هزینه های سنگین مالی، دردسر های بزرگی برای ما ایجاد کند. همه می دانیم اگر در محلی که زندگی می کنیم لوله دچار شکستگی شود، بسیار تنش هایی زیادی برای خود ما و خرابی زیادی برای وسایل ما به بار می آورد.

 

جنس

تضمین اصالت و کیفیت نوار تفلون از عمده مواردی هست که باید مد نظرشما باشد. بر حسب نوع جنس و کیفیت آن هر کالایی قیمت گذاری می شود. نه ارزان بودن صرف بی کیفیت بودن است نه گران بودن موجب با کیفیت بودن، پس باید از فروشنده مورد اعتماد تهیه کنیم. علی الخصوص اگر مصرف کننده دایم باشیم باید به این نکته توجه ویژه داشته باشیم.

 

نوع

نوار تفلون نیز مانند سایر کالاها دارای انواع مختلفی است که باید بر حسب استفاده بدانیم که از کدام نوع آن استفاده کنیم، اگر هم خودمان می دانیم باید از کسی که تخصص یا تجربه در این زمینه را دارد سوال کنیم تا دچار زیان نگردیم.

 

اندازه

نوار تفلون هم از نظر طولی و قطر دارای اندازه مختلفی می باشد که باید برحسب نیاز نوعی از آن را انتخاب کنیم. اندازه ضخیم تر معمولا بهتر از سایر اندازه ها می باشد، زیرا جلوی نشت آّب را می گیرد و برای این کار بسیار مناسب است.

 

نوار تفلون

انواع نوار تفلون

نوار تفلون بر حسب شرکتی که آن را تولید کرده یا کاربردی که دارد به انواع مختلفی تقسیم می شود که ما باید توجه نموده و نوع مورد نیاز خود را انتخاب نماییم. برای سهولت بیشتر در اینجا ما راهنمایی برای شما قرار خواهیم داد که با توجه به آن نوع مورد نظر از نوار تفلون را انتخاب کنید.

 

نوار تفلون پهن

یکی از انواع نوار تفلون که بسیار پرکاربرد نیز می باشد این نوع نوار تفلون است که بیشتر برای لوله هایی استفاده می شود که پهن تر از سایر لوله ها بوده و نیازمند که ما باید در این گونه مواقع از این نوع نوار تفلون خریداری نماییم.

 

نوار تفلون عرض 24

این نوع از نوار تفلون نیز که با توجه به مورد قبلی دارای پهنی قابل توجهی بوده و بسیاری از لوله کش ها برای لوله های پهن از این نوع لوله استفاده می کنند.

 

نوار تفلون معمولی

نوار تفلون معمولی که پرکاربردترین نوع نوار تفلون می باشد و اغلب مردم عادی نیز از این نوع نوار تفلون استفاده می کنند و جنس و کیفیت آن بسیار اهمیت دارد زیرا پرکاربردترین نوع نوار تفلون می باشد برای همین در استفاده های صنعتی نیز از این نوع نوار تفلون بسیار بهره برده می شود.

 

تولید نوار تفلون

نوار تفلون از جمله کالاهایی است که در جامعه صنعتی امروز بسیار از آن بهره گرفته می شود باید بدانیم که این کالا آن قدر ضروری نیست اما انتخاب نادرست آن باعث اتفاقات و ضررهای ناگواری می شود. پس در تهیه آن از تولید کننده مورد اعتماد حتما دقت کنید.

 

مواد اولیه

فروشگاه صادقی در زمنیه عرضه انواع تجهیزات لوله سالها سابقه دارد و برای تهیه نوار تفلون خود نیز از تولید کننده های این اقلام را تهیه می کند که با بهترین مواد اولیه و با بروزترین دستگاه این کار را می کنند. در تهیه نوار تفلون خمیری از پلی استر و سایر اقلام مورد نیاز استفاده می شود که تاثیر کیفیت آن بر بالارفتن کیفیت محصول ما موثر است.

 

حمل و نقل

با توجه به وضعیت بازار و نوسان دایمی قیمت ها در این بازار حتی یک روز هم دارای اهمیت بسیار بوده و گاها قیمت مواد اولیه لحظه ای در حال نوسان است. پس بهتر است قبل از خرید نوار تفلون با طرف فروشنده طی کنیم که این کالاها را قرار است خودش ارسال نماید و اصطلاحا تحویل درب کارخانه است یا تحویل انبار مشتری و قیمت آن را محاسبه کرده و سپس به عقد قرار داد بپردازیم.

 

ارسال به شهرستان

فروشگاه صادقی با سالها تجربه در این بازار و جهت رفاه حال مشتریان این محصول را بنا به هر در خواست مشتری درب کارخانه ، فروشگاه یا درب انبار مشتری تحویل می دهد که بسیاری از این مساله رضایت کامل داشته و سبب می شود خرید بیشتری با فراغ خاطر انجام دهند.

 

عرضه عمده

ما این محصول را به صورت عمده عرضه می کنیم و اصطلاحا خرده فروش نیستم . و جهت پخش آن نیز سیستم پخش شاهرگی داریم که جهت ارائه و تنظیم این محصولات آماده می باشیم. این محصول را به صورت عمده می توانید از سایت ما یا با مراجعه حضوری از فروشگاه ماه تهیه کنید.

 

نوار تفلون

 

کیفیت

از آنجا که این محصول نقش مهم را در گرفتن درز و نشتی بین لوله های آب یا حتی گاز انجام می دهد پس بحث کیفیت آن یک مساله مرگ و زندگی بوده و نباید از آن غافل شویم و با خرید جنس ارزان تر خود را به مشکل بزرگتری دچار کنیم. بهتر است در استفاده از این نوع جنس بیشترین دقت را داشته باشیم.

 

قیمت

همیشه ارزان بودن دلیل بر بهتر بودن نیست و از آن طرف گران بودن نیز عامل بهتر بودن نمی باشد، از طرفی ارزان بودن دلیلی بر به صرفه بودن نیز نمی باشد. چون شما ممکن است محصولی را تهیه نمایید که ارزن باشد و کیفیت خوبی نداشته باشد و پس از لوله کشی دچار آسیب شود و شما مجبور شوید چندین برابر قبل خرج کنید تا آن عیب را برطرف نمایید. برای همین انگلیسی ها ضرب المثلی دارند که می گوید من هنوز انقدر ثروتمند نشده ام که جنس ارزان بخرم. چون جنس ارزان زود از بین می رود و شما مجبورید که جنسی را جایگزین آن کنید و یا اگر مانند نوار تفلون کاربردی باشد مجبور کلی هم هزینه و اجرت تعمیرات و وصل از نو را بدهید.

 

فروش نوار تفلون

فروش نوار تفلون اصولی را دارد که باید سالها تجربه کسب کنی تا آن را بدست بیاوری، دانستن این موضوع تنها با دوره رفتن و آموزش تئوریک میسر نمی شود، هنر فروش هیچ محصولی این گونه بدست نمی آید و باید به این نکته واقف بود که با انجام فروش این نکته را می توان آموخت.

هر فروشی اصول خود را دارد. مثلا در فروش خرده شما یه محصول را به مصرف کننده نهایی می رسانی و اغلب با یک نفر یا یک خانواده که جهت انتخاب آن محصول یا بررسی کمیت و کیفیت آن به حضور شما آمده اند روبرو هستی، و آن یک اصل و اصول و طرز برخورد با طرف مقابل را دارد.

در فروش عمده اما شما اغلب به یک واسطه طرفی که قرار است چنس را به مصرف کننده نهایی یا بدست مصرف کننده ای دیگر برساند، پس آنجا نیز باید طرز برخورد خاص خود را با آن فرد بدانیم و رقم های با قسمت خرده فروشی بسیار متفاوت است. پس وارد هر نوع فروشی شدید چه عمده چه خرده، باید نوع آن را بدانیم و در آن زمینه فعالیت کنیم تا یاد بگیریم.

 

مزایای نوار تفلون

نوار تفلون مزایای بسیاری برای صنعت و زندگی روزمره ما به ارمغان آورده است. سهولت استفاده از آن که یک فرد عادی می تواند با بهره گیری از آن کارش را جلو ببرد و شاید نیازی به آموزش آن چنانی نداشته باشد. سهولت استفاده کردن آن نخستین مزیت ذکر شده برای آن است.

 

کاربردی بودن

نوار تفلون

 

نوار تفلون بسیار اندازه کوچکی دارد اما کاربردها و استفاده های فراونی دارد. و استفاده از آن بسیار راحت است و کاربردهای بسیاری در منازل و صنایع دارد. با استفاده از این محصول کارما بسیار جلو می افتد.

 

نتیجه گیری

امروزه استفاده از نوار تفلون بسیار رواج پیدا کرده و خرید نوار تفلون به یک امر روزمره تبدیل شده است. در این مقاله در خصوص آشنایی با انواع نوار تفلون گفتیم و در خصوص کاربردهای هر کدام از آن ها که بسیار ضروری و حیاتی می باشد. امیدواریم از این مقاله بهره کامل را برده باشید. فروشگاه صادقی با سال ها تجربه در زمینه فروش انواع نوار تفلون با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت این محصول  را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. ضمنا می توانید با مراجعه به سایت ما به آدرس https://valvesrs.com/ از انواع محصولات ما دیدن نمایید.

برچسب ها:
رپورتاژ آگهی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید