مبلمان چوب و فلز در دکوراسیون داخلی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به معرفی مبلمان چوب و فلز در دکوراسیون داخلی پرداخته‌ایم.

امروزه با پیشرفت‌های متنوع در تولید و ساخت انواع مصالح و متریال، طراحی و تولید مبلمان نیز پیشرفت کرده است به طوری که مبلمان با استفاده از مصالح متنوع در سبک‌ها و اشکال مختلف طراحی و تولید و راهی بازارهای فروش می‌شوند.

یکی از مصالحی که امروزه در تولید انواع مبلمان از آن‌ها استفاده می‌شود، چوب و فلز است یعنی مبلمان چوب و فلز یکی از جدیدترین و بروزترین انواع مبلمان هستند که فضای دکوراسیون داخلی را با زیبایی خود جور دیگری تحت تاثیر قرار می‎‌دهند.

احتمالا با خود بگویید: "در اکثر مبلمان موجود در بازار از چوب استفاده میشده و متریال جدیدی نیست!"

حرف شما کاملا درست است اما ترکیب چوب و فلز یکی از جدیدترین و خاص‌ترین ترکیباتی است که برای تولید مبلمان از آن استفاده می‌شود زیرا چوب، یک مصالحی است که حس گرما و صمیمت را به فضا انتقال می‌دهد و بالعکس؛ فلز یک مصالح کاملا سرد است و ترکیب این دو عنصر حس خاص و متفاوتی را در دکوراسیون داخلی فضا ایجاد می‌کند!

اگر دوست دارید نمونه تصاویری از مبلمان چوب و فلز مشاهده کنید و اطلاعات بیشتری در زمینه خرید مبلمان چوب و فلز در دکوراسیون داخلی داشته باشید؛ تا انتهای مطلب همراه بساز و بچین باشید:)

 

مبلمان چوب و فلز در دکوراسیون داخلی

زمانی که تصمیم به خرید مبلمان چوب و فلز می‌گیریم، قرار است در دکوراسیون داخلی از آن استفاده کنیم، اما سوال اینجاست در چه سبکی از دکوراسیون داخلی استفاده از مبلمان چوب و فلز امکان پذیر است؟

از آنجایی که چوب یک مصالح سنتی و فلز یک مصالح مدرن است ترکیب این دو عنصر در سبک‌های متنوعی از دکوراسیون داخلی امکان پذیر است از جمله:

  • دکوراسیون داخلی به سبک اسکاندیوناوی به دلیل دارا بودن ظاهری ملایم و ساده می‌تواند انتخاب مناسبی برای خرید مبلمان چوب و فلز باشد.
  • دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی یکی دیگر از سبک‌هایی که در آن از مصالح ساده و خام استفاده می‌شود به همین خاطر بهترین انتخاب برای مبلمانی است که با چوب و فلز طراحی و تولید شده‌اند.
  • دکوراسیون داخلی به سبک روستیک از جمله سبک‌هایی که در آن مصالح چوب زیاد دیده می‌شود پس می‌تواند انتخاب مناسبی برای ترکیب چوب و فلز باشد.

سبک‎‌های مدرن، تلفیقی و معاصر از جمله سبک‌های دیگری هستند که می‌توانند انتخاب خوب و مناسبی برای مبلمان چوب و فلز باشند.

 

مبلمان چوب و فلز

نمونه مدل جدیدترین و شیک ترین مبلمان چوب و فلز کوچک و نقلی مخصوص بالکن و تراس از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

خرید مبلمان چوب و فلز

در زمان خرید مبلمان چوب و فلز صرفا به مبلمان انتخاب شده و سبک دکوراسیون داخلی توجه نکنید بلکه به رنگ‌های موجود در فضا، دیگر مبلمان و اکسسوری‌های موجود در فضا نیز توجه داشته باشید تا هماهنگی کاملی در دکوراسیون داخلی فضا ایجاد شود. برای مثال در کنار مبلمان چوب و فلز، رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای، رنگ‌های خنثی و خاکی یا کتابخانه، کنسول، استندگل ساخته شده از چوب و فلز می‌توانند انتخاب‌های درست و مناسبی برای دکوراسیون داخلی فضا باشند.

 

مبلمان ترکیب چوب و فلز

نمونه مدل میز تحریر و صندلی ساده ساخته شده از چوب و فلز باکیفیت از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

مبلمان ترکیب چوب و فلز

مبلمان ترکیب چوب و فلز

بهترین و شیک ترین نمونه مدل میز و صندلی ساده و شیک مخصوص دکوراسیون داخلی اتاق خواب از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

مبلمان ترکیب چوب و فلز

بهترین و جدیدترین نمونه مدل میز کامپیوتر طراحی شده از چوب و فلز مخصوص کنج دکوراسیون داخلی از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

مبلمان ترکیب چوب و فلز

زیباترین و جدیدترین نمونه مدل میز کامپیوتر با طراحی ساده و شیک برای دکوراسیون لوکس از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

مبلمان ترکیب چوب و فلز

نمونه مدل میز جلومبلی طراحی شده از چوب و فلز با طراحی شیک و ساده از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

مبلمان ترکیب چوب و فلز

زیباترین و جدیدترین نمونه مدل میز کنار مبلی ساخته شده از چوب و فلز از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

مبلمان چوب و فلز در دکوراسیون داخلی

استفاده از استند گل طراحی شده از چوب و فلز با طراحی شیک و ساده برای دکوراسیون منزل از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

مبلمان چوب و فلز در دکوراسیون داخلی

زیباترین و جدیدترین مدل میز کامپیوتر طراحی شده با چوب و فلز مخصوص اتاق کار از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

مبلمان چوب و فلز در دکوراسیون داخلی

طراحی کمد لباس با استفاده از متریال چوب فلز با ساخت حرفه ای از مجموعه متال وود­_ 02188377340

 

سخن آخر

اگر تصمیم به خرید مبلمان چوب و فلز دارید، متال وود می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین انتخاب برای خرید انواع مبلمان (کتابخانه، تی وی ست، شلف، استند گل و …) ساخته شده از چوب و فلز باشد.

متال وود، یک گروه پیمانکاری ساختمانی است که در زمینه ارائه خدمات و محصولات متنوع چوبی و فلزی فعالیت می‌کند. این گروه خدمات خود را در دو بخش فلز و چوب به صورت اختصاصی و با داشتن کارگاه و تجهیزات به روز با بهترین کیفیت اجرایی و قیمتی مناسب ارائه می دهد.

در محصولات متال وود خلاقیت، ظرافت و زیبایی به همراه بالاترین کیفیت در انتخاب مصالح و متریال قابل لمس است. شما می‌توانید با خرید از متال وود برای دکوراسیون داخلی فضای مدنظرتان زیبایی آن را دو چندان کنید.

مزیت خرید از مجموعه متال‌وود این است که ، باتوجه به ابعاد و فضای در اختیارتان می‌توانید سفارش خود را به ثبت برسانید . همچنین باتوجه به این که صفر تا صد تولید در داخل این مجموعه انجام می‌گیرد، قیمت نهایی کاهش چشمگیری می‌یابد . به علاوه شما می‌توانید جنس و متریال چوب و رنگ فلز را خودتان انتخاب کنید .انواع چوب از گردو و بلوط و توسکا گرفته تا گیلاس و کاج و … در  مجموعه متال‌وود قابل سفارش و خرید است

برای دیدن نمونه‌های بیشتر به سایت متال‌وود مراجعه کنید.

metalwoodco.com

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید