قیمت صندلی راک ریلکسی (مدل راحتی) چقدر است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این مقاله با انواع مدل صندلی راک ریلکسی آشنا خواهید شد.

طبق آخرین تحقیقات دانشمندان در زمینه الگوی خواب انسان،‌ تکان خوردن متناوب با ریتم آهسته و پیوسته به آرامش و خواب راحت کمک زیادی می کند. امروزه بسیاری از پدر و مادرها از صندلی راک برای خواباندن نوزاد خود استفاده می کنند. همچنین به دلیل طراحی ارگونومیک، این صندلی انتخاب مناسبی برای لم دادن و خستگی در کردن بعد از یک روز خسته کننده و طولانی است. امروزه تنوع در طراحی و تولید صندلی راحتی راک بسیار بالاست به طوری که از یک مدل خاص باید در یک فضای خاص استفاده شود. ما در این مقاله شما را با صندلی راک و انواع مدل صندلی راک ریلکسی آشنا می‌کنیم.

صندلی‌های راکی با توجه به نوعشان در قیمت‌های مختلفی ارزش گذاری می‌شوند اما در گران بودن آن‌ها هیچ شکی نیست زیرا در زمانی، این مدل صندلی‌ را تنها اقشار ثروتمند و رو به بالا داشتند و نماد ثروت بود. شما می‌توانید با کمی گشت و گذار در فروشگاه‌های معتبر بهترین مدل با با معقول‌ترین قیمت پیدا کنید! با مراجعه به فروشگاه اینترنتی nasrwood.com می توانید انواع صندلی راک در مدل های کلاسیک، مدرن، ریلکسی و ... را مشاهده و خریداری کنید.

 

مزایای استفاده از صندلی راک

صندلی راک با حس آرامشی که انتقال می‌دهد در دسته صندلی‌های محبوب قرار دارد همچنین این صندلی از نظر روانی نیست بر روی انسان تاثیر می‌گذارد و باعث بهبود سلامتی او می‌شود.

  • این صندلی با تکان‌های متناوبی که می‌خورد در بدن اندورفین ترشح می‌کند و این ماده به انتقال حس خوب به فردی که بر روی صندلی نشسته است کمک می‌کند.
  • صندلی ننویی با تکان‌های آرامی که دارد درد را تسکین می‌بخشد و برای بزرگسالان و افراد مسن بهترین انتخاب است.
  • مدلهای صندلی راک استرس و اضطراب را در افراد مختلف کاهش می‌دهد.
  • تاب خوردن مصرف داروهای شیمیایی را کاهش می دهد پس برای بیماران انتخاب مناسبی است.
  • نقشه صندلی راک به گونه اس است که باعث تسکین دردهای خفیف کمر درد می‌شود.
  • این صندلی به بهبود خواب کمک می‌کند و بهترین انتخاب برای خواباندن و شیردهی کودکان است.

 

راهنمای خرید صندلی راک ریلکسی

اگر تصمیم به خرید صندلی گهواره ای یا همان صندلی راک دارید بهتر است نکاتی را بدانید و با توجه به آن‌ها بهترین خرید را انجام دهید.

  • برای خرید صندلی ننویی باید به نوع آن توجه کنید تا هماهنگ با سبک دکوراسیون داخلی منزلتان باشد. (در بالا با انواع مدل صندلی راک آَشنا شدید.)
  • صندلی راک با استفاده از چوب، پلاستیک، فلز و مصالح دیگر طراحی می‌شود پس شما باید بهترین و مرغوب‌ترین نوع مصالح را با توجه به فضایی که قرار است صندلی را در آن بگذارید انتخاب کنید.
  • میزان راحتی صندلی را بسنجید. اگر خریدتان حضوری است حتما یکبار روی آن بنشینید اما اگر از خرید اینترنتی صندلی راک استفاده میکنید حتما تمامی مشخصاتی که در سایت ارائه شده است را بخوانید.
  • به اتصالات بیشتر از بخش‌های دیگر صندلی توجه کنید.
  • اگر راحتی نشیمن گاه برایتان اهمیت دارد بهتر است تشک صندلی راک را نیز تهیه کنید.

 

سخن آخر:

اگر یک بار هم تجربه نشستن و تاب خوردن بر روی صندلی های راک را داشته باشید احتمالا متوجه احساس آرامشی که به انسان انتقال می‌دهد، شده‌اید. طبق تحقیقاتی که انجام شده خوابیدن انسان اگر با تکان خوردن متناوب و آهسته باشد، او خواب با آرامش‌تری خواهد داشت. به همین خاطر بسیاری برای از بین بردن خستگی ساعاتی را بر روی صندلی می‌گذرانند یا برخی برای خواباندن کودک خود از این مدل صندلی استفاده می‌کنند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید