سیماران برندی پیشرو در صنعت آیفون تصویری

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در این مقاله به معرفی آیفون تصویری سیماران پرداخته‌ایم.

امکان ندارد فردی در ایران نام و آوازه‌ی آیفون تصویری سیماران را نشنیده باشد. سیماران از آن دست برندهای موفق و قدیمی در تولید انواع درب بازکن است که به عنوان کمپانی پیشگام در تولید آیفون‌های تصویری شناخته می‌شود. خوشبختانه شرکت با سابقه و پشتکار سیماران تا به امروز در صحنه‌ی تولید باقی مانده و بسیاری از افراد جامعه از تولیدات این برند در منازل، دفاتر کاری و... استفاده می‌کنند. آنچه که موجب افزایش میزان خرید آیفون تصویری سیماران می‌شود، قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی است که با پیشرفت علم و تکنولوژی به روز رسانی شده و در اختیار مردم ایران قرار می‌گیرد.

 

فرقی نمی‌کند که آیفون‌ تصویری سیماران را برای منازل کوچک یا مجتمع‌های بزرگ مسکونی بخواهید، به طور قطع سیماران برترین انتخاب برای شما خواهد بود. بدون شک آشنایی با تازه‌ترین قابلیت‌های تولیدات سیماران شما را در انتخاب این برند مصمم‌تر خواهد کرد. به همین جهت در این مقاله به ویژگی‌های محصولات ایرانی سیماران پرداخته می‌شود تا بتوانید با اطمینان خاطر از این شرکت نامدار ایرانی خرید کنید.

 

پیشینه‌ی کاری شرکت سیماران

شرکت سیماران را می‌توان یکی از شرکت‌های قدیمی و با سابقه‌ی کاری بالا دانست؛ چرا که بیش از نیم قرن از راه‌اندازی آن می‌گذرد و تولیدات آن روز به روز پیشرفته‌تر شده است. کمپانی سیماران در ابتدا فعالیت خود را با همکاری مشترک چند کشور اروپایی در زمینه تکنولوژی آغاز کرد و با ادامه‌ی فعالیت تخصصی خود امروز به عنوان اولین شرکت ایرانی فعال در زمینه لوازم الکترونیک شناخته می‌شود.

لازم به ذکر است که در شرکت تخصصی صنایع الکترونیک سیماران لوازم بسیاری همچون انواع دزدگیر، درب اتوماتیک، دوربین مداربسته، سیستم‌های هشدار حریق و... نیز تولید می‌شود، اما اکثریت افراد جامعه سیماران را با(آیفون) درب باز کن‌‌های آن می‌شناسند. دلیل این امر آپشن‌ها و کیفیت انواع آیفون تصویری سیماران می‌باشد که تا به امروز مشتریان را از خود راضی نگاه داشته است، طبیعتاً موفقیت شرکت سیماران یک افتخار ملی برای ایران و ایرانی محسوب می‌شود.

 

برترین ویژگی‌های آیفون تصویری سیماران کدامند؟

به طور کلی این شرکت فاخر ایرانی از ابتدای تولید آیفون تصویری، بهترین قابلیت‌های ممکن را بر روی آن راه‌اندازی کرد. این قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص که تا به امروز تغییرات بسیاری داشته است، عبارت هستند از:

  1. دارای صفحه نمایش ال ای دی با کیفیت و به روز
  2. دارای مانیتورهای دکمه‌ لمسی یا تمام لمسی
  3. ایجاد حافظه داخلی و امکان نصب حافظه خارجی برای ذخیره اطلاعات
  4. تولید آیفون تصویری سیماران در ابعاد و طراحی‌های مختلف

امروزه که بسیاری از مجتمع‌ها برای ارتباط با واحدهای همسایه، نگهبانی و دیگر بخش‌های مجتمع مایلند از آیفون‌های بدون هزینه به جای تماس تلفنی استفاده کنند، انتخاب و خرید آیفون تصویری سیماران گزینه‌ی بسیار عالی به شمار می‌رود. طبیعتاً با وجود مزایای فوق هیچ مشتری از خرید محصولات سیماران ناراضی نخواهد بود. بنابراین اگر شما به هر دلیلی ناچار به تعویض آیفون واحد خود یا کل مجتمع هستید آیفون‌های سیماران را انتخاب کنید تا از طول عمر و کیفیت کارکرد آن رضایت کافی داشته باشید.

 

آیفون تصویری سیماران

 

قیمت آیفون تصویری سیماران چقدر است؟

همان طور که گفته شد، تنوع تولیدات در این شرکت تخصصی ایرانی بسیار زیاد می‌باشد و هر مدل از آیفون‌های تصویری شرکت سیماران با قابلیت‌ها و ویژگی‌های به خصوصی که دارند قیمت به خصوصی نیز خواهند داشت. برای بیان قیمت آیفون تصویری سیماران به صورت اتفاقی چند مدل از جدیدترین تولیدات این شرکت معرفی خواهد شد:

  • مدل HS-78M100این طرح از آیفون‌های سیماران که در دو مدل تولید می‌شود، صفحه نمایشی هفت اینچی تمام لمسی داشته و قیمت آن بین 2.5 میلیون تا 3.5 میلیون می‌باشد.
  • مدل HS-43FL/M100: در این مدل یک صفحه نمایش 4.3 اینچ تعبیه شده و با حالن دکمه لمسی دارد از زیبایی ظاهری خاصی برخوردار بوده و در حدود 1.5 میلیون قیمت گذاری شده است.
  • مدل HS-35FL: در نوع بدون حافظه و دکمه‌ای طراحی شده و برای ارتباط با سایر واحدها کاملاً مناسب است، همچنین این مدل از آیفون تصویری سیماران از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار بوده و در حدود یک میلیون تومان بها دارد.

طبیعتاً تمام تولیدات این شرکت مختص سه مورد فوق نبوده و تعداد مدل‌های جدید و به روز بسیار زیاد می‌باشد که شرح آن در این مقال نمی‌گنجد. اما لازم به ذکر است که شرکت سیماران در زمینه تولید پنل آیفون تصویری نیز خط تولید فعال دارد. بنابراین شما می‌توانید پنل و تمامی محصولات جانبی آیفون را به صورت یکجا از برند سیماران خریداری کنید و از کیفیت ان نهایت استفاده را ببرید.

 

خرید از نمایندگی به نفع شما است!

عموماً تمامی فروشندگان و فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی سعی می‌کنند، آیفون‌ها را از برندهای سرشناس تهیه و برای توزیع به مصرف‌کننده در فروشگاه خود ارائه نمایند. به طور قطع تولیدات برند با سابقه‌ای مثل سیماران هم در فروشگاه‌های معتبر وجود دارد، اما اگر برای خرید از تولیدات این شرکت پیشرو به سراغ یکی از نمایندگی‌های رسمی سیماران بروید به نفع شما خواهد بود. خرید آیفون تصویری سیماران از نمایندگی بسیار بسیار مقرون به صرفه‌تر از خرید با واسطه خواهد بود؛ چرا که نمایندگی‌های رسمی قیمت‌های دقیق و کارخانه‌ای را اعلام می‌کنند تا مشتریان بتوانند بسته به انتخاب و نیازشان بهترین خرید را تجربه نمایند. اما آیا در شهر شما نمایندگی آیفون سیماران وجود دارد؟ در این مقاله راهکاری ارائه می‌شود که بدون نگرانی از بهترین نمایندگی کشور حتی از درون منزل خود خرید کنید!

 

آشنایی با بهترین نمایندگی آیفون سیماران

آریا ایمن، همان نمایندگی است که شما نیاز دارید! اگر با مجموعه‌ی فروشگاهی آریا ایمن آشنا شوید، تفاوتی نمی‌کند که در کدام استان کشور ایران زندگی می‌کنید. این نمایندگی یک شعبه‌ی آنلاین برای فروش غیرحضوری دارد که به شما این امکان را می‌دهد از سراسر ایران به صورت مستقیم از نمایندگی آیفون سیماران بخرید و درب منزل تحویل بگیرید. برای خرید به روزترین آیفون‌های صوتی تصویری شرکت سیماران به راحتی می‌توانید وارد وبسایت آریا ایمن شوید و با مطالعه‌ی مشخصات دقیق انواع مدل‌های موجود در بازار یکی از برترین تولیدات سیماران را خریداری نمائید.

مجموعه‌ی تخصصی آریا ایمن که به عنوان نمایندگی رسمی سیماران شناخته می‌شود، بهترین و نازل‌ترین قیمت را ارائه می‌کند تا متقاضیان با هر توان مالی بتوانند آیفون مورد نیاز خود را خریداری نمایند. البته این تنها مزیت خرید از این مجموعه نیست و خرید اینترنتی از آریا ایمن مزایای ویژه دیگری هم برای شما خواهد داشت.

 

آیفون تصویری سیماران

 

تجربه‌ی یک خرید سودمند از آریا ایمن

پیش از هر چیز لازم است بدانید خرید اینترنتی در شرایطی که بیماری کرونا بر جو کشور حاکم می‌باشد، برای حفظ سلامتی و پیشگیری از ابتلا به کرونا بهترین انتخاب خواهد بود. افزون بر این با خرید اینترنتی از این فروشگاه اینترنتی می‌توانید از مزایای ذیل بهره‌مند شوید:

  • استفاده از جشنواره‌ها و قیمت‌های حراجی فروشگاه آریا ایمن
  • دریافت مشاوره پیش از خرید محصول به صورت آنلاین
  • امکان پرداخت وجه در مسیر امن اینترنتی
  • پشتیبانی قوی و 24 ساعته‌ی کارشناسان خبره فروشگاه
  • ارائه ضمانت اصالت محصول و ضمانت سلامت آن
  • ارسال سریع به سراسر کشور
  • ارائه محصولات با تنوع بالا

با وجود مزایای فوق روشن است، که با خرید آیفون تصویری سیماران از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن سود خواهید کرد، زیرا محصول مورد نظر خود را با کمترین قیمت بازار خرید می‌کنید. همچنین بدون حضور در مجامع و صرف وقت و هزینه می‌توانید درب منزل محصول مورد نظر را تحویل بگیرید. بهره‌مندی از اطلاعات و مقالات بارگذاری شده در وبسایت فروشگاهی آریا ایمن نیز بخش دیگری از ویژگی‌های خوب آن است که اطلاعات شما را افزایش داده و موجب انتخاب بهتر و عاقلانه‌تر شما خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس الکترونیکی www.ariaimen.com مراجعه نمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید