انتخاب محصولی درست با بررسی تفاوت بین تیرآهن اصفهان، کرمانشاه و کرج

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

اگر میخواهید با تفاوت های بین تیرآهن اصفهان، کرمانشاه و کرج آشنا شوید و اطلاعات دقیق از نحوه انتخاب محصول باکیفیت در حوزه تیرآهن کسب کنید، همراه ما باشید.

از آنجایی که تیرآهن از مهم ترین اجزای ساختمانی است، کارخانه های مختلفی اقدام به ساخت و تولید آن کرده اند. از محبوب ترین تیرآهن های موجود در بازار می توانیم به تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج اشاره کنیم. پارامترها و عوامل مختلفی وجود دارند که می توانند زمینه ساز تفاوت بین سه تیرآهن ذکر شده شوند که هر کدام از آن ها بسیار پراهمیت بوده و نیازمند توجه بالایی هستند. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تفاوت بین تیرآهن اصفهان، کرمانشاه و کرج بپردازیم و سپس با یک نتیجه گیری کلی بگوییم کدام یک می توانند بهترین عملکرد را برای سازه های ساختمانی ما داشته باشند. همراه ما باشید.

 

 

آشنایی نسبی با تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج

قبل از اینکه به بررسی تفاوت های موجود بپردازیم، بد نیست نگاهی کلی به تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج داشته باشیم. تیرآهن کرمانشاه در کارخانه فولاد غرب تولید می شود که تحت عنوان کرمانشاه نیز شناخته می شود. اهداف مختلفی پشت تاسیس این کارخانه بوده که از آن ها می توانیم به کاهش واردات و همچنین رسیدن به خود کفایی بود. تیرآهن 14 سنگین را می توانیم در بین محبوب ترین محصولات تولیدی این مجموعه جای دهیم.

ساخت تیرآهن اصفهان نیز برعهده کارخانه ذوب آهن اصفهان است. تیرآهن های تولید شده توسط این کارخانه ها از سایزهای بسیار گسترده ای برخوردار بوده و بازه 12 تا 30 را به خود اختصاص داده است. وزن تیرآهن هایی که توسط کارخانجات اصفهان تولید می شوند، در مقایسه با نمونه های دیگر بیشتر بوده و به همین علت کیفیت و قیمت بیشتری را نیز شاهد خواهید بود.

تیرآهن کرج نیز به نوبه خود متقاضیان خود را دارد. هر چند تولیدی های کارخانجات کرج به اندازه کرمانشاه و اصفهان نیستند ولی با این وجود توانسته اند یک نقش مهم را در کاهش واردات ایفا کنند. تیرآهن کرج نیز سایزها و وزن های مختلف را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر پایه اصلی برای استفاده در سازه های مختلف است.

 

وزن؛ اصلی ترین تفاوت تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج

بدون شک وزن یکی از مهم ترین عناصری به حساب می آید که زمینه ساز تفاوت ها بین سه مدل ذکر شده خواهد بود. برخی از افراد فکر می کنند اندازه های یکسان تیرآهن، همراه با خود وزن یکسانی نیز خواهد داشت؛ در حالی که چنین نیست. به عنوان مثال دو نوع تیرآهن اصفهان و تیرآهن کرمانشاه داریم که هر دوی آن ها سایز 14 را به خود اختصاص داده اند. وزن تیرآهن اصفهان، 25 کیلوگرم سنگین تر از تیرآهن کرمانشاه خواهد بود. همین موضوع نیز برتری مقاومتی را با خود به همراه داشته باشد. به طور کلی عوامل متعددی وجود دارند که می توانند بر روی تفاوت وزن تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج تاثیر خود را بگذارند که از جمله آن ها می توانیم به گزینه های زیر اشاره داشته باشیم:

  • تفاوت در ضخامت بال تیرآهن باعث تفاوت در وزن نیز خواهد شد.
  • تفاوت در ضخامت جان تیرآهن باعث تفاوت در وزن نیز خواهد شد.
  • تفاوت در ارتفاع تیرآهن باعث تفاوت در وزن نیز خواهد شد.

 

 

وزن؛ اصلی ترین تفاوت تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج

 

قیمت؛ از مهم ترین پارامترهای مهم و قابل توجه

قیمت هر تیرآهن با توجه به وزن و سایز و کیفیت می توانند متفاوت باشند. اگر قیمت یک تیرآهن بیشتر باشد، شاهد افزایش قیمت ها نیز خواهیم بود. اگر به مثال قبلی توجه داشته باشید، خودتان می توانید متوجه شوید. تیرآهن اصفهان در سایز 14 نسبت به تیرآهن کرمانشاه در همان سایز گران تر خواهد بود؛ چرا که از وزن بیشتری برخوردار است. همچنین همین وزن بیشتر بر روی کیفیت و مقاومت تاثیر خود را می گذارد؛ پس اگر تفاوت قیمت زیادی را بین تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج شاهد باشیم، غیر منطقی نخواهد بود.

همچنین پیش از خرید باید قیمت ها را به صورت لحظه ای بررسی کنید؛ از این رو استفاده از یک سایت به روز می تواند کمک بزرگی برای شما باشد. آهنسان ارائه دهنده قیمت لحظه ای تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج است. همچنین محصولاتی که در آن به فروش می رسند، استاندارد لازم برای کیفیت بالا را دارند.

 

کیفیت؛ المانی مهم در تفاوت تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج

هر کارخانه با توجه به مواد اولیه، دستگاه و کارکنانی که دارد، انواع مختلفی از تیرآهن را تولید می کند که هر کدام از آن ها نیز کیفیت مختلفی را دارند. پس در این راستا می توانیم از کیفیت نیز به عنوان یکی از مهم ترین زمینه سازهای تفاوت سه تیرآهن ذکر شده یاد کنیم. به طور کلی یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین تیرآهن هایی که می توانید تهیه کنید، تیرآهن اصفهان است. چرا که در مقایسه با نمونه های دیگر وزن بالایی دارند و مقاومت آن ها نیز در برابر عوامل مختلف افزایش خواهد داشت. همین دلیلی است که شاهد تقاضای بالایی برای خرید آن باشیم.

 

جدول اشتال

جدول اشتال از معروف ترین جداول به حساب می آید که در خود یک سری از استانداردهای کیفی را جای داده است. به این صورت که تولید کنندگان موظف هستند به تمامی این استانداردها در هنگام تولید و ساخت تیرآهن توجه داشته باشند. این جدول اطلاعاتی مانند وزن و... را با خود به همراه دارد. در صورتی که یک کارخانه از تمامی استانداردهای درج شده در جدول اشتال پیروی کند، در آن صورت می توانید شاهد کیفیت بیشتری باشید. در حال حاضر کارخانه تولید اصفهان تیرآهن با توجه به این استانداردهای جدول اشتال، بهترین کیفیت را عرضه می کند و به همان اندازه نیز متقاضیان بیشتری نیز دارد.

 

کیفیت؛ المانی مهم در تفاوت تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج

 

 

• سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم به بررسی تفاوت تیرآهن، اصفهان، کرمانشاه و کرج بپردازیم. از آنجایی که صنعت ساخت و ساز بسیار پراهمیت است، نیاز است تا از محصولی استفاده کنید که بتواند بهترین مقاومت را برای سازه شما داشته باشد و از این طریق امنیت را تا حد زیادی افزایش دهد. قبل از اینکه برای پروژه خود تیرآهن لازم را خریداری کنید، به شما پیشنهاد می کنیم حتما قیمت ها را کاملا بررسی کنید تا برنامه ریزی های لازم را مبنی بر خرید بگیرید. آهنسان مرجع مناسبی برای این امر به شمار می رود. به غیر از بررسی قیمت می توانید از آن به عنوان خرید محصولات خود نیز بهره ببرید؛ بدون اینکه نگرانی در رابطه با کیفیت داشته باشید.

برچسب ها:
رپورتاژ آگهی
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید