سقف چوب پلاست | سقف کاذب چوب پلاستیک | ستون چوب پلاست

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این مقاله با چند کاربرد متنوع چوب پلاست در نماسازی و محوطه سازی بیشتر آشنا می‌شوید.

سقف چوب پلاست  | سقف کاذب چوب پلاستیک | ستون چوب پلاست

شباهت محصولات چوب پلاست به چوب طبیعی سبب شده تا بتوان از این متریال به عنوان جایگزینی ایده‌ال برای چوب طبیعی استفاده کرد و تا حدودی از آسیب رساندن به محیط زیست نیز جلوگیری کرد.

همچنین در حال حاضر اختلاف قیمت چوب ترموود و چوب پلاست بسیار زیاد است. از این رو کارفرمایان و طراحان نسبت به گذشته علاقه بیشتری به استفاده از چوب پلاست در نمای ساختمان و کف را دارند.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این مقاله با چند کاربرد متنوع چوب پلاست در نماسازی و محوطه سازی بیشتر آشنا شویم.

 

 

ستون چوب پلاست

ستون‌های چوب پلاست دنیزوود پروفیل‌هایی با مقطع مربعی هستند که به عنوان پوششی دور نرده‌ها و ستون‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و به نسبت سایر پوشش دهنده‌ها نصب بسیارآسانی دارند.

 

ستون چوب پلاست

ستون و سرستون‌های چوب پلاست دنیزوود مناسب برای استفاده به عنوان نرده‌

 

ستون طرح چوب

ستون‌های طرح چوب، چوب پلاست عموما در ابعاد و طول مشخصی تولید می‌شوند و تنوع رنگی بالایی دارند. که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود طرح و رنگ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

این ستون‌های طرح چوب مانند سایر محصولات چوب پلاست مقاوم در برابر رطوبت، سرما و گرما و نفوذ حشرات هستند.

 

ستون چوب پلاست

پروفیل‌هایی با مقطع مربع شکل برای ستون‌های طرح چوب دنیزوود

 

سقف چوب پلاست

امروزه استفاده از سقف کاذب چوبی و یا طرح چوب به دلیل حس دلپذیری که به محیط القا می‌کند، بسیار رایج شده است. از این رو یکی دیگر از موارد استفاده پروفیل چوب پلاست دنیزوود، پوشش سقف کاذب و یا سقف‌های دکوراتیو به شمار می‌رود. بیشترین کاربرد این نوع سقف‌ها به صورت ساده و لوور مانند در سقف پارکینگ‌ها، سقف استخر، سقف مراکز خرید و سقف فضاهای اداری است.

برای این پوشش از پروفیل‌هایی با ابعاد مورد نظر به شکل زیر استفاده می شود:

ابتدا زیرسازی فلزی در سقف با قوطی ۲۰*۴۰ میلی‌متر و یا قوطی ۴۰*۴۰ میلی‌متر انجام می‌شود، اتصالات زیرسازی و اکسسوری خاص پروفیل(مانند استفاده از کلیپس یا نبشی و یا پیچ از رو) انتخاب و به زیرسازی متصل می‌گردند.

 

سقف چوب پلاست

اجرای زیبا و مدرن سقف چوب پلاست دنیزوود

 

سقف کاذب چوب پلاست

سقف‌های کاذب در واقع نوعی سقف ثانویه هستند که در پایین سقف اصلی نصب شده و مانع  از دیدن عیوب آن می‌شوند و همچنین کاور کنند تاسیسات و لوله‌های ساختمانی نیز به شمار می‌روند.

رنگ‌بندی متنوع و طرح‌های جالبی که سقف‌های کاذب چوب پلاست دارند موجب شده تا این نوع پوشش در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گیرد و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سقف‌های کاذب بازار شناخته شود.

عموما این نوع سقف‌ها از جنس چوب پلاستیک به سبک‌های مشبک، ساده و به صورت لوور اجرا می‌شوند.

 

سقف کاذب چوب پلاست

اجرای سقف کاذب مشبک چوب پلاست دنیزوود

 

سایبان چوب پلاست

سایبان یک سقف است که بر روی نمای ساختمان و یا در بام‌های سبز و تراس‌ها قرار می‌گیرد که علاوه‌ بر زیبایی مانع از تابش مستقیم نور آفتاب  و ورود آب باران به فضای زیرین خود می‌شود.

سایبان‌های چوب پلاست دنیزوود اما علاوه بر زیبایی و حس و حال طبیعی که به فضا و نمای شما می‌دهند در برابر تمام عوامل خارجی مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارند  از این رو به عنوان یک پوشش بسیار شیک این روزها مورد توجه سازندگان قرار گرفته است.

 

سایبان چوب پلاست

اجرای سایبان چوب پلاست دنیزوود در محوطه سازی به عنوان مسیر حرکتی

 

سخن آخر

چوب یک متریال طبیعی و دوست‌داشتنی به شمار می‌رود که ظاهری جذابی به دکوراسیون داخلی و یا فضای باز شما می‌دهد ولی در کشور ما قیمت نسبتا بالایی دارد و شاید هر کسی توانایی تهیه آن را نداشته باشد. چوب پلاست دنیزوود اما یک جایگزین ایده‌ال برای این متریال طبیعی به حساب می‌آید که در مقاله فوق با کاربری‌های متنوع آن بیشتر آشنا شدیم.

شما برای محوطه‌سازی خانه خود از چوب پلاست کمک می‌گیرید؟ نظرات خود را برای ما در کامنت بنویسید.

https://www.denizwood.com/

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید