پارچه سایبان برقی باید ضد آب باشد

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

پارچه ضد آب سایبان شرکت دیدگاهان به دلیل دارا بودن خاصیت نانو و آب گریز بودن از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است.

شرکت دیدگاهان با تولید انواع مختلف پارچه سایبان برقی از قبیل برزنت، پی وی سی، سقف و ... توانسته است نیاز مشتریان را برطرف کند. پارچه های مختلف این شرکت به دلیل ساختار با کیفیت دارای تاییدیه های مختلفی می باشند. پارچه های تولیدی این شرکت وزن بسیار سبکی دارند. طول عمر و دوام پارچه های ضد آب سایبان شرکت دیدگاهان فوق العاده است. پارچه ها به گونه ای طراحی می شوند که در برابر اشعه ماورا بنفش بسیار مقاوم هستند، بنابراین به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهند شد. پارچه ها به دلیل خاصیت آب گریز بودن زنگ نمی زنند. طراحی پارچه ها به گونه ای است که در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی مقاوم می باشند. شما می توانید در صورت نیاز پارچه سایبان برقی را به راحتی شستشو دهید. شرکت دیدگاهان با دارا بودن دستگاه های پیشرفته پارچه های منحصر به فردی را تولید و طراحی می کند. طراحی پارچه ها مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپایی انجام می شوند. شرکت دیدگاهان پارچه ضد آب سایبان را به صورت کاملا حرفه ای و ماهرانه طراحی می کند، از اینرو با استقبال بی نظیر مشتریان مواجه شده است. رنگ و طرح پارچه های این شرکت بسیار متنوع هستند. شما می توانید برحسب سلیقه خود رنگ و طرح پارچه را سفارش دهید.

 

پارچه سایبان برقی

 

خرید اینترنتی پارچه سایبان برقی از وبسایت دیدگاهان

شرکت دیدگاهان غرب برای راحتی بیشتر مشتریان خود امکان خرید اینترنتی را برای آن ها فراهم کرده است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت دیدگاهان پارچه ضد آب سایبان را به صورت اینترنتی خریداری کنید. خرید اینترنتی مانع از اتلاف وقت مشتریان می شود. از طرفی امکان مقایسه پارچه های مختلف در مدت زمان کوتاه برای مشتریان وجود دارد. شما می توانید با مقایسه پارچه های مختلف انتخاب مطمئن تری را انجام دهید. برای دریافت طرح و قیمت پارچه با کارشناسان فروش شرکت دیدگاهان تماس بگیرید. توجه داشته باشید که قیمت پارچه های ضد آب سایبان با توجه به جنسی که دارند، متفاوت می باشند. شما باید براساس شرایط جوی منطقه خود جنس پارچه را انتخاب کنید. شما می توانید از طریق مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت دیدگاهان با توجه به نیاز کاری و بودجه ای که در اختیار دارید، پارچه را خریداری کنید.

 

پارچه سایبان برقی

 

قیمت پارچه های ضد آب سایبان برقی متری حساب می شوند!

قیمت پارچه ضد آب سایبان برقی براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. جنس و کیفیت پارچه در میزان قیمت آن موثر است. هر چقدر کیفیت پارچه بهتر باشد، قیمت آن گران تر خواهد بود. البته قیمت پارچه های ضد سایبان به صورت متری حساب می شوند. همانطور که در بالا اشاره کردیم انواع مختلف پارچه توسط شرکت دیدگاهان تولید می شود. شما می توانید برحسب نیاز کاری خود متراژ پارچه را تعیین کنید. قیمت پارچه های ضد آب شرکت دیدگاهان با توجه به کیفیت و کارایی که دارند، بسیار مناسب است. شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب پارچه با کیفیت و طول عمر بالا را خریداری کنید. خرید پارچه با کیفیت از نظر اقتصادی به صرفه تر است، زیرا طول عمر و دوام بالایی دارند. شرکت دیدگاهان با دارا بودن سابقه طولانی در زمینه تولید محصولات با کیفیت توانسته است اعتماد مشتریان را جلب کند.

 

پارچه سایبان برقی

 

ویژگی و استانداردهای لازم پارچه ی سایبان برقی

یکی از استانداردهای پارچه ضد آب سایبان این است که امتیاز صد در صدی کاور اکرلیک داشته باشد. این ویژگی سبب افزایش مقاومت پارچه در برابر عوامل جوی مختلف و نور آفتاب می شود. پارچه های pvc بنری از مقاومت بالایی در برابر باران برخوردار هستند. این نوع پارچه ها رنگ بندی متنوعی دارند. یک نوع دیگر پارچه های ضد آب سایبان خلبانی است. این نوع پارچه ها وزن بسیار سبکی دارند. همچنین پارچه های برزنتی در ضخامت و وزن های مختلف موجود هستند. یکی دیگر از استانداردهای پارچه های ضد آب سایبان این است که ضد حریق باشند. پارچه های ضد آب سایبان استاندارد باید در برابر سنگینی باران و برف مقاوم باشند. پارچه های با استاندارد دوام بیشتی خواهند داشت. پارچه های شرکت دیدگاهان با رعایت تمامی استانداردها طراحی و تولید می شوند.

 

پارچه سایبان برقی

 

پارچه های نازک سایبان نیز می تواند ضد آب باشد!

شرکت دیدگاهان با تولید پارچه های نازک ضد آب توانسته است نیاز مشتریان را برطرف کند. هر کدام از پارچه ها از قبیل نازک و ضخیم ویژگی های مخصوص به خود را دارند. پارچه های نازک وزن بسیار سبکی دارند، از اینرو حمل و نقل و نصب آن ها بسیار راحت و آسان می باشد. همچنین خاصیت ضد آب بودن پارچه های نازک سبب افزایش طول عمر و دوام آن ها شده است. استفاده از پارچه های نازک سایبان زیبایی ظاهری منحصر به فردی را ایجاد می کند. این پارچه ها در عین نازک بودن بسیار مقاوم هستند. طول عمر و دوام این پارچه ها بسیار زیاد است. شما می توانید از پارچه های نازک در شرایط جوی مختلف از قبیل باران و برف سنگین استفاده کنید.

 

امکان چاپ طرح دلخواه شما بر روی پارچه های ضد آب

یکی از ویژگی های بارز پارچه ضد آب سایبان شرکت دیدگاهان این است که امکان چاپ طرح دلخواه بر روی آن ها وجود دارد. افراد مشغول به کسب و کار می توانند از این ویژگی جهت تبلیغ استفاده کنند. به عبارت دیگر شما می توانید علاوه بر ایجاد سایه و محیطی امن، برای کسب و کار خود تبلیغ کنید. در اینصورت بیشتر  نظر مشتریان به سمت فروشگاه و یا مغازه شما جلب خواهد شد. استفاده از سایبان های طرح دار راهی برای افزایش کسب درآمد شما به حساب می آیند. از طرفی سایبان های طرح دار محیط شما را زیباتر خواهند کرد. شما با خرید پارچه های ضد آب طرح دار می توانید با یک تیر چند نشان بزنید. این نوع پارچه ها با ایجاد سایه، محافظت از محیط شما و تبلیغ؛ کارایی چند منظوره دارند.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید