دکوراسیون خانه های لاکچری تهران - دکور منازل لوکس چگونه است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۰ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۲
۵

در این مقاله به پرسش " دکور منازل لوکس چگونه است؟ " به کمک نمونه تصاویری از دکوراسیون خانه های لاکچری تهران پاسخ داده ایم.

امروزه سبک‌های مختلف و متنوعی برای دکوراسیون منزل وجود دارند از سبک‌های مینیمال و ساده گرفته تا سبک‌های صنعتی و روستیک که هر کدام به دور از هر گونه تجملگرایی هستند و طرفداران بسیاری دارند اما با این حال برخی به دنبال سبک هایی هستند که بسیار تجملگرا هستند و به نوعی دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی که با عنوان لاکچری و لوکس شناخته می شوند که مختص قشر خاصی هستند و هر فردی توانایی خرید یا زندگی در چنین خانه‌هایی را ندارند. 

این مدل خانه‌ها فقط مختص دکوراسیون‌های کلاسیک و سلطنتی نیستند بلکه در خانه های مدرن و شیک نیز قابلیت استفاده دارند که در آن ها از گرانترین مبلمان و عناصر استفاده شده است و فضای بزرگ و وسیعی دارند.

ما در این مقاله به پرسش " دکور منازل لوکس چگونه است؟ " به کمک نمونه تصاویری از دکوراسیون خانه های لاکچری تهران پاسخ داده ایم.

برای طراحی و اجرای هر یک از دکوراسیون های خانه های لاکچری معرفی شده میتوانید با بساز و بچین در ارتباط باشید تا شما هم یک منزل لاکچری و شیک داشته باشید.  تلفن : 02188888884

 

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

دکوراسیون خانه های لوکس

داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل کار راحت و آسوده ای نیست زیرا این خانه های لاکچری دارای متراژ بالایی هستند و باید با دقت و خلاقیت بالایی طراحی و دیزاین شوند و تمامی آیتم‌هایی که در یک طراحی لوکس و لاکچری رعایت می شوند، رعایت شود و دیزاین شیک و لاکچری اجرایی شود. در ادامه با بررسی عکس دکوراسیون خانه های لاکچری به معرفی ویژگی‌های خانه‌های لاکچری پرداخته ایم.

 

دکوراسیون خانه های لوکس

نمونه مدل دکوراسیون داخلی لاکچری و شیک مدرن دوبلکس با طراحی خاص و شیک

 

دکوراسیون داخلی خانه های بزرگ به سبک کلاسیک، سلطنتی یا مدرن دیگر جایی برای استفاده از رنگ‌های مختلف نیست بلکه باید در طیف رنگی مشکی، سفید، استخوانی، بژ، قهوه ای و طلایی به دنبال بهترین و مناسب ترین رنگ‌ها بود. از قدیم الایام با دیدن رنگ طلایی ناخوداگاه حس لوکس و لاکچری بودن به انسان منتقل میشد که امروزه نیز همین طور است و بدون شک در دکوراسیون داخلی خانه‌های لاکچری و شیک نیز دیده می شوند.

پس یکی از ویژگی‌های مهم و تاثیرگذار در خانه های ساده و شیک لاکچری استفاده درست از رنگ‌ها است که نباید از هر رنگی در فضا استفاده کرد و رنگ طلایی را نباید فراموش کرد.

 

دکوراسیون خانه های لوکس و شیک

نمونه مدل دکوراسیون داخلی لاکچری با رنگ روشن با طراحی شیک و خاص

 

معماری و معماری داخلی دکوراسیون منزل برترینها و لاکچری بدون هیچ گونه رنگ و مبلمانی با استفاده از جزییات نیز شناخته می شود. این مدل خانه‌ها با استفاده از گچبری‌های خاصی طراحی و دیزاین شده هستند و دارای متراژ بالایی می باشند.

پس یکی دیگر از ویژگی‌های مهم خانه‌های لاکچری و لوکس داشتن گچ بری در سقف و ستون ها است، دارای انواع پتینه کار با استفاده از ورق طلا هستند و در برخی از خانه های مدرن نیز دارای ابزارکاری‌های لوکس و شیکی نیز هستند که این خانه‌ها را از دیگر خانه‌ها متمایز کرده اند.

 

دکوراسیون خانه های لوکس

استفاده از انواع گچبری لاکچری و شیک برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب کلاسیک و سلطنتی

 

ویژگی بعدی استفاده از مبلمان، پرده، فرش، اکسسوری و انواع وسایل لوکس دیگر است. از آنجایی که فضا بسیار بزرگ است پس هماهنگ کردن این عناصر در کنار یک دیگر نیز کار آسانی نیست بهتر است از یک معمار داخلی برای دیزاین دکوراسیون داخلی شیک و لاکچری کمک گرفت.

پس اگر دکوراسیون لاکچری به سبک مدرن دارید تا حد امکان از خرید مبلمان کلاسیک پرهیز کنید و به دنبال مبلمان مدرن لوکس با مصالحی مانند چرم که نشانه ای از تجملگرایی است استفاده کنید. و اگر دکوراسیون داخلی یک سبک کلاسیک دارید ترجیحا از مبلمان سلطنتی لاکچری و شیک خریداری کنید.

 

خانه های ساده و شیک

استفاده از مبلمان لوکس و شیک به سبک مدرن در دکوراسیون داخلی لاکچری

 

یکی دیگر از مواردی که باید در دکوراسیون شیک منزل ایرانی اجرایی کرد استفاده از مصالح لوکس و لاکچری است که باید به صورت کاملا حرفه ای و در نهایت تمیزی اجرا شود. از جمله مصالح لاکچری و لوکس میتوان به سنگ مرمر و مصالح براقی مانند سرامیک و کاشی با ابعاد بزرگ و طرح‌های لاکچری اشاره کرد.

پس برای اجرای معماری داخلی لاکچری و شیک از بهترین و شیک ترین مصالح لوکس دنیا استفاده کنید.

 

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل

زیباترین دکوراسیون داخلی منزل لوکس و لاکچری مدرن دوبلکس با طراحی شیک

 

خانه های لاکچری و لوکس مانند هر خانه دیگری از اتاق‌ها، سرویس بهداشتی، حمام، لابی و فضاهای لاکچری دیگر طراحی و اجرا شده اند که باید برای هر فضا طراحی خاص خود را اجرا کرد و در هر فضای متناسب با کل خانه از لاکچری ترین و شیک ترین مصالح، مبلمان، رنگ و جزییات استفاده شود.

 

حتما بخوانید: مدلهای جدید پردهای سلطنتی جدید 2021 [100% شیک و لاکچری]

دکوراسیون شیک منزل ایرانی

جدیدترین و شیک ترین طراحی داخلی لابی آپارتمان لاکچری و لوکس

 

یکی از المان‌هایی که در اکثر دکوراسیون داخلی منزل ایرانی لوکس و لاکچری استفاده می شود استفاده از پنجره‌های بزرگ و قدی است که باعث میشود نور زیادی وارد دکوراسیون داخلی خانه شود و فضایی دلباز و لوکس را ایجاد کند. پس اگر تصمیم به طراحی دکوراسیونی لاکچری دارید از پنجره‌های بزرگ و قدی استفاده کنید.

 

دکوراسیون منزل

استفاده از نور طبیعی در دکوراسیون داخلی خانه لاکچری و لوکس

 

خانه لاکچری و لوکس از اتاق‌خواب‌های متنوعی تشکیل شده اند که معمولا این اتاق خواب‌ها دارای متراژ کمی نیستند و به گونه ای خواب مستر هستند. در زیر یک نمونه اتاق خواب مستر در خانه لوکس و لاکچری را مشاهده می کنید که در آن از انواع مبلمان لوکس در کنار رنگ طلایی استفاده شده است و دکوراسیونی خاص را طراحی کرده اند.

 

دکوراسیون منزل برترینها

طراحی داخلی لاکچری اتاق خواب با استفاده از المان های لاکچری و لوکس

 

استفاده از انواع اکسسوری جذاب و دوست داشتنی را در دکوراسیون داخلی خانه لاکچری فراموش نکنید. در خانه‌های لاکچری و لوکس معمولا از رنگ طلایی برای اکسسوری‌ها استفاده می شود که در زیر در ورودی از یک اکسسوری طلایی بزرگ استفاده شده است و نمای داخلی خانه را خاص و متفاوت کرده است.

 

عکس داخل خانه های زیبا

دکوراسیون خانه های مدرن تهران با استفاده از اکسسوری لاکچری

 

نورپردازی مصنوعی را در دکوراسیون خانه‌های لاکچری فراموش نکنید. از آنجایی که خانه های لاکچری و لوکس دارای فضای بزرگ و سقف مرتفع هستند پس به نسبت دیگر خانه های کوچک و متوسط نیازمند نورپردازی بیشتری هستند تا فضا دلباز و روشن دیده شود. معمولا در این مدل خانه ها نورپردازی نیز مانند دیگر المان‌ها نیازمند طراحی خاص است.

 

دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی

استفاده از نورپردازی خاص و شیک در دکوراسیون داخلی لاکچری اتاق خواب

 

از آنجایی که خانه‌های لاکچری فضاهای بزرگی دارند دیگر غصه اینکه باید مبلمان کوچک و کم جا خریداری کرد وجود ندارد و میتوان به راحتی مبلمانی لوکس و گران قیمت در هر ابعادی را خریداری کرد. در نمونه زیر به خوبی با نصب لوستر بزرگ در سقف محدوده فضای مبلمان را از محدوده فضای ناهارخوری جدا کرده است.

 

دکوراسیون داخلی خانه های بزرگ

طراحی داخلی سالن نشیمن لاکچری با طراحی شیک و لوکس

 

در دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی هر دیوار باید نشان دهنده یک روند فکری باشد یعنی باید به تک تک دیوارها فکر کرد و طراحی خاص و مناسبی را برای آن نظر گرفت به طوری که تمامی دیوارهای با یکدیگر هماهنگی داشته باشند.

 

خانه های مدرن و شیک

طراحی دیوار کانونی در سالن نشیمن خانه لاکچری

 

عکس دکوراسیون خانه های لاکچری

دکوراسیون منزل

استفاده از مبلمان لاکچری و شیک در سالن نشیمن لوکس

 

عکس داخل خانه های زیبا

لاکچری ترین و شیک ترین مدل دکوراسیون داخلی سالن شیک

 

خانه های مدرن و شیک

نمونه مدل تخت خواب سلطنتی لاکچری در دکوراسیون لوکس

 

دکوراسیون خانه های مدرن تهران

عکس داخل خانه های زیبا با طراحی شیک

 

دکوراسیون خانه های کوچک

دکوراسیون داخلی سالن نشیمن لاکچری در دکوراسیون داخلی لوکس

 

خانه های ساده و شیک

استفاده از انواع مبلمان لاکچری و شیک در سالن نشیمن

 

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

نمونه مدل دکوراسیون داخلی سالن نشیمن با طراحی شیک

 

عکس دکوراسیون خانه های لاکچری

دکوراسیون داخلی لوکس و لاکچری با طراحی شیک

 

عکس دکوراسیون خانه های لاکچری

نمونه مدل طراحی داخلی اتاق خواب به سبک لاکچری

 

خانه های ساده و شیک 2021

طراحی سالن انتظار با طراحی مدرن لوکس

 

دکوراسیون منزل لاکچری

نمونه مدل دکوراسیون داخلی اتاق خواب دو نفره لوکس

 

دکوراسیون منزل شیک

استفاده از مبلمان لاکچری در کنار جزییات برای سالن نشیمن لوکس

 

دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون اتاق خواب لاکچری و شیک با طراحی لوکس

 

دکوراسیون منزل شیک و لاکچری

استفاده از انواع المان‌های لاکچری و شیک در دکوراسیون داخلی لاکچری

 

دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی و لاکچری

استفاده از مصالح لوکس و لاکچری در دیزاین سالن لوکس

 

دکوراسیون خانه های اشرافی

نمونه مدل سالن نشیمن لاکچری در دکوراسیون خانه های لوکس

 

چیدمان خانه های اشرافی

دکوراسیون داخلی خانه های بزرگ با استفاده از کنده کاری های لوکس

 

دکوراسیون خانه های اشرافی شیک

شیک ترین و زیباترین دکوراسیون داخلی منزل با طراحی لاکچری و لوکس

 

دکوراسیون داخلی خانه های اشرافی لاکچری

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی با طراحی شیک و لوکس

 

سخن آخر

در این مقاله با ویژگی‌های خانه‌های لاکچری و لوکس اشنا شدید و نمونه تصاویری از جدیدترین و لاکچری ترین دکوراسیون خانه های لوکس را مشاهده کردید. فراموش نکنید که دکوراسیون داخلی و چیدمان این مدل خانه‌ها به گونه ای نیست که خودتان با کمی خلاقیت و ایده های متنوع آن را تکمیل کنید بلکه نیازمند آن هستید از یک گروه معماری داخلی حرفه ای کمک بگیرید تا بهترین و لوکس ترین طراحی داخلی و چیدمان را در منزل اجرایی کنند.

شما چه دیدگاهی درباره عکس داخل خانه های زیبا و لاکچری دارید؟ نظرات خود را برایمان بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید