بهترین سبک های دکوراسیون

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این مقاله به معرفی بهترین سبک های دکوراسیون و مزایای آن ها پرداخته ایم.

زمانی که صحبت از طراحی منزل یا محل کار به میان می آید، سبک های مختلفی برای دکوراسیون نیز به ذهن خطور می کند. قبل از اینکه بخواهید ظاهر محل زندگی تان را تغییر دهید باید با انواع سبک هایی که برای طراحی و تزیین مورد استفاده قرار می گیرند آشنا باشید. در این مقاله می خواهیم به بهترین سبک های دکوراسیون بپردازیم و ببینیم هر کدام از این سبک ها چه مزایایی برایمان به همراه خواهند داشت.

 

بهترین سبک های دکوراسیون

 

سبک مینیمال

مینیمال در لغت به معنای کم و حداقل است. زمانی که در دکوراسیون داخلی مان از این سبک استفاده می کنیم در واقع به کمترین ها هم قانع می شویم. قرارمان در این سبک این است که سادگی را رواج دهیم و به دنبال لوکس و مجلل بودن خانه هایمان نباشیم. این نوع سبک قوانین خاص خود را دارد. به عنوان مثال استفاده از رنگ های سفید و رنگ های روشن می تواند خانه های شما را بیشتر از قبل به سبک مینیمالیستی نزدیک کند.

 

سبک مینیمال

 

سبک معاصر

یکی از سبک های محبوبی که برای تزیین و دکوراسیون خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد سبک معاصر است. این سبک نیز همانند بیشتر سبک هایی که در طراحی داخلی استفاده می شود قوانین خاص خود را دارد و استفاده از آن می تواند مزایای منحصر به فردی برایتان به ارمغان بیاورد.  

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در این سبک از رنگ های خنثی و اشکال هندسی ساده به وفور استفاده می شود و همین امر جلوه زیبایی به محیط اطراف تان می بخشد. در این نوع سبک برای طراحی فضای اطراف از وسایل و اسبابی که در زمان حال وجود دارد بهره برده می شود و همین امر موجب می شود خانه های شما حس و حال امروزی تری به خود بگیرد.

چیزی که باعث می شود سبک معاصر از سایر سبک های موجود متمایز باشد استفاده از سایر سبک ها همچون سبک مدرن و سنتی در آن است. اگر به دنبال فضایی راحت و ساده هستید بدون شک سبک معاصر بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

 

سبک معاصر

 

سبک سنتی

زمانی که با تور لحظه آخری ترکیه به این کشور سفر می کنید با خانه هایی رو به رو خواهید شد که با سبک  دکوراسیون سنتی تزیین شده اند. برای آن هایی که عاشق فضاهای سنتی و قدیمی هستند بدون شک این سبک بهترین انتخاب خواهد بود.

اگرچه سال های درازی است که معماران و طراحان از این سبک برای زیباتر کردن خانه ها استفاده می کنند، اما هنوز هم افراد زیادی عاشقش هستند و جزء طرفداران پر و پا قرص سبک سنتی محسوب می شوند.  

وقتی برای اولین بار خانه ای که با سبک سنتی طراحی شده است را می بینید آن را شبیه سبک کلاسیک خواهید دید، اما واقعیت این است که این دو سبک تفاوت هایی با هم دارند. معمولا در سبک سنتی از اسباب چوبی زیاد استفاده می شود و می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به دنبال خانه هایی منحصر به فرد و در عین حال زیبا هستند. در سبک سنتی دیوارها معمولا رنگ خنثی به خود می گیرند و مبل ها نیز با رنگ هایی همچون قرمز و آبی انتخاب می شوند.

 

سبک سنتی

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید