فروشگاه مبلمان در تهران | بهترین مرکز خرید مبلمان در تهران

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

قبل از خرید مبلمان در ابتدا باید فروشگاه مبلمان را انتخاب کنید. در این مطلب به شما کمک می کنیم تا بهترین مراکز خرید مبلمان در تهران را بشناسید.

یکی از عناصر غیر ساختاری دکوراسیون داخلی خانه مبل است. مبلمان به دلیل اهمیتی که در دکور خانه دارد زمان بیشتری برای انتخاب می گیرد. به طور معمول خانواده ها مدت زمان زیادی را صرف بررسی و انتخاب مبلمانی می کنند که نه تنها از لحاظ بصری زیبا باشد و بتواند طراحی منزل آنان را کامل کند بلکه از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتوانند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند.

به منظور خرید مبلمان ممکن است راه های مختلفی را امتحان کنید. شما می توانید به صورت اینترنتی یا با حضور در مراکز خرید مبلمان در تهران حضور پیدا کنید و مبل مورد علاقه تان را خریداری کنید.

در این مطلب به معرفی بهترین مرکز خرید مبلمان در تهران و فروشگاه مبلمان در تهران می پردازیم.

 

بهترین مرکز خرید مبلمان در تهران | فروشگاه مبلمان در تهران

بازارهای مبلمان در تهران هر روز زیادتر می شوند و این موضوع نشان دهنده افزایش قدرت انتخاب برای خریداران است. این بازارهای مبل نه تنها مدل های متنوعی را ارائه می دهند بلکه در زمینه قیمت گذاری نیز بازه وسیعی را در بر می گیرند.

 

بازار مبل یافت اباد

از محبوب ترین و بزرگترین بازارهای مبل در تهران و ایران است که پس از مدت ها تبلیغات و توسعه توانست خود را به عنوان قطب مبلمان تهران معرفی کند. بازار مبل یافت آباد به دلیل وسعت و تعداد فروشگاه زیادی که دارد تنوع بالایی هم دارد. در این بازار شما می توانید انواع مبل ها از قیمت های متوسط تا بسیار بالا را ببینید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید با دیدن همه مدل های مبل ها در تمام فروشگاه های مبلمان در تهران انتخاب های بهتری داشته باشید، فروشگاه مبل یافت آباد می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

 

مسیر و موقعیت بازار یافت آباد

این بازار در منطقه 17 شهرداری تهران در اتوبان آیت الله سعیدی قرار گرفته است. برای رفتن به این بازار تنها لازم است به چهارراه یافت آباد بروید که در محدوده طرح ترافیک نیست. پارکینگ های موجود در این بازار کار را برای شما راحت کرده اند.

 

بازار مبل یافت اباد

 

بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود یکی دیگر از بازارهایی است که اگر چه خارج از تهران قرار دارد اما عمده مشتریان آن ساکنان تهران هستند. این بازار مبل علاوه بر تولیدی های متنوعی که در ان وجود دارند، فروشگاه های زیادی نیز دارد که وارد کننده مبلمان نیز هستند و بسیاری از مبل های خارجی را می توانید در این بازار ببینید.

تنوع بالای مدل و تنوع در قیمت ها این بازار را تبدیل به یکی از بازارهای مبل پرطرفدار کرده است که می توانید انواع سرویس خواب را نیز در این بازار مبل خریداری کنید.

 

مسیر و موقعیت بازار مبل جاجرود

این بازار مبل در 20 کیلومتری شرق تهران قرار گرفته است و در مسیر جاده آبعلی در منطقه ای به نام کمرد قرار گرفته است که همین امر آن را به بازار کمرد نیز معروف کرده است. برای رفتن به این بازار مبل از طریق اتوبان باکری به خروجی اتوبان همت و جاده دماوند بروید و با ادامه مسیر به شهرستان جاجرود می رسید.

 

بازار مبل جاجرود

 

بازار مبل چهاردانگه | فرشگاه مبلمان در تهران

یکی دیگر از مراکز فروشگاه مبلمان در تهران بازار چهاردانگه است . بازار چهار دانگه در منطقه 19 قرار دارد. این بازار مبل یکی دیگر از بازارهایی است که در چند سال اخیر توانسته مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند و از دلایل آن می توان به قیمت های متوسط آن اشاره کرد. در این بازار نباید به دنبال مبل های بسیار گران قیمت باشید. برخی از تولیدی های مبل نیز در این مکان قرار دارند.

 

موقعیت بازار مبل چهاردانگه

بازار مبل چهاردانگه در جنوب غربی تهران قرار دارد. برای رسیدن به این بازار مبل تنها لازم است در مسیر آزادگان حرکت کنید و حدفاصل جاده ساوه و بزرگراه تهران قم از خروجی اتوبان سعیدی حرکت کنید تا به بازار مبل چهاردانگه یکی از بهترین مرکز خرید مبلمان در تهران برسید.

 

فرشگاه مبلمان در تهران

 

بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران یکی دیگر از مراکز فروشگاه مبلمان در تهران است که در شرق تهران قرار دارد و یکی از بهترین بازارهای مبل برای افرادی است که در شرق تهران ساکن هستند. بازار مبل دلاوران یک خیابان پهن پر از بهترین فروشگاه های مبلمان در تهران است. یکی از ویژگی های این بازار که آن را تبدیل به یک رقیب جدی برای بازار مبل یافت آباد کرده است قیمت های مناسبتر در این بازار مبل است.

سلیقه و بودجه شما هر چقدر که باشد می توانید یک ست مبل با کیفیت و قیمت مناسب از این بازار خریداری کنید. محصولات بازار مبل داوران تنها محدود به مبلمان نیست بلکه می توانید سرویس خواب، سیسمونی نوزاد، میز تلویزیون، میز ناهارخوری و ... را از این بازار خریداری کنید.

 

موقعیت بازار مبل دلاوران

آدرس بازار مبل دلاوران میدان رسالت، میدان ولیعصر، میدان الغدیر و خیابان دلاوران است. برای رفتن به این بازار مبل می توانید از مسیرهای زیر اقدام کنید.

  1. بزرگراه رسالت شرق- میدان رسالت- خیابان هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران
  2. بزرگراه همت زین الدین- خروجی هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران
  3. بزرگراه بابایی- خروجی هنگام- میدان الغدیر- خیابان دلاوران

 

فروشگاه مبلمان اداری

مهم ترین مرکز خرید فروشگاه مبلمان اداری در تهران میدان حسن آباد است. در این خیابان می توانید انواع مبلمان اداری را با قیمت ها و تنوع بالایی خریداری کنید. میدان حسن آباد بسیاری از شعب برندهای معتبر ایرانی را در خود جای داده است و به راحتی می توانید محصولات برندهای مختلف مانند نیلپر را بخرید.

فروشگاه مبلمان اداری

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید