بهترین رنگ کابینت ام دی اف چیست؟ | رنگ کابینت شیک

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۱ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

ما در این مقاله به نکاتی درباره کابینت ام دی اف و اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه به همراه تصاویری از رنگ کابینت ام دی اف جدید پرداخته ایم.

بهترین رنگ برای کابینت ام دی اف چه رنگی است؟ همانطور که می‌دانیم آشپزخانه یکی از مهم ترین فضاهای هر خانه ای است که اعضای خانواده در آن رفت و آمد دارند و تمامی پخت و پزها در آن انجام می‌شود. و از آنجایی که از فضاهای دیگر (معمولا سالن نشیمن یا پذیرایی) به آشپزخانه دید وجود دارد پس دکوراسیون آن بر روی دکوراسیون کل خانه تاثیرگذار است. به همین دلایل مصالح و رنگی که برای بخش اصلی آشپزخانه یعنی کابینت انتخاب می‌شود بسیار حائز اهمیت است و عواملی مثل بزرگ و کوچک دیده شدن فضا، سهولت در تمیز کاری و موارد دیگر به این دو عوامل بستگی دارند. 

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مصالح در کابینت‌ها، ام دی اف است. کابینتهای ام دی اف اشپزخانه به خاطر مقرون به صرفه بودن، سهولت در تمیز کردن، تنوع رنگی و موارد دیگر به عنوان کابینت شیک و لوکس در آشپزخانه‌های ایرانی استفاده می‌شود. موضوعی که در کابینت‌های ام دی اف مهم است، رنگ آن‌هاست که امروزه تنوع بسیار بالایی دارند.

ما در این مقاله به نکاتی درباره کابینت ام دی اف و اصول انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه به همراه تصاویری از رنگ کابینت ام دی اف جدید پرداخته ایم.

تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

ام دی اف چیست؟

چگونه رنگ کابینت را انتخاب کنیم

بهترین و شیک ترین رنگ کابینت چوبی برای آشپزخانه شیک به سبک مدرن

 

ام دی اف (MDF) مصالحی است که به روش خشک ساخته و سپس روکش می‌شود. این مصالح از تخته فیبر با چگالی متوسط از فرآورده‌های چوبی تولید می‌شود و در ساخت انواع مبلمان چوبی، کمد و کابینت‌ها استفاده می‌شود.

 

حتما بخوانید: معرفی انواع روکش مخصوص کابینت جدید 2020 + آموزش نصب

 

اصول انتخاب رنگ کابینت ام دی اف آشپزخانه

رنگ کابینت آشپزخانه کوچک

شیک ترین و زیباترین اپن ام دی اف جدید با رنگ‌های جذاب و خاص برای آشپزخانه مدرن

 

امروزه مدل‌های طراحی آشپزخانه‌ها به صورتی است که دید به آن‌ها وجود دارد. به همین خاطر نمی‌توان این فضا را مانند یک اتاق خواب دید و جدا از کل خانه طراحی کرد. بلکه باید به گونه ای طراحی شود که با دیگر فضاهای خانه هماهنگ باشد. اما همترین آیتمی که در این هماهنگی اهمیت پیدا می‌کند رنگ کابینت جدید است. رنگ علاوه بر تاثیری که در خود فضای آشپزخانه می‌گذارد در نمای کلی خانه نیز تاثیرگذار است. پس سعی کنید در انتخاب رنگ به کوچک و بزرگ بودن فضای آشپزخانه و خانه توجه کنید. برای مثال بهترین رنگ برای کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک، رنگ‌های روشن مانند سفید و کرم است یا اگر فضای به نسبت بزرگ تری دارید می‌توانید از رنگ‌های تیره یا ترکیب دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید. در این بین هماهنگی بین رنگ کابینت آشپزخانه با فضای سالن نیز مهم است. سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که به رنگ سالن کناری هماهنگ باشد.

مورد دیگری که در انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه مهم است، نورپردازی آشپزخانه است. برای مثال اگر می‌خواهید از کابینت کاپوچینو و قهوه ای (رنگ‌های تیره) استفاده کنید نیازمند فضایی پرنور هستید تا فضا گرفته به نظر نیاید.

فراموش نکنید؛ که اگر فرد وسواسی و حساس هستید و دائما در حال تمیزکاری، کابینت رنگ روشن ام دی اف برای آشپزخانه منزل شما توصیه نمی‌شود!

 

کابینت ام دی اف چه رنگی خوبه

قیمت رنگ کابینت ام دی اف

شیک ترین و بهترین مدل کابینت ام دی اف با طراحی ساده و مینیمال به رنگ سفید

 

نمی‌توان گفت دقیقا فلان رنگ برای آشپزخانه شما بهترین و مناسب ترین رنگ است. زیرا انتخاب رنگ جدا از اصول رنگ آمیزی به سلیقه شما نیز بستگی دارد. اما باید در هنگام انتخاب رنگ همه جوانب را در نظر بگیرید تا بهترین رنگ را از نظر خودمان برای آشپزخانه انتخاب کنید. کمتر کسی از که از رنگ‌های قرمز، زرد، سبز و رنگ‌های اینچنینی برای کابینت انتخاب کند اما اگر فردی چنینی ریسکی را بپذیرد یعنی همه جوانب را در نظر گرفته است و نتیجه اش را با مشاهده آشپزخانه ای بی نظیر خواهد گرفت!

 

معرفی جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف | بهترین ترکیب رنگ کابینت ام دی اف

دنیای ام دی اف بسیار گسترده است و روزبه رو در حال به روز شدن است. ما در ادامه بروزترین و زیباترین رنگ‌ها برای کابینت ام دی اف را قرار داده ایم:

 

ترکیب رنگ کابینت ام دی اف سفید و قهوه ای

استفاده از ترکیب رنگی سفید قهوه ای می‌تواند یکی از ترکیب‌های شیک برای آشپزخانه باشد. نسبت استفاده از رنگ‌ها در انتخابشان در آشپزخانه مهم است. اگر آشپزخانه بزرگ و پرنوری دارید از رنگ قهوه ای بیشتر و اگر آشپزخانه کوچک و نقلی دارید سعی کنید از رنگ سفید بیشتر استفاده کنید.

 

کابینت ام دی اف کرم قهوه ای

زیباترین و شیک ترین کابینت با دستگیره به رنگ قهوه ای و سفید از جنس ام دی اف

 

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

شیک ترین کابینت ام دی اف لوکس به رنگ قهوه ای با بهترین رنگ صفحه کابینت

 

رنگ کابینت ام دی اف نسکافه ای براق

یکی دیگر از رنگ‌هایی که امروزه زیاد برای کابینت‌های ام دی اف استفاده می‌کنند رنگ نسکافه ای است که به رنگ قهوه ای به نسبت روشن نزدیک است. این رنگ به دو نوع "کابینت نسکافه ای مات" و "ام دی اف نسکافه ای براق" تولید می‌شود و دست شما در انتخاب باز می‌گذارد.

 

کابینت نسکافه ای مات

شیک ترین رنگ بندی کابینت ام دی اف براق با نمایی جذاب و لوکس

 

کابینت چه رنگی قشنگه

لوکس ترین طراحی کابینت آشپزخانه ام دی اف به رنگ نسکافه ای براق برای آشپزخانه

 

کابینت ام دی اف قهوه ای تیره

رنگ قهوه ای یکی از رایج ترین رنگ‌ها برای کابینت است که فضای آشپزخانه را گرم و لوکس می‌کند. در ادامه نمونه تصاویری از مدل‌های کابینت ام دی اف به رنگ تیره را قرار داده ایم:

 

قیمت رنگ کابینت ام دی اف

لوکس ترین و شیک ترین اشپزخانه با استفاده از کابینت ام دی اف به رنگ قهوه ای

 

بهترین رنگ کابینت های گلاس

طراحی خاص و منحصر به فرد کابینت با دستگیره آشپزخانه با استفاده از رنگ قهوه ای

 

رنگ کابینت فلزی

نمایی از آشپزخانه جزیره با کابینت‌های شیک و لوکس به رنگ قهوه ای

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی

اگر به دنبال فضایی روشن و لوکس برای آشپزخانه خود هستید از رنگ سفید طلایی برای کابینت ام دی اف آشپزخانه استفاده کنید و خودتان زیبایی را ببینید. رنگ سفید باعث می‌شود فضا دلباز تر دیده شود و رنگ طلایی آن را از سادگی خارج می‌کند و به آن روح می‌دهد.

 

حتما بخوانید: 45 مدل کابینت سفید (مدل کابینت های گلاس سفید طلایی) جدید 2020

کابینت ام دی اف سفید طلایی

لوکس ترین و زیباترین مدل کابینت آشپزخانه با طراحی منحصر به فرد با استفاده از رنگ سفید و طلایی

 

کابینت ام دی اف سفید طلایی 2020

نمایی از آشپزخانه جزیره با کابینت‌های شیک و لوکس به رنگ سفید و دستیگره‌هایی به رنگ طلایی

 

کابینت ام دی اف رنگ کاپوچینو

کابینت ام دی اف رنگ کاپوچینو؟ احتمالا با خود می‌گویید کاپوچینو مگه رنگ دارد؟! بله، رنگ کاپوچینو یکی از رنگ‌های منحصر به فردی است که کابینت آشپزخانه را خاص و متفاوت می‌کند. به گونه ای شما با انتخاب این رنگ برای کابینت آشپزخانه آن را به فضایی خاص از دیگر آشپزخانه‌ها کرده اید. چون کمتر کسی از این رنگ انتخاب می‌کند.

 

کابینت ام دی اف رنگ کاپوچینو

لوکس ترین طراحی مدل کابینت سفید بدون دستگیره در کنار رنگ کاپوچینو

 

کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو

طراحی و ساخت کابینت های گلاس رنگ کاپوچینو با طراحی منحصر به فرد و چند منظوره

 

کابینت رنگ شاین

اگر می‌خواهید کابینت‌های ام دی اف آشپزخانه به چشم بیایند، از رنگ‌های شاین استفاده کنید. این رنگ‌ها با برقی که دارند فضای را لوکس جلوه می‌دهند.

 

ام دی اف شاین تیره

بهترین و شیک ترین رنگ کابینت ام دی اف شاین برای آشپزخانه شیک

 

کابینت ام دی اف آشپزخانه کوچک

شیک ترین رنگ بندی کابینت ام دی اف براق و شاین با نمایی جذاب و لوکس با رنگی خاص

 

رنگ کابینت ام دی اف براق کرم مشکی

استفاده از ترکیب رنگی کرم مشکی یا کابینت ام دی اف براق کرم قهوه ای می‌تواند برای فضاهای کوچک و بزرگ متناسب باشد. این ترکیب رنگی مانند ترکیب رنگی سفید قهوه ای باید به نسبت درست از رنگ‌های استفاده شود. علاوه بر این این مدل به دلیل براق بودن سطح کابینت به خوبی فضا را دلبازتر نشان می‌دهند.

 

کابینتهای ام دی اف اشپزخانه

شیک ترین و زیباترین کابینت ام دی اف کرم قهوه ای به نمایی لوکس و جذاب

 

رنگ کابینت ام دی اف جدید

طراحی آشپزخانه جزیره با استفاده از بهترین رنگ کابینت های گلاس

 

کابینت کرم شکلاتی

رنگ کرم شکلاتی به خوبی تداعی کننده چوب طبیعی است. پس اگر دوستدار سبک روستیک هستید می‌توانید با استفاده از این رنگ برای کابینت‌هایی از جنس ام دی اف، چوب طبیعی را وارد آشپزخانه منزلتان کنید.

 

رنگ کابینت جدید

طراحی آشپزخانه با ترکیب رنگی کرم شکلاتی به سبک روستیک

 

رنگ بندی کابینت ام دی اف براق

استفاده از رنگ کرم شکلاتی برای اپن اشپزخانه جزیره شیک و زیبا

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

سفید و مشکی دو رنگ متضاد از هم هستند که می‌توانند به خوبی در کنار هم فضا را کنترل کنند. در نمونه زیر به خوبی با استفاده از رنگ مشکی برای کابینت‌های پایین و رنگ سفید برای کابینت‌های بالا و استفاده از رنگ طلایی برای جزییات اشپزخانه به خوبی در کنار زیبایی فضا، آن را کنترل شده طراحی کرده است.

 

کابینت ام دی اف سفید مشکی

طراحی خاص کابینت با ترکیب رنگی سفید مشکی در کنار جزییاتی به رنگ طلایی

 

کابینت اشپزخانه سفید مشکی

 شیک ترین و بروزترین طراحی آشپزخانه با استفاده از کابینت ام دی اف به رنگ مشکی و سفید

 

• سخن آخر

زمانی که برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه راهی بازار می‌شوید؛ تمامی فروشندگان در هر مغازه ای کاتالوگ رنگ ام دی اف را در مقابلتان قرار می‌دهند و شما با مشاهده کاتالوگ متوجه دنیای وسیع رنگ در کابینت ام دی اف خواهید شد. در این مواقع دچار سردرگمی نشوید سعی کنید با توجه به اصولی که در این مقاله یاد گرفته اید بهترین و مناسب ترین رنگ را برای کابینت ام دی اف آشپزخانه منزلتان انتخاب کنید.

اگر تجربه انتخاب رنگ برای کابینت ام دی اف آشپزخانه را داشته اید، نظر خود را برایمان در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نفس
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۳

سلام.رنگ کابینت هم در قیمت تاثیر داره؟؟ مثلا کابینت سفید با کابینت صورتی یا ترکیب چند رنگ باهم در قیمت تاثیر داره یا قیمتشون یکی هست؟؟

پاسخ
نظر خود را ثبت کنید