هرآنچه باید درباره لوستر بدانید! انواع مدل جدید لوستر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این مقاله به نکاتی برای آنچه که باید درباره لوستر بدانید پرداخته ایم و تصاویری از انواع مدل لوستر بر اساس جنس و محل نصب اش قرار داده ایم.

نور و روشنایی از عوامل محیطی هستند که کیفیت فضا را در معماری داخلی تعریف می‌کنند و بر روی حس مکان و انسان تاثیرگذار هستند. زیرا فضا به مقدار مشخص نیازمند نور و روشنایی (طبیعی و مصنوعی) است و با وجود آن احساس راحتی و رضایتمندی بیشتری دارد.

امروزه، انواع مدل لوستر در حال تولید است. که علاوه بر کاربری نورپردازی، جنبه تزیینی نیز دارند که پیش از خرید باید مشخص کرد که دنبال لوستر برای کاربری اش هستید، می‌خواهید بخش زیبایی و تزیینی لوستر حرفی برای گفتن داشته باشد یا هر دو بخش (کاربری و تزیینی) برایتان اهمیت دارد.

تولید انواع لوسترها باعث شده است که لوسترها از لحاظ ظاهری تنوع بسیاری بالایی داشته باشند و در جنس‌های متنوعی ساخته شوند. هم چنین این تفاوت ظاهری باعث شده که برای هر کاربری لوستر مشخص طراحی شود یعنی انواع لوستر اتاق خواب با انواع لوستر آشپزخانه زمین تا آسمان تفاوت دارند و به راحتی از یک دیگر تفکیک می‌شوند و قابل تشخصی هستند.

ما در این مقاله به نکاتی برای آنچه که باید درباره لوستر بدانید پرداخته ایم و تصاویری از انواع مدل لوستر بر اساس جنس و کاربری اش قرار داده ایم.

تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

هرآنچه باید درباره لوستر بدانید

پیش از آنکه راهی بازار شوید یا به صورت آنلاین لوستر اتاق خواب، اتاق پذیرایی و انواع لوستر سقفی را خریداری کنید باید به نکاتی توجه کنید از جمله:

  • به سبک چیدمان و دکوراسیون داخلی فضایی که قرار است لوستر در آن قرار بگیرد، توجه کنید. برای مثال اگر سبک خانه مدرن است به سمت لوستر کریستالی نروید و از انواع لوسترهای مدرن خرید خود را انجام دهید تا هماهنگی بین سبک منزل و لوستر ایجاد شود.
  • به طول، عرض و ارتفاع فضا توجه کنید و متناسب با آن‌ها ابعاد لوستر را انتخاب کنید. برای مثال لوستر کوچک در فضایی بزرگ، انتخاب معقولی نیست زیرا نور کم در فضا پخش می‌شود و محیطی دلگیر خواهید داشت. یا اگر ارتفاع فضا کوتاه است از لوسترهای آویزی استفاده نکنید زیرا دائما با آن برخورد خواهید کرد. ابعاد اتاق را یادداشت کنید و آن را به فروشنده بگویید تا بهترین و متناسب ترین لوستر را در اختیارتان قرار بدهید.
  • به رنگ لوستر توجه داشته باشید. رنگی را انتخاب کنید که با دیگر عناصر فضا هماهنگ باشد. برای مثال برای خانه ای لوکس و شیک به سبک کلاسیک که رنگ عناصر در فضا به رنگ طلایی است بهتر است به سراغ انواع لوستر جدید کریستالی با بدنه طلایی بروید.
  • تعداد لوسترهای مد نظر را مشخص کنید. در این موضوع کمی سلیقه شخصی نیز دخیل است برای مثال در فضایی بزرگ که نیازمند روشنایی بیشتر است می‌توان از انواع لوسترهای جدید با روشنایی متوسط استفاده کرد یا از یک لوستر با ابعاد بزرگ و مجلل استفاده کرد. 
  • تعداد لامپ‌های بیشتری خریداری کنید. معمولا لامپ‌های لوستر ممکن از پس از مدتی از کار بیافتند که در این صورت پیدا کردن لامپ مشابه لامپ‌های قبلی کار دشواری است. پس سعی کنید در همان زمان خرید تعداد بیشتری لامپ خریداری کنید و در فضایی نگهداری کنید یا لامپ‌های ساده ای خریداری کنید که در هر زمانی به راحتی بتوانید پیدا کنید.
  • با توجه به بودجه، لوستر را انتخاب کنید. از آنجایی که تنوع در تولید لوستر بالا است قیمت انواع لوستر نیز متغیر است و شما در هر رنج قیمتی می‌توانید لوستر خریداری کنید. پس در همان ابتدای ورود به مغازه بودجه مدنظرتان را با فروشنده در میان بگذارید یا اگر به صورت آنلاین خرید خود را انجام می‌دهید فیلتر قیمت را روی قیمت پیشنهاد خودتان قرار بدهید.

 

حتما بخوانید: نکات طلایی برای انتخاب آویز و لوستر شیک

قیمت انواع لوستر آشپزخانه

 

انواع مدل لوستر بر اساس جنس

انواع لوستر سقفی با قیمت متنوعی درحال تولید است که کدام دارای جنس‌های مختلفی هستند. که شما باید با توجه به فضای مدنظر، مقدار زیبایی لوستر و سلیقه شخصی جنس آن را تعیین کنید.

خوب است بدانید لوسترهای چوبی مقدار نور کمتری از خود بازتاب می‌کنند و بالعکس لوسترهای کریستالی نور خوبی را در فضا ساطع می‌کنند.

 

انواع لوستر چوبی

انواع لوسترهای سقفی وجود دارند که یکی از آن‌ها لوسترهای چوبی هستند. این مدل لوسترها حس‌ و حال خاصی در فضا ایجاد می‌کنند و گرمای دلنشینی به فضا انتقال می‌دهند. معمولا این مدل لوستر برای اتاق خواب‌ یا برای خانه‌هایی چوبی  مناسب تر هستند.

انواع لوسترهای اسپرت

قیمت انواع لوستر اتاق خواب

 

لوستر برنزی سقفی

لوستر سقفی برنزی یکی دیگر از انواع مدل لوستر سقفی است که بدنه آن از جنس برنز است. این مدل لوسترها به خاطر جنسی که دارند محکم تر و مقاوم تر از باقی لوسترها هستند.

اگر برای ویلای شمال تصمیم به خرید لوستر دارید، انواع لوستر های جدید از جنس برنز بهترین گزینه هستند.

قیمت لوستر سقفی ارزان

فروش انواع حباب لوستر

 

انواع کریستال لوستر

یکی دیگر از انواعلوستر از نظر جنس، لوسترهای کریستالی هستند. این مدل لوسترها دارای تنوع بالایی در تولید طرح دارند زیرا از قدیمی ترین نوع لوسترها به حساب می‌آیند.

اگر خانه یا فضایی به سبک کلاسیک دارید بدون استثنا از انواع لوستر سقفی جدید مدل کریستالی خریداری کنید.

قیمت انواع لوستر استار

قیمت انواع لوستر چشمه نور

 

انواع لوستر مدرن

اگر دنبال لوستر جدید هستید به سمت لوسترهای مدرن بروید. لوسترهای مدرن روز به روز در حال به روز شدن هستند و تنوع تولید آن‌ها بالا است. لوسترهای مدرن برای اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق پذیرایی و هر فضای دیگری مناسب هستند.

قیمت لوستر ارزان و شیک

قیمت انواع لوستر در تبریز

 

انواع مدل لوستر بر اساس محل نصب

تولید لوسترهای متنوع باعث شده است برای هر فضا با کاربری مشخص لوستر مختص فضا طراحی شود. در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره کرده ایم:

 

انواع مدل لوستر پذیرایی

برای اتاق پذیرایی بهتر است از انواع لوستر پذیرایی استفاده کنید که فضا را مجلل، شیک و نورپردازی مناسبی ایجاد کنند. اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن از فضاهایی هستند که علاوه بر اعضای خانواده مهمان‌ها نیز در این فضا تردد دارند پس بهتر است لوستری خاص و کریستالی انتخاب شود.

قیمت انواع لوستر آشپزخانه

انواع لوستر در

 

انواع لوستر برای آشپزخانه

نورپردازی آشپزخانه یا اتاق غذاخوری یکی دیگر از آیتم‌های مهم خانه است که باید از انواع لوستر آشپزخانه جدید برای آن استفاده شود.

معمولا در بخش غذاخوری از لوستر برای تاکید بر روی میز ناهارخوری استفاده می‌شود.

انواع لوستر آشپزخانه با قیمت

انواع لوستر اسپرت

 

انواع لوستر اتاق خواب

برای اتاق خواب نیز لوستری متناسب با فضا خریداری کنید. قیمت انواع لوستر اتاق خواب متغیر است که شما می‌توانید با توجه به بودجه و متناسب با طرح و سبک اتاق خواب مدل لوستر مدنظرتان را خریداری کنید.

معمولا انواع لوسترهای اسپرت نیز تولید می‌شوند که این مدل لوسترها در دسته لوسترهای فانتزی قرار می‌گیرند و متناسب برای اتاق‌ خواب‌ها هستند.

انواع لوستر جدید با قیمت

انواع لوستر پذیرایی جدید

 

انواع لوستر اتاق کودک

اتاق کودک نیز یکی از فضاهایی است که نیازمند لوستر مخصوص خودش است. معمولا در اتاق‌های کودک از لوسترهای فانتزی و رنگی متناسب با سبک و طرح موجود در اتاق استفاده می‌شود که در ادامه دو نمونه از آن را قرار داده ایم.

انواع لوستر دیواری

انواع لوستر با قیمت

 

عکس انواع لوستر

انواع لوستر آشپزخانه جدید

استفاده از انواع لوستر پذیرایی شیک و زیبا برای اتاق نشیمن و پذیرایی

 

حتما بخوانید: معرفی مدل های لوستر و آویز جدید و لوکس 2020

عکس انواع لوستر

استفاده از انواع لوستر پذیرایی جدید شیک و زیبا برای ورودی و اتاق نشیمن خانه

 

انواع لوستر های جدید

استفاده از انواع لوستر برای پذیرایی و ایجاد نمایی لوکس و شیک

 

انواع لوستر پذیرایی با قیمت

استفاده از لوستر مناسب فضای حمام

 

انواع لوستر برای پذیرایی

قیمت انواع لوستر پذیرایی استفاده شده در سالن نشیمن

 

سخن آخر

در بالا اطلاعات مناسبی به همراه تصاویری از انواع مدل جدید لوستر دریافت کردید. همانطور که متوجه شدید دنیای لوستر بسیار گسترده است و تنوع در قیمت انواع لوستر سقفی نیز متغیر است و برای انتخاب یک لوستر باید اطلاعات زیادی داشت تا مناسب ترین و بهترین مدل خریداری شود.

فارغ از اطلاعات دریافتی، فراموش نکنید که نور، لازمه حیات زندگی انسان است پس لامپ‌های اضافی را خاموش کنید و از مصرف بیهوده آن پرهیز کنید:)

 

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید با انتشار لینک زیر این مقاله را نشر دهید و ما را به دوستانتان معرفی کنید.

https://bit.ly/34O5pTV

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید