چگونه دکوراسیون خانه را بدون هزینه تغییر دهیم

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

چگونه دکوراسیون خانه را تغییر دهیم؟ در این مقاله با استفاده از 10 ایده جذاب به شما آموزش می‌دهیم چگونه تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه انجام دهید.

چگونه دکوراسیون خانه را تغییر دهیم؟ معمولا زمانی که از دکوراسیون فعلی خانه خسته شده ایم، به عید نزدیک شده و به دنبال تغییراتی با عنوان دکوراسیون خانه برای عید نوروز هستیم یا وارد فصل جدیدی شده ایم به فکر تغییر دکوراسیون منزل به صورتی که نزدیک به آن فصل باشد می‌افتیم. برای مثال در حال حاضر نزدیک به فصل پاییز هستیم، پس چیدمان پاییزی منزل و استفاده از تم پاییزی منزل می‌تواند ایده جذابی برای تغییر دکوراسیون منزل قدیمی باشد. اما موضوعی که در تغییر چیدمان منزل اهمیت پیدا می‌کند هزینه است که معمولا همه ی ما دلمان می‌خواهد تغییر دکوراسیون منزل با کمترین هزینه یا بدون هزینه انجام شود.

ما در این مقاله با استفاده از 10 ایده و ترفند جذاب به شما آموزش می‌دهیم چگونه تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه انجام دهید.

 

1. به کمک لاستیک پاف یا اتومان بسازید.

اگر در انباری یا صندوق ماشین لاستیک ماشینی دارید که پنجر یا خراب است و غیرقابل استفاده برای ماشین است آن را به خانه بیاورید و به خوبی بشورید تا کاملا تمیز شود، سپس به کمک کناف دور تا دور آن را با چسب قوی بپوشانید. اینگونه یک پاف زیبا طراحی کرده اید و باعث تغییر دکوراسیون پذیرایی شده اید.

 

حتما بخوانید: اتومان و انواع آن را بشناسید، مبلمان های به روز در دکوراسیون منزل شما!

تغییر دکوراسیون ارزان

طراحی پاف با استفاده از لاستیک و کناف برای ایجاد تغییر دکوراسیون

 

تغییر دکوراسیون خانه کوچک

استفاده از پاف در دکوراسیون اتاق نشیمن

 

2. قالیچه یا گلیم را به دیوار نصب کنید.

گاهی ممکن است قالیچه، کناره یا گلیمی داشته باشیم که یادگار فردی است و از لحاظ معنوی یا مادی ارزشمند است. یا قالیچه کوچکی داشته باشیم که زیبایی آن بسیار چشم گیر است و دارای نقش و نگارهای متنوعی است. می‌توانید به عنوان یکی از ایده های تغییر دکوراسیون منزل، قالیچه یا گلیم را به کمک میل پرده یا چسب‌های مخصوص با توجه به وزن فرش به دیوار نصب کنید. فراموش نکنید به سبک فضا نیز توجه کنید تا هماهنگی لازم وجود داشته باشد.

 

تغییر دکوراسیون منزل بدون هزینه

نصب قالی‌های رنگی و سنتی در دکوراسیون داخلی منزل

 

چگونه دکوراسیون خانه را تغییر دهیم

استفاده از قالی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب و اتاق نشیمن

 

3. کوسن دستی بسازید.

تغییر کوسن مبلمان می‌تواند باعث ایجاد تغییراتی در مبلمان و اتاق نشیمن می‌شود. این ایده در دسته تغییر دکوراسیون ارزان به حساب می‌آید. کافی است اگر در منزل پارچه اضافه دارید را بردارید یا از پارچه فروشی مقداری پارچه تهیه کنید و با توجه به تصویر زیر بر روی کوسن‌های فعلی مبلمان گره بزنید. برای اینکه محکم تر باشند می‌توانید از چسب نیز کمک بگیرید.

 

هزینه تغییر دکوراسیون داخلی

ساخت کوسن پارچه ای با استفاده از پارچه به رنگ آبی نفتی

 

تغییر چیدمان منزل

ساخت کوسن گره ای به رنگ روشن برای مبلمان اتاق نشیمن

 

4. تصاویری که دوست دارید را به دیوار نصب کنید.

یکی از ایده ها برای تغییر دکوراسیون خانه بدون هزینه، استفاده از تصاویر کتاب، مجله یا هر تصویری است که به آن علاقه دارید؛ است. تابلوهایی که در حال حاضر به دیوار نصب هستند را بردارید و تصاویری مورد علاقه تان را جدا کنید و جایگزین تصاویر قاب‌های گذشته کنید. این ایده تحول چشم گیری در فضا ایجاد می‌کند اگر تعداد قاب‌های نصب شده در دیوار زیاد باشد.

 

تغییر دکوراسیون خانه های کوچک

نصب تابلوهای رنگی و شیک در بالای مبلمان اتاق نشیمن

 

دکوراسیون منزل با کمترین هزینه

استفاده از تابلوهای دستی در اتاق نشیمن

 

5. با صفحات مشبک فلزی دیوار خاطرات طراحی کنید.

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون ارزان برای اتاق خواب هستید می‌توانید با استفاده از این ایده، تحولی در اتاق خواب ایجاد کنید.

اگر یادتان باشد یک زمانی قفسه‌های فلزی مد شده بودند که به صورت چهار صفحه مشبک فلزی شکل بودند که به یکدیگر متصل می‌شدند و یک قفسه را ایجاد می‌کردند شما می‌توانید با نصب آن صفحات به دیوار به راحتی یادداشت‌ها، ریسه نوری و تصاویر را به آن نصب کنید و تابلویی به عنوان تابلوی خاطرات یا یادداشت ایجا کنید و دیواری شیک و متفاوت از دیگر دیوارها داشته باشید.

 

حتما بخوانید: 10 ترفند بهاری برای تزیین اتاق دخترانه با وسایل ساده و ارزان

تغییر دکوراسیون خانه بدون هزینه

استفاده از صفحات مشبک فلزی در بالای میز تحریر اتاق خواب دخترانه

 

شرکت های تغییر دکوراسیون منزل

طراحی فضایی برای نصب یادداشت و عکس‌های یادگاری در اتاق خواب

 

6. از تزیینات پاییزی استفاده کنید.

با استفاده از ایده‌های متنوعی می‌توان پاییز را وارد دکوراسیون کرد. برای مثال می‌توانید از کدو استفاده کنید، از گل‌های خشک مانند گندم استفاده کنید، دسته گل‌هایی با رنگ‌های پاییزی درست کنید و روی میز ناهارخوری قرار بدهید. یا به کمک کاج و برگ‌های زرد دکوری‌ و تابلوهای تزیینی طراحی کنید و در دکوراسیون استفاده کنید.

 

چیدمان پاییزی منزل

استفاده از برگ برای ساخت ریسه نوری در اتاق خواب

 

تم پاییزی منزل

استفاده از برگ، شمع و کدو برای چیدمان پاییزی در منزل

 

7. صفحات بین کابینتی آشپزخانه را تغییر دهید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه، یکی از تغییراتی است که می‌تواند بر روی کل خانه و روحیات تمام اعضای خانواده تاثیرگذار باشد. یکی از روش‌های کم هزینه استفاده از چسب‌های مخصوص طرح کاشی است که بر روی کاشی بین کابینتی نصب می‌شود و باعث ایجاد تغییر در فضای آشپزخانه می‌شود. این برچسب‌ها ارزان هستند و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شوند.

 

تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی

استفاده از فضای بین کابینت آشپزخانه و نصب چسب به رنگی سبز روشن

 

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از کاشی طرح آجر برای فضای بین کابینت آشپزخانه

 

8. کتابخانه را بر اساس رنگ بچینید.

کتابخانه با ابعاد کوچک یا بزرگ معمولا در هر خانه ای حضور دارد و در زمان تغییرات و خانه تکانی از فضاهایی هستند که نیازمند تمیز شدن و گردگیری هستند پس چه خوب است به طوری خاص کتاب‌ها را در آن‌ها بچینید تا نحوه چیدن کتاب‌ها باعث ایجاد تغییرات شود. برای مثال می‌توانید کتاب‌ها به بر اساس رنگ کنار یکدیگر قرار بدهید تا آن‌ها را با توجه به حروف الفبا بچینید و موارد این چنینی. کافی است کمی خلاقیت به خرج بدهید.

 

حتما بخوانید: راهنمای کامل و کاربردی خرید و انتخاب کتابخانه برای دکوراسیون داخلی

تغییر دکوراسیون منزل

ایجاد تغییرات در چیدمان شیک و متفاوت کتاب در کتابخانه دکوراسیون داخلی

 

تغییر دکوراسیون پذیرایی

چیدمان و مرتب کردن کتاب‌ها در کتابخانه اتاق پذیرایی

 

9. از شیشه‌های مربا استفاده کنید.

با استفاده از شیشه‌های مربا می‌توان تغییرات بسیاری اعمال کرد. برای مثال می‌توان آن‌ها را با تزییات ساده و مینیمال به شیشه ای برای حبوبات تبدیل کرد یا آن‌ها بر روی میز آرایش یا میز تحریر در اتاق خواب قرار داد و به عنوان جامدادی از آن استفاده کرد.

 

تغییر دکوراسیون خانه کوچک

طراحی جامدادی رنگی رنگی برای میز تحریر اتاق خواب دخترانه

 

تغییر دکوراسیون خانه بدون هزینه

طراحی گلدان و جامدادی با استفاده از مربا شیشه برای ایجاد تغییرات ارزان

 

10. وسایل را جابه‌ جا کنید.

اگر نمی‌خواهید هیج هزینه ای صرف کنید و ایده‌های بالا نیز به کارتان نیامد می‌توانید صرفا وسایل را جابه جا کنید. جابه جایی وسایل و مبلمان خود ایده ای است که می‌تواند باعث ایجاد تغییر و تحولی در دکوراسیون و روحیات صاحب خانه شود. این ایده برای تغییر دکوراسیون خانه های کوچک نیز کارآمد است.

 

تغییر دکوراسیون ارزان

چیدمان اتاق نشیمن قبل از اعمال تغییرات دکوراسیون داخلی

 

تغییر دکوراسیون ارزان 2020

چیدمان اتاق نشیمن بعد از اعمال تغییرات دکوراسیون

 

سخن آخر

تغییر دکوراسیون برای هر فضایی بعد از مدتی نیاز است. زیرا تغییرات هر چند کوچک باعث تغییر روحیه صاحب خانه می‌شود و در حس و حال او تاثیرگذار است. شرکت های تغییر دکوراسیون منزل بسیاری وجود دارند که می‌توانند تغییر دکوراسیون خانه کوچک، تغییر دکوراسیون خانه های قدیمی و هر تغییرات دیگری را با هزینه تغییر دکوراسیون داخلی مشخص انجام دهند. شما می‌توانید با یکی از این شرکت‌ها قرارداد ببندید و ایده‌های مدنظرتان را عملی کنید. این شرکت‌ها با ارائه تصاویری از تغییر دکوراسیون منزل قبل و بعد به شما نشان می‌دهند تا چه حد تغییرات اعمال شده تاثیرات خود را نسبت به گذشته، گذاشته است.

 

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید با انتشار لینک زیر این مقاله را نشر دهید و ما را به دوستانتان معرفی کنید.

https://bit.ly/2YIlBST

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید