مدل سنگ آنتیک پشت تلویزیون دیوار منزل + مدل های متنوع

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
تعداد رای‌دهندگان:
۳
۳.۷

در این مقاله به نکات طلایی برای طراحی دکور با مدلهای سنگ آنتیک برای دیوار پشت تلویزیون پرداخته ایم.

یکی از دیوارهایی که نیاز است با دکور و تزیینات شیک و لوکس شود و از دیگر دیوارهای فضا متفاوت شود، دیوار پشت تلویزیون جدید است. این دیوار از آنجایی که نقطه کانونی فضا محسوب می‌شود همواره دیواری مهم و اصلی به حساب می‌آید. طرح‌ها و ایده‌های متنوعی برای دکور پشت تلویزیون وجود دارند اما امروزه استفاده از مدلهای سنگ آنتیک پشت تلویزیون بسیار محبوب شده هستند و اکثرا برای دکور و طراحی دیوار پشت تلویزیون از مدل سنگ انتیک برای پشت تلویزیون استفاده می‌کنند.

ما در این مقاله به 20 نوع از مدل سنگ آنتیک پشت تلویزیون دیوار منزل با ایده و ترفندهای فوق العاده حرفه ای قرار داده ایم تا به کمک آن‌ها دیوار پشت تلویزیون را متفاوت و خاص طراحی و اجرا کنید.

تا انتهای این مطلب هم قدم ما باشید.

 

برای طراحی و اجرای مدلهای سنگ آنتیک پشت تلویزیون میتوانید با ما در تماس باشید. ما به شما کمک میکنیم تا بهترین طراحی را نسبت به سبک منزل خود انتخاب کنید. تلفن : 02188888884

 

مدلهای سنگ آنتیک پشت تلویزیون

امروزه استفاده از سنگ آنتیک برای دیوار پشت تلویزیون بین مردم بسیار رواج پیدا کرده است. زیرا سنگ‌های آنتیک داری تنوع رنگی و طرحی بالایی هستند و قیمت سنگ آنتیک روی دیوار به نسبت دیگر طراحی‌ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. جذابیت این مدل سنگ به دلیل ساختار خاص آن و تنوع بالا، بسیار زیاد است. امکان ایجاد هارمونی رنگی و تمایز دیوار پشت تلویزیون با کمک سنگ آنتیک  وجود دارد. شما به راحتی می‌توانید این مدل سنگ‌ها را بر روی دیوار موردنظر بچسبانید و از ظاهر آن لذت ببرید. یادتان باشد که برای انتخاب این مدل دیوار پوش نیز، باید به سبک دکوراسیون منزل توجه کنید و به بهترین شکل زیبایی دیزاین خانه را نمایان کنید.

در ادامه به همراه 20 تصویر از مدل سنگ انتیک در منزل به نکات و ترفندهای طلایی پرداخته ایم:

 

1. اگر فضای منزل به گونه ای است که دیوار ثابتی برای نصب تلویزیون ندارید، مشکلی نیست مانند نمونه زیر می‌توانید از دیوار شومینه استفاده کنید و آن را به کمک سنگ آنتیک دکور کنید. دکوراسیون منزل برای خانه‌های کوچک کمی پیچیده به نظر می‌رسد. اما بهتر است بدانید که با اندکی خلاقیت و اطلاع از ترفندهای چیدمان، می‌توانید همه چیز را به بهترین شکل ممکن سامان دهی کنید. دیوار شومینه نقطه کانونی چیدمان محسوب می‌شود. دیوار نصب تلویزیون نیز، نقطه کانونی چیدمان است. پس هیچ مشکلی برای تلفیق این دو وجود ندارد. شما به راحتی با تزیین دیوار پشت تلویزیون می‌توانید نقطه کانونی را بسیار جذاب‌تر جلوه دهید. پس اگر فضای محدودی دارید، حتما از سنگ آنتیک پشت تلویزیون در ناحیه بالای شومینه استفاده کنید و تلویزیون را بر روی آن نصب کنید.

سرامیک طرح آنتیک پشت تلویزیون

جدیدترین و شیک ترین مدل سنگ انتیک برای پشت تلویزیون با استفاده از ایجاد سطح مجزا در کنار باکس های ساده کنار تلویزیون

 

2. سنگ‌های آنتیک در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع هستند که می‌توانید متناسب و هماهنگ با دیگر وسایل و مبلمان منزل مدل سنگ انتیک برای پشت تلویزیون را خریداری کنید. دکوراسیون اطراف محل نصب تلویزیون، تعیین کننده طرح و نقش سنگ آنتیک است. شما تنها زمانی می‌توانید به بهترین شکل دیزاین فضا را انجام دهید که هارمونی و سبک دیزاین را درک کنید. با اطلاع از اصول هارمونی رنگ‌ها می‌توانید رنگی متضاد یا هم رنگ انتخاب کنید.

سنگ آنتیک دور درب ورودی

شیک ترین و جذاب ترید ایده طراحی سنگ انتیک برای پشت تلویزیون در کنار شومینه و کمد با ایجاد سطح برای نشیمن در کنار شومینه 

 

3. طراحی و نصب سنگ آنتیک به تنهایی دیوار پشت تلویزیون جدید را متفاوت می‌کند اما اگر در کنار آن از قفسه و شلفی نیز طراحی شود توجه را بیشتر به سمت خود جذب می‌کند. استفاده از اکسسوری‌ها و لوازمی که جذابیت بصری ایجاد می‌کنند، بهترین راهی است که فضا را ایده آل جلوه دهید. معمولا تامین نور مناسب در فضایی که سنگ آنتیک نصب می‌شود، راهکار فوق العاده ای برای ایجاد زیبایی بصری است.

قیمت سنگ آنتیک روی دیوار

ساده ترین و دکوراتیو ترین ایده نصب سنگ آنتیک به همراه طراحی قفسه برای دیوار کانونی فضا با ایجاد نورپردازی شیک و مناسب در کناره ها

 

4. اگر تصمیم ندارید از طراحی متفاوت دیگری در کنار سنگ آنتیک استفاده کنید می‌توانید متناسب با ابعاد تلویزیون تنها قسمتی از دیوار را از کف تا سقف سنگ آنتیک بچینید. یادتان باشد که دیوار تلویزیون به تنهایی باید دارای سنگ آنتیک باشد و دیوارهای مجاور در ساده ترین حالت خودشان باشند. معمولا استفاده از کاغذ دیواری ساده یا رنگ دیوار به ساده ترین شکل ممکن، بهترین راهی است که می‌توانید زیبایی و جلوه سنگ آنتیک را مشاهده کنید. شلوغی بیش از حد با استفاده ا ز رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون موجب می‌شود تا همه چیز به شکل نامناسبی خودنمایی کند.

مدلهای سنگ آنتیک پشت تلویزیون

جدیدترین و خاص ترین ایده دیوارپوش سنگی پشت تلویزیون با سنگ های آنتیک ساده و باریک در فضایی محدود از دیوار 

 

5. در کنار سنگ آنتیک از چوب استفاده کنید. می‌توان برای اینکه برای تلویزیون قابی را مشخص کرد بر روی سنگ متناسب با ابعاد تلویزیون چوبی را نصب کرد، سپس تلویزیون را روی آن نصب کرد. این ایده مرز میان سنگ آنتیک، و تلویزیون را بهتر مشخص می‌کند. استفاده از چوب با ساخت فضایی متفاوت و ساده، راهکار خوبی است تا سادگی را به شلوغی طرح و نقش سنگ آنتیک اضافه کنید. از سوی دیگر برای ایجاد تناسب و هارمونی، حتما از قطعات چوبی به شکل شلف یا دیوار کوب و طبقه در ناحیه پایینی تلویزیون استفاده کنید. این تکنیک حرفه‌ای ساختار دکوراسیون شما را فکر شده و سازمان یافته نمایش می‌دهد.

مدل سنگ انتیک در منزل

خاص ترین و لوکس ترین ایده استفاده از چوب در کنار سنگ آنتیک برای دیوارپوش تلویزیون به کمک چوب رنگ تیره و ایجاد باکس و شلف همرنگ

 

6. رنگی از سنگ آنتیک را خریداری کنید که با مبلمان منزلتان هماهنگ باشد و می‌توانید اگر بودجه کافی برای طراحی کمد و قفسه ندارید روی خود سنگ قفسه یا طاقچه ای برای قرار دادن وسایل مخصوص تلویزیون یا اکسسوری تزیینی از آن استفاده کنید. با استفاده از سنگ آنتیک و طبقات، می‌توانید فضایی سازمان یافته اما ساده ایجاد کنید. هرچه جذابیت ظاهری چنین دکوراسیونی را بیشتر کنید و سادگی آن را حفظ کنید، می‌توانید به بهترین شکل ممکن دکوراسیون‌تان را نشان دهید.

مدل سنگ آنتیک پشت تلویزیون

ساده ترین و جذاب ترین ایده طراحی و نصب مدل سنگ انتیک برای پشت تلویزیون در کنار شومینه دیواری با ایجاد فضای خالی در دیوار های کناری

 

7. به نمونه زیر نگاه کنید. در قسمتی که تلویزیون قرار است نصب شود، از سنگ‌هایی با ابعاد بزرگ استفاده شده است تا فضای پشت تلویزیون زیاد شلوغ نشود. علت چنین انتخاب خوشمندانه ای، وجود قفسه کناری تلویزیون است. با استفاده از این ترفند، فضای پشت تلویزیون به ساده ترین شکل ممکن دیزاین شدهه است. همچنین برای قفسه ای که طراحی شده از نورپردازی‌های ریلی استفاده کرده است. نور آیتم مهمی در طراحی است که می‌تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. در این چیدمان حفظ سادگی در عین حال استفاده از نور و زیبایی چیدمان آن، بهترین رویدادی است که دیده می‌شود.

دیوار پشت تلویزیون جدید

شیک ترین و جدیدترین ایده استفاده از نورپردازی و قفسه بندی در کنار سنگ آنتیک برای دیوار پشت تلویزیون

 

8. احتمالا علاقمند هستید از مدل سنگ انتیک برای پشت تلویزیون استفاده کنید اما از پس هزینه اش برنمی‌آید. ناراحت نباشید، می‌توانید از کاغذ دیواری با  طرح سنگ آنتیک پشت تلویزیون استفاده کنید. کاغذ دیواری‌های سه بعدی به خوبی می‌‌توانند حس و حال سنگ را ایجاد کنند. استفاده از کاغذ دیواری با طرح سنگ، به بهترین شکل ممکن می‌تواند جذابیت بصری را به محیط زندگی شما آورد. استفاده از این ترفند، زیبایی و جذابیت زیادی دارد. معمولا کمک گرفتن از طرح های سه بعدی به شما اجازه می‌دهد تا فضایی را تداعی کنید که اثری واقعی از آن وجود ندارد. پس با کم‌ترین هزینه و بدون ایجاد حجم، از این ترفند استفاده کنید و زیباترین دکوراسیون پشت تلویزیون را بچینید.

دیوار پشت تلویزیون جدید 2020

ارزان ترین و ساده ترین ایده نصب کاغذ دیواری سه بعدی طرح سنگ آنتیک پشت تلویزیون با کم ترین هزینه و بهترین کیفیت

 

9. استفاده از مدل سنگ انتیک در منزل برای خانه‌هایی به سبک روستیک بهترین گزینه است. سبک روستیک به دنبال متریال‌های طبیعی است و سنگ آنتیک برای دکور پشت تلویزیون می‌تواند بهترین انتخاب است! سنگ آنتیک در پشت تلویزیون می‌تواند حال و هوای حضور در طبیعت را تداعی کند. این دکوراسیون با استایل روستیک هماهنگی زیادی دارد. رنگ سنگ آنتیک در منزل، باید متناسب با سایر المان‌های روستیک انتخاب شود. استفاده از چوب همرنگ نیز، ایده فوق العاده ای برای زیباتر کردن محیط خانه است.

حتما بخوانید: دکوراسیون روستیک را به خانه خود بیاورید + تصاویر

سنگ مرمر پشت تلویزیون

تازه ترین و خاص ترین ایده استفاده از سنگ آنتیک در منزل به سبک روستیک با ایجاد فضایی دنج و مجزا در دیوار وسطی نشیمن

 

10. می‌توانید برای اینکه دیوار پشت تلویزیون که با سنگ آنتیک طراحی شده است، از سادگی خارج شود از باندها و میز تلویزیون در اطراف دیوار استفاده کنید. این کار کم هزینه تر است زیرا از وسایلی که از قبل داشته اید استفاده می‌کنید. استفاده از اکسسوری های کاربردی که رنگی متضاد با سنگ آنتیک دارند، می‌تواند فضا را زیباتر جلوه دهد. رنگ مشکی در باندها و تلویزیون، فضای استراحتی برای چشم فراهم می‌کند که زیبایی مطلوبی را نشان می‌دهد.

حتما خوانید: 20 مدل میز تلویزیون جدید و ارزان + راهنمای خرید

دیوارپوش سنگی پشت تلویزیون

زیباترین و خاص ترین ایده نصب سنگ آنتیک به رنگ قهوه ای در کنار میز تلویزیون با جداسازی میز تلویزیون و استفاده از بادهای مشکی رنگ در فضای کناری

 

11. برای آنکه دیواری متفاوت در پشت تلویزیون اجرا کنید از قبل به طراحی آن فکر کنید. برای نورپردازی، قرار گیری سنگ‌ها و طبقات، قرارگیری اکسسوری و خود تلویزیون و شومینه طراحی انجام دهید تا همه چیز جای مشخص داشته باشند. نور آیتم بسیار مهمی در دکوراسیون محسوب می‌شود. اگر نورپردازی انجام شود، فضای ساده می‌تواند به شکل شگفت انگیزی جذابتر جلوه کند. با کمک نورپردازی در نواحی کناری سنگ آنتیک می‌توانید فضا را زیباتر نمایش دهید. اگر نورپردازی به شکل هالوژن در قسمت بالایی سنگ آنتیک انجام شود، فضا بسیار خاص و زیبا جلوه می‌کند. چرا که نور و سایه ایجاد شده از اختلاف سطح موجود در سنگ آنتیک، زیبایی بصری زیادی ایجاد می‌کند.

دیوارپوش سنگی پشت تلویزیون 2020

جدیدترین و خاص ترین ایده نصب سنگ آنتیک با طراحی شیک و لوکس برای دیوار پشت تلویزیون با ایجاد فضای خاص و شیک به کمک طرح دهی دکوراتیو در پست تلویزیون

 

مدل سنگ انتیک در منزل

ساده ترین و شیک ترین ایده طراحی سنگ آنتیک در کنار قفسه واکسسوری برای دیوار پشت تلویزیون با کمک دیوار پوشیده شده از سنگ آنتیک

 

12. برای آنکه از شلوغی و بی نظمی دیوار پشت تلویزیون جلوگیری کنید می‌توانید دیوار پشت تلویزیون را ساده رها کنید و با طراحی قابی در اطراف تلویزیون به کمک سنگ آنتیک آن را شیک و متفاوت کنید. چنین ایده‌ای فضای پشت تلویزیون را خلوت تر، منظم‌تر و جذاب‌تر جلوه می‌دهد. با کمک این کار می‌توانید فضا را مدرن و خاص جلوه دهید. محدود کردن سنگ‌های آنیک در باکس های کناری تلویزیون می‌تواند جذابیت بصری را افزایش دهد. نور پردازی در باکس های کناری نیز، ایده عالی برای ایجاد جذابیت بیشتر است. سعی کنید با کمک این اقدامات، فضای پشت تلویزیون را ساده‌تر نشان دهید. حفظ سادگی در کنار پیچیدگی‌هایی که به طراحی دکوراسیون اضافه می‌شود، هنر فوق العاده ای است که باید در خصوص آن فکر شده عمل کنید.

مدل سنگ انتیک در منزل

جدیدترین و ساده ترین ایده استفاده از قاب بندی دیوار پشت تلویزیون با استفاده از آنتیک و نورپردازی شیک و لاکچری آن

 

13. دیوارپوش سنگی پشت تلویزیون تنها برای اتاق پذیرایی یا نشیمن استفاده نمی‌شود بلکه می‌توان از آن برای دیوار پشت تلویزیون در اتاق خواب نیز استفاده کرد. هرچند در اصول دکوراسیون داخلی اتاق خواب و فنگ شویی، توصیه می‌شود که در اتاق خواب از لوازم الکترونیکی مثل تلویزیون استفاده نشود؛ اما درصورتی که تمایل شما به داشتن تلویزیون زیاد است، حتما از دیواری متفاوت استفاده کنید تا استایل دکوراتیو و جذابی در اتاق خواب ایجاد شود.

قیمت سنگ آنتیک با نصب

جدیدترین و شیک ترین ایده استفاده از سنگ آنتیک برای دیوار اتاق خواب با پوشش کامل یکی از دیوارهای اتاق خواب جهت نصب تلویزیون

 

14. سرامیک طرح آنتیک پشت تلویزیون یا استفاده از سنگ مرمر پشت تلویزیون یکی دیگر از ایده‌هایی هستند که می‌توانند حس و حال سنگ آنتیک را بدهند و جایگزین آن شوند! استفاده از سرامیک با طرح آنتیک بسیار ارزان قیمت است. شما به راحتی می‌توانید در عرض چند ساعت دیوار پشت تلویزیون را جذاب‌تر از پیش طراحی و پیاده سازی کنید. استفاده از فضا با درنظر گرفتن جذابیت‌های بصری، بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. سرامیک سطحی قابل شست و شو و مطلوب به شما راائه می‌کند. برخلاف سنگ آنتیک، تمیز کردن سرامیک آسان‌تر است. از سوی دیگر، سرامیک طرح آنتیک پیچیدگی کم‌تری به فضا اضافه می‌کند و حس شلوغی در محیط ندارد. با کمک این نوع از سرامیک، در کوتاه ترین زمان ممکن می‌توانید استایل دیوار را تغییر دهید.

قیمت سنگ آنتیک روی دیوار 2020

شیک ترین و ساده ترین ایده استفاده از سرامیک طرح آنتیک پشت تلویزیون با فضاسازی مدرن و شیک 2022

 

15. به طرحی که برای سنگ آنتیک انتخاب می‌کنید توجه کنید. این طرح صرفا به خاطر زیبایی نباید انتخاب شود بلکه باید به ابعاد و اندازه خانه، متراژ دیوار و ابعاد تلویزیون نیز توجه شود تا فضا را بیش از اندازه شلوغ نکند و چشم مخاطب را اذیت نکند. استفاده از سنگ آنتیک تیره تنها زمانی مناسب است که فضای خانه شما بزرگ باشد و نور کافی در آن وجود داشته باشد. اما استفاده از سنگ آنتیک رنگ روشن برای استفاده در محیط کوچک مناسب است. چرا که هیچ گرفتگی و شلوغی در فضا ایجاد نمی‌کند و موجب کوچک به نظر رسیدن فضا نمی‌شود. استفاده از سنگ آنتیک باید به همراه نورپردازی باشد تا بهترین کیفیت از دکوراسیون را نشان دهید.

قیمت سنگ آنتیک با نصب

خاص ترین و شیک ترین ایده طراحی ساده برای دیوار پشت تلویزیون به کمک سنگ طبیعی آنتیک با اختلاف سطح مناسب نورپردازی شیک و زیبا

 

16. سادگی در زیبایی است. می‌توانید صرفا دیوار پشت تلویزیون را با سنگ آنتیک روشنی متفاوت کنید و تلویزیون را روی میز مخصوص خود قرار بدهید. با این اقدام جذابیت زیادی در ناحیه پشت تلویزین ایجاد می‌کنید. خاص شدن فضا و استفاده از آن به بهترین شکل ممکن اجازه می‌دهد تا استفاده حداکثری از فضای خانه داشته باشید. نورپردازی در چنین شرایطی بهترین کاری است که می‌تواند به خاص شدن دیوار دارای سنگ آنتیک کمک کند. معمولا نور موجب می‌شود تا سایه های حاصل از غیرهمسطح بودن سنگ دکوراتیو به شکلی خاص خودنمایی کنند. حتی سنگ آنتیک پشت تلویزیون سفید نیز، به کمک نورپردازی طیف جذابی پیدا می‌کند که قطعا برای زیباتر شدن دکوراسیون فوق العاده است. 

مدل سنگ انتیک در منزل 2020

زیباترین و جدیدترین ایده قرارگیری تلویزیون و میز آن مقابل دیوار دکور شده با سنگ سفید رنگ و نورپردازی ساده و شیک 2022

 

17. و آخرین ایده استفاده از کناف در کنار مدلهای سنگ آنتیک پشت تلویزیون است. با استفاده از دکوراسیون پشت تلویزیون با کناف می‌توان خلاقیتی خاص و متفاوت برای دیوار اجرا کرد سپس به کمک سنگ آنتیک و نورپردازی به زیبایی آن افزود! طرح سنگ آنتیک پشت تلویزیون با ایجاد تمایز در سطح دیوار که به کمک کناف ایجاد شده است، ساختاری شیک و زیبا است. اگر از سنگ آنتیک پشت تلویزیون جدید استفاده کنید، قطعا فضایی مدرن و خاص خواهید داشت. هرچند تلفیق کناف و سنگ آنتیک پشت تلویزیون جدید برای بسیاری از افراد جذاب نیست و مورد پسند قرار نمی‌گیرد، اما بهتر است بدانید که همه چیز به سلیقه شخصی خودتان ارتباط دارد. پس اگر عاشق ترکیب نمای سنگ آنتیک پشت تلویزیون با کناف هستید، همین حالا دست به کار شوید.

مدل سنگ انتیک با کناف در منزل

زیباترین و جدیدترین ایده استفاده از کناف در کنار سنگ آنتیک برای دیوار پشت تلویزیون با استفاده از کناف سفید

 

مدل سنگ انتیک با کناف

شیک ترین و خلاقانه ترین ایده قاب بندی دیوار به کمک کناف و تزیین آن با سنگ آنتیک مناسب خانه های کوچک

 

مدل سنگ انتیک با کناف 2020

خاص ترین و لوکس ترین ایده طراحی فرم متفاوت به کمک کناف در کنار آنتیک برای دیواری پشت تلویزیون با فضاسازی شیک و جذاب 2022

 

 قیمت سنگ آنتیک با نصب چقدر است؟

قیمت سنگ آنتیک پشت تلویزیون به متراژ و محدوده ای که قرار است با سنگ آنتیک دکور شود، به مدل و نوع سنگ آنتیک و نحوه ی اجرا و نصب بستگی دارد و نمی‌توان هزینه ثابتی را برای آن در نظر گرفت. اگر قصد دارید از مدل سنگ آنتیک پشت تلویزیون استفاده کنید از یک نفر باتجربه و حرفه ای کمک بگیرید تا با بررسی فضای موجود، قیمت سنگ آنتیک روی دیوار را به همراه نصب با شما درمیان بگذارد. معمولا قیمت سنگ آنتیک پشت تلویزیون به صورت متری تعیین می‌شود. اگر سنگ خاصی مدنظر باشد، احتمالا هزینه نهایی اقزایش پیدا میکند. یادتان باشد که قیمت سنگ آنتیک پشت تلویزیون جدایی از نصب آن ذکر می‌شود، مگر توسط خریدار نسبت به تعهد نصب آن نیز اشاره شود.

 

 دیوارپوش سنگی پشت تلویزیون با چه ماده ای نصب می‌شود؟

نصب سنگ آنتیک نیازمند چسب‌های مخصوص است. شما می‌‌توانید علاوه بر دیوار پشت تلویزیون از سنگ آنتیک دور درب ورودی منزل هم استفاده کنید. سنگ آنتیک فضایی خاص و متفاوت را ایجاد می‌کند.

 

آیا قیمت نمای سنگ آنتیک پشت تلویزیون با سایر سنگ های انتیک متفاوت است؟

برای نمای سنگ آنتیک پشت تلویزیون، از همان سنگ آنتیکی استفاده می‌شود که برای سایر دکوراسیون کاربرد دارد. درواقع هیچ وجه تمایزی غیر از سلیقه شخصی شما در این بین وجود ندارد. پس با خیالی آسوده یک مدل طرح سنگ آنتیک پشت تلویزیون را انتخاب کنید و فضای دکوراسیون منزل را متحول کنید.

 

سخن آخر

استفاده و نصب سنگ آنتیک برای دیوار پشت تلویزیون یا هر فضای دیگری با توجه به نوع سنگ نیازمند فردی باتجربه است. برخی از مدل‌ها وجود دارند که شما می‌توانید خودتان با قرار دادن در کنار یکدیگر با استفاده از چسب مخصوص دیوار را دکور کنید اما برخی از مدل‌ها طراحی و اجرای ساده ای ندارند و نیازمند تجربه هستند.

امیدواریم با استفاده از نکات گفته شده و خلاقیت خودتان شیک ترین و متفاوت ترین دیزاین را برای دیوار پشت تلویزیون اجرا کنید!

شما چه مدل سنگ آنتیکی مدنظرتان است؟ حتما نظرتان را برای ما کامنت کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید