جدیدترین دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف [جدید]

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۱۲
۴.۶

تا به حال طراحی دیوار پشت تلویزیون با کناف را دیده اید؟ ما در این مقاله جدیدترین مدلهای کناف پشت تلویزیون را قرار داده ایم.

تا به حال طراحی دیوار پشت تلویزیون با کناف را دیده اید؟ دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون از بخش‌های مهم و اصلی اتاق نشیمن و پذیرایی است. زیرا این دیوار نقطه کانونی فضا است و در زمان وارد شدن به فضا، نگاه را به خود جذب می‌کند. پس چه خوب است بهترین و شیک ترین طراحی برای این دیوار در نظر گرفته شود. ایده ها و ترفندهای بسیاری مانند کاغذ دیواری، سنگ آنتیک و مدل های متنوع دیگر وجود دارد که می‌توان با استفاده از آن‌ها دکوراسیون پشت تلویزیون را از سادگی خارج کرد و به دیوار کانونی تبدیل کنید. اما معمولا این ترفندها با هزینه زیادی انجام می‌شوند. استفاده از کناف و دکور پشت ال سی دی با کناف یکی از کم هزینه ترین و سبک ترین راه‌ها است. با استفاده از كناف پشت تلویزیون می‌توانید هر فرمی را با خلاقیت خود طراحی کرده و با کمک فردی با تجربه اجرا کنید.

ما در این مقاله جدیدترین و شیک ترین مدلهای کناف پشت تلویزیون را قرار داده ایم که با مشاهده آن‌ها و خلاقیت خودتان می‌توانید دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف از سادگی خارج کنید.

برای طراحی و اجرای دکوراسیون پشت تلویزیون زیر میتوانید با ما در تماس باشید تا طراحی های معرفی شده و دکوراسیون مورد نظرتان برای شما طراحی و اجرا شود .  تلفن : 02188888884

 

طراحی پشت تلویزیون با کناف

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و مدرن شدن، میزهای تلویزیون قدیمی جای خود را به میزهای تلویزیونی امروزی همراه با طراحی‌های شیک و مدرن با کناف داده اند. کناف، صفحه روکش دار کاغذی با پنلی گچی است که برای طراحی سقف کاذب، دیوار کاذب و دیگر جزییات در خانه استفاده می‌شود. با استفاده از کناف می‌توان متفاوت ترین ایده ها را اجرا کرد در این حالت نمای پشت تلویزیون با کناف را با کم ترین هزینه و شیک ترین حالت طراحی کرد.

 

اگر دوست دارید راجع به کناف، کاربرد، فواید و معایب آن بیشتر بدانید، می‌توانید مقاله کناف چیست؟ را مطالعه کنید.

کناف پشت تلویزیون جدید

 

مدلهای کناف پشت تلویزیون

امروزه کمتر خانه ای را می‌توانید ببینید که دیوار پشت تلویزیون آن متفاوت از دیگر دیوارها نباشد. دیزاین پشت تلویزیون با کناف تاثیر بسیاری روی دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن و پذیرایی می‌گذارد. و از آنجایی که کناف از مصالح انعطاف پذیر است که اجازه می‌دهد هر نوع طراحی را با آن اجرا کنید و یا با کاغذ دیواری، سنگ، نور و موارد دیگر ترکیب کنید محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است.

در ادامه تصاویری به همراه 14 ایده قرار داده ایم تا با استفاده از آن‌ها بتوانید زیباترین و شیک ترین طراحی را برای دیوار پشت تلویزیون منزلتان اجرا کنید.

 

1. تلویزیون تنها مختص اتاق نشیمن یا پذیرایی نیست، بلکه شما می‌توانید دیوار پشت تلوزیون را با کناف برای اتاق خواب طراحی کنید.

دکور پشت ال سی دی با کناف

 

2. طراحی کناف فقط با رنگ سفید انجام نمی‌شود. شما می‌توانید از رنگ‌ها هم بر روی کناف استفاده کنید و زیبایی را مهمان فضا کنید. توجه کنید که رنگی که انتخاب می‌کنید با دیگر مبلمان موجود در فضا هماهنگ باشد.

دکور تلویزیون با کناف

 

طراحی پشت تلویزیون با کناف

 

3. نورپردازی را در کنار کناف استفاده کنید. نورپردازی به جزییات طراحی شما بعد می‌دهد و بیش از قبل نمای پشت تلویزیون را جذاب می‌کند.

دکور پشت ال سی دی با کناف 2020

 

4. زمانی که گفته می‌شود طرح پشت ال سی دی با کناف است دلیل نمی‌شود تنها از کناف استفاده شود. به سه تصویر زیر نگاه کنید؛ می‌توانید از چوب نیز برای زیبایی بیشتر در کنار کناف استفاده کنید.

طرح پشت ال سی دی با کناف

 

کناف دیوار پشت تلویزیون

 

نمای پشت تلویزیون با کناف

 

5. علاوه بر چوب می‌توانید از سنگ آنتیک روی زمینه کلی دیوار استفاده کنید و سپس بر روی آن طرحی با استفاده از کناف طراحی کنید که این طراحی میز تلویزیون شما را نیز شامل شود.

پشت تلویزیون با کناف

 

6. یا می‌شود فرو رفتگی‌هایی را به کمک کناف در دیواری ایجاد کرد و درون آن‌ها با با سنگ آنتیک و نورپردازی جلو خاصی داد.

حتما بخوانید: همه چیز درباره سنگ آنتیک + جذاب ترین مدل های جدید

طراحی دیوار پشت تلویزیون با کناف

 

7. علاوه بر سنگ آنتیک، چوب یا آجر می‌توانید در کنار طراحی کناف پشت تلویزیون جدید از کاغذ دیواری با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف استفاده کنید.

دکوراسیون پشت تلویزیون با کناف

 

مدلهای کناف پشت تلویزیون

 

8. به کمک کناف می‌توانید قفسه‌هایی با نمایی خاص برای دیوار پشت تلویزیون طراحی کنید.

پشت تلویزیون کناف

 

9. کناف به شما این قابلیت رو میده بدون اینکه میزی خریداری کنید میزی با فرم و طرح مدنظر خودتان طراحی کنید.

کناف تلویزیون ال سی دی

 

10. یکی دیگر از مزیت‌های کناف طراحی قفسه و طبقه بندی با هر ابعادی است. یعنی با کناف دیوار پشت تلویزیون می‌توانید در اطراف آن نیز قفسه ای برای قرار دادن دکوری طراحی کنید. در زیر نمونه‌هایی از طراحی های اجرا شده را می‌بینید.

طراحی نمای پشت تلویزیون با کناف

 

کناف پشت تلویزیون ال سی دی

 

مدل کناف برای تلویزیون

 

دیوار پشت تلویزیون با کناف

 

11. تصویر زیر را ببینید. در کنار مدل کناف برای تلویزیون از سنگ آنتیک که رنگی هماهنگ با فضا دارد استفاده شده است. اما موضوعی که این طراحی را متفاوت تر از نمونه‌های دیگر کرده است، ادامه کناف به سمت سقف است. این اتفاق می‌تواند فضای شما را متفاوت کند و به آن شخصیت بدهد.

کناف تلویزیون ال سی دی 2020

 

12. اگر طراحی شما امکان ادامه پیدا کردن به سمت سقف را ندارد، اصلا نگران نباشید سعی کنید از فرمی که برای دکور کناف پشت تلویزیون استفاده کرده اید برای سقف نیز استفاده کنید. به تصویر زیر نگاه کنید، می‌توانید هماهنگی بین فرم دیوار و سقف را درک کنید.

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

 

13. همانطور که گفته شد، کناف، مصالحی انعطاف پذیر است. به تصاویر زیر نگاه کنید هر کدام به کمک کناف به سادگی توانسته‌ اند فرمی خاص برای کناف دیوار پشت تلویزیون طراحی کنند.

دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

 

دکوراسیون دیوار با کناف

 

طراحی دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون با کناف

 

14. نکته آخری که خوب است راجع به کناف ها بدانید، قابلیت عایق بودنشان است. اگر دیوار پشت تلویزیون در قسمتی قرار داد که در همسایگی خانه کناری قرار دارد، بهتر است برای کل دیوار از طرح‌های متنوع کناف استفاده کنید تا به کمک آن مزاحمت صدای تلویزیون را برای همسایگان کمتر کنید.

دکوراسیون پشت تلویزیون با کناف

 

سخن آخر

ما در این مقاله مدل های متنوعی به همراه نکاتی را برای طراحی دیوار پشت تلویزیون با کناف قرار داده ایم. اگر تصمیم دارید دیوار را از سادگی خارج کنید از یک فرد باتجربه کمک بگیرید تا با توجه به متراژ فضا و طول دیوار پشت تلویزیون، شیک ترین طراحی را با توجه به نیاز و نظر شما انجام دهد. امیدواریم به کمک این مقاله بهترین طراحی را برای دیوار اتاق نشیمن منزلتان اجرا کنید و از آن لذت ببرید!

 

اگر ایده و نظری درباره كناف پشت تلویزیون دارید، برایمان در کامنت بنویسید!

 

حتما بخوانید: 20 مدل میز تلویزیون جدید و ارزان + راهنمای خرید

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید