20 نمونه جذاب از دکوراسیون داخلی اتاق خواب زیرشیروانی

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۶
۵
دسته ها:

ما در این مقاله در کنار شما هستیم تا دکوراسیون داخلی اتاق خواب زیرشیروانی را با ایده های خلاقانه به فضایی رویایی تبدیل کنید.

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که نمی‌دانید با دکوراسیون فضای زیرشیروانی خانه خود چه کنید!

فضای زیرشیروانی از آن دسته فضاهایی است که برخی آن را رها می‌کنند و به آن کاربری انباری می‌دهند و برخی دیگر، رویای آن را دارند. داشتن یک اتاقی در بالاترین نقطه خانه بسیار هیجان‌انگیز است. اینکه شما در بالاترین نقطه خانه، اتاق خوابی دنج و آرامش‌بخش داشته‌باشید، حس خوبی را به‌ همراه دارد. شما می‌توانید به کمک ایده های خلاقانه و جذاب از فضای زیرشیروانی استفاده بهینه‌کنید و آن را بخشی از دکوراسیون داخلی خود بدانید و به‌کمک طراحی حرفه‌ای و جذاب فضایی خاص طراحی‌کنید.

ما در این مقاله به کمک تصاویری به ایده‌ های خلاقانه پرداخته‌ایم تا شما به ‌کمک آن‌ها بهترین و شیک‌ترین طراحی را برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب زیرشیروانی تجربه کنید.

پس، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

 

دکوراسیون داخلی اتاق خواب زیرشیروانی

دکوراسیون داخلی اتاق خواب زیرشیروانی خیلی به متراژ و ارتفاع فضا بستگی دارد. در ادامه به کمک تصاویری به ایده هایی جذاب پرداخته‌ایم.

در ((تصویر یک)) اگر توجه کنید قسمتی از سقف دارای شیب و در ادامه سقف صاف است. در دکوراسیون این اتاق، تخت خواب در قسمت کم ارتفاع قرار گرفته‌است و باقی فضا به دیگر مبلمان اتاق اختصاص پیدا کرده‌است. پس سعی کنید در اتاق زیرشیروانی خود بخشی که کم ارتفاع‌تر است را به تخت خواب اختصاص دهید.

 

دکوراسیون داخلی اتاق زیرشیروانی

تصویر یک

 

به ((تصویر دو)) نگاه کنید. اتاق زیرشیروانی دارای متراژ کمی است که به فضای دیگر اتصال پیدا کرده‌است که از طریق در متحرک توکار این ارتباط را ایجاد کرده‌است. سعی کنید اگر فضا دارای متراژ کمی‌است از تکنولوژی هوشمند کمک بگیرید تا بتوانید از حداکثر فضا استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب زیرشیروانی

تصویر دو

 

اگر به ((تصویر سه)) نگاه کنید متوجه می‌شوید که چگونه از حداکثر فضا استفاده بهینه شده‌است. به دیوار و سقف شیبدار توجه نکرده و قفسه‌بندی را مطابق با آن پیش برده است. پس سعی کنید در طراحی داخلی اتاق زیرشیروانی با طراحی قفسه‌ها و شلف‌ها از فضا استفاده بهینه کنید.

دکوراسیون اتاق زیرشیروانی

تصویر سه

 

در ((تصویر چهار)) به خوبی می‌توانید حضور نورطبیعی را احساس کنید. فضای زیرشیروانی فضایی است که بخاطر وجود شیب، فضایی دلگیر است و شما باید تمام تلاش خود را کنید تا آن را به فضایی دلباز و روشن تبدیل کنید. یکی از راهکارها استفاده از پنجره و نورطبیعی است. از آنجایی که اتاق زیرشیروانی در بالاترین نقطه خانه قرار داد، نورگیر بسیار مناسبی با خود به همراه خواهدداشت.

 

حتما بخوانید: نکاتی مهم برای نورپردازی اتاق خواب ها + تصاویر

طراحی داخلی اتاق زیرشیروانی

تصویر چهار

 

نقطه کانونی را در هیچ فضایی فراموش نکنید. در اتاق خواب، نقطه کانونی دیوار پشت تخت خواب است. در ((تصویر پنج)) سعی شده‌است به کمک رنگ یکی از دیوارهای زیرشیروانی را به دیوار مرکزی تبدیل کند. پس سعی‌کنید به کمک عناصر مختلف مانند: چوب، کاغذدیواری و طراحی‌های خاص دیوار کانونی اتاق خواب زیرشیروانی را مشخص کنید؛ سپس دیگر مبلمان را متناسب با آن بچینید! 

طراحی اتاق زیرشیروانی

تصویر پنج

 

همانطور که گفته‌شد فضای زیرشیروانی یکی از آن فضاهایی است که نیاز است آن را دلباز و روشن نشان داد. یکی دیگر از ایده ها، استفاده از رنگ روشن در فضا است. در ((تصویر شش)) سعی شده‌است از طریق رنگ سفید فضا را روشن‌تر کند.

 

حتما بخوانید: جذاب ترین رنگ ها برای اتاق خواب دخترانه + تصاویر 2020

طراحی اتاق خواب زیرشیروانی

تصویر شش

 

در دکوراسیون ((تصویر هفت)) سعی شده‌است کمبود جا و کوچک بودن فضا توجهی نکند و به جزئیات در فضا بپردازد. پس سعی‌کنید خودتان را درگیر دیوار شیبدار نکنید و با سلیقه و طراحی درست به دکوراسیون فضا بپردازید.

 

حتما بخوانید: دکوراسیون اتاق خواب دخترانه + 11 ترفند خلاقانه

طراحی و دکوراسیون اتاق زیرشیروانی

تصویر هفت

 

گاهی ممکن است اتاق زیرشیروانی دارای فضایی باشد که بتوان به‌راحتی در آن طراحی خاص و جذاب انجام داد. در ((تصویر هشت)) سعی شده‌است اتاق با هدف خاصی طراحی شود و مانند یک اتاق ساده نباشد. اگر فضای کافی دارید و هزینه برایتان اهمیت ندارد؛ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اتاق زیرشیروانی خود را به دست یک معمار داخلی حرفه‌ای بسپارید و از نتیجه نهایی لذت ببرید.

طراحی داخلی اتاق زیرشیروانی

تصویر هشت

 

اگر اتاق زیرشیروانی خانه شما دارای ارتفاع بلندی است سعی کنید از فضا استفاده حداکثری کنید. برای مثال از فضای زیر تخت خواب برای طراحی فضاهایی مانند: کشو، میز، کمد و... استفاده کنید. در ((تصویر نه)) در زیر تخت خواب کشوهایی طراحی شده‌است.

طراحی شیک اتاق زیرشیروانی

تصویر نه

 

در ((تصویر ده))  به محدود بودن فضا، ارتفاع و ناقص بودن دیوار توجهی نکرده‌ و به‌ صورت بهیه از کل دیوار برای طراحی کمد استفاده کرده‌است. سعی کنید اگر می‌خواهید کمدی طراحی کنید از کل (کف تا سقف) را به طراحی کمد اختصاص دهید تا دیوار علاوه بر اینکه یکپارچه شود فضای پرتی باقی نماند.

طراحی شیک و ارزان اتاق زیرشیروانی

تصویر ده

 

در دکوراسیون داخلی اتاق زیرشیروانی ((تصویر یازده)) سعی شده‌است به کمک طراحی مبلمان (قفسه) یک فضا به دو بخش با دو عملکرد متفاوت تبدیل شود. پس اگر اتاقتان دارای فضای زیادی‌است می‌توانید دست به چنین کارهایی نیز بزنید:)

طراحی خاص اتاق زیرشیروانی

تصویر یازده

 

به ((تصویر دوازده)) توجه کنید. در بالا گفته‌شد که نورطبیعی را فراموش نکنید و به کمک آن دکوراسیون اتاق را دلبازتر کنید. در این تصویر می‌خواهیم توجه شما را به نوع پنجره‌ها جلب کنید. سعی کنید پنجره‌هایی انتخاب کنید که دارای بازشو باشند و بازشو آن‌ها از بالا به پایین بوده و با محدودیت باز شود.

 

حتما بخوانید: 10 ترفند بهاری برای تزیین اتاق دخترانه با وسایل ساده و ارزان

ایده هایی برای طراحی اتاق زیرشیروانی

تصویر دوازده

 

نمونه تصاویری از اتاق خواب زیرشیروانی

طراحی فضای زیرشیروانی

تصویر سیزده (استفاده از مصالح چوب در کنار رنگ سفید)

 

طراحی داخلی فضای زیرشیروانی

تصویر چهارده (استفاده از رنگ سفید و نورطبیعی)

 

طراحی شیک فضای زیرشیروانی

تصویر پانزده (طراحی اتاق خواب دخترانه در فضای زیرشیروانی)

 

طراحی خاص فضای زیرشیروانی

تصویر شانزده (دکوراسیون شیک اتاق خواب زیرشیروانی)

 

دکوراسیون شیک اتاق زیرشیروانی

تصویر هفده (طراحی اتاق خواب دونفره در فضای زیرشیروانی)

 

طراحی و دکوراسیون فضای زیرشیروانی

تصویر هجده (دکوراسیون شیک اتاق خواب)

 

دکوراسیون فضای زیرشیروانی

تصویر نوزده (طراحی اتاق خواب دونفره در فضای زیرشیروانی)

 

دکوراسیون داخلی فضای زیرشیروانی

تصویر بیست (استفاده از گیاه در اتاق خواب)

 

کلام آخر

اگر خانه‌ای دارید که فضای زیرشیروانی دارد، قدر آن را بدانید و به دکوراسیون داخلی آن مانند دکوراسیون دیگر فضاها توجه کنید. تو این مقاله ایده های جذابی با بررسی تصاویری قرار گرفته‌شد. سعی کنید با ایده گرفتن از آن‌ها دکوراسیون اتاق خواب زیرشیروانی را انجام دهید یا اگر توانایی اینکار را ندارید با توجه به نیازتان آن را به یک معمار داخلی بسپارید!

نظر خود را برایمان بنویسید.

 

حتما بخوانید: 10 ترفند برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک و نقلی + تصاویر

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید