برای خرید درب به کجا مراجعه کنیم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

همانطور که می‌دانید درب‌ها از اجزای اصلی یک ساختمان محسوب می‌شوند؛ به همین دلیل انتخاب یک درب مناسب می‌تواند در جذابیت محیط داخلی و خارجی منزل شما بسیار کمک کننده باشد

همانطور که می‌دانید درب‌ها از اجزای اصلی یک ساختمان محسوب می‌شوند؛ به همین دلیل انتخاب یک درب مناسب می‌تواند در جذابیت محیط داخلی و خارجی منزل شما بسیار کمک کننده باشد. بسیاری از افراد در هنگام ساخت یا بازسازی منزل خود به فکر سفارش درب‌های جدیدی هستند و همواره این دغدغه را دارند که درب‌های خود را از تولید کننده معتبری خریداری کنند.

مجموعه رادنوسازه با بیش از ۱5 سال سابقه درخشان در حوزه تولید و نصب انواع درب، یکی از بهترین‌ها در این زمینه به شمار می‌رود. این مجموعه با استفاده از امکانات پیشرفته و بهره مندی از توانایی‌های تیم متخصص و مجرب خود، انواع درب ساختمانی را با بهترین کیفیت و قیمت تولید و عرضه می‌کند. رادنوسازه با ارائه محصولاتی جدید با تنوع بالا، تلاش کرده رضایت مشتریان طرفدار معماری مدرن را کسب نماید.

معرفی محصولات رادنوسازه

ما در ادامه ۳ محصول اصلی و پرفروش رادنوسازه را به شما معرفی می‌کنیم:

درب کشویی پنهان شو

 

درب جدید

این نوع درب مخفی بوده و مانند سایر درب‌های معمولی به داخل یا خارج باز نمی‌شوند، بلکه به کمک ریل و تجهیزاتی که بالای آن نصب می‌شود به صورت کشویی به بخش داخلی دیوار کناری خود حرکت می‌کند. امروزه درب کشویی پنهان شو بسیار در دکوراسیون‌های داخلی به کار می‌رود و می‌توان آن را نسل جدیدی از درب‌ها به حساب آورد. طراحی ظاهری این گروه از درب ها به این صورت بوده که تا زمانی آنها را باز نکنید قابل مشاهده نخواهند بود.

درب کشویی پنهان شو کمک می‌کند به راحتی به فضای داخلی دسترسی داشته باشید و از حداکثر فضا به خصوص در متراژ‌های پایین، نهایت استفاده را بکنید. طراحی‌های متنوع این گروه از درب‌ها باعث می‌شود که متناسب با فضای منزل شما انتخاب خوبی داشته باشید. اگر می‌خواهید نظم و ترتیب بیشتری در منزل خود به وجود بیاورید و از کمترین فضا برای نصب درب استفاده کنید، درب کشویی پنهان شو بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

درب ریلی روکار

 

درب ریلی روکار

در سال‌های اخیر درب‌های ریلی روکار جایگزین درب‌های معمولی شده‌اند و به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارند، به محبوبیت قابل توجه ای دست یافته اند. این گروه از درب‌ها یک گزینه مناسب برای منازلی با متراژ پایین هستند و زیبایی منحصربفردی دارند. به طور کلی از درب ریلی روکار در اماکن و بخش‌های مختلفی استفاده می‌شود. این گروه از درب ها ظاهر مدرنی دارند و علاوه بر زیبایی فوق العاده‌ای که به محیط می‌بخشند، فضای کمتری را نیز اشغال می‌کنند. مکانیزم حرکت این درب به کمک قرقره یا چرخ صورت می‌گیرد که بر روی ریل‌هایی قرار گرفته اند؛ در نتیجه دیگر برای باز و بسته کردن آن به فضای پشت در نیازی نخواهد بود.

یکی دیگر از مزایای این نوع درب، مجهز بودن به سیستم آرام بند است که موجب بی‌صدا باز و بسته شدن آن می‌شود. همچنین وجود این سیستم باعث شده درب ریلی روکار برای محیط‌هایی که به سکوت نیاز دارند گزینه مطلوبی باشند. چنانچه درب کشویی شما به تعمیر نیاز داشته باشد، بدون نیاز به تخریب می‌توانید قطعات مربوطه را تعمیر یا تعویض کنید و دیگر به هم ریختگی در فضای اطراف درب به وجود نیاید. شایان ذکر است که امکان تبدیل درب معمولی به درب ریلی نیز وجود دارد.

درب فریم لس

 

درب فریم لس

بسیاری از افراد علاقه دارند که طراحی داخلی منزل خود را بر اساس سبک های مدرن صورت بدهند. چنانچه شما نیز به سبک مدرن و مینیمال علاقه دارید، درب فریم لس یک گزینه عالی برای شما محسوب می‌شود. هدف از تولید این نوع درب، حذف اضافات و به وجود آوردن یک محیط ساده است. درب‌های فریم لس که به درب‌های نامرئی نیز معروف هستند، برخلاف مدل‌های معمولی و سنتی چارچوب ندارند و به صورت همتراز با دیوار نصب می‌شوند.

لولا مخفی یکی از تجهیزات اصلی برای نصب درب‌های فریم لس بوده که متناسب با میزان وزنی که قابلیت تحمل آن را دارند، در رنگ‌های طلایی، نقره ای، مشکی و سفید تولید و به بازار عرضه می‌شود. درب ‌های فریم لس می‌توانند از انتقال صوت جلوگیری کنند و موجب آکوستیک شدن فضای اتاق شوند. همچنین این گروه از درب‌ها در برابر آتش نیز مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

خرید انواع درب ساختمانی

مجموعه رادنوسازه در طول سال‌ها فعالیت خود تلاش کرده با بومی‌سازی و استفاده از امکانات داخلی، بهترین و به روز‌ترین محصولات ساختمانی را با بهترین کیفیت به کارفرامایان گرامی ارائه کند. طراحی زیبا و منحصربفرد، کیفیت عالی، امنیت قابل توجه و جلوگیری از هدر رفت انرژی و حفظ حریم صوتی تنها برخی از ویژگی‌های محصولات رادنوسازه هستند. همچنین امکان طراحی سفارشی متناسب با نیاز مشتریان نیز وجود دارد.

چنانچه در این زمینه سوالاتی دارید می‌توانید جهت مشاوره رایگان، از طریق شماره تلفن‌های مربوطه با کارشناسان مجموعه رادنوسازه در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید جهت مشاهده سایر محصولات و یا ثبت سفارش، به وب سایت این مجموعه به آدرس www.radnosazeh.com نیز مراجعه کنید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید