صفر تا صد دکوراسیون اتاق نوزاد +‌ معرفی ۱۰ ایده جذاب

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۹ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

اگر می‌خواهید برای طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد اقدام کنید، همراه ما باشید تا جزییات این فضا را مرور کنیم و به بهترین شکل روند طراحی و اجرا را بررسی کنیم.

پدر و مادرهایی که در شرف بچه دار شدن هستند، همیشه عاشق این بخش ماجرا می‌شوند. اکثر آن‌ها برای داشتن یک اتاق نوزاد جذاب، آرام و امن تلاش می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن فضای زندگی کودک‌شان را بسازند. ایجاد فضای آرامش بخش و زیبا برای نوزاد نه تنها ایده بسیار مطلوبی است، بلکه می‌تواند حس و حال مادر را نیز تحت تاثیر قرار دهد. چرا که فراهم کردن محیطی مطلوب برای آرامش و راحتی نوزاد ایده بسیار خوبی است که در کنار آرامش مادر می‌تواند یک فضای بی نظیر را ایجاد نماید. دکوراسیون اتاق نوزاد پر از جزییات لطیف و دوست داشتنی است که قطعا دستیابی به آن می‌تواند فضایی بی نظیر را خلق کند.

پس تا پایان در کنار تیم بساز و بچین باشید تا هر چیزی که در این زمینه در تجربیات تیم وجود دارد را مرور کنیم و نحوه طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق نوزاد را مرور کنیم.

 

اصول دکوراسیون اتاق نوزاد

اصول دکوراسیون اتاق نوزاد

قبل از هرچیزی باید در خصوص دکوراسیون اتاق نوزاد اطلاعات کسب کنید و جزییات آن را بشناسید. دکوراسیون اتاق نوزاد یکی از مهم‌ترین بخش‌های مجهز و زیبای خانه برای والدین و فرزند نو رسیده‌شان محسوب می‌شود. این اتاق نه تنها باید جذاب و زیبا باشد، بلکه باید ایمنی خوبی داشته باشد و راحتی مطلوبی برای نوزاد فراهم کند. در این بخش باید به اصول دکوراسیون اتاق نوزاد اشاره کنیم تا بتوانید متناسب با این اصول دست به کار شوید.

  • رنگ‌ها و الگوها: انتخاب رنگ‌های آرام و دلنشین برای دیوارها و مبلمان اتاق نوزاد اهمیت زیادی دارد. رنگ‌های پاستلی و آرام می‌توانند برای آرامش نوزاد موثر باشند. الگوها و تصاویر جذابیت بصری خوبی خلق می‌کنند و شما میتوانید با خیالی آسوده برای دستیابی به این الگو اقدام کنید. یادتان باشد که رنگ و الگو بخش مهمی از تم دکوراسیون محسوب می‌شوند.
  •  نورپردازی: اطمینان حاصل کنید که اتاق نوزاد دارای نورطبیعی کافی است. از پرده‌های نرم و نورپردازی مناسب استفاده کنید. چراغ‌هایی با نور نرم و ملایم می‌تواند به بهترین شکل ممکن در زمان شب، به خواب بهتر نوزاد کمک کند.
  • مبلمان و سرویس خواب ایمن: از انتخاب مبلمانی که دارای لبه‌های تیز یا قطعات کوچک است، چرهیز کنید. هیچ قطعه قابل جداشدنی نباید بر روی مبلمان و لوازم اتاق نوزاد وجود داشته باشد که ریسک خفگی یا آسیب های جانبی را ایجاد کند. اطمینان حاصل کنید که مبلمان اتاق نوزاد ایمن است. انتخاب سرویس خوبا امن با حفاظ مناسب و دور نرم می‌تواند به ایجاد فضای مناسب کمک کند.
  • فضای آرام: اجتناب از اضافه کردن جزییات، اکسسوری های غیر ضروری و اجناس زیاد در اتاق نوزاد ضروری است. شما باید ضمن مراقبت از اشغال کردن فضا و شلوغی محیط، به فکر ایجاد فضایی امن و راحت برای تفریح نوزاد در ماه‌های بالاتر باشید.
  • ایجاد آرامش: یادتان باشد محیط استراحت نوزاد باید آرام باشد! فراهم کردن فضایی که به شما اجازه می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن برای داشتن آرامش تلاش کنید و محیط بی نظیری را خلق نمایید، ایده مناسبی است. به این ترتیب همه چیز تحت کنترل شما است تا خواب آرامی برای نوزاد بسازید.
  • تجهیزات مراقبتی: قرار دادن تجهیزات مراقبتی نزدیک به محل تعویض پوشک نوزاد، ایده خوبی است تا نظم و روتین مناسبی برای مراقبت از او داشته باشید و بدون شلوغی و ایجاد مشکل در فضا دست به کار شوید.
  • تهویه مناسب: اطمینان حاصل کنید که اتاق نوزاد دارای تهویه مناسبی است. به این ترتیب می‌توانید هوشمندانه دست به کار شوید و برای یک فضای امن، گرم و نرم و مطبوع محیط را آماده کنید.

با رعایت این اصول، شانس زیادی دارید تا در طراحی دکوراسیون اتاق نوزاد موفق عمل کنید و محیطی دوست داشتنی و مطلوب برای نوزادتان بسازید.

 

چه لوازمی برای اتاق نوزاد ضروری است؟

چه لوازمی برای اتاق نوزاد ضروری است؟

برای تجهیز اتاق نوزاد، لوازمی ضروری و کاربردی وجود دارند که به والدین کمک می‌کنند تا برای نوزاد خودشان محیطی ایمن، راحت و کاملا جذاب ایجاد کنند. در این بخش به لوازم مورد نیاز برای اتاق نوزاد اشاره می‌کنیم.

  1. تخت نوزاد: یک تخت نوزاد با تشک مرغوب و اندازه مناسب برای دکوراسیون اتاق نوزاد به شدت ضروری است.
  2. پتو و لحاف: پتوهای نرم برای گرم نگه داشتن نوزاد و ایجاد زیبای بصری و هارمونی رنگ در این فضا به شدت اهمیت دارد.
  3. مبلمان: در اتاق نوزاد همیشه مبلمانی برای استفاده مادر قرار می‌گیرد که به شدت کاربردی است.
  4. میز تعویض: یک میز تعویض با فضای کافی و سطح نرم برای تعویض لباس و پوشاک نوزاد قرار می‌گیرد که میتوانید از آن استفاده کنید.
  5. سبد لباس: یک سبد خاص جهت قرار دادن لباس‌های کثیف نوزاد ایده جذابی است تا فضای اتاق را زیباتر کنید و کاربرد را مدنظر داشته باشید.
  6. چراغ شب:استفاده از روشنایی مناسب در دکوراسیون اتاق نوزاد ایده خوبی است تا بتوانید فضا را دکوراتیو و جذاب نمایش دهید. شما میتوانید یک چراغ شب با نور نرم جهت ایجاد نور کافی در شب فراهم کنید.
  7. صندلی غذا: صندلی غذا که دارای هارمونی با میز جهت غذا خوردن نوزاد داشته باشد، باید با تم کلی فضا هماهنگ باشد.
  8. سرگرمی و اسباب بازی: اسباب بازی‌ها و لوازم کمک حرکتی مناسب برای نوزاد ایده جذابی است تا بتوانید فضا را به شکلی زیباتر نمایش دهید.
  9. کمد لباس: کمد یا قفسه مناسب برای چیدمان لباس‌ها، لوازم و اسباب بازی ها یا کتاب‌های نوزاد به شدت لازم است.
  10. فرش: شما باید از یک فرش یا کفپوش نرم و راحت برای فضای اتاق خواب استفاده کنید تا بدون نگرانی و دغدغه از آسیب به نوزاد، فضایی گرم و نرم تدارک ببینید.

با تهیه این لوازم ضروری، میتوانید برای نوزاد خود یک محیط امن و راحت فراهم کنید تا به بهترین شکل از دوران کودکی او لذت ببرند.

 

ایده های مختلف دکوراسیون اتاق نوزاد

ایده های مختلف دکوراسیون اتاق نوزاد

در این بخش از مقاله به بررسی ایده ها و جزییاتی اشاره میکنیم که ماهیت یک دکوراسیون شیک و جذاب برای اتاق نوزاد را تعیین می‌کند! پس همراه ما باشید تا این ایده ها را بررسی کنیم.

 

1. دکوراسیون اتاق نوزاد کلاسیک و شیک

 دکوراسیون اتاق نوزاد کلاسیک و شیک

دکوراسیون کلاسیک و شیک یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای دکوراسیون اتاق نوزاد است. این دیزاین بر اساس استفاده از الگوهای کلاسیک و رنگ‌های شیک کلاسیک اجرا می‌شود. در این سبک از دیزاین، ترکیب مبلمان چوبی با طراحی‌های دقیق، المان‌های کلاسیک و صندلی‌ها با پارچه‌های نرم، مخملی و طرح‌های خاص استفاده می‌شود. معمولا در اتاق نوزاد با استایل کلاسیک، همه چیز شما را به یاد قصرهای جذاب و زیبا می‌اندازد. این دکوراسیون به والدین فرصت می‌دهد تا یک اتاق کلاسیک و زیبا برای نوزاد خود ایجاد کرده و در عین حال از سلیقه شخصی خودشان نیز اعمال کنند تا همه چیز رنگ و بوی جذاب‌تری داشته باشد.

 

2. دکوراسیون اتاق نوزاد با استایل حیوانات و طبیعت

دکوراسیون اتاق نوزاد با استایل حیوانات و طبیعت

از محبوب‌ترین ایده ها برای دکوراسیون اتاق نوزاد، می‌توان به استایل حیوانات و طبیعت اشاره کرد. دکوراسیون اتاق نوزان یک فضای شاداب و مهیج ایجاد می‌کند که رنگ و لعاب آن به شدت با حس رشد و کشف نوزاد در سنین بالاتر تناسب دارد. در این سبک با استفاده از تصاویر و الگوهای حیواناتی مثل خرس،، حیوانات جنگلی یا پرندگان، می‌توان فضایی دلپذیر و شیک اجرا کرد.  استفاده از رنگ‌های طبیعی و زنده مثل سبز، آبی و زرد می‌توانند از ایده های جذاب این مدل فضا باشد. استفاده از مبلمان با الگوها و تصاویر مرتبط با طبیعت، مانند صندلی‌هایی با پارچه‌های طرح حیوانات و درختان جنگل، می‌توانید برای یک اتاق نوزاد بهترین گزینه باشد. یادتان باشد که هارمونی طرح و رنگ به شدت اهمیت دارد و کمک می‌کند تا بتوانید فضایی دلپذیر و خاص را تجربه کنید.

 

3. دکوراسیون اتاق نوزاد فضایی

دکوراسیون اتاق نوزاد فضایی

دکوراسیون اتاق نوزاد به شدت می‌تواند بر روحیه خانواده اثرگذار باشد. ایده دیزاین این اتاق با تم فضایی به شدت جذاب است. شما میتوانید دیوار را به وسیله نقاشی های مرتبط و استیکرهای رایج در بازار دیزاین کنید و از آن لذت ببرید. استفاده از تصاویر فضایی، سیارات و راکت‌ها در دیوارهای اینچنینی به شدت مناسب است. شما میتوانید یک دنیای علمی و ماجراجویانه برای نوزاد فراهم کنید و رنگ و لعاب آن را متناسب با جنسیت کودک انتخاب کنید. برای این دکوراسیون می‌توانید از رنگ‌های تیره خاص مثا آبی پر رنگ و تیره استفاده کنید. استفاده از مبلمان با الگوها و تصاویر مرتبط با فضا، ایده جذابی است تا بتوانید زیبایی بصری خوبی در فضای اتاق ایجاد کنید.

 

4. دکوراسیون اتاق نوزاد وینتیج

 دکوراسیون اتاق نوزاد وینتیج

دکوراسیون وینتیج برای برخی سلیقه‌ها گزینه جذابی است. شما میتوانید دکوراسیون اتاق نوزاد را به وسیله این سبک، در یک حس و حال قدیمی اجرا کنید. این مدل دیزاین معمولا پر از المان‌های کلاسیک و قدیمی است که دیزاین پترن دار آن با وجود پتینه میتواند فضای دلپذیری را خلق کند. دکوراسیون جذاب و شیک با این تم، معمولا دارای پارچه‌هایی با استایل قدیمی است و شما را به گذشته می‌برد. ایده استفاده از چنین دیزاینی، می‌توانید به شدت زیبا و خاص باشد، اما فراهم کردن محیطی دلپذیر برای کودک و والدین به شدت اهمیت دارد و می‌تواند نقش مهمی در زیبایی بصری آن داشته باشد.

 

5. دکوراسیون اتاق نوزاد مینیمالیستی

 دکوراسیون اتاق نوزاد مینیمالیستی

دکوراسیون مینیمالیستی با اصل قراردادن سادگی، میتواند بهترین انتخاب برای فضای زندگی کودک باشد. در این محیط همه چیز به بهترین شکل ممکن در خدمت نوزاد و مادر قرار می‌گیرد. به همین دلیل میتوانید بدون نگرانی از پیچیدگی زیاد و دست و پا گیر بودن آن، فضای مناسبی برای استفاده مادر و کودک خلق کنید. در این سبک، از رنگ‌های ساده و ملایم استفاده می‌شود. شما میتوانید با کمک رنگ‌هایی مثل سفید یا خاکستری، فضای زندگی نوزاد را دلپذیر دیزاین کنید. کمک گرفتن از طرح و رنگ‌های خاص با ایده المان های دکوراتیو مخصوص کودکان، فضایی به شدت خاص خلق می‌کند.

 

6. دکوراسیون اتاق نوزاد دنیای خیالی و داستانی

 دکوراسیون اتاق نوزاد دنیای خیالی و داستانی

دکوراسیون مبتنی بر دنیای خیالی و داستانی، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌هایی است که برای دکوراسیون اتاق نوزاد میتوانید از آن استفاده کنید. در این سبک با الهام از داستان‌ها، شخصیت‌های کارتونی و پرنسس‌ها، یک فضای پرانرژی و شاداب برای نوزاد ایجاد می‌کند. شما میتوانید در این فضا خلاقیت را اولویت قرار دهید و جزییات آن را به ریزترین شکل ممکن دیزاین کنید. استفاده از رنگ‌های زنده و شاداب مانند صورتی، بنفش و زرد در چنین ترکیبی بسیار رایج است.  شما میتوانید با انتخاب رنگ‌ و طرح‌های خاص در ملحفه‌ها، دیوارپوش‌ها و تزئینات دیگربا الگوها و تصاویری از دنیای داستانی محبوب، فضای دلپذیری را خلق نمایید. یادتان باشد که این سبک دکوراسیون به شکلی مطلوب بستری برای خلاقیت ایجاد می‌کند تا هر چیزی که در دنیای زیبای کودکانه مورد توجه قرار می‌گیرد، در اتاق نوزاد شبیه سازی شود.

 

7. دکوراسیون اتاق نوزاد رنگین کمانی

 دکوراسیون اتاق نوزاد رنگین کمانی

دکوراسیون رنگین کمانی، یکی از بهترین گزینه‌هایی است که میتوانید با استفاده از آن فضای دلپذیری را ایجاد کنید. این مدل دکوراسیون برای نوزاد دختر و پسر مناسب است و فضایی دل انگیز خلق می‌کند تا بتوانید حس و حال خوبی را تجربه کنید. این مدل دیزاین معمولا پر از رنگ‌های مختلف است که به شما اجازه می‌دهد تا با خلق یک فضای جذاب، از هر کدام این رنگ‌ها استفاده کنید و لذت ببرید.

 

8. دکوراسیون اتاق نوزاد اقیانوس و دریا

 دکوراسیون اتاق نوزاد اقیانوس و دریا

دکوراسیون زیبا و جذاب نوزاد، میتواند با استایلی از دریا و اقیانوس اجرا شود. شما با توجه به چنین سبکی از دیزاین، می‌توانید محیطی خاص و شیک تجربه کنید. معمولا برای این مدل فضاها، باید از تم اقیانوس و دریا کمک گرفت. اولویت قرار دادن المان های مرتبط با دریا و اقیانوس بهترین کاری است که میتوانید انجام دهید. کمک گرفتن از المان های متنوع و مرتبط با دریا و اقیانوس، امکان ایجاد محیطی دلپذیر را فراهم می‌کند. شما میتوانید این المان را در روشنایی اتاق خواب نوزاد، فرش، پرده ها و تخت خواب نوزاد اجرا کنید. به این ترتیب میتوان محیطی به شدت دکوراتیو و خاص تجربه کرد و از آن لذت برد.

 

رنگ های محبوب دکوراسیون اتاق نوزاد دختر

رنگ های محبوب دکوراسیون اتاق نوزاد دختر

رنگ‌های محبوب برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر، معمولا شامل طیفی از رنگ های بسیار زنانه، لطیف و جذاب است. شما میتوانید با مشاهده رنگ های محبوب در این مدل دیزاین، فضایی دلپذیر و خاص ایجاد کنید و از جزییات آن لذت ببرید. معمولا رنگ های محبوب دکوراسیون اتاق نوزاد دختر، در تم های دکوراتیو آن دیده می‌شود و همه چیز رنگ و بویی دخترانه دارد. در این بخش به گزیده‌ای از رایج ترین رنگ های محبوب برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر اشاره می‌نیم.

  • صورتی: رنگ صورتی یکی از محبوب‌ترین رنگ ها برای اتاق نوزاد دختر است. از صورتی روشن تا رنگ‌های متنوع در همین طیف می‌توانند به عنوان گزینه‌ای مطلوب مورد توجه قرار گیرند.
  • بنفش: رنگ بنفش به عنوان رنگی آرامش‌بخش و دخترانه شناخته می‌شود. به همین دلیل استفاده از آن در این فضا ایده به شدت جذابی است.
  • آبی آسمانی: آبی آسمانی یک رنگ آرام و زیباست که به عنوان یک گزینه خوب برای دیوارها یا ملحفه‌های اتاق نوزاد دختر مدنظر قرار می‌گیرد.
  • سبز: رنگ سبز طیف‌های گوناگونی دارد، معمولا سبز پاستلی ایده جذابی برای یک فضای دخترانه و شیک محسوب می‌شود.
  • زرد پررنگ: زرد پررنگ یک رنگ زنانه و شاداب است که می‌تواند به عنوان بخش مهمی از دکوراسیون اتاق نوزاد انتخاب شود و فضا را به شکل شگفت انگیزی تغییر دهد.
  • نقره‌ای: رنگ نقره‌ای یا خاکستری می‌تواند یک زمینه نیوترال و شیک برای اجرای این مدل دکوراسیون همراه با المان های رنگی در یک تم مشخص ایجاد کند که به شدت میتواند نتیجه مطلوبی داشته باشد.
  • طلایی: رنگ طلایی گرم می‌تواند به عنوان یک نقطه تاکیدی در دکوراسیون اتاق نوزاد دختر مورد توجه قرار گیرد.

یادتان باشد که هر چه زیبایی این رنگ‌ها بیشتر باشد، باز هم ضرورت ترکیب رنگ‌ها احساس می‌شود. شما میتوانید براساس توجه به هارمونی رنگ و طرح ها، فضای بی نظیری را خلق کنید.

 

رنگ های محبوب دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

رنگ های محبوب دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

رنگ‌های محبوب برای دکوراسیون اتاق نوزاد پسر، کمی متفاوت‌تر از رنگ‌های دخترانه است. هرچند رنگ‌های چندان جنسیتی نیستند و شما میتوانید هوشمندانه براساس سلیقه شخصی از هرکدام این رنگ‌ها کمک بگیرید تا فضای دکوراسیون اتاق نوزاد را متناسب با سلیقه شخصی اجرایی کنید. در این بخش به بررسی رنگ‌های محبوب پسرانه اشاره می‌پردازیم.

  • آبی نافی دریایی: آبی دریایی یکی از رنگ های محبوب برای اتاق نوزاد پسر است. شما میتوانید با طیف های گوناگون و فرم های مختلف این رنگ، فضای دلپذیری را خلق کنید و از آن لذت ببرید.
  • سبز: رنگ سبز نسبت به یک رنگ جذاب و زنده مشهور است. شما میتوانید از این رنگ دلپذیر برای ایجاد فضای خاص در اتاق استفاده کنید. این رنگ همراه با طرح‌های دوست داشتنی دیگر و رنگ‌های مکمل میتواند فضایی خاص را خلق کند که از دیدن آن لذت ببرید.
  • خاکستری: رنگ خاکستری یک رنگ خنثی و جذاب است که پتانسیل ترکیب با بسیاری از رنگ ها را دارا است. شما میتوانید به راحتی از طریق این مدل رنگ ها، حس و حال خاصی را به اتاق خواب نوزاد اضافه کنید.
  • زرد: رنگ زرد یک رنگ خنثی و شاداب است. استفاده از این رنگ جذاب در محیط اتاق خواب نوزاد میتواند فضایی دلپذیر و شیک ایجاد کند. شما در این فضا میتوانید حس و حال خاصی را خلق کنید و با تلفیق هوشمندانه، زیبایی آن را چند برابر کنید.
  • نارنجی: استفاده از رنگ نارنجی برای پسر بچه ها یک گزینه جذاب است. شما میتوانید با انتخاب یک رنگ شاد و پرانرژی، فضای خاصی را ایجاد کنید. معمولا رنگ نارنجی همراه با یک رنگ خنثی استفاده میشود تا محیطی زیبا را خلق کند.

 

نکات دکوراسیون اتاق نوزاد

رنگ های محبوب دکوراسیون اتاق نوزاد دختر

دکوراسیون اتاق نوزاد، باید با دقت و توجه زیادی اجرایی شود. شما میتوانید با دیزاین دکوراسیون اتاق نوزاد، فضای دلپذیری را ایجاد کنید. اما توجه به همین جزییات نیازمند آگاهی از اصول و نکات طراحی و اجرا است. به همین دلیل باتوجه به نیاز، سلیقه و جزییات این‌چنینی میتوانید دست به انتخاب بزنید. در این بخش نکات مهم دکوراسیون اتاق نوزاد را مطالعه خواهید کرد.

  1. رنگ‌ها و الگوها: انتخاب رنگ‌های ملایم و طبیعی برای اتاق نوزاد بهترین گزینه است. شما میتوانید با این رنگ ها استایل بی نظیری را خلق کنید و از جزییات موجود در اتاق، بدون شلوغی و کلافگی لذت ببرید.
  2. حفظ سادگی: در تزئین اتاق نوزاد، باید سادگی را اولویت قرار دهید. شما میتوانید با افزودن لوازم کاربردی به این سبک دکوراسیون، محیط بی نظیر و جذابی را خلق کنید اما شلوغی خاصی را رقم نزنید تا آرامش فضای این اتاق را حفظ کنید.
  3. دکوراسیون ایمن: شما باید در محیط زندگی کودکان، دکوراسیونی شیک و خاص ایجاد کنید تا بدون نگرانی امکان زندگی کودک در این فضا فراهم باشد. دکوراسیون ایمن شامل وجود اشیا ایمن و سطوح بدون لبه است!  یادتان باشد که هیچ چیزی نباید در این اتاق قابل بلعیدن باشد!
  4. تزئینات دیواری ایمن: فضای اتاق نوزاد باید پر از امنیت باشد! استفاده از تزیینات دیواری باید با مهار کامل انجام شود. استفاده از اشیا خطرناک و اکسسوری های پر خطر که امکان آسیب را ایجاد کند، به شدت منع می‌گردد.
  5. روشنایی مناسب: فضای اتاق نوزاد باید روشنایی مطلوبی داشته باشد. فضای اتاق باید پر از المان های نورانی ملایم باشد. به این ترتیب میتوانید روشنایی خوبی را خلق نمایید و محیط را برای استراحت و خواب کودک ایجاد کنید
  6. تجهیزات مراقبتی: تهیه و آماده‌سازی تجهیزات مراقبتی در اتاق کودک به شدت اهمیت دارد. وجود این لوازم به شما کمک می‌کند تا بتوانید تجربه بهتری از بچه داری ایجاد کنید.
  7. فضای بازی مناسب: در نظر داشته باشید که اتاق نوزاد تنها مربوط به بخش نوزادی او نیست! شما باید امکاناتی را پیش بینی کنید که نوزاد به کمک آن ها میتواند تجربه تحرک، بازی و جنب و جوش را برای نوزاد ایجاد نمایید.
  8. امکان نظافت: یادتان باشد که در فضای اتاق نوزاد باید امکان نظافت را فراهم کنید. نظافت اتاق نوزاد به شدت اهمیت دارد و شما باید فضا و متریال هایی را برای این دکوراسیون انتخاب کنید که به راحتی قابل نظافت باشد.
  9. تهویه مناسب: شما باید برای اتاق نوزاد تهویه مناسبی را فراهم کنید. به این ترتیب میتوانید خیلی راحت خواب آسوده ای را برای نوزاد فراهم کنید.

 

کلام آخر

آیا شما هم عاشق دکوراسیون اتاق نوزاد هستید؟ قطعا با ورود یک عضو جدید به خانواده، همه چیز برای فراهم کردن آرامش مدنظر قرار می‌گیرد. شما باید برای دکوراسیون اتاق نوزاد، فکر کنید و برنامه ریزی دقیقی را اجرا نمایید. با کمک نکاتی که در بالا اشاره شد، به شما کمک می‌کند تا بتوانید محیط بی نظیری را برای نوزادتان فراهم کنید.

ایده شما برای دکوراسیون اتاق نوزاد چیست؟ نظرتان را بنویسید.
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید