30 مدل از جدیدترین درب ضد سرقت لوکس و مدرن

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

در این مقاله قصد داریم 30 مدل از جدید ترین درب ضد سرقت لوکس ترند شده مجموعه اهورا درب همراه توضیح مختصر، آن ها را معرفی کنیم که علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است و مورد پسند مشتریان و بازدید کنندگان عزیز قرار می گیرد.

در این مقاله قصد داریم 30 مدل از جدید ترین درب ضد سرقت لوکس ترند شده مجموعه اهورا درب همراه توضیح مختصر، آن ها را معرفی کنیم که علاقه مندان بسیاری پیدا کرده است و مورد پسند مشتریان و بازدید کنندگان عزیز قرار می گیرد.

درب ضد سرقت لوکس سلطنتی

یکی از پرکار ترین درب های ضدسرقت ، سبک سلطنتی می باشد که بیش ترین متعلقات و منبت کاری برای رویه درب و روکوب های خاص خود دارند. درب ضد سرقت سلطنتی دارای ظریف کاری بسیاری می باشد و همین علت باعث زیبایی خیره کننده این دسته از محصولات می شود. درب ضد سرقت سلطنتی را می توان در دسته سبک کلاسیک قرار داد.

در این سبک از چوب ها گردو ، چوب راش ، چوب بلوط استفاده می شود که چوب گردو از پراستفاده ترین چوب ها در دسته ضد سرقت سلطنتی می باشد . چند نمونه از درب ضد سرقت سلطنتی را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت لوکس سلطنتی اهورا درب

درب ضد سرقت لوکس سلطنتی اهورا درب

درب ضد سرقت لوکس چوب طبیعی

دسته دیگر از درب های ضد سرقت که با گذشت زمان و تغییر سلیقه جامعه ، هنوز مخاطبان خود را از دست نداده است درب ضد سرقت با روکش چوب طبیعی هنوز طرفداران خاص خود را دارد . در واقع می توان گفت درب های روکش چوب طبیعی که به درب ضد سرقت قهوه ای معروف هستند با گذشت زمان و مدرنیزه شدن جامعه ، خود را با سلیقه جامعه همسو کردند و خود را به طرح های مدرن نزدیکتر کرده اند. درب هایی که با ترکیب با طرح های مدرن مانند رنگ های پوششی طوسی ، مشکی یا سفید یا چوب های ترمو و شیشه سکوریت توانسته اند طرح ها بسیار زیبایی را پدید آورند که نمونه ای از این درب ها را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت لوکس چوب طبیعی اهورا درب

درب ضد سرقت لوکس چوب طبیعی قهوه ای اهورا درب
 

درب ضد سرقت سفید

رنگ سفید همیشه مورد علاقه بسیاری از مشتریان و بازدید کنندگان بوده است و درب ضد سرقت سفید هم جز پرفروش ترین درب ها از سال های گذشته در اهورا درب بوده است که یکی از مهم ترین دلیل استفاده از این رنگ قابلیت هماهنگی با دکوراسیون داخلی می باشد و به دلیل رنگ روشن خود باعث بزرگ تر دیده شدن محیط منزل می شود و جذابیت استفاده از این محصولات را بیش تر کرده است. نمونه از درب های ضد سرقت سفید را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت سفید اهورا درب


درب ضد سرقت سفید اهورا درب

درب ضد سرقت شیشه سکوریت

درب هایی که چند سالی است به خط تولید مجموعه اهورا درب اضافه شده است و بسیار مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است درب ضد سرقت شیشه ای می باشد که در مدل های مختلف و انواع شیشه های سند بلاست و طراحی شده تولید می شود که پراستفاده ترین شیشه ، شیشه سکوریت می باشد که به دلیل عایق بودن این محصول در شرایط مختلف آب و هوایی مثل تابش آفتاب و بارش باران می باشد و به راحتی می توان از این درب در فضای آزاد و بیرونی استفاده کرد.

این دسته از محصولات در دسته سبک مدرن قرار گرفته است و قابلیت ترکیب شیشه سکوریت با انواع چوب های طبیعی و ترمووود و رنگ های پوششی می باشد که همین عامل تنوع این محصولات را بالا برده است. چند نمونه از درب شیشه سکوریت را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت شیشه سکوریت اهورا درب


درب ضد سرقت شیشه ای اهورا درب

درب ضد سرقت طوسی و مشکی

رنگ های پوششی همیشه مورد و توجه و علاقه مدرن پسندان بوده است و چند سالی است که از خرید این درب ها افزایش پیدا کرده است و رنگ طوسی بعد از رنگ سفید ، رتبه دوم فروش رنگ های پوششی را به خود اختصاص داده است.

درب ضد سرقت طوسی و مشکی تولیدی اهورا درب با کیفیت رنگ پلی اورتان می باشند که وارداتی کشور ترکیه می باشد و از بهترین کیفیت رنگ موجود بازار ایران می باشد. نمونه ای از این دسته از درب را مشاهده می کنید.

درب ضد سرقت طوسی و مشکی اهورا درب

درب ضد سرقت طوسی و مشکی لوکس اهورا درب

ما در این مقاله سعی کردیم 30 مدل از پرفروش ترین و جدیدترین درب ضد سرقت لوکس و مدرن را به شما نشان دهیم و با سبک های مختلف انواع درب ها آشنا کنیم . مجموعه اهورا درب با سابقه تولید بیش از 15 سال در صنعت تولید انواع درب ساختمانی لوکس و مدرن مطابق استاندارد لازم در خدمت همه خریداران و کارفرمایان عزیز می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت درب ضد سرقت اهورا درب روی لینک کلیک کنید و یا برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان فروش با شماره زیر و آدرس دفتر مراجعه فرمایید.

شماره دفتر : 88449064-021

نشانی دفتر : خ فاطمی ، خ رهی معیری ، پ 10 ، واحد 11

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید