ایده هایی تزیین کریسمس در خانه | دکور کریسمس ۲۰۲۴ + تصاویر

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه، چند نکته و ایده وجود دارد که می تواند به شما در تزیین کریسمس در خانه زیبا کمک کند.

با نزدیک شدن به کریسمس ۲۰۲۴ ، همه افرادی که این روز را جشن می‌گیرند و حتی افرادی که دوست دارند به هر دلیلی شاد باشند، تمایل دارند تا حال و هوای جشن کریسمس را در خانه خود ایجاد کنند و هیچ چیزی جز تزئین کریسمس در خانه، نمی‌تواند این حال و هوای خاص و متفاوت را ایجاد کند. در واقع، تزیین کریسمس در خانه، یک راه فوق العاده برای پذیرش روحیه تعطیلات و ایجاد یک فضای گرم و جشن، برای استقبال از خانواده و دوستان است.

همانطور که میدانید، تزیین کریسمس، نیاز به برنامه ریزی و آماده سازی دارد، اما در اینجا چند نکته و ایده وجود دارد که ممکن است به شما در ایجاد یک کریسمس زیبا کمک کند و امیدوارم در همان زمان کمی استرس را از بین ببرید.

 

پیشنهاد مطالعه: چگونه خانه را برای کریسمس تزیین کنیم؟

 

ابتدا برنامه ریزی کرده و سپس آماده سازی کنید

تزیین کریسمس در خانه را با تصمیم گیری در مورد تم یا طرح رنگی برای دکوراسیون کریسمس خود شروع کنید. ممکن است طرفدار رنگ‌های سنتی باشید یا دوستد اشته باشید یک تغییر جذاب ایجاد کنید و رنگ‌بندی مدرن‌تری را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید رنگ‌های سنتی و مدرن را با هم ترکیب کنید و یک دکوراسیون منحصر به فرد ایجاد کنید. زیرا این کریسمس شماست تا بتوانید آن را به روش خود انجام دهید!

 

یک درخت کریسمس تهیه کنید

یک درخت کریسمس تهیه کنید

بهتر است سایز و اندازه درخت کریسمس را متناسب با فضای خود انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای خرید یک درخت واقعی برنامه ریزی کنید و از عطر کاج در سراسر خانه خود لذت ببرید یا به سراغ انتخاب یک درخت مصنوعی بروید و تا چندین سال از ان برای تزیین کریسمس خانه استفاده کنید. درخت را با ترکیبی از اکسسوری‌های مخصوص کریسمس، چراغ‌ها و حلقه گل تزئین کنید. برای اطمینان از توزیع یکنواخت تزیینات روی درخت، بهتر است ابتدا با آویزان کردن چراغ‌ها شروع کنید، در مرحله بعدی به سراغ استفاده از اکسسوری‌ها و سپس حلقه گل بروید.

 

از تاج گل و حلقه گل برای تزیین کریسمس استفاده کنید

از تاج گل و حلقه گل برای تزیین کریسمس استفاده کنید

هیچ چیز به اندازه یک تاج گل زیبا روی درب ورودی، برای پذیرایی از مهمانان و کریسمس در خانه شما مناسب و ایده آل نیست! بهتر است چند نمونه تاج گل یا حلقه گل تهیه کنید و علاوه بر ورودی، یکی دیگر (یا بیشتر) را در داخل روی دیوار، جلوی پنجره، روی شومینه و غیره آویزان کنید. همچنین می‌توانید چند تاج گل را با هم گروه کنید تا یک بیانیه واقعی داشته باشید.

راه پله‌ها، شومینه‌ها و درها را با حلقه‌های سبز، چراغ‌های رنگی یا هر دو تزئین کنید تا حال و هوای کریسمس را در تمام قسمت‌های خانه خود ایجاد کنید.

 

دکوراسیون داخلی را نیز به سبک کریسمس تغییر دهید

دکوراسیون داخلی را نیز به سبک کریسمس تغییر دهید

وقتی صحبت از تزیین کریسمس در خانه می‌شود، این تزیینات فقط محدود به درخت کریسمس نیست. مکان‌های زیادی در اطراف خانه شما وجود دارد که می‌توانید کمی شادی یا درخشش کریسمس را به آن اضافه کنید! سوسو زدن شمع‌ها در هولدرهای تزئینی برای کنسول، میز قهوه خوری یا میز ناهارخوری از جمله فضاهای عالی هستند که با تزیینات کریسمس، صحنه زیبایی را رقم می‌زنند.

به عنوان مثال می‌توانید مجموعه‌ای از خانه‌ها و کلیساهای سرامیکی تزئینی برای تزیین یک بخش از دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید. این اکسسوری‌های سرامیکی معمولا در مجموعه‌ای از اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید با قراردادن، لامپ ریسه‌ای در داخل آن، یک دهکده کریسمس چشمک‌زن ایجاد کنید.

همچنین فراموش نکنید که جوراب‌های ساق بلند را به قلاب‌هایی در کنار شومینه آویزان کنید تا توسط بابانوئل پر شود! آنها فقط برای بچه‌ها نیستند!

 

استفاده از چراغ‌ها برای تزیینات کریسمس را فراموش نکنید

استفاده از چراغ‌ها برای تزیینات کریسمس را فراموش نکنید

لامپ‌های ریسه‌ای تک رنگ یا رنگارنگ فقط مخصوص تزیین درخت کریسمس نیستند! شما می‌توانید این چراغ‌های زیبا را برای تزیین کریسمس در داخل و یا خارج از خانه نیز استفاده کنید. این لامپ‌های چشمک زن و جذاب را می‌توانید روی درختان، کنار میزها و روی طاقچه‌ها استفاده کنید. از انجایی که اکثر لامپ‌های ریسه‌ای با باتری کار می‌کنند، بنابراین شما حتی نیازی به نزدیک شدن به یک نقطه برق ندارید. بنابراین اجازه دهید تخیل شما فعال شود و بهترین فضاها برای اویزان کردن این چراغ‌ها را در خانه خود انتخاب کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: 9 ایده برای تزیین شومینه برای کریسمس

 

برای تزیین و دکوراسیون میز غذاخوری برنامه ریزی کنید

برای تزیین و دکوراسیون میز غذاخوری برنامه ریزی کنید

اگر قرار است برای جشن کریسمس، از خانواده و دوستان خود به صرف شام یا ناهار میزبانی کنید، بهتر است تزیینات کریسمس ر برای میز غذاخوری نیز داشته باشید. می‌توانید با رومیزی‌های پارچه‌ای، رومیزی و دستمال سفره یا برای گزینه‌های ساده و معمولی با رومیزی کاغذی و یا ترکیبی از هر دوی آن‌ها، همه چیز را انتخاب کنید!

بهتر است قسمت مرکزی میز غذاخوری را کاملا به سبک کریسمس تزیین کنید. ترکیبی از گلدسته‌ها، شمع‌ها، کلبه‌های سرامیکی، درختان و سایر اکسسوری‌های کریسمسی، در کنار هم فوق العاده به نظر می‌رسند. ترکیب این جزئیات در کنار گل‌های فصلی یا برگ‌های سبز، می‌تواند تزیین کریسمس میز غذاخوری شما را چند درجه زیباتر کند.

علاوه بر این، به غذایی که قرار است سرو کنید نیز فکر کنید؛ اگر می‌خواهید غذاها را در وسط میز بچینید، این موضوع را در نظر بگیرید، ممکن است تزیینات مرکزی برایتان مناسب نباشد، اما همیشه می‌توانید یک تزیین کوچک در هر قسمت قرار دهید. به عنوان مثال می‌توانید دستمال سفره را به سبک کریسمسی انتخاب کنید و اطراف میز غذاخوری را با لامپ ریسه‌ای روشن کنید تا جلوه زیباتری پیدا کند.

 

به بسته بندی هدایای کریسمس فکر کنید

به بسته بندی هدایای کریسمس فکر کنید

قرار دادن هدایای مختلف با بسته بندی‌های زیبا و خیره کننده، نه تنها تزیین کریسمس را کامل می‌کند بلکه زیبایی منحصر به فردی را نیز در اطراف درخت کریسمس به وجود می‌آورد. بنابراین برای بسته بندی هدیه‌های کریسمس، از کاغذ بسته بندی زیبا، روبان، برچسب هدیه، کیسه‌های هدیه و هر چیزی که بسته بندی هدیه‌ها را زیباتر نشان می‌دهد، استفاده کنید. بعد از بسته بندی کردن هدایا، آنها را در اطراف درخت کریسمس بپیچید تا در شب کریسمس هیچ نگرانی لحظه آخری وجود نداشته باشد.

 

از رایحه‌های کریسمس استفاده کنید

از رایحه‌های کریسمس استفاده کنید

هیچ چیز شبیه عطر کاج نمی‌تواند خاطرات کریسمس را تداعی کند و اگر یک درخت مصنوعی دارید، می‌توانید یک شمع یا خوشبو کننده با رایحه کاج را به اتاق خود اضافه کنید. با این کار، این احساس ایجاد می‌شود که درخت کاج طبیعی را برای تزیین کریسمس استفاده کردید و حس و حال بسیار خوبی در فضای خانه ایجاد خواهد شد.

 

یک لیست پخش و موزیک مخصوص کریسمس آماده کنید

یک لیست پخش و موزیک مخصوص کریسمس آماده کنید

یک لیست پخش کریسمس بچینید. بهتر است چند موزیک و آهنگ قدیمی و مخصوص کریسمس را نیز در این لیست پخش بگنجانید. سرودهای کریسمس که همه می‌شناسند و می‌توانند همراه با آنها بخوانند، از جمله گزینه‌های بسیار عالی است تا فضای جشن و خنده فراوان را در جشن کریسمس ایجاد کند.

 

پیشنهاد مطالعه: تزیین درخت کریسمس با وسایل دور ریختنی و ساده

 

ایده هایی برای تزیین کریسمس در خانه 2024

در ادامه نمونه‌ها و ایده هایی برای تزیین کریسمس در خانه را ببینید و برای تزیین کریسمس 2024 ایده بگیرید:

ایده تزیین کریسمی برای قسمت پیشخوان آشپزخانه

 

شیک ترین ایده تزیین کریسمس برای قسمت آینه و کنسول

 

ایده تزیین آشپزخانه برای کریسمس

 

زیباترین ایده برای تزیین خانه برای کریسمس

 

شیک ترین ایده تزیین کریسمس برای میز آرایش

 

ایده تزیین کریسمس در خانه در اطراف میز تی وی

 

ایده تزیین کریسمس برای میز غذاخوری

 

شیک ترین ایده تزیین کریسمس برای روی پیشخوان آشپزخانه

 

مدل تزیین کریسمس در اطراف شومینه

 

تزیین کریسمس برای قسمت ورودی خانه

 

تزیین کریسمس برای قسمت روشویی در سرویس بهداشتی

 

شیک ترین ایده تزیین خانه برای کریسمس

 

ایده تزیین کریسمس در خانه لوکس و زیبا

 

ادیه تزیین پنجره ها برای کریسمس

 

ایده تزیین شومینه برای کریسمس

 

تزیین فضای نشمین برای کریسمس

 

کلام آخر

با در نظر گرفتن این نکات، برنامه ریزی خرید و تزئینات کریسمس را انجام دهید و وقتی کریسمس فرا رسید، آماده لذت بردن از آن باشید. به یاد داشته باشید که مهمترین چیز در مورد تزئین کریسمس در خانه این است که از آن لذت ببرید و خانه‌ای دنج و دلپذیر برای خود و عزیزانتان ایجاد کنید تا در فصل تعطیلات از آن لذت ببرید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید