بهترین شیرآلات آشپزخانه را از کجا بخریم؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه نه تنها با این نکات، بلکه با معتبرترین مرکزی که می‌توانید این محصولات را از آن تهیه کنید آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

این روزها با توجه به زیاد شدن تعداد تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان شیرآلات آشپزخانه، پیدا کردن یک مرکز معتبر که بهترین شیرآلات آشپزخانه را با کیفیت معتبر و استاندارد و قیمت مناسب عرضه کند به کاری دشوار تبدیل شده است. در خرید شیرآلات آشپزخانه نه تنها جنبه زیبایی بلکه جنبه‌های فنی و کاربردی نیز حائز اهمیت است؛ در نتیجه باید در زمان انتخاب نهایت دقت را داشت. مجموعه کالا شهر مفتخر است که این محصولات را با درجه کیفی عالی به شما عزیزان عرضه کند.

اما آنچه که اهمیت دارد این است که خریداران در زمان ثبت سفارش با مهم‌ترین نکات خرید شیرآلات باکیفیت آشنا باشند تا بتوانند بهترین نوعِ این محصولات را برای منازل خود خریداری کنند. در ادامه نه تنها با این نکات، بلکه با معتبرترین مرکزی که می‌توانید این محصولات را از آن تهیه کنید آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

 

بهترین شیرآلات آشپزخانه؛ یکی از دغدغه‌های بانوان!

همان‌طور که می‌دانید خانم‌ها بیش‌ترین زمان را در آشپزخانه می‌گذرانند و علاوه بر لوازم آشپزخانه، کیفیت بالای شیرآلات آشپزخانه نیز برای آنان اهمیت زیادی دارد. با توجه به این موضوع و داشتن آشپزخانه‌ای استاندارد، لازم است با نکات خرید شیر آلات آشنایی کامل داشته باشید. شیر آلات به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات در آشپزخانه محسوب شده و فاکتورهای مهمی بر کیفیت این محصولات تأثیرگذار هستند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

5 مورد از مهم‌ترین نکات خرید بهترین شیرآلات آشپزخانه

1. توجه به جنس شیر آلات

اکثر شیرآلات در فرآیند تولید از آلیاژ شمش برنج بهره می‌برند که مطابق با سازمان استاندارد ایران حدوداً 58 الی 60 درصد این ترکیب مس و مابقی روی و سایر ناخالصی‌های مجاز است. همچنین، میزان سرب موجود در بهترین شیرآلات آشپزخانه نباید بیش از 5/2 درصد باشد؛ زیرا بیش از این مقدار برای سلامتی مضر خواهد بود. اگر قصد خرید سینک و سایر شیر آلات آشپزخانه را دارید، کالا شهر مفتخر است که این محصولات را با ترکیبات استاندارد و بدون این که کوچک‌ترین ضرری برای سلامتی مصرف‌کنندگان داشته باشد ارائه کند.

2. قیمت شیرآلات آشپزخانه؛ ارزان یا گران؟

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان خرید بهترین شیرآلات آشپزخانه در نظر داشته باشید، این است که قیمت تمام شده این محصولات مطابق با کیفیت محصول تعیین می‌شود؛ یعنی اگر شیرآلات مورد نظر در کنار کیفیت بالا دارای مشخصات فنی و کاربردی عالی و همچنین ظاهری لوکس باشد، طبیعتاً قیمت آن در مقایسه با نمونه‌های معمولی‌تر بیش‌تر است. با این حال لازم است بدانید که شیرآلات آشپزخانه دارای انواع متنوعی بوده که هر کدام از آن‌ها قیمت خاص خودشان را دارند. پیشنهاد ما این است که سری به کالاشهر خاوران بزنید و از محصولات موجود دیدن کرده و مطابق با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، خرید کنید.

3. شیرآلات توکار یا روکار

یکی دیگر از موارد حائز اهمیت در زمان خرید بهترین شیرآلات آشپزخانه این است که بدانید آیا به دنبال خرید شیرآلات روکار هستید یا توکار؟ در حالت کلی، شیرآلات ساختمانی و بهداشتی به دو دسته روکار و توکار بر حسب محل نصب دسته‌بندی می‌شوند. شیرآلات روکار از جمله انواع رایجی بوده که بر روی دیوار یا سینک روشویی یا ظرفشویی نصب می‌شوند و بدنه و سایر اجزای آن‌ها به طور کامل در دسترس و قابل مشاهده است. در مقابل شیرآلات توکار به نوعی بوده که بخش اصلی آن در داخل دیوار نصب خواهد شد و مشهود نیست. در حالت کلی شیرآلات توکار زیباتر هستند و باعث می‌شوند که آشپزخانه شما ظاهری مینیمال و منظم‌تر به خود بگیرد، اما توجه داشته باشید که این مدل شیرآلات در کنار این که قیمت بالاتری دارند، هزینه نصب آن‌ها نیز بیش‌تر است.

شیرآلات اشپطخانه

4. توجه به گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید در زمان خرید شیر آلات به آن توجه داشته باشید، گارانتی و خدمات پس از فروش است. مجموعه کالا شهر خاوران مفتخر است در کنار ارائه خدمات گارانتی مجزا و پشتیبانی مستقیم، این محصولات را با قیمتی مناسب به شما عزیزان عرضه کند. از خرید سینک آشپزخانه گرفته تا محصولات پرکاربرد دیگری نظیر کاشی و سرامیک، کابین روشویی و همچنین انواع کالای آشپزخانه مثل انواع هود مورب، هود شومینه‌ای، هود زیر کابینتی، انواع گازهای رو کابینتی، انواع فرهای تمام گازی، انواع سینک فانتزی، روکار، توکار، گرانیتی و... در فروشگاه کالا شهر با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت و همچنین تضمین اصالت کالا عرضه می‌شود.

5. برند تولیدکننده شیرآلات آشپزخانه

از دیگر موارد مهم اعتبار برند تولیدکننده شیرآلات آشپزخانه بوده که تضمینی بر کیفیت بالای تجهیزات مذکور است. شما می‌توانید انواع شیرآلات آشپزخانه را از برندهای معروف و معتبری نظیر آلتون، درسا، بیمکث، استیل البرز، پرنیان استیل، ماگما استون، ایلیا استیل، نگین الماس، کن و داتیس به همراه ضمانت اصالت کالا و کیفیتی بی‌نظیر از مجموعه نمایشگاهی و فروشگاهی کالا شهر با بهترین قیمت تهیه کنید.

کالا شهر؛ معتبرترین مرکز خرید بهترین شیرآلات آشپزخانه

خرید شیرآلات آشپزخانه و نصب آن یکی از دغدغه‌های اصلی در منازل و ساختمان‌های مختلف به حساب می‌آید؛ چرا که این تجهیزات نقش کلیدی در خانه‌های ما ایفا می‌کنند و اگر کیفیت مناسبی نداشته باشند به مرور زمان دچار خرابی شده و دردسرهای زیادی را به وجود می‌آورند. فروشگاه کالا شهر به عنوان یکی از معتبرترین مراکز عرضه کالاهای کاربردی در طیف گسترده مفتخر است با تکیه بر رضایت مشتریان گرامی در کارنامه فعالیت خود انواع شیرآلات آشپزخانه اعم از هود، فر، سینک و... را از برندهای معتبر و خوش‌نامی همچون آلتون، درسا، بیمکث، استیل البرز، پرنیان استیل، ماگما استون، ایلیا استیل، نگین الماس، کن و داتیس به شما عزیزان با مناسب‌ترین قیمت عرضه کند.

فروشگاه کالا شهر همواره در نظر دارد که محصولاتی مطابق با استانداردهای روز به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. در این راستا ضمن افزایش تنوع کالاهای معتبر همواره در مسیر توسعه بستر فروش آنلاین نیز فعالیت می‌کند. این مژده را به شما عزیزان می‌دهیم که خدمات حمل و نقل کالا به صورت استاندارد و ارسال رایگان محصولات نیز در برنامه‌های آتی کالا شهر قرار دارد. برای بازدید از بهترین شیرآلات آشپزخانه و سایر محصولات موجود در کالا شهر پیشنهاد می‌شود به وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره‌ 02135004444 تماس حاصل فرمایید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید