معرفی بهترین برنامه برای فایل یابی املاک + ویدیو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

قوی‌ترین سامانه فایلینگ در کشور متعلق به آقای املاک است که می‌تواند با مدیریت یکپارچه پنل کاربری آنها، به مشاوران این اجازه را بدهد تا به فایل‌ها دسترسی پیدا کنند و حتی بتوانند شماره تماس خود، خریداران، فروشندگان، مستاجران و صاحب خانه ها را اضافه کنند.

مدیریت و سازماندهی آگهی های ملکی برای تمام مشاوران املاک بسیار حائز اهمیت است. در جوامع امروزی که بیشتر افراد از پیشرفت فناوری آگاه هستند از مشاوران املاک خود بیش از کاغذهای نامرتب و پرونده های پر از نسخه انتظار دارند. بیشتر مشاوران املاک حتی مشاوران املاک حرفه ای نیز دغدغه سازماندهی و مدیریت فایل های خود را دارند، شاید دغدغه آنها به این دلیل باشد که هنوز از مزایای فایل یابی املاک بی خبرند. افراد باتجربه و متخصص در حوزه املاک به خوبی می دانند که یکی از ابزارهای مورد نیاز آژانس ها و مشاوران املاک در اختیار داشتن فایل قوی و حرفه ای است و توانایی سازماندهی مداوم فایل های املاک یک راز حیاتی برای موفقیت شغلی آنها محسوب می شود.

احتمالاً از خود پرسیده اید که آیا راه آسان تری برای مدیریت همه فایل ها و اسناد وجود دارد؟ باید بگوییم بله. وبسایت آقای املاک علاوه بر فعالیت در زمینه خرید و فروش در مناطق مختلف کشور مانند خرید آپارتمان در فرمانیه ،رهن و اجاره ملک و همچنین طراحی پنل آقای مشاور (ویژه آژانس ها و مشاوران املاک) و طراحی آقای پروژه (ویژه معماران و سازندگان)، در آینده ای نزدیک یک ابزار تخصصی به نام آقای فایلینگ جهت رفع مشکلات دفاتر املاک و مشاوران املاک طراحی خواهد کرد.

شما با ثبت نام در آقای فایلینگ می‌توانید به همه فایل‌های مشتریان دسترسی پیدا کرده و تغییرات شماره تماس آنها را در پروفایل خود قرار دهید. یکی از نیازهای اصلی مشاوران و آژانس‌های املاک این است که فایل‌های جدید و شخصی داشته باشند. آقای فایلینگ به عنوان کامل‌ترین سامانه ارائه فایل‌های جدید و شخصی، این مشکل مشاورین املاک را نیز برطرف خواهدکرد. مشاوران در آقای فایلینگ می‌توانند بعد از خرید پکیج‌ها، فایل‌هایی که انتخاب کرده اند را از طریق پنل آقای مشاور برای مشاورانی که تحت پوشش آنها قرار دارند، ارسال نمایند.

فایل املاک

قوی‌ترین سامانه فایلینگ در کشور متعلق به آقای املاک است که می‌تواند با مدیریت یکپارچه پنل کاربری آنها، به مشاوران این اجازه را بدهد تا به فایل‌ها دسترسی پیدا کنند و حتی بتوانند شماره تماس خود، خریداران، فروشندگان، مستاجران و صاحب خانه ها را اضافه کنند. حتی می‌توانند متن‌های تخصصی خود را ویرایش کنند و در آقای املاک به ثبت برسانند.با استفاده از این فایل‌ها، مشتریان نیز می‌توانند با شماره‌های تماس مشاوران ارتباط برقرار کنند.

 

بررسی انواع برنامه فایل یابی املاک

نرم افزار آقای فایلینگ تمامی داده ها و اطلاعات معاملات را به خوبی سازماندهی خواهدکرد و به راحتی در دسترس مشاوران و آژانس های املاک قرار خواهد داد، مشاوران می توانند از طریق آقای فایلینگ خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند از طرفی مدیران املاک می توانند اطمینان حاصل کنند که معاملات بدون مشکل و به موقع بسته می شوند .

از مزایای دیگر استفاده از آقای فایلینگ می توان به کاهش فضای ذخیره سازی، یافتن اطلاعات مورد نیاز بسیار آسان، سازماندهی بهتر سوابق اشاره کرد. روزهای جستجوی پرونده های شما به پایان خواهد رسید. نرم افزار آقای فایلینگ فرآیند کار شما را سرعت می بخشد، در وقت شما صرفه جویی می کند و از طرفی بسیار مقرون به صرفه است. پیاده سازی فایل های شما توسط این نرم افزار بسیار آسان است و فقط چند دقیقه طول می کشد. در نتیجه شما در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد!

به گزارش حسابیز ؛نرم افزار مشاور املاک برای کمک به مشاوران املاک در تمام فعالیت‌هایشان طراحی شده است. این فعالیت‌ها می‌تواند شامل سازماندهی و متمرکز کردن اطلاعات تماس، بازاریابی خود و برندشان، حفظ نبض در بازار مسکن محلی و ملی، فهرست کردن املاک و بستن معاملات باشد. هدف اصلی نرم‌افزار املاک و مستغلات، کمک به آسان‌‌ترکردن، منظم‌تر و سازمان‌دهی‌شده‌ بهتر کارهای مشاورین املاک است.

بسیاری از مشاوران املاک مدیریت و پیاده سازی سیستم های فایل یابی موثر را دشوار می دانند. این درحالیست که امروزه اسناد مورد نیاز و وظایف مرتبط اغلب در تعدادی از سیستم عامل های آنلاین، برنامه های تلفن همراه وجود دارد. 

نرم افزار مدیریت آگهی های ملکی (فایل) به آژانس ها و مشاوران املاک کمک می کند تا روند کاری بهتری داشته باشند. شما به عنوان یک مشاور املاک به افراد زیادی کمک می کنید تا "خانه رویایی" خود را پیدا کنند،در نتیجه با داشتن یک نرم افزار مدیریت اسناد املاک و مستغلات، برای انجام این کار نیازی به کاغذبازی در دفتر کار خود ندارید.

با فروش املاک و مستغلات، حجم زیادی از اسناد و مدارک به وجود می آید. احتمالاً انبوهی از پرونده‌هایی در اختیار دارید که تمام اسناد لازم برای انجام تجارت املاک را در خود جای داده است. منظم ماندن، یافتن به موقع اسناد، و اطمینان از همراه داشتن تمام اوراق مناسب هنگام نشان دادن خانه می تواند کار پیچیده ای باشد.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید