انتخاب پنجره دو جداره با قیمت مناسب در بازار

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
تعداد رای‌دهندگان:
۴
۵

عوامل مختلفی بر قیمت پنجره دو جداره تاثیر دارند که در ادامه به این عوامل اشاره کردیم.

امروزه استفاده از درب و پنجره های دوجداره در ساختمانها افزایش یافته است، کاملا مشخص است که به دلیل مزیت هایی که این نوع پنجره ها نسبت به پنجره های معمولی دارند استفاده از آنها نسبت به گذشته بیشتر شده است. اگر میخواهید در مورد قیمت پنجره های دو جداره اطلاعات مفیدی بدست بیاورید با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.
نکته کلی در مورد قیمت پنجره های دو جداره این است که در این مطلب نمیتوان قیمت مشخصی برای این نوع پنجره ها ارائه کرد زیرا عوامل مختلفی بر قیمت پنجره دو جداره تاثیر دارند.

 

عوامل تاثیرگذار روی قیمت پنجره دوجداره

  • نوع و کیفیت پروفیل: در ساخت پنجره های دو جداره از انواع پروفیل استفاده میشود که هر کدام قیمت متفاوتی دارد.

 

  • شیشة به کار رفته در پنجره دو جداره: برحسب کیفیت و ضخامت جداره و حتی طرح دار یا ساده بودن شیشه، قیمت پنجره های دو جداره متفاوت خواهد بود.

 

  • متراژ یا ابعاد پنجره: یکی از عواملی که تاثیر زیادی روی قیمت نهایی دارد متراژ پنجره است کاملا مشخص است که در ابعاد بالاتر، میزان متریال مصرفی برای ساخت پنجره یو پی وی سی و میزان نصب یراقآلات بیشتر میشود بنابراین هزینة ساخت و نهایتا قیمت پنجره بالاتر خواهد بود.

 پنجره دوجداره

  •  تعداد لنگه پنجره دو جداره: یکی دیگر از عواملی که باعث تفاوت قیمت پنجره ها میشود تعداد لنگه ها و داشتن کتیبه در پنجره ها است. هر چه تعداد لنگه های پنجره بیشتر باشد، هزینه پنجره بیشتر خواهد شد.

 

  •  بازشوی پنجره دو جداره: بازشوی پنجره ها ممکن است یک طرفه، دو طرفه وکشویی باشد که هر کدام از آنها قیمت خاص خودشان دارند. پنجره های دو طرفه و کشویی معمولا قیمت بالاتری دارند.

 

  • برند و جنس یراق آلات: یراق آلات نیز با توجه به برند و کیفیت، قیمتهای متفاوتی دارند که طبق سلیقه و سفارش مشتری روی پنجره ها نصب میشوند. اگر قرار است که پنجره زیاد باز و بسته شود بهتر است که از یراق آلات با کیفیت و برند معتبر برای پنجره استفاده شود.

 

ساخت و تولید پنجره با کیفیت

نگین البرز، به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینه تولید و ساخت در و پنجره دو جداره فعالیت میکند؛ این مجموعه با سابقهای درخشان همچنان در مسیر توسعه این صنعت گام بر میدارد. هدف این تولیدکننده در و پنجره دو جداره این است که با ساخت و تولید پنجره های با کیفیت و مطابق با سفارش مشتری، رضایت آنها را جلب نماید و تجربه یک خرید راحت را برای مشتریان خود رقم بزند.
اگر قصد دارید که از یک شرکت معتبر، درب و پنجره دوجداره موردنیاز برای ساختمان خودتان را سفارش بدهید میتوانید با کارشناسان فروش شرکت نگین البرز تماس بگیرید. کارشناسان شرکت نگین البرز آماده پاسخگویی به سوالات شما، مشتریان عزیز هستند. با اطلاع دقیق از انواع پنجرههای دوجداره و قیمت آنها میتوانید برای ثبت سفارش و خرید پنجره مورد نظرتان اقدام کنید.

 

خرید پنجره دوجداره با شرایط اقساط

شرکت نگین البرز، تسهیلات ویژهای برای مشتریان در نظر گرفته است، شما میتوانید با شرایط اقساطی و با خیالی آسوده پنجرههای موردنیاز برای ساختمانتان را خریداری و نصب کنید. با تماس و مشاوره با کارشناسان این شرکت میتوانید از شرایط اقساطی و نحوة پرداخت آن مطلع شوید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید