مدل‌ های چیدمان جهیزیه عروس ۱۴۰۲

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱۰
۳.۹

بهترین و شیک‌ترین تزیینات و چیدمان جهیزیه عروس سال 2022. در این مقاله 40 نوع از برترین و جدیدترین دکوراسیون جهیزیه عروس را مشاهده می‌کنید.

  • اگر در حال خرید جهیزیه هستید؛
  • اگر قصد چیدن لوازم جهیزیه عروس را دارید؛
  • اگر برای خرید جهیزیه و مدل لوازم جهیزیه کنجکاو هستید؛

در این مقاله همراه ما باشید. اکثر عروس خانم‌ها در چیدمان مبلمان خود در خانه دچار مشکل هستند! باید توجه داشته باشید، علاوه بر هزینه و کیفیت اسباب‌‌اثاثیه و مبلمان، رنگ و طرح آن‌ها مهم است. چیدمان جهیزیه عروس به سبک ایرانی گاهی با چالش همراه است. چرا که دختر خانم‌ها هیچ تجربه‌ای از زندگی و چیدمان خانه ندارند. به همین دلیل گاهی هزینه های زیادی برای خرید جهیزیه صرف می‌شود اما نتیجه نهایی بعد از چیدمان جهیزیه عروس به سبک ایرانی، اصلا جذاب نیست. در چیدمان و دکوراسیون منزل عروس مهم نیست خانه شما بزرگ است یا کوچک! مبلمان، گرانقیمت هستند یا خیر! بلکه اگر شما وسایل را مطابق سلیقه خود و متناسب با یکدیگر خریده باشید. با رعایت چیدمان صحیح، شیک‌ترین منزل را خواهید داشت. یکی از کارهای جذاب و هیجان‌انگیز ((چیدمان جهیزیه عروس)) است. که معمولا اکثر خانم‌های ایرانی، علاقه بسیاری برای طراحی آن دارند!

ما در این مقاله، 40 نمونه از تصاویر شیک‌ترین جهیزیه عروس را برایتان قرار داده‌ایم تا به کمک آن بهترین چیدمان را در منزل جدید داشته باشید.

با ما همـراه شوید.

 

جهیزیه عروس ایرانی در آشپزخانه عروس

چیدمان جهیزیه عروس

تصویر یک (جدیدترین و جذاب ترین چیدمان آشپزخانه عروس با کابینت‌های جذاب آبی رنگ و شلف های تزیینی شلوغ مطابق با دیزاین آشپزخانه شلوغ اروپایی)

 

چیدمان شیک‌ ترین جهیزیه عروس

تصویر دو (شلوغ ترین و نامناسب ترین چیدمان آشپزخانه عروس با متراژ کم و لوازم بسیار زیاد چیده شده بر روی کانتر و کابینت های موجود در آشپزخانه)

 

چیدمان جهیزیه عروس 2020

تصویر سه (جذاب ترین و خاص ترین ایده چیدمان آشپزخانه عروس 2022 با چیدن منظم لوازم پخت و پز و ابزار آلات موجود در جهیزیه بر روی گاز و کابینت های مجاور)

 

چیدمان جهیزیه عروس شیک و زیبا

تصویر چهار (رایج ترین ایده چیدمان جهیزیه عروس به رنگ قرمز با استفادهاز چیدن لوازم پذیرایی بر روی کانتر آشپزخانه و نمایش لوازم و ابزار آلات جهیزیه)

 

چیدمان آشپزخانه عروس

تصویر پنج (باکلاس ترین و لوکس ترین ایده چیدمان آشپزخانه عروس به سبک مدرن و رنگ روشن با استفاده از شلف دیواری چوبی و یراق آلات ست با گاز آشپزخانه )

 

چیدمان آشپزخانه عروس 2020

تصویر شش (چیدمان شلوغ و خاص آشپزخانه عروس با طرح‌های گلدار مطابق با اصول چیدمان خانه های سنتی اروپایی و انگلیسی به همراه شلف تزیینی ظروف جهیزیه)

 

چیدمان آشپزخانه عروس لوکس و شیک

تصویر هفت (زیباترین و خاص ترین ایده دکوراسیون آشپزخانه عروس با سبک ساده چیدمان برخی لوازم خریداری شده در حد کاربرد بر روی گاز و کابینت های آشپزخانه)

 

چیدمان دکوراسیون آشپزخانه عروس 2020

تصویر هشت (جدیدترین و شیک ترین ایده چیدمان دکوراسیون آشپزخانه عروس به رنگ تیره و شیک با استفاده از لوازم کاربردی و گلدان گل رز قرمز)

 

دکوراسیون آشپزخانه عروس

تصویر نه (جدیدترین و خاص ترین ایده چیدمان دکوراسیون آشپزخانه عروس 2022 با کمک لوازم پخت و پز چیده شده بر روی گاز و کابینت های کناری)

 

دکوراسیون آشپزخانه عروس 2020

تصویر ده (لوکس ترین و جذاب ترین ایده دکوراسیون جهیزیه عروس با شیک‌ ترین چیدمان بدون چیدن تمامی لوازم خریداری شده بر روی کانتر و کابینت آشپزخانه)

 

جهیزیه عروس شیک در اتاق نشیمن عروس

خرید مبلمان یکی از خریدهای مهم در جهیزیه عروس محسوب می‌شود. معمولا نوع مبلمان بر اساس دکوراسیون مورد علاقه تعیین می‌شود. برای دکوراسیون مدرن از مبلمان راحتی و مبلمان مدرن استفاده می‌شود و برای دکوراسیون کلاسیک از مبلمان استیل و نیمه استیل استفاده می‌شود. چیدمان جهیزیه عروس در خانه کوچک باید با درنظر گرفتن محدودیت متراژ در زمان خرید مبلمان صورت بگیرد. زمانی که فضای محودی دارید، باید حتما از خرید مبلمان استیل و مبل بزرگ صرفه‌نظر کنید. خرید مبل بزرگ فضای خانه را کوچک‌تر می‌کند. برای چیدمان جهیزیه عروس در خانه کوچک، باید همه چیز به جا تهیه شود و لوازم اضافی مثل بوفه، میزهای کوچک و بزرگ یا لوزام بزرگ و جا گیر، اصلا مناسب نیست. در چیدمان جهیزیه عروس به سبک کلاسیک، می‌توانید از مبل استیل و نیمه استیل کلاسیک استفاده کنید. اگر محدودیت فضا دارید، انتخاب چیدمان جهیزیه عروس به سبک کلاسیک اصلا پیشنهاد نمی‌شود. سعی کنید باتوجه به نیازتان مبلمان را تهیه کنید.

 

حتما بخوانید: مهمترین نکات چیدمان اتاق پذیرایی و نشیمن

چیدمان اتاق نشیمن عروس

تصویر یازده (شیک ترین و خاص ترین ایده دکوراسیون جهیزیه اتاق نشیمن خانه عروس با استفاده از مبلمان نیمه استیل و چستر آبی با ترکیب رنگ سفید شیک )

 

چیدمان اتاق نشیمن عروس شیک

تصویر دوازده (خاص ترین و جذاب ترین ایده چیدمان اتاق نشیمن خانه عروس با سبکی مدرن با کمک اکسسوری های ظریف و ساده به همراه مبلمان مدرن چوب و پارچه)

 

دکوراسیون اتاق نشیمن عروس

تصویر سیزده (جذاب ترین و شیک ترین ایده چیدمان و دکوراسیون اتاق نشیمن عروس با سبک روستیک به همراه مبلمان چوبی با تشکچه راحتی خز دار و لوازم چوبی ساده)

 

چیدمان اتاق نشیمن عروس 2020

تصویر چهارده (زیباترین و ایده آل ترین نحوه چیدمان دکوراسیون اتاق نشیمن جهیزیه عروس ایرانی با استفاده از فرش سنتی لاکی و مبلمان راحتی ال جمع و جور)

 

چیدمان اتاق نشیمن عروس لوکس

تصویر پانزده (خصا ترین و جذاب ترین ایده چیدمان جهیزیه عروس با مبلمانی روشن از نوع نیمه استیل و ست کردن رنگ های آبی و صورتی با پرده و پارچه مبل و کوسن)

 

چیدمان اتاق نشیمن عروس شیک و خاص

تصویر شانزده (لوکس ترین و شیک ترین ایده چیدمان جهیزیه اتاق نشیمن خانه عروس با ترکیب رنگی: صورتی، سبز، طوسی مناسب فضاهای نسبتا بزرگ و جادار)

 

اتاق نشیمن عروس 2020

تصویر هفده (جدیدترین و خاص ترین ایده چیدمان لوکس جهیزیه اتاق نشیمن عروس با استفاده از مبلمان نیمه استیل کرم رنگ با فریم چوبی سفید مناسب دیزاین خاص)

 

چیدمان و دکوراسیون اتاق نشیمن عروس

تصویر هجده (خلاقانه ترین و شیک ترین ایده چیدمان دکوراسیون خاص و شیک اتاق نشیمن با استفاده از مبلمان متفاوت و میزهای کوچک و بزرگ برای دیزاین خاص)

 

چیدمان اتاق نشیمن عروس خاص و لوکس

تصویر نوزده (شیک ترین و ساده ترین ایده چیدمان اتاق نشیمن با رنگ روشن برای خانه عروس با مبلمان ساده سفید رنگ چوبی و پارچه صورتی هماهنگ با هارمونی رنگ خانه)

 

چیدمان جهیزیه اتاق نشیمن عروس

تصویر بیست ( باکلاس ترین و شیک ترین ایده ترکیب رنگ‌های روشن در اتاق نشیمن خانه عروس با رنگ سفید، سبز، طلایی و صورتی)

 

جهیزیه عروس جدید در اتاق پذیرایی عروس

اتاق یا سالن پذیرایی معمولا در خانه‌های کوچک وجود ندارد. این سالن فضایی است که با دارا بودن میز مناسب و صندلی ناهارخوری، می‌توانید از مهمانان‌تان پذیرایی کنید. در چیدمان جهیزیه عروس به سبک اروپایی خانه های بزرگ، می‌توانید بر اساس سبک دکوراسیون یک ست کامل از میز ناهارخوری و صندلی آن را تهیه کنید تا فضایی مطلوب برای پذیرایی از مهمانان داشته باشید. اما در یک خانه با متراژ کم، چیدمان جهیزیه عروس در خانه کوچک حکم می‌کند که از میز ناهارخوری محدودی استفاده کنید و اگر فضایی مجزا برای سالن پذیرایی ندارید، حتما به کمک یک میز ناهارخوری کوچک گوشه دنج و مناسبی برای اینکار تدارک ببینید.

 

چیدمان لوکس اتاق پذیرایی

تصویر بیست و یک (خاص ترین و لاکچری ترین ایده چیدمان لوکس اتاق پذیرایی خانه عروس با استفاده از مبلمان چوبی به رنگ تیره متناسب با دیزاین سالن پذیرایی)

 

چیدمان لوکس اتاق پذیرایی عروس

تصویر بیست و دو (چیدمان اتاق پذیرایی خانه عروس به سبک کلاسیک با لوکس ترین نوع مبلمان به رنگ صدفی ست شده با بوفه همرنگ و کنسول آینه دار همرنگ)

 

چیدمان لوکس و خاص اتاق پذیرایی عروس

تصویر بیست و سه (خاص ترین و جذاب ترین ایده دکوراسیون اتاق پذیرایی خانه عروس به سبک مدرن با استفاده از لوازم لوکس و مدرن با هارمونی رنگ سفید، کرم و گلبهی)

 

چیدمان جهیزیه عروس در اتاق خواب عروس

تفاوتی ندارد که به دنبال چیدمان جهیزیه عروس در خانه کوچک باشید یا خانه بزرگی در اختیار داشته باشید، به هر حال توجه به نکات مهم در چیدمان جهیزیه عروس به سبک ایرانی می‌تواند مهم‌ترین موضوع برایتان باشد. اگر عاشق چیدمان جهیزیه عروس به سبک اروپایی هستید، باید حتما در خرید لوازم دقت کنید و از کلیشه ها فاصله بگیرید. خرید یک میز آرایش ساده با صندلی مدرن و لوکس در کنار آینه قدی با استایل خاص و دارای هارمونی با تخت خواب، یک سرویس خواب شیک و اروپایی برای شما است. اما در صورتی که چارچوب خرید سرویس خواب ایرانی به شکلی که در ذهن‌تان وجود دارد یکی از اولویت‌های شما است، با کمک عکس‌هایی که در ادامه از چیدمان جهیزیه عروس به سبک کلاسیک و مدرن وجود دارد، نکات مهم را کشف کنید.

 

جهیزیه اتاق خواب عروس

تصویر بیست و چهار (خاص ترین و لوکس ترین ایده چیدمان اتاق خواب عروس ایرانی به سبک کلاسیک با کم لوازم شیک و گران قیمت به عنوان سرویس خواب با رنگ سفید و بژ)

 

جهیزیه اتاق خواب عروس 2020

تصویر بیست و پنج (جدیدترین و خاص ترین ایده دکور اتاق خواب عروس ایرانی با ترکیب رنگی روشن به همراه دکوراسیون مدرن و تلفیقی جذاب و خاص 2022)

 

چیدمان جهیزیه اتاق خواب عروس

تصویر بیست و شش (ساده ترین و فانتزی ترین ایده چیدمان دکوراسیون خاص اتاق خواب عروس با ترکیب رنگ آبی و سرخابی 2022)

 

دکوراسیون جهیزیه اتاق خواب عروس

تصویر بیست و هفت (لوکس ترین و ساده ترین ایده چیدمان دکوراسیون اتاق خواب عروس با رنگ سال 2022 به همراه ست زیبا روتختی، تاج تخت و پرده اتاق به تابلوها)

 

جهیزیه اتاق خواب عروس شیک و لوکس

تصویر بیست و هشت (خاص ترین و شیک ترین ایده چیدمان وسایل اتاق خواب عروس با ترکیب سبک کلاسیک و ساده به همراه جدیدترین ایده استفاده از تک رنگ در دیزاین)

 

جهیزیه اتاق خواب عروس خاص و شیک

تصویر بیست و نه (جذاب ترین و خاص ترین اتاق خواب عروس شیک و لوکس به رنگ آبی ست شده با رنگ سفید و طوسی در اتاق خواب بزرگ و جذاب)

 

چدیمان شیک جهیزیه عروس 2020

تصویر سی (شیک ترین و ساده ترین ایده چیدمان جهیزیه کامل اتاق عروس با استفاده از سرویس خواب سفید با استایل کلاسیک و ترکیب رنگ صورتی پرده و روتختی)

 

جهیزیه اتاق خواب عروس ایرانی

تصویر سی و یک (جذاب ترین و شیک تریه ایده چیدمان جهیزیه اتاق عروس با چیدمانی خاص به رنگ آبی ست شده با رنگ سفید و طوسی در اتاق خواب)

 

چیدمان و دکوراسیون جهیزیه اتاق خواب عروس

تصویر سی و دو (خاص ترین و جذاب ترین ایده تزیین دکوراسیون اتاق عروس با رنگی خاص و شیک و استفاده از مبلمان ساده چوبی با اکسسوری آباژور روی میز دراور)

 

جهیزیه اتاق خواب عروس با چیدمانی شیک

تصویر سی و سه (جذاب ترین و شیک ترین ایده چیدمان اتاق عروس به سبک مینیمال و ساده با کمک اشکال هندسی روی دیوار به شکل برجسته و زیبا)

 

تزیین جهیزیه عروس

یکی از کارهایی که معمولا پیش از جشن عروسی و در زمان چیدمان جهیزیه انجام می‌شود، تزیین جهیزیه عروس است. در گذشته عده‌ای از اقدام برای مشاهده جهیزیه به منزل عروس و داماد می‌آمدند و به همین دلیل، خانواده عروس در تلاش بودند تا جهیزیه را تزیین کنند. اما خوشبختانه این روزها چنین رسمی بسیار کم رنگ شده است؛ اما عروس خانم‌ها با چیدمان مینیمال و مدرن می‌توانند ظاهر فوق العاده منظم و جذابی در کابینت‌ها ایجاد کنند. در ادامه نمونه‌هایی از انواع تزیین را خواهید دید.

 

چیدمان کابینت آشپزخانه عروس

تصویر سی و چهار (جذاب ترین و شیک ترین مدل چیدمان ظروف و کابینت آشپزخانه عروس با استفاده از طبقات طراحی شده برای درون کابینت آشپزخانه)

 

 

چیدمان میزناهارخوری خانه عروس

تصویر سی و پنج (خاص ترین و زیباترین ایده چیدمان ظروف روی میزناهارخوری خانه عروس بر روی میز چهار نفره با فرم ساده و جذاب 2022)

 

تزیین کمد دیواری عروس

تصویر سی و شش (جذاب ترین و شیک ترین ایده چیدمان کمد دیواری به کمک پتو و... و چیدمان منظم و مناسب آن در طبقات کمد)

 

دکور کمد دیواری عروس 2020

تصویر سی و هفت (ساده ترین و جذاب ترین ایده چیدمان شیک دکور کمد دیواری اتاق عروس با کمک چیدمات و مدل دار کردن ملحفه با پاپیون همرنگ ملحفه)

 

تزیین یخچال عروس با ساده‌ترین روش

تصویر سی و هشت (جذاب ترین و خاص ترین ایده میوه آرایی مناسب استفاده در یخچال عروس خانم با چیدمان داخل یخچال آشپزخانه عروس)

 

دکور حمام خانه عروس

تصویر سی و نه (جدیدترین و شیک ترین ایده دکور حمام خانه عروس با استفاده از اکسسوری های رنگ سفید و سرمه ای مناسب دیزاین فضا)

 

دکور حمام خانه عروس یک

تصویر چهل (جذاب ترین و خاص ترین ایده تزیین دکور حمام خانه عروس با وسایل تزیینی ساده و شیک به همراه حوله حمام عروس و داماد و شمع آرایی)

 

• سخن آخر

در این مقاله نمونه تصاویری از جهیزیه عروس ایرانی به همراه نمونه تصاویری از تزیین جهیزیه عروس را مشاهده کردید. فراموش نکنید که تزیینات و چیدمان جهیزیه عروس بستگی به وسایل و جهیزیه خریداری شده و فضای خانه دارد. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از یک فرد باسلیقه و ترجیحا یک دکوراسیون داخلی برای چیدمان جهیزیه عروس کمک بخواهید. یادتان باشد که برای چیدمان جهیزیه عروس به سبک اروپایی، هیچ نیازی به روبان و گل و چنین تزییناتی ندارید، کافی است همه چیز را در جای خود قرار دهید و سازمان دهی کنید.

نظرات خود را درباره مقاله "بهترین مدل‌ های چیدمان جهیزیه عروس 2022" در کامنت بنویسید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید