نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی ایندکسپو

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی (indexpo) در گالری آریانا واقع در خیابان فرشته برگزار شده‌است.

Indexpo، مخفف کلمه (Interior Design Expo) نام نمایشگاه تخصصی معماری و معماری داخلی است که با توجه به اهدافی که دارد این نام را به خود اختصاص داده است.

در این مقاله به معرفی نمایشگاه ایندکسپو پرداخته‌ایم تا در این روزهای باقی مانده با آگاهی بیشتر در آن حضور داشته باشید و لذت ببرید!

 

نمایشگاه ایندکسپو چیست؟

نمایشگاه ایندکسپو با موضوع معماری و معماری داخلی هر چند وقت یک‌بار برگزار می‌شود و برندهای مختلفی را در زمینه مبلمان، لوازم منزل و ساخت‌‌و‌ساز دور هم جمع می‌کند تا محصولاتشان را به نمایش بگذارند و به مبادله اطلاعات در زمینه تخصصی خود بپردازند. همچنین ایندکسپو برای علاقمندان به دکوراسیون، مبلمان و کسانی که به چیدمان منزل خود اهمیت می‌دهند نیز مفید است. این نمایشگاه می‌تواند تجربه‌ای کاربردی و جذاب باشد.

گروه تخصصی ایندکسپو خود را اینگونه معرفی کرده‌اند:

ایندکسپو نمایشگاهی است متفاوت، در حوزه معماری و طراحی داخلی

ایندكسپو، نمایشگاه تخصصی معماری و دكوراسیون داخلی است كه در فضای حرفه ای و مدرن برگزار می‌شود . این نمایشگاه از سال 1396 شروع به كار كرده و هدف از برگزاری آن به اشتراك گذاشتن نوآوری و ترویج همكاری بین معماران ، طراحان و برند‌های مطرح حوزه معماری و دكوراسیون داخلی می‌باشد . اما ایندكسپو هدف مهم‌تری هم دارد ، فرصت كسب تجربه و آشنایی با ایده‌های تازه.

ایندكسپو در هر دوره در حول محور ایده‌های جدید در طراحی فضاهای مختلف تمركز می‌كند و تاكنون نمایشگاه‌هایی در زمینه‌های طراحی داخلی و معماری برگزار كرده است تاكنون این نمایشگاه در باغ آریانا برگزار و به روز ترین محصولات در حوزه معماری و طراحی داخلی در آن به نمایش در آمده است.

نمایشگاه معماری ایندکسپو

تصویر یک (نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی ایندکسپو)

 

مسئول برگزاری نمایشگاه ایندکسپو چه گروهی هستند؟

گروه ایندکس‌پو! آن‌ها در برگزاری این رویداد خاص و جذاب هر بار مفاهیمی و حوزه‌هایی مشخص را در زمینه تخصصی معماری و معماری داخلی در نظر می‌گیرند و به نسبت این مفاهیم، از بین برند‌های تخصصی و تولیدکنندگان داخلی و خارجی، مواردی را برای حضور در این نمایشگاه انتخاب می‌کنند و از آن‌ها دعوت به عمل‌ می‌آورند.

به گفته گروه ایندکس‌پو :

ما در محیطی کاملا حرفه‌ای، در عین حال دوستانه و صمیمی، با حصول اطمینان از اعتبار، صحت عمل و پیشینه حرف‌ ای صدها شرکت داخلی و خارجی، اقدام به معرفی مستقیم ایشان نموده و زمینه‌ساز فعالیت گسترده نامبردگان در بخش‌های مختلف، از نما و پنجره تا مبلمان و اقلام دکوراتیو داخلی، سنگ، سرامیک و تکنولوژی‌های برتر ساختمانی می‌شویم، تا قشر حرفه‌ای و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند ضمن آشنایی با دستاوردهای نوین و مدرن امروزی، نیاز خود را در زمینه‌های مختلف تامین کرده و موجبات ارتقا سطح کیفی پروژه‌های خرد و کلان خود را فراهم آورند.

گروه معماری ایندکسپو

تصویر دو (جمعی از کارکنان گروه ایندکسپو)

 

مزایای تهیه غرفه و شرکت در نمایشگاه ایندکسپو چیست؟

نمایشگاه ایندکس‌پو فرصتی استثنایی و متفاوت برای افراد و شرکت‌های فعال در حوزه معماری و طراحی داخلی، دکوراسیون، انواع مبلمان‌های داخلی و خارجی، انواع مصالح و تجهیزات است.

ناگفته نماند که گروه ایندکس‌پو به چیدمان فضا بسیار اهمیت می‌دهد؛ مسیرهای رفت‌و‌آمد مشخصی در فضای نمایشگاه وجود دارد که به‌راحتی تمامی غرفه‌ها در معرض دید هستند و این موضوع از ویژگی‌های خوب این نمایشگاه است.

گروه تخصصی ایندکسپو می‌گوید:

نمایشگاه ایندکسپو به گونه‌ای طراحی شده تا با هر موضوع تخصصی، هزاران نفر از بهترین معماران، طراحان، سازندگان، سرمایه گذاران، صنعتگران و تجار بنام داخلی و خارجی دورهم گرد آمده تا ضمن آشنایی با محصولات جدید، نظرات خود را با یک‌دیگر مبادله و موجبات تعامل داد و ستد با یک‌دیگر را فراهم آورند.

نمایشگاه تخصصی معماری داخلی ایندکسپو

تصویر سه (غرفه مبلمان نمایشگاهی ایندکسپو)

 

موضوعات موجود در نمایشگاه ایندکسپو چیست؟

در هشتمین دوره از نمایشگاه ایندکس‌پو، غرفه‌داران در سه بخش: کانسپت، متریال و طراحی محوطه محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند. همچنین تولیدکنندگان مبلمان و لوازم منزل داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

نمایشگاه بین المللی معماری و دکوراسیون داخلی تهران (میدکس 2020)

 

چه برندهایی در این نمایشگاه حضور دارند؟

برند‌هایی مانند: مرت فر دیزاین، گونا، دریس، سیکا، راشد، پارک‌لِین و چند برند دیگر از جمله‌ تولیدکنندگانی هستند که در این نمایشگاه تخصصی حضور پیدا کرده‌اند.

هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی معماری داخلی ایندکسپو

تصویر چهار (غرفه مبلمان فضای داخلی نمایشگاه ایندکسپو)

 

تاریخ و ساعت دقیق برگزاری نمایشگاه ایندکسپو چه زمانی است؟

نمایشگاه تخصصی معماری و معماری داخلی indexpo، رویدادی 5 روزه است. از تاریخ 16 بهمن‌ماه شروع و تا تاریخ 20 بهمن ادامه دارد.

بازدید از نمایشگاه ایندکس‌پو از 11 صبح آغاز می‌شود و معمولا تا 7 بعدازظهر ادامه می‌یابد. بازدید از این نمایشگاه برای عموم با ثبت‌نام در سایت و دریافت بارکد آزاد است.

گزارش تصویری دهمین نمایشگاه میدکس تهران (2020 Midex)

 

محل برگزاری نمایشگاه ایندکسپو کجاست؟

این دوره از نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی در مجموعه فرهنگی آریانا برگزار شده‌است.

آدرس: الهیه، انتهای خیابان مریم شرقی، ابتدای خیابان فرشته، شماره 9، مجموعه فرهنگی آریانا

https://goo.gl/maps/ddMrApXW5D3gCUhz9

نمایشگاه تخصصی معماری داخلی ایندکسپو 2

تصویر پنج (فضای خارجی نمایشگاه تخصصی معماری و طراحی داخلی ایندکسپو)

 

راه های دسترسی اتوبوس‌های تندرو به نمایشگاه ایندکس‌پو

از طریق اتوبوس‌های بی آرتی، پایانه 7 ایستگاه پارک وی، به‌راحتی می‌توانید خود را به نمایشگاه برسانید. (زمان حدودی برای پیاده‌روی تا نمایشگاه 20 دقیقه است.)

نقشه دسترسی نمایشگاه تخصصی معماری ایندکسپو

تصویر شش (نقشه اتوبوسرانی و نزدیک‌ترین ایستگاه بی آرتی به نمایشگاه تخصصی معماری ایندکسپو)

 

سایت نمایشگاه ایندکسپو

برای کسب اطلاعات بیشتر از نمایشگاه تخصصی ایندکس‌پو می‌توانید به سایت INDEXPO مراجعه کنید.

 

سخن آخر

امسال هم مثل سال‌های گذشته، نمایشگاه تخصصی معماری و معماری داخلی ایندکسپو برگزار شده است. اگر یکی از فعالین حوزه معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون و... هستید یا علاقه‌مند به یکی از حوزه‌های گفته شده‌اید، حتما در این رویداد تخصصی شرکت کنید. بازدید از غرفه‌های متنوع این نمایشگاه، می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌های دانشجویان معماری و علاقه‌مندان این حوزه باشد. به هیچ وجه، نمایشگاه ایندکسپو را از دست ندهید.

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله