لوازم دکوری شیک برای منزل، مخصوص تمام سلیقه‌ها

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱۳ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

لوازم دکوری شیک برای منزل و دکوراسیون خانه، دکوری های متنوع و جذاب برای همه سلیقه‌ها و همه قسمت‌های خانه

فهرست موضوعات

کامل کردن دکوراسیون خانه یک فرآیند چند مرحله‌ای است که شامل تصمیمات بزرگ زیادی از انتخاب رنگ یا کاغذ دیواری گرفته تا اضافه کردن فرش، تصمیم گیری در مورد بهترین مکان برای چیدمان مبلمان، انتخاب لوازم دکوری شیک برای منزل و غیره است و تمام این موارد در کنار هم می‌توانند زیبایی و جذابیت یک دکوراسیون را کامل کنند. زیرا همانطور که می‌دانید، این جزئیات کوچک است که یک فضا را زنده کرده و ظاهری چشم‌گیر و منحصر به فرد برای ان ایجاد می‌کند.

بنابراین اگر شما نیز به فکر انتخاب و خرید لوازم دکوری شیک برای منزل هستید و می‌خواهید ایده‌های متنوع و خاصی برای این موضوع داشته باشید، حتما در ادامه این بخش با بساز و بچین همراه بمانید و از این ایده‌های لوازم دکوری شیک، که به سادگی دکوراسیون شما را ارتقا می‌دهند، الهام بگیرید تا بتوانید به سادگی اتاق نشیمن یا پذیرایی خود را به راحت‌ترین، شیک‌ترین و زیباترین اتاق خانه تبدیل کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: تزیین دکوراسیون منزل با وسایل ساده و بدون دردسر

 

بهترین ایده‌های لوازم دکوری شیک برای منزل

چه در حال تغییر دکوراسیون منزل خود باشید و چه در حال نقل مکان به یک فضای جدید، لازم است برای تبدیل فضای موجود به یک فضای عالی و شیک، تفکر و برنامه ریزی زیادی داشته باشید. همانطور که عواملی مانند بودجه و اندازه اتاق نشمین یا پذیرایی را در نظر می‌گیرید، لازم است در رابطه با لوازم دکوری مناسب برای خانه نیز تصمیات هوشمندانه‌ای بگیرید تا فضای موجود را زیباتر کنید.

در واقع می‌توانید تغییر خانه خود را با مواردی مانند استفاده از لوازم دکوری شیک برای منزل آغاز کنید و از این طریق، خانه خود را به آنچه در ذهن و رویاهایتان دارید، نزدیکتر کنید.

در ادامه، لیستی از بهترین لوازم دکوری شیک برای منزل را اماده کردیم که مطمئنا چند مورد از این لیست، جز گزینه‌های مورد علاقه شما نیز خواهد بود! 

 

تابلوهای هنری، بهترین اکسسوری برای منزل

تابلوهای هنریمعمولا در هنگام تصمیم گیری در رابطه با دکوراسیون منزل، بر روی آنچه روی زمین است تمرکز می‌کنیم و از دیوارها غافل می‌شویم. یک راه ساده برای افزایش زیبایی دکوراسیون منزل، استفاده از انواع تابلوهای دیواری است که خوشبختانه در حال حاضر طیف وسیعی از تابلوهای دیواری زیبا و مقرون به صرفه در بازار وجود دارد. شما می‌توانید یک قطعه در مقیاس بزرگ را پیدا کنید و از این طریق، دیوارهای خالی را پر کنید و زیبایی دکوراسیون منزل خود را چند درجه ارتقا دهید. 

 

ساعت دیواری، لوازم دکوری کاربردی برای منزل

ساعت دیواری

ساعت دیواری، علاوه بر کاربرد اصلی آن که نشان دادن زمان است، می‌تواند یک وسیله دکوری زیبا نیز باشد. بنابراین بهترین پیشنهاد این است که در هنگام انتخاب ساعت دیواری، به دنبال چیزی باشید که هم با سبک دکوراسیون داخلی خانه مطابقت داشته باشد و هم از نظر مدل و طراحی، بتواند زیبایی خیره کننده‌ای را برای یکی از دیوارها ایجاد نماید.

 

آباژور ایستاده یا رومیزی، شیکترین اکسسوری برای خانه

آباژور ایستاده یا رومیزی

روشنایی، یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باید در هنگام دکوراسیون منزل به آن توجه داشته باشید. بنابراین برای اینکه هم نور فضا به بهترین و زیباترین شکل ممکن تامین شود و هم یک لوازم دکوری شیک برای منزل داشته باشید، بهترین پیشنهاد این است که به سراغ انتخاب آباژور رومیزی یا ایستاده بروید. آباژورهای رومیزی و زمینی، نور ملایمی دارند و سایه‌های خشن را در خانه  کاهش می‌دهند و همچنین می‌توانند به تنهایی یک دکور شیک و زیبا باشند!

 

کوسن و شال مبل، اکسسوری ارزان برای منزل

کوسن و پتو مبل

استفاده از کوسن و شال مبل، یک راه عالی برای معرفی پالت رنگ جدید به اتاق یا اضافه کردن بافت بیشتر به فضای اتاق نشمین یا پذیرایی هستند. شما می‌توانید طرح و رنگ خاص و منحصر به فردی را برای کوسن‌های مبل انتخاب کنید و یا یک شال مبل زیبا و خاص را روی یکی از کاناپه‌ها قرار دهید و از این طریق، دکوراسیون شیکی را با صرف هزینه بسیار کمی ایجاد نمایید.

 

شمع و شمعدان، بهترین لوازم دکوری برای منزل

شمع و شمعدان

شمع‌ها، یکی دیگر از گزینه‌های محبوب هستند که می‌توان از ان به عنوان لوازم دکوری شیک برای منزل یاد کرد. خوشبختانه تنوع بسیار زیادی در شکل و اندازه شمع‌ها و همچنین مواد و عطرهای به کار رفته در تولید شمع‌ها وجود دارد که می‌توانید با توجه به ترجیح و سلیقه خود، بهترین مدل‌های شمع و شمعدان را برای فضاهای مختلف انتخاب کرده و نه تنها زیبایی بیشتری را برای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید، بلکه با روشن کردن این شمع‌ها، از وارد شدن سموم به خانه خود نیز جلوگیری کنید.

 

آینه، لوازم دکوری شیک برای خانه

آینه

برای داشتن بهترین لوازم دکوری شیک برای منزل، سعی کنید آینه را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنید. در واقع، آینه ها نه تنها یک راه مقرون به صرفه و موثر برای بزرگتر نشان دادن خانه شما هستند بلکه کمک می‌کنند تا دکوراسیون خانه لوکس و زیبا شود. یک آینه با قاب بزرگ را می‌توان مانند یک نقاشی آویزان کرد و آن را به یک قطعه مرکزی در یک اتاق تبدیل کرد. حتی آینه های کوچک نیز می‌توانند به عنوان لوازم جانبی مکمل دکوراسیون خانه عمل کنند.

 

گل و گیاه طبیعی، اکسسوری عالی برای خانه

گل و گیاه طبیعی

گیاهان آپارتمانی نیز یکی دیگر از لوازم جانبی عالی برای خانه هستند که نه تنها ظاهر خوبی دارند، بلکه احساس خوبی را نیز منتقل می‌کنند! با انتخاب یک یا چند گیاه طبیعی که برای نگهداری در فضای خانه و آپارتمان ایده آل هستند، می‌توانید به سادگی دکوراسیون خانه خود را تغییر دهید و یک گوشه دنج سبز و شاداب در خانه خود ایجاد نمایید.

 

پیشنهاد مطالعه: 11 ایده تزیین میز تلویزیون برای هر سلیقه‌ای

 

کتاب، اکسسوری شیک برای منزل

کتاب

اگرچه بهترین مکان برای قرار دادن کتاب در کتابخانه است، اما می‌توانید کتاب‌های مورد علاقه خود را برای تزیین و دکور بر روی میز پذیرایی کنار مبل، میز کنار تخت و تقریباً هر سطح دیگری که فکرش را بکنید قرار دهید و مطمئن باشید که عالی به نظر می‌رسند. علاوه بر این، کتاب‌های دکوراتیو بسیار شیک و خاصی نیز برای این منظور طراحی شده‌اند که می‌توانید از ان برای دکور روی میز پذیرایی، کنسول و قفسه‌های کتاب استفاده کنید و ظاهری شیک و لاکچری برای دکوراسیون منزل خود ایجاد کنید.

 

انواع گلدان، لوازم دکوری خاص برای منزل

انواع گلدان

شیشه یا سرامیک، فلز یا بتن، امروزه هیچ کمبودی در انتخاب گلدان در بازار وجود ندارد! بسته به اندازه و سبک گلدانی که انتخاب کرده‌اید، می‌توانید به عنوان یک آیتم مستقل (مانند یک گلدان بزرگ که با شاخه های خشک شده پر شده است یا یک گلدان ارزشمند خالی) شگفت انگیز به نظر برسند و به افزایش زیبایی چیدمان و دکوراسیون خانه کمک می‌کنند.

 

سبدها، اکسسوری جذاب و خاص برای منزل

سبدها

سبدها، در هر شکل و اندازه و رنگی که باشند، نه تنها زیبایی و خاص بودن را به دکوراسیون اضافه می‌کنند بلکه بسیار کاربردی بوده و برای مرتب نگه داشتن اقلام کوچکتر فوق العاده هستند. شما می‌توانید سایزهای مختلف سبد با بافت‌های زیبا و رنگ‌های طبیعی را در هر گوشه از خانه و اتاق قرار دهید و از ان به عنوان لوازم دکوری شیک برای منزل استفاده کنید.

 

لوازم چوبی، لوازم دکوری شیک برای منزل

لوازم چوبی

استفاده از چوب در دکوراسیون خانه نه تنها زیبایی چشمگیری دارد بلکه گرمای خیلی خوبی را نیز به فضا اضافه می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از رایزر یا سینی چوبی، جا شمعی چوبی، الوار طبیعی برش خورده و حتی یک صندلی چوبی با طراحی خاص، دکوراسیون منحصر به فردی ایجاد کنید و بهترین لوازم دکوری شیک برای منزل را داشته باشید.

 

پیشنهاد مطالعه: آموزش تزیین دیوار اتاق با قاب عکس

 

گل مصنوعی یا گل خشک، لوازم دکوری ترند برای خانه

گل مصنوعی یا گل خشک

اگرچه استفاده از گل‌های مصنوعی به عنوان یک آیتم دکوری در منزل بسیار رواج دارد اما در چند سال، چیدمان گل های خشک شده رایج شده است. بنابراین اگر به فکر استفاده از یک لوازم دکوری شیک برای منزل هستید و می‌خواهید چیزی متفاوت و خاص داشته باشید، به سراغ مدل‌های مختلف از گل خشک بروید و ان را در گلدان‌های زیبا تزیین کنید.

 

مکرومه، اکسسوری جدید برای منزل

مکرومه

مکرومه، از دیگر آیتمهای دکوری محبوب و فوق العاده زیباست که می‌تواند هر فضایی را زیباتر کند. استفاده از آیتمهای مکرومه بافی شده برای فضای داخلی به سبک بوهو و التقاطی مناسب است، اما در خانه های ساحلی نیز عالی به نظر می رسد.

 

فرش و تابلو فرش، اکسسوری لوکس برای منزل

فرش و تابلو فرش

فرش و تابلو فرش، یک اثر هنری جاودانه و منحصر به فرد است که می‌توانید از ان به عنوان بهترین لوازم دکوری شیک برای منزل استفاده کنید. فرش‌ها معمولا در طرح‌ها، رنگ‌ها و سبک‌های بی‌نهایت موجود هستند، هزاران سال است که برای تزئین خانه‌ها استفاده می‌شوند.

 

سبدهای دیواری، لوازم دکوری ترند برای خانه

سبدهای دیواری

آویزان کردن سبدهای بافته شده روی دیوار اتاق نشیمن راهی آسان برای افزودن یک اثر هنری و دکوری است و به شما این امکان را می‌دهد تا یک دیوار از اتاق نشمین یا پذیرایی را به زیباترین شکل ممکن تزیین کنید و گرما و انرژی خیلی خوبی را برای فضای خانه فراهم کنید. 

 

میزهای کنار سالنی، اکسسوری خاص برای خانه

میزهای کنار سالنی

اگرچه میزهای کنارسالنی، در دسته بندی وسایل کاربردی قرار دارند، اما می‌توانید با انتخاب یک یا چند میز کنار سالنی با شکل و ظاهر خاص و زیبا، از ان به عنوان لوازم دکوری شیک برای منزل استفاده کنید. شما می‌توانید یک میز زیبا با سنگ طبیعی شگفت انگیز، الوار، منبت کاری شده و انواع میزهای کناری دیگر را در فروشگاه ها پیدا کنید و یک گوشه از سالن پذیرایی یا اتاق نشمین خود را به زیباترین شکل ممکن دیزاین نمایید.

 

کاناپه، مبل یا صندلی با طراحی خاص، لوازم دکوری خاص برای منزل

مبل یا صندلی با طراحی خاص

اگر می‌خواهید از یک کاناپه، مبل یا صندلی به عنوان آیتم دکوری در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید، ابتدا باید اندازه فضای خود را در نظر بگیرید و سپس متناسب با فضایی که دارید، بهترین شکل و اندازه از مبل یا کاناپه در طرح و رنگ دلخواهتان را سفارش دهید و مطمئن باشید با این انتخاب، یک دکور کاملا جذاب را برای خانه خود ایجاد خواهید کرد.

 

جینجر جار، اکسسوری ترند برای منزل

جینجر جار

جینجر جارها، از دیگر اکسسوری‌های محبوب و ترند هستند که می‌توان از ان به عنوان لوازم دکوری شیک برای منزل یاد کرد. جینجر جار قلم آبی، یکی از محبوب‌ترین طرح‌های جینجر جار است اما طرح‌ها و نمونه‌های مختلفی از این اکسسوری جذاب طراحی شده که می‌توانید این اکسسوری جذاب را نیز متناسب با ترکیب رنگ دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید، این اکسسوری را معمولا به صورت مجموعه 3 تایی یا 2 تایی بر روی کنسول، میز پذیرایی مبل یا میزهای کنار سالنی چیدمان می‌کنند.

 

انواع مجسمه‌های فلزی یا سرامیکی، لوازم دکوری زیبا برای منزل

انواع مجسمه‌های فلزی یا سرامیکی

مجسمه‌های سرامیکی و فلزی نیز جز انتخاب‌های محبوب از لوازم دکوری شیک برای منزل هستند و به دلیل همین محبوبیتی که دارند، همواره مدل‌های جدید و متنوعی از انواع مجسمه‌های دکوری در سایزهای مختلف طراحی و تولید می‌شود تا همه افراد بتوانند با توجه به سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب کرده و با استفاده از آن، دکوراسیون خانه خود را زیباتر کنند.

 

لوازم عتیقه و لوکس، اکسسوری خاص برای خانه

لوازم عتیقه و لوکس

لوازم عتیقه و لوکس پیشنهاد دیگری هستند که می‌توان به عنوان لوازم دکوری شیک برای منزل استفاده کرد. این لوازم عتیقه و لوکس تنوع زیادی دارند و می‌توانید با توجه به سلیقه خود و دکوراسیونی که برای خانه خود در نظر دارید، بهترین مجموعه از لوازم عتیقه و لوکس را گردآوری کنید و ان را در یک گوشه از سالن پذیرایی یا اتاق نشمین، بر روی یک میز مخصوص چیدمان کنید.

 

پیشنهاد مطالعه: جذابترین ایده‌ها تزیین اتاق خواب دخترانه با وسایل ساده و دور ریختنی

 

کلام آخر

فرقی نمی‌کند چه سبک از دکوراسیونی را برای خانه خود بپسندید، در هر صورت با استفاده از اکسسوری و لوازم دکوری، دکوراسیون منزل کاملتر و زیباتر می‌شود؛ به شرطی که در انتخاب لوازم دکوری شیک برای منزل کاملا هوشمندانه عمل کنید، آن را متناسب با سایر لوازم و وسایلی که در دکوراسیون خانه موجود است، انتخاب نمایید و به هیچ عنوان در استفاده از اکسسوری و لوازم دکوری منزل زیاده روی نکنید تا زیبایی لوازم دکوری که دارید، به بهترین شکل ممکن دیده شود.

شما کدام لوازم دکوری یا اکسسوری را برای خانه می پسندید؟

 

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید
فهرست موضوعات