سقف وام با سند شش دانگ مسکن چقدر است؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

چنان چه مایل هستید بدانید سقف وام با سند شش دانگ مسکن چقدر است ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید

امروز در خدمت شما هستیم تا با یک دیگر درباره وام مسکونی و سقف دریافت آن صحبت کنیم چنان چه مایل هستید بدانید سقف وام با سند شش دانگ مسکن چقدر است ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.  لازم به ذکر است که برخی وام ها هستند که فرد می تواند با ارائه سند ملکی وام بگیرد ؛ باید خدمتتان عرض کنیم که معمولا موسسات مختلف و یا بانک هایی هم چون بانک انصار، ملی، ملت، تجارت،  پارسیان،  قوامین و غیره این نوع وام را به متقاضیان پرداخت می کنند. این گونه فرد با حفظ سرمایه خود می تواند با تضمین سند ملکی مبالغ متفاوتی را دریافت کند. لازم به ذکر است که دریافت وام با سند خانه در هر بانک برای هر فرد متفاوت است اما جنان چه به دنبال دریافت وام از موسسه های معتبر هستید نیز می توانید به طنین سازه مراجعه کنید. باید خدمتتان عرض کنیم که مبلغ سقف وام با سند شش دانگ خانه به عوامل مختلفی مانند منطقه، نوع وام، درآمد و سابقه اعتباری متقاضی بستگی دارد.  برای اطلاعات دقیق تر و بیش تر می توانید به بانک‌ ها و موسسات اعطای وام مراجعه کنید. دقت کنید که در  زمان دریافت وام باید نحوه پرداخت و میزان سود را چک کنید.

شرایط دریافت وام با سند شش دانگ چیست

بهتر است بدانید که دریافت وام با سند ملکی اصلا کار دشواری نیست و از ان جایی که سند ملکی شما معتبر است دیگر حتی به ضامن نیز نیاز ندارید و خیلی فوری می توانید وام را دریافت کنید اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دریافت وام در هر بانک شرایط منحصر به فردی دارد برای مثال برای دریافت وام در یک بانو مجبور به سپرده گذاری هستید و این در حالی است که در بانک دیگر این شرط وجود ندارد. لازم به ذکر است که اصلی ترین شرطی که در بانک ها و موسسات وجود دارد شش دانگ بودن سند است پس برای دریافت این وام باید بررسی کنید که سند ملک هیچ مشکلی نداشته باشد و هم‌ چنین سند ارائه شده در دفتر رسمی تنظیم شده باشد. یکی دیگر از شرایط دریافت این وام این است که متقاضی خوش حساب باشد و به هیچ وجه به بانک بدهکار نباشد و یا این که چک برگشتی یا وام تسویه نشده نداشته باشد. علاوه بر این ها سند ملک باید به نام متقاضی باشد.

 

وام مسکن

 

مدارک لازم برای دریافت وام با سند ملکی

برای دریافت وام با سند ملکی باید یک سری ندارد را برای اجرای هویت و منطقه مسکونی به موسسه مورد نظر یا بانک آرا به دهید ؛ مدارک لازم برای اخذ این وام شامل کپی از صفحه های شناسنامه متقاضی،  تصویر کارت ملی ، تعیین میزان حقوق و کسب از حقوق،  گواهی اشتغال به کار فرد، سند مالکیت یا اجاره نامه یا کپی برابر با اصل اسناد . چنان چه تسهیلات در ازای وثیقه ملکی داده شود باید کد صنفی ده رقمی، عکس کامل از اسناد  مالکیت مال غیر منقول ، چک ضمانت و اگر فرد زیر ۱۸ سال است وکیل یا ولی آن درخواست وام را به همراه اسناد مربوط امضا و به موسسه مورد نظر ارسال کند.

دریافت وام با سند شش دانگ از بانک ها

دریافت وام با سند ملک از بانک ها یکی از روش های معمول برای تأمین مالی در ایران است. در این روش شخصی که به دنبال وام است سند ملک خود را به عنوان تضمین به بانک ارائه می دهد. در صورت عدم پرداخت وام بانک حق دارد که سند ملک را به فروش برساند و با پول حاصل شده بدهی خود را تسویه کند.

برای دریافت وام با سند ملک شخص باید به چندین مورد توجه کند:

  1. نوع سند: برای دریافت وام با سند ملک  نوع سند آن بسیار حائز اهمیت است. سندهای رسمی و قابل قبول شامل سندهای تفکیک، آپارتمان نامه، قول نامه و شورای عالی اسکان هستند.
  2. ارزش ملک: بانک ها قبل از صدور وام با سند ملک، به دقت ارزش ملک را تعیین می کنند. برای این منظور ممکن است بانک از یک کارشناس مستقل استفاده کند تا ارزش واقعی ملک را تعیین کند.
  3. شرایط پرداخت: شرایط پرداخت وام با سند ملک، به صورت ماهیانه و با نرخ بهره مشخص صورت می گیرد. بانک ها قبل از صدور وام شرایط پرداخت را به شخص درخواست کننده وام توضیح می دهند.
  4. هزینه های جانبی: دریافت وام با سند ملک  هزینه های جانبی نظیر هزینه تحویل سند، هزینه تأمین بیمه و غیره دارد. بانک ها قبل از صدور وام، به شخص درخواست کننده وام اطلاعات لازم را در خصوص هزینه های جانبی ارائه می دهند.
  5. پروسه صدور وام: پروسه صدور وام با سند ملک، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد. بانک ها قبل از صدور وام باید مدارک لازم را بررسی کنند.

وام خانه

بازپرداخت وام با ضمانت سند شش دانگ

بازپرداخت وام با ضمانت سند شش دانگ یکی از روش‌های معمول برای دریافت وام در ایران است. در این روش وام گیرنده برای دریافت وام  سند شش دانگ خانه خود را به عنوان ضمانت به بانک یا مؤسسه مالی مورد نظر ارائه می‌ دهد. سپس پس از تأیید صحت سند شش دانگ وام به حساب وام گیرنده واریز می‌ شود. با توجه به اینکه سند شش دانگ ، یک سند قابل قبول برای بسیاری از بانک‌ ها و مؤسسات مالی است با استفاده از این روش وام گیرنده می‌ تواند به راحتی و با کم ترین فرآیند های نظارتی وام خود را دریافت کند. با این حال لازم به ذکر است که در صورت عدم پرداخت قسط های وام توسط وام گیرنده، بانک یا مؤسسه مالی حق دارد تا با استفاده از سند شش دانگ اقدام به فروش ملک ضمانت شده و بازپرداخت وام خود کند. بنابراین وام گیرنده باید در نظر داشته باشد که در صورت عدم توانایی پرداخت قسط های وام ممکن است ملک ضمانت شده را از دست بدهد.به علاوه  در صورتی که سند شش دانگ ضمانت وام باشد، نیاز به تأیید صحت سند توسط مراجع قضایی نیست. این به معنای کاهش هزینه های نظارتی برای وام گیرنده است.با توجه به مزایا و معایب بازپرداخت وام با ضمانت سند شش دانگ قبل از استفاده از این روش بهتر است که وام گیرنده با شرایط و قوانین مربوط به آن آشنا شود.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید