قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی در بتن سرمد صفاهان

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
تعداد رای‌دهندگان:
۱
۵

دستگاه بلوک زنی به عنوان اساسی ترین تجهیزات کارگاه های بلوک زنی شناخته می شود. قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی در مقایسه با دستگاه های تمام اتوماتیک مناسب تر است و مشتریان راحت تر می توانند آن را خریداری کنند.

به منظور اعلام قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی لازم است کمی راجع به این دستگاه صحبت کنیم. بلوک زنی همانطور که از نامش پیداست، به فرآیند ساخت بلوک های سیمانی می گویند. دستگاه هایی که در این پروسه مورد استفاده قرار می گیرند، دستگاه بلوک زنی نامیده می شوند. دستگاه های بلوک زنی در انواع مختلفی وجود دارند که هر یک از آن ها دارای مکانیزم تولید و پیچیدگی منحصر به فردی هستند و کاربرد و قطعات مخصوص به خود را دارند. این دستگاه ها به منظور تولید انواع بلوک های سبک در تمام کارگاه ساخت دستگاه بلوک زنی استفاده می شوند. در ادامه بیشتر به این مبحث می پردازیم. فروش اقساطی دستگاه بلوک زنی در سایت افراز بتن سرمد انجام می شود.

دستگاه بلوک زنی معمولی چیست؟

دستگاه بلوک زنی معمولی دارای کاربردهای فراوانی است و قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی با توجه به کاربرد و ویژگی های آن، بسیار به صرفه است. به طور کلی این دستگاه از سه بخش مهم قالب، سمباده و بدنه تشکیل شده است. سایر اجزای دستگاه بلوک زنی شامل شاسی دستگاه، ویبره، موتور ویبره، گیربکس موتور، پمپ و غیره هستند. این دستگاه که به روش معمولی بلوک های سیمانی را تولید می کند، از ابعاد مختلف و دقیقی برخوردار است. این ابعاد با توجه به نیاز و سلیقه مشتری می تواند تغییر کند. در دستگاه بلوک زنی معمولی مصالح ساختمانی از قبیل ماسه، سیمان و پوکه را مخلوط می کنند.

پس از آن، ترکیب تولید شده را در سینی ریخته و با استفاده از شن کش داخل قالب می ریزند تا پر شود. سپس با ویبره کردن ترکیب مواد و سمبه کردن، آن را آماده می کنند. این دستگاه پس از تولید یک ردیف بلوک سیمانی، با حرکت دستگاه به سوی جلو، به تولید ردیف بعدی می پردازد. بلوک های تولید شده را در ساخت دیوارهای بلوک سیمانی، گلدان های بلوک سیمانی و برای تزئین لبه ها مورد استفاده قرار می دهند.

قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی چگونه محاسبه می شود؟

قیمت انواع دستگاه بلوک زنی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. فاکتورهایی که قیمت این دستگاه ها را تحت تاثیر قرار می دهند، شامل نوع دستگاه بلوک زن، سایز دستگاه، تعداد قالب های آن، دارا بودن باکت، تعداد موتور دستگاه، کیفیت دستگاه، متریال مورد استفاده در آن و غیره هستند. بنابراین مشتریان باید قبل از خرید، نیاز و حجم کاری خود را تعیین کرده و یکی از مناسب ترین مدل ها را انتخاب کنند. به طور کلی دستگاه بلوک زنی معمولی در مقایسه با دستگاه های پیشرفته و کاملا اتوماتیک، از قیمت های کمتری برخوردار است. به منظور راه اندازی کسب و کار جدید با قیمت های به صرفه، برخی افراد خرید دستگاه بلوک زنی دست دوم را پیشنهاد می کنند.

اما لازم به ذکر است، با توجه به اینکه دستگاه بلوک زنی با مصالح مختلفی از قبیل شن و ماسه سر و کار دارد، استهلاک آن بسیار بالا است. همچنین از آنجا که دستگاه دست دوم شامل گارانتی نیست، خریداری آن مقرون به صرفه نیست و توصیه نمی شود.

 

تولید کنندگان دستگاه بلوک زن معمولی

شرکت های مختلفی وجود دارند که سال ها است به تولید دستگاه بلوک زن معمولی پرداخته اند. این تولیدکنندگان توانسته اند اقدامات خوبی در راستای تولیدات و جلب رضایت مشتریان خود انجام دهند. البته لازم است تا قبل از هر اقدام و خریدی در رابطه با مجموعه انتخابی خود دقت و تحقیقات لازم در رابطه با پیشینه تجربی و عملی آن ها را به دست آورید. در ادامه به معرفی تعدادی از این مجموعه ها می پردازیم. البته باز هم تاکید می کنیم که معرفی این مجموعه ها صرفا برای بالا بردن اطلاعات شما است نه به منزله تایید این مجموعه ها.

 

سپاهان ماشین: شرکت ماشین سازی سپاهان با شروع فعالیت خود از سال ۱۳۷۹ تا به امروز با مدیریت برادران مزروعی به تولید و فروش ماشین آلات صنعتی ساختمان اقدام به خدمت رسانی به مشتریان عزیز نموده است.

ماشین بلوک صنعت حق نژاد: مجموعه بزرگ ماشین بلوک صنعت حق نژاد سازنده ماشین آلات بلوک زنی، جدول زنی سنگ فرش اتوماتیک، هیدرولیكی ثابت و ... پرداخته است.

کارخانه ماشین سازی تیام: این مجموعه با داشتن سابقه طولانی در ساخت و تولید انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک و دستی آماده ارائه مشاوره و فروش این دستگاه ها به مشتریان و کار فرمایان است.

شرکت ایران تکنیک: این مجموعه از سال 1356 فعالیت خود را در زمینه ساخت انواع ماشین آلات ساختمانی خصوصا بلوک زن آغاز کرده است.

بتن ماشین اصفهان: این مجموعه با حدود ربع قرن سابقه در عرصه صنعت و ساخت ماشین آلات، نامی آشنا در صنعت ماشین سازی ایران شمرده می شود.

بتن سرمد: کارخانه بتن ماشین صفاهان با حدود 30 سال سابقه در عرصه صنعت در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی و ساختمانی کار خود را از سال 1377 آغاز کرده است و در سال 1394 با نام شرکت افراز بتن سرمد با برند بتن ماشین صفاهان به ثبت رسیده است و تاکنون با تکیه بر تجربه و تخصص خود در این زمینه توانسته است علاوه بر تولید ماشین آلات ساختمانی ، در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی طبق سفارش مشتریان جهت استفاده در صنایع مختلف نیز فعالیت نماید.

قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی بتن سرمد

شرکت بتن سرمد یکی از با سابقه ترین شرکت های تولید انواع ماشین آلات ساختمانی و صنعتی است که از مناسب ترین قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی برخوردار است. دستگاه های این شرکت دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و دچار خرابی های متعدد نمی شوند. شرکت بتن سرمد دستگاه های بلوک زنی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند با استاندارد ترین تجهیزات، کارگاه خود را راه اندازی کنند. دستگاه هایی که توسط این مجموعه در اختیار مشتریان قرار داده می شوند، دارای گارانتی هستند. بنابراین مشتریان می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید کنند.

 

جمع بندی

دستگاه بلوک زنی به عنوان اساسی ترین تجهیزات کارگاه های بلوک زنی شناخته می شود. قیمت دستگاه بلوک زنی معمولی در مقایسه با دستگاه های تمام اتوماتیک مناسب تر است و مشتریان راحت تر می توانند آن را خریداری کنند.

به منظور تعیین قیمت این دستگاه، فاکتورهای مختلفی را در نظر می گیرند. نوع دستگاه، سایز، تعداد موتورها و قالب، کیفیت و متریالی که در آن استفاده شده، همگی بر قیمت دستگاه اثرگذار هستند. شرکت بتن سرمد یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ماشین آلات صنعتی و ساختمانی است که این دستگاه ها را با قیمت و کیفیت مناسب به دست مشتریان می رساند

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید