آشنایی با لوستر های دیواری لاکچری لایت

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۴
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

لوستر دیواری با توجه به سبک های مختلف طراحی داخلی، در انواع مختلفی تولید شده است. همین امر سبب شده تا علاقه مندان به سبک های مختلف، به راحتی بتوانند محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

لوستر دیواری با توجه به سبک های مختلف طراحی داخلی، در انواع مختلفی تولید شده است. همین امر سبب شده تا علاقه مندان به سبک های مختلف، به راحتی بتوانند محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.
به گونه ای که انواع لوستر دیوار کوب بر اساس سبک طراحی، به دسته های زیر تقسیم بندی می شود:


•    فانتزی: این لوسترها دارای طرح های فانتزی بوده و برای استفاده در سالن های پذیرایی، سرویس خواب ها و اتاق خواب ها بهترین گزینه هستند. این محصولات در رنگ های متنوع و در اغلب موارد در قالب اشکال شخصیت های کارتونی و طرح هایی از این قبیل طراحی می شوند.


•    لوستر دیواری کلاسیک: لوسترهای دیواری کلاسیک به دلیل متریال به کار رفته در تولید آنها دارای دوام بالایی بوده و در عوض، قیمت بیشتری نیز دارد. این محصول برای استفاده در محیط هایی با سبک دکوراسیون سلطنتی مناسب بوده و با استفاده از آنها می توان جلوه جذاب و مجللی در محیط ها به وجود آورد.


•    لوستر دیواری مدرن: لوستر دیواری مدرن نیز از جمله لوسترهایی است که در عصر حاضر دارای طرفداران زیادی می باشد. این محصول در اشکال هندسی و طرح هایی از این دست طراحی می شود. استفاده از این محصول برای منازلی که صاحبان آن به سبک مدرن و مینیمال علاقه دارند می تواند گزینه مناسبی باشد. از جمله این محصولات می توان به چراغ دیواری خانگی عصایی اشاره نمود.

 

 

انواع لوستر دیواری با توجه به جنس آنها

لوسترهای دیواری با توجه به جنس به کار رفته در تولید نیز به انواع لوسترهای چوبی، فلزی و کریستالی تقسیم می شوند. هر کدام از این محصولات به تناسب ویژگی های این متریال، دارای دوام و ماندگاری متفاوتی بوده و در مکان های مختلف می توان از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال لوستر دیواری چوبی برای استفاده در محیط های داخلی مناسب است؛ اما لوسترهای مانند چراغ دیواری حیاطی ونیز به دلیل استفاده از فلز در ساخت آن، برای استفاده در محیط های بیرونی مناسب هستند.

 

 

محل مناسب برای لوسترهای دیواری

با توجه به آنچه تاکنون در مورد لوستر دیواری گفته شد می توان در مورد کاربرد این محصولات و محل مناسب برای استفاده از آنها چنین اذعان داشت که با توجه به لوستر مدرن بودن آن از این لوسترها می توان در اتاق خواب ها، سالن های پذیرایی، تراس ها و بالکن، فضای سبز حیاط ها، اتاق های کار، بخش ورودی منازل، راهروها، راه پله ها و … استفاده نمود.
البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که در هر کدام از این محیط ها باید از محصولاتی متناسب با شرایط و میزان نور مورد نیاز، استفاده گردد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از اقدام به خرید، در مورد محل نصب این محصولات به توافق رسیده و سپس با توجه به این مسئله، انتخابی مناسب داشته باشید.

 

نکات مهم نصب لوسترهای دیواری

طراحان داخلی با توجه به اصول طراحی داخلی، توصیه می کنند برای نصب لوسترهای دیواری، به یک سری نکات توجه شود. از جمله این نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد:


•    توجه به ارتفاع نصب: یکی از مهمترین نکاتی که باید در نصب لوسترهای دیواری به آن توجه شود تعیین ارتفاع مناسب برای نصب است. توجه داشته باشید که برای مکان هایی با ارتفاع، شرایط و ابعاد متفاوت، لوستر دیواری در ارتفاع متفاوتی نصب می شود؛ اما با توجه به اصول و استانداردهای موجود، ارتفاع یک و نیم متری را می توان به عنوان ارتفاع استاندارد نصب لوستر دیوارکوب در نظر گرفت.

 

منبع : لاکچری لایت
Luxurylight.ir

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید