مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با این که دستگاه تصفیه آب چیست و چه مزایایی دارد پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

در حال حاضر در بسیاری از منازل شهر های بزرگ به خصوص تهران از دستگاه تصفیه آب استفاده می شود. ضرورت وجود این دستگاه به دلیل افزایش آلودگی های آب بسیار مهم است. به دلیل اهمیت و نقش ویژه ی این دستگاه و ارتباطی که با سلامتی ما دارد، کیفیت آن نیز بسیار مهم می باشد و در هنگام خرید باید از معتبر بودن دستگاه مطمئن شد. شرکت های زیادی در حال حاضر امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب را برای رفاه حال مشتریان خود فراهم کرده اند. برای آشنایی بیشتر شما در رابطه با این که دستگاه تصفیه آب چیست و چه مزایایی دارد پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین

دستگاه تصفیه آب چیست؟

دستگاه تصفیه آب یک سیستمی است که دارای چندین فیلتر می باشد. آب لوله کشی شهری دارای آلودگی هایی که ممکن است تمام آن ها توسط سیستم تصفیه شهری از بین نرود. هم چنین به دلیل فرسودگی لوله های قدیمی آب امکان وارد شدن پوسیدگی ها و زنگ های آهن این لوله ها به آب زیاد است و وارد شدن آن به بدن برای سلامتی ما بسیار مضر می باشد. علاوه بر این کلر موجود در آب که تصفیه خانه شهری از آن به عنوان ضد عفونی کننده آب استفاده می کند خود یک ماده ی شمیایی خطرناک می باشد که باید از آب حذف شود. فیلتر های دستگاه تصفیه آب طی چند مرحله هر نوع آلودگی و ماده ی مضر آب را از بین برده و با منافذ ریزی که دارند تا کوچکترین ذرات معلق در آب را به دام می اندازند. اغلب دسگاه های تصفیه آب امروزه از سیستم اسمز معکوس استفاده می کنند که بهترین روش برای دستیابی به آبی 100% بهداشتی و خالص است. فیلتر ممبران مرکز اصلی این دستگاه ها می باشد و فرایند جداسازی املاح مضر آب و شیرین شدن آن توسط این فیلتر انجام میگیرد. دستگاه های تصفیه آب دارای یک مخزن برای نگهداری آب نیز هستند تا در زمان قطعی برق بتوانید از آب درون آن استفاده کنید. آب تصفیه کن ها ی خانگی انواع مختلفی دارند و تفاوت کارکرد آن ها در تعداد و نوع فیلتر های استفاده شده در آن ها می باشد. امروزه دستگاه ها ی6 مرحله ای اسمز معکوس بسیار پر فروش هستند و دستگاه قلیایی کننده نیز یکی دیگر از رایج ترین آب تصفیه کن هایی می باشد که در بیشتر منازل استفاده می شود. شما نیز می توانید با توجه به سلیقه و نوع آب منزل خود یکی از این دستگاه های 6 الی 8 مرحله ای را انتخاب نمایید تا بهترین آب برای نوشیدن را در منزل تهیه کنید.

 دستگاه تصفیه آب چیست؟

مزایای خرید تصفیه آب خانگی

آب شهری مواد شیمیایی و ترکیبات سمی و مضری دارد که سلامتی انسان را در دراز مدت به خطر می اندازد. پیش از این گفتیم که یکی از مهم ترین این آلاینده ها کلر و پوسیدگی های لوله های آب می باشد که توسط سیستم تصفیه شهری از بین نمی روند چرا که این مواد پس از تصفیه آب به آن اضافه می شود. تنها از طریق تصفیه آب خانگی است که می توان این مواد را از بین برد و از ورود آن ها به بدن جلوگری کرد. از دیگر مواد آلاینده ای که وارد آب های زیر زمینی می شود می توان به نیترات، فلزات سنگین، ویروس ها و باکتری ها و رسوبات اشاره کرد که به طور کامل در تصفیه شهری پاکسازی نمی شوند. تجمع این مواد در بدن بیماری هایی از جمله مشکلات کلیوی و کبدی، مشکلات پوستی، بیماری های تنفسی، افزابش خطر ابتلا به انواع سرطان و ... را ایجاد می کند. با تهیه یک دستگاه آب تصفیه کن می توان از تمامی این بیماری ها جلوگیری کرد. از دیگر مزایای خرید تصفیه آب خانگی بهبود مزه و طعم و رنگ آب است. به دلیل آلاینده هایی که در آب شهری وجود دارد رنگ آن کدر و طعمی شبیه به فلز می دهد که فیلتر های تصفیه به خوبی می توانند این بو و مزه ی بد را از بین ببرند و آبی شفاف و گوارا در اختیارتان قرار دهند. هم چنین خواص معدنی مفید آب را حفظ می کند و دیگر نیازی به تهیه آب های معدنی نخواهید داشت.

 

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب در حال حاضر سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشند که ساخت کشور تایوان هستند. دستگاه تصفیه آب تایوانی به دلیل این که تحت لیسانس آمریکا تولید می شوند از نظر کیفیت با برند های آمریکایی برابری می کنند. این دستگاه ها جزو قدرتمند ترین آب تصفیه کن های خانگی در دنیا می باشند که در ایران نیز در هر خانه ای یک برند تایوانی وجود دارد. تایوان قطب اصلی تولید دستگاه های تصفیه آب می باشد که دستگاه های خود را به سراسر دنیا صادر می کند. سافت واتر و سی سی کا از نام های قدیمی و بزرگ صنعت تصفیه آب هستند که در بازار ایران نیز سابقه ی طولانی دارند و از اولین دستگاه های تصفیه آب وارد شده به کشور بودند. قیمت مناسب این دستگاه ها درکنار کیفیت بسیار بالا و دوام طولانی آن ها را جزو بهترین مارک دستگاه تصفیه آب قرار داده است. آکوا پرو نیز یک بند نوپا و جدید تری نسبت به سایر برند هاست که به دلیل بهره گیری از تکنولوژی ها یپیشرفته و دانش و فناوری ها روز اقدام به تولید دستگاه های حرفه ای و هوشمندی کرده است تا بتواند یکی از برند های بزرگ در این صنعت شود و در ایران نیز پر فروش ترین مارک تصفیه آب باشد. تمامی این برند ها دارای تاییدیه های بین المللی سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا هستند تا از نظر کیفیت و استاندارد بودن قابل تایید و اطمینان باشند. این برند ها انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب از جمله اسمز معکوس، قلیای کننده و فرا بنفش و اکسیژن ساز را تولید کرده اند تا تمامی نیاز ها و سلایق مصرف کننگان را در برگیرد. نکته قابل توجه این است که برای خرید یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل حتما به مراکز و فروشگاه تصفیه آب معتبر مراچعه نمایید تا از کیفیت و اصالت آن مطمئن باشید.

 برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب

خرید آنلاین از راد گستر نوین

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین معتبر ترین وارد کننده ی انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری تایوانی در ایران می باشد که مناسب ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت مشاهده قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

این شرکت خرید اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان دستگاه تصفیه آب خود را خریداری نمایند. از جمله مزایای خرید آنلاین از راد گستر نوین گارانتی یک ساله شرکت و خدمات پس از فروش، مشاوره و پشتیبانی دراز مدت و هم چنین ارسال و نصب رایگان دستگاه می باشد که توسط تکنسین های حرفه ای این شرکت انجام می گیرد. با خرید از این شرکت می توانید تا سالیان طولانی کیفیت آب آشامیدنی خود را بالا ببرید و از خواص مفید آن بهره مند شوید.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید