مشاوره آنلاین چیدمان منزل، با هزینه کم بپرسید و بچینید

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه تاریخ نگارش: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

چگونه با بهره مندی از خدمات مشاوره آنلاین چیدمان منزل در بساز و بچین، یک دکوراسیون عالی و منحصر به فرد را برای فضای مورد نظر خود داشته باشید.

یک طراح داخلی می‌تواند به شما در تجسم و برنامه ریزی برای بازسازی یا نوسازی خانه و حتی چیدمان منزل کمک کند و همه چیز با یک مشاوره اولیه طراحی داخلی یا مشاوره آنلاین چیدمان منزل شروع می‌شود.

وقتی وارد یک خانه جدید می‌شوید، قطعا ایجاد تغییرات در طراحی داخلی و چیدمان آن می‌تواند هیجان انگیز باشد. هنگامی که تصمیم به همکاری با یک دکوراتور یا طراح داخلی می‌گیرید، یعنی یک قدم به لذت بردن از فضای جدید نزدیک شده‌اید. در مرحله بعد، باید در نظر بگیرید که چه نوع خدماتی با نیازهای شما مطابقت دارد. دریافت مشاوره طراحی داخلی و مشاوره آنلاین چیدمان منزل، یک راه عالی برای بهره مندی از بهترین خدمات ارائه شده توسط طراح داخلی یا دکوراتور است.

در ادامه این بخش از بساز و بچین به شما می‌گوییم که چگونه با بهره مندی از خدمات مشاوره آنلاین چیدمان منزل، یک چیدمان عالی و منحصر به فرد را برای فضای مورد نظر خود خواهید داشت.

 

مشاوره طراحی داخلی یا مشاوره آنلاین چیدمان منزل چیست؟

مشاوره آنلاین چیدمان منزل

مشاوره طراحی داخلی، در واقع اولین جلسه‌ای است که با یک طراح داخلی دارید تا طراحان داخلی با شما و برنامه‌هایی که برای طراحی مجدد یا چیدمان یک فضا دارید، بهتر آشنا شوند. همچنین این جلسه باعث می‌شود تا با تجربه و تخصص طراح خود نیز بیشتر آشنا شوید. این جلسه مشاوره را می‌توان هم به شکل حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار کرد.

در مشاوره اولیه، طراح داخلی، سوالاتی را در مورد سبک و زیبایی شناسی مورد نظرتان، بودجه، جدول زمانی پروژه و اینکه چه عملکردی را می‌خواهید در خانه خود نگه دارید یا تغییر دهید، از شما می‌پرسد. در حقیقت هدف از این سوالات این است که یک ایده کلی از پروژه به دست آید و بر اساس آن، پیشنهاداتی برای دستیابی به اهداف طراحی مجدد یا چیدمان برای آن طراح خاص، تنظیم کنید. در طول جسله مشاوره آنلاین، طراح داخلی و دکوراتور در مورد دامنه و نیازهای پروژه بحث خواهند کرد تا بتوانند یک پیشنهاد برای اجرای طرح شما از طریق خدمات طراحی پیشرفته، ارائه دهند.

 

از جمله سوالاتی که در مشاوره آنلاین چیدمان منزل از شما پرسیده می‌شود، عبارتند از:

1.  مشاوره برای چه کاری نیاز دارید؟

  • تغییر چیدمان
  • انتخاب وسایل جدید
  •  طراحی داخلی
  • نورپردازی
  • بازسازی

2. نام فضاهایی که نیاز به مشاوره دارند را بنویسید.

3. به چه سبکی برای دکوراسیون و چیدمان منزل علاقه دارید؟

4. برای طراحی فضاها به رنگ خاصی علاقه دارید؟

5. مشخصات افرادی که در منزل شما سکونت دارند را به اختصار برای ما بنویسید، مثل سن و شغل و تحصیلات

 

چگونه برای جلسه مشاوره آنلاین چیدمان منزل آماده شویم؟

بهترین مشاوره انلاین چیدمان منزل در بساز و بچین

برای حضور در جلسه مشاوره آنلاین چیدمان منزل باید تمام اطلاعات و منابعی که به طراح داخلی یا دکوراتور کمک می‌کند تا اهداف شما را بهتر درک کنند و بهترین طرح و ایده را برای پروژه شما پیشنهاد دهند، آماده کنید. این اطلاعات و منابع معمولا شامل موارد زیر هستند:

 

عکس‌های الهام بخش و مود برد (Mood Board)

مجلات یا وب‌سایت‌های مربوط به طراحی داخلی و چیدمان منزل را نگاه کنید و تصاویری از سبک طراحی ترجیحی خود را جمع‌آوری کنید تا بتوانید به مشاور خود نشان دهید و بگویید که دوست دارید خانه‌تان چه ظاهر و عملکردی داشته باشد. این تصاویر به طراح و مشاور شما کمک می‌کند تا سلیقه و حس زیبایی شناسی شخصی شما را بهتر درک کند.

مود برد یا کلاژ فیزیکی ایده‌ها، نیز راهی موثر برای جمع آوری تصاویر مختلف برای ایجاد زیبایی شناسی مورد نظر شما از رنگ‌ها، مواد، مبلمان، لوازم هنری، لوازم خانگی و غیره خواهد بود.

 

عکس‌های دقیق از فضای موجود

برای اینکه طراح داخلی یا دکوراتور بتواند بهترین پیشنهاد را برای طراحی مجدد و چیدمان منزل به شما ارائه دهد، لازم است عکس‌های دقیق و واضحی از فضای مورد نظر خود تهیه کنید. در اینجا چند نکته برای گرفتن عکس‌هایی وجود دارد تا به وضوح اتاقی را که در حال بازسازی هستید نشان دهد:

  • تا حد امکان از نور طبیعی استفاده کنید. بهتر است چراغ‌های که در پشت دوربین قرار دارند را روشن کنید تا نور در دید دوربین نباشد اما همچنان نور اتاق را تامین کند. برای جلوگیری از تابش نور خیره کننده، از روشن کردن چراغ‌های سقفی در قاب دوربین خودداری کنید.
  • دوربین را در ارتفاع ناف قرار دهید تا دقیق‌ترین ابعاد فضا و ویژگی‌ها را ثبت کنید.
  • در گوشه‌ای از اتاق بایستید که بهترین نقطه نظر را به شما می‌دهد یا جایی که بتوانید بیشترین ویژگی‌ها را به وضوح ببینید.
  • خطوط اتاق را با دوربین خود صاف کنید تا همه چیز صاف و هموار به نظر برسد، مانند زمین، کابینت یا میز. اگر تلفن یا دوربین شما دارای عملکرد شبکه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا همه چیز را صاف کنید، بهتر است در هنگام عکاسی از آن استفاده کنید. از هر طرف اتاق، از همان سطح، تصویری بگیرید تا نمای گردی از اتاق ارائه دهید.
  • همچنین می‌توانید خانه خود را از طریق تماس تصویری به طراح داخلی خود نشان دهید تا دید دقیق‌تری نسبت به فضا داشته باشد.

 

اندازه گیری دقیق از فضاهای مختلف

وقتی برای یک جلسه مشاوره آنلاین چیدمان منزل اماده می‌شوید، لازم است که اندازه‌گیری‌های دقیقی از تمام قسمت‌های خانه یا فضایی که قرار است چیدمان آن را به کمک دکوراتور انجام دهید، داشته باشید. در واقع، دانستن ابعاد، بخش مهمی از برنامه ریزی بازسازی و چیدمان است و به شما و مشاور کمک می‌کند تا بدانید چه نوع فضایی در دسترس است.

تنها چیزی که نیاز دارید یک متر یا اپلیکیشن اندازه گیری، کاغذ، خودکار و دوربین یا گوشی هوشمند است.

ابعاد تمام فضاها را به تفکیک اندازه گیری کرده و یادداشت کنید تا با در نظر گرفتن این ابعاد، بهترین پیشنهادات برای طراحی داخلی و چیدمان منزل پیشنهاد شود.

 

تعیین بودجه

بهتر است مقدار بودجه‌ای که برای طراحی داخلی یا چیدمان منزل در نظر دارید را نیز با طراح یا مشاور خود در میان بگذارید. البته نیازی نیست اعداد خاصی را در ذهن داشته باشید. با این حال، دانستن عددی که نمی‌خواهید از آن عبور کنید، برای طراح داخلی و دکوراتور مفید خواهد بود تا محدودیت‌های بودجه شما را بدانند.

 

مشخص کردن جدول زمانی ایده آل

همچنین لازم است که جدول زمانی مورد نظر خود را برای تکمیل بازسازی و یا چیدمان منزل معین کنید. با مشخص کردن این جدول زمانی، به طراح داخلی یا دکوراتور این ایده را می‌دهید که چه زمانی قصد بازسازی دارید و چقدر سریع می‌خواهید این کار را انجام دهید.

با در دست داشتن این منابع و مستندات، ارائه کاربردی‌ترین اطلاعات مورد نیاز برای طراحی مجدد به طراح یا مشاور و دریافت مشاوره طراحی داخلی و مشاوره آنلاین چیدمان منزل شما، بسیار روان‌تر خواهد شد.

 

بهترین مشاوره آنلاین چیدمان منزل در بساز و بچین

مشاوره انلاین برای طراحی داخلی و چیدمان

اگر تصمیم دارید یک مشاوره آنلاین چیدمان منزل با افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه داشته باشید، کارشناسان متخصص و مجرب بساز و بچین، آماده کمک و پاسخگویی به نیازهای شما در زمینه‌ مشاوره دکوراسیون و چیدمان هستند.
از آنجایی که مدت زمان مشاوره دکوراسیون بساز و بچین ۳۰ دقیقه است، برای استفاده بهتر از زمان، لطفا سوالات خود را از قبل آماده و از فضای مورد نظر خود در جهت‌های مختلف عکس تهیه نمایید.
کارشناسان ما جهت هماهنگی و اعلام تعرفه مشاوره با شما تماس خواهند گرفت.

 

برای ثبت درخواست مشاوره آنلاین چیدمان منزل در بساز و بچین همین حالا اقدام کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید