در میان مجموعه های تاسیسات ساختمان چرا دماپویا

زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه تاریخ نگارش: ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
تعداد رای‌دهندگان:
۰
۰

در ادامه این مطلب به تمام ویژگی های مجموعه دماپویا اعم از محصولات، پشتیبانی فروش، شرایط پرداخت و ... اشاره خواهیم کرد تا مشتریان گرامی با در نظر گرفتن همه جوانب، انتخابی با کیفیت داشته باشند.

اگر در شغل خود به تامین تاسیسات ساختمانی نیاز پیدا کرده باشید، قطعا با چالش های این مسیر مواجه شده اید. می دانید که یک خرید مطمئن، می تواند خیال شما را آسوده سازد. این انتخاب به چه مواردی بستگی دارد؟
برای انتخاب یک مجموعه با تجربه باید موارد بسیاری را مورد بررسی قرار داد. تامین کننده تاسیسات ساختمانی باید علاوه بر تضمین کیفیت کالا های قابل ارائه، به شرایط پیشنهادی مشتری نیز توجه داشته باشد. این تنها یکی  از وظایف شرکت تامین کننده تاسیسات ساختمانی می باشد.
مجموعه حرفه ‌ای دماپویا می تواند یکی از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه فروش تاسیسات ساختمانی است که کامل ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می کند. در ادامه این مطلب به تمام ویژگی های این مجموعه اعم از محصولات، پشتیبانی فروش، شرایط پرداخت و ... اشاره خواهیم کرد تا مشتریان گرامی با در نظر گرفتن همه جوانب، انتخابی با کیفیت داشته باشند.

 

شرایط قابل بررسی برای انتخاب تامین کننده تجهیزات ساختمانی

ابتدایی ترین معیار برای انتخاب تامین کننده، گستردگی محصولات در حال فروش می باشد. یک مجموعه حرفه‌ای باید توانایی تامین بهترین برندهای موجود در بازار را داشته باشد تا مشتریان با قدرت تصمیم‌گیری بالا محصول خود را انتخاب نمایند. مشتریان برندهای نام دار و مطرح، معمولا به دنبال شرکت تامین کننده ای هستند که با تمامی آن‌ها همکاری کند.
مجموعه دماپویا یکی از معدود تامین کنندگانی است که با بسیاری از برندهای خاص به صورت مستقیم همکاری دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن، محصول را به دست مصرف کننده خواهد رساند.
نکته مهم دیگر پشتیبانی محصول تا زمان نصب در محل می باشد. این شرکت علاوه بر گارانتی کالاها، تا زمانی که محصول شما به دستتان برسد، پاسخ گو و همراه شما خواهند بود. 
برای بسیاری از مصرف کنندگان، نحوه پرداخت، یک موضوع تعیین کننده است. این مجموعه با در نظر گرفتن شرایط مشتریان خود، راه های متفاوتی برای تسویه حساب، پیش روی شما قرار خواهند داد.

 

نکات مهم درباره شرکت دماپویا

سابقه کاری شرکت های تامین کننده تاسیسات ساختمانی می تواند در انتخاب مشتریان تاثیر بسیاری بگذارد. شرکت دماپویا از دهه هشتاد به صورت مستمر در حال خدمت رسانی در حوزه تاسیسات ساختمانی می باشد. به همین منظور افتخار همکاری با بسیاری سازمان های معتبر مانند بانک ملی ایران، صدا و سیما، دانشگاه آزاد، آب و فاضلاب و ... را دارد.
نکته ای که موجب موفقیت های روز افزون این مجموعه شده است، داشتن یک مدیر مجرب و واحد در تمام سال های فعالیت است. استخدام و به‌کارگیری مهندسین و تکنسین‌های با تجربه و متعهد، این مجموعه را به یک تامین کننده مطمئن برای تجربه بهترین خرید تاسیسات ساختمانی تبدیل کرده است.
مدارک رسمی مدیر مجموعه و مجوز‌های لازم برای فعالیت نیز از موارد حائز اهمیت خواهد بود. علاوه بر این موضوعات داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، یک تضمین بسیار مهم در خرید اینترنتی شما می‌باشد. دماپویا با دارا بودن تمامی این موارد، گامی دیگر در زمینه اعتماد برداشته است.

 

محصولات در حال فروش مجموعه دماپویا

طیف فروش این مجموعه بسیار گسترده است اما به صورت خلاصه می توان مهم ترین آن ها را نام برد. سیستم های تهویه مطبوع اعم از داکت اسپلیت، کولر گازی و فن کویل در مدل های متفاوت قابل فروش هستند. سیستم های گرمایشی نیز مانند پکیج ها و رادیاتورها با بهترین برندهای دارای گارانتی در اختیار مشتری قرار خواهند گرفت.
علاوه بر سیستم های سرمایشی و گرمایشی، این مجموعه در تامین پمپ های آب خانگی و سیرکولاتور فعالیت دارد. همچنین اگر برای استخر خود نیاز به تاسیساتی مانند پمپ یا فیلترهای تصفیه آب دارید، دماپویا در خدمت شماست.
در کنار سیستم ها و تاسیسات ساختمانی، قطعات مصرفی و یدکی تاسیسات نیز از محصولات قابل ارائه این مجموعه می باشند.

 

برندهای در حال همکاری با شرکت دماپویا

از دیگر ویژگی های منحصر به‌ فرد شرکت دماپویا، تامین کردن تاسیسات ساختمانی برندهای معتبر موجود در کشور است. این ویژگی موجب می شود در صورت بروز هر گونه اشکال در تجهیزات شما، کارشناسان مجموعه  به سرعت در جهت رفع مشکل مذکور اقدام کنند. برخی از برندهای صاحب نام و اعتبار مانند جی پلاس، ایران رادیاتور، گرین، لئو و ... با این مجموعه در حال همکاری هستند.
در صورتی که نام برند مد نظر خود را در این بخش پیدا نکردید، می توانید طی تماس با کارشناسان مجموعه، از موجودی کالا خود مطلع شوید.

 

خرید اینترنتی از مجموعه دما پویا

شرکت دماپویا برای سهولت خرید مشتریان خود، در طی سالیان گذشته از طریق سایت خود نیز در حال فروش انواع تاسیسات ساختمانی می باشد. از مزیت های این سایت دسته بندی اطلاعات بر اساس نیاز خریدار است.
شما پس از انتخاب محصول مورد نظر می توانید در قسمت برندهای سازنده، نوع برند را نیز مشخص کرده و تمامی اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید.
همانطور که در قسمت های پیشین اشاره کردیم، اگر تا به حال نام این شرکت را نشنیده اید، موجود بودن تمامی مجوزها،  پروانه کسب و از همه مهم تر نماد اعتماد الکترونیک، بهترین تضمین برای خرید مطمئن شما خواهد بود.
علاوه بر نکات ذکر شده، در صورت تماس با مجموعه، گروه پشتیبانی بهترین راهنمایی خرید را انجام داده و پس از ثبت سفارش شما، تا زمان نصب در کنار شما خواهند بود. کارشناسان دماپویا در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی، پیگیری گارانتی محصول را انجام خواهد داد.

 

نتیجه گیری

تمام مواردی که ذکر کردیم در جهت معرفی یک شرکت معتبر تامین کننده تاسیسات ساختمانی است. شعار مجموعه دماپویا، تجربه بهترین خرید تاسیسات ساختمان است، گرچه این جمله برای دماپویا، تنها یک شعار نیست و به عنوان یک وظیفه در نظر گرفته می شود.
•    برای دریافت اطلاعات و ثبت سفارش می توانید از طریق شماره تماس های مجموعه اقدام فرمایید یا با یک کلیک، مستقیما وارد سایت دماپویا شوید.

برچسب ها:
تأسیسات
امتیاز دهید: ۱ ۲ ۳ ۴ ۵
در حال گرفتن اطلاعات...
سفارش کالا و خدمات دکوراسیون
نظرات کاربران روی این مقاله
نظر خود را ثبت کنید